Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft ook wel een snippermiddag verdiend na al dat harde werk
eerst zien en dan gelovenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ze gaan kaarten.
Isaac niet. Die zondert zich af. Hij hoort er niet bij. Hij gaat ze allemaal weg spelen.
Als hij hard genoeg schreeuwt hoort Marciano het misschien en kan hij terugschreeuwen op z'n bro's.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
saac is zeker alleen hardop herinneringen aan het noemen?
Opvallend afwezig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef Marrije het volgende:
Isaac is niet te zien op de streams. Zowel stream 1 als 2 laat het kaartclubje zien
Mogen we een stream op slapende Isaac of zit ie achter?
Ik zag hem eerder in een flits buiten alleen zitten vlakbij de tub, maar misschien ligt hij nu op de kamer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef Marrije het volgende:
Isaac is niet te zien op de streams. Zowel stream 1 als 2 laat het kaartclubje zien
Mogen we een stream op slapende Isaac of zit ie achter?
Ja dat zal ze boeien die laatste 2 dagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend afwezig.
Maar zien we een slapende Isaac is het ook niet goed, want daar zitten we dan weer niet op te wachten.
Maar dat hij achter even een goed gesprek heeft over zijn woordenkeuzes acht ik niet uitgesloten.
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:19 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze het er al over gehad wat ze nu gaan doen? Iedereen op Isaac en daarmee Isaac laten kiezen tegen wie.
Mij wel als zijn woordengebruik heggen brengt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat zal ze boeien die laatste 2 dagen.
mss myrthe niet , bern heeft tegen haar gezegd dat ze niet op haar stemmenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.
Ja en alles wat ze zeggen is wat ze denken, want ze weten helemaal niets. Dus ik snap die sl dan n iet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te kaarten en te keuvelen.... over van alles en niks
toch voel je een spanning, dat ze wachten op nader nieuws omtrent de finale en datum
maar wee oh wee als ze ook maar iets in die richting zeggen, krijgen we weer die takkenbossen in beeld
gokje:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en alles wat ze zeggen is wat ze denken, want ze weten helemaal niets. Dus ik snap die sl dan n iet.
Alles staat weer open.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss myrthe niet , bern heeft tegen haar gezegd dat ze niet op haar stemmen
Afvalrace?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Misschien zijn dit wel de 5 die de finale gaan spelen, dus geen eliminaties meer.
Eigenlijk zou ik dat het leukste/spannendste vinden, een soort afvalrace.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Misschien zijn dit wel de 5 die de finale gaan spelen, dus geen eliminaties meer.
zu zullen allemaal tegen isaac moeten tot isaac weg is..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alles staat weer open.
Ik denk niet dat ze nog gaan overleggen.
Sasha en Bern doen hun ding. >>Wendy of Isaac?
Wendy en Mirthe doen hun ding. Bern of Isaac?
Isaak doet zijn ding. Wendy of Bern?
Ik vrees voor Wendy
En het slaat ook nergens op om Wendy vuil aan te kijken, want zij is niet de enige die op hem gestemd heeft en hij heeft zelf altijd Wendy genoemd als degene die eruit moet en waar hij al een paar keer op gestemd heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:30 schreef humpty het volgende:
Erik verloren ...tja had het liever anders gezien
Wat mij op viel toen ze bijna begonnen te spelen Isaac Wendy heel vuil aan keek
Mirthe zag het volgens mij ook die sloeg een arm om haar heen
Walgelijk dat intimiderend gedrag wat hij steeds laat zien en
vreemd dat hij daar mee weg komt
Hai lieve Deesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije!![]()
![]()
Ik hoop dat Wendy of Sasha winnen, nooit gedacht dat ik ooit nog eens voor Sasha zou kiezen, ik vond haar altijd een nietsig meisje, maar na haar prestatie tegen Babette is wij in mijn achting gestegen, en een geduchte finalist.
Ik acht die kans groot , en ik zou het ook het eerlijkst vinden. daarnaast is die spanning waar ze nu allemaal al een aantal weken in zitten ook een enorme energievreter .quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Ja, ze moeten wel even 2 uren vullen met de tv uitzending.quote:
Dat hoeft ook geen uur inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend afwezig.
Maar zien we een slapende Isaac is het ook niet goed, want daar zitten we dan weer niet op te wachten.
Dat hij achter even een goed gesprek heeft over zijn woordenkeuzes acht ik niet uitgesloten.
Dus buiten de afspraak Sascha of bern gaat spelen ligt alles open.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.
Wendy en Mirthe kunnen ook voor Isaac gaan maar dan is denk ik Wendy de sjaak.
En Sasha en Bern kunnen nu ook voor Mirthe of Wendy gaan.
Alles staat weer open.
Ik denk al langere tijd dat Mirthe een oogje op Bern heeft en zich daar naar gedraagt maar Bern gaf geen sjoege.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai lieve Dees![]()
Zo spannend dat ik naast het lezen van de updates, waarvoor dank Dotteke, ook weer eens heb ingelogd.
Had ik beter niet kunnen doen, nog niet eerder zoveel sl gezien als vandaag.
Bern vindt Mirthe ook steeds leuker worden zie ik.
misschien enkele oud bewoners?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:40 schreef Marrije het volgende:
Een tafel en een bank pakken omdat ze zo gaan komen?
Waar heeft Sascha het over?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hai lieve Dees![]()
Zo spannend dat ik naast het lezen van de updates, waarvoor dank Dotteke, ook weer eens heb ingelogd.
Had ik beter niet kunnen doen, nog niet eerder zoveel sl gezien als vandaag.
Bern vindt Mirthe ook steeds leuker worden zie ik.
Hij heeft altijd mensen om zich heen verzameld en afspraken gemaakt met nomineren, maar die zitten nu allemaal thuis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hoeft ook geen uur inderdaad![]()
Die glimp die ik opving over buiten heb je maten hier alleen huichelaars vond ik juist wel lekker voor de sfeer
Ah, leuk, ben niet de enige die dat ziet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk al langere tijd dat Mirthe een oogje op Bern heeft en zich daar naar gedraagt maar Bern gaf geen sjoege.
Maar sinds kort lijkt het wel of er toch wat spanning is tussen Bern en Mirthe.
Sasha gedraagt zich al een tijdje anders naar Bern, veel liever enzo en gebruikt veel meer make up dan ze al die maanden heeft gedaan.
Ik denk dat er sowieso niks meer gebeurt wat dat betreft maar misschien als ze weer buiten zijn.
Mirthe is wel degene waar Sasha en Bern het ooit over hebben gehad als derde in een triootje.
Er is steeds geen peil op te trekken vandaag is het zo morgen zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus buiten de afspraak Sascha of bern gaat spelen ligt alles open.
Mirthe en Wendy nog niks gezegd over op wie ze gaan?
Spruiten challenge, zouden ze om 12 uur al gaan doen maar toen kwam de eliminatie opdrachtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:40 schreef Marrije het volgende:
Een tafel en een bank pakken omdat ze zo gaan komen?
Waar heeft Sascha het over?
Ja dan is er altijd de jury van de buren erbij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spruiten challenge, zouden ze om 12 uur al gaan doen maar toen kwam de eliminatie opdracht
onzin zeg , bern en sas hebben alleen oog voor elkaar , sasha is al hele tijd liever naar bern toe ,en sas gebruikt niet meer make up dan andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk al langere tijd dat Mirthe een oogje op Bern heeft en zich daar naar gedraagt maar Bern gaf geen sjoege.
Maar sinds kort lijkt het wel of er toch wat spanning is tussen Bern en Mirthe.
Sasha gedraagt zich al een tijdje anders naar Bern, veel liever enzo en gebruikt veel meer make up dan ze al die maanden heeft gedaan.
Ik denk dat er sowieso niks meer gebeurt wat dat betreft maar misschien als ze weer buiten zijn.
Mirthe is wel degene waar Sasha en Bern het ooit over hebben gehad als derde in een triootje.
Ja dat kan toch nog komen. Ze moeten wel de boel eerst klaar hebben, volgens mij worden de spruiten gekooktquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dan is er altijd de jury van de buren erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |