Sasha en Bern op (bijv) Wendyquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
oh inderdaad.
4 op sasha, OF 4 op bern
sas en bern op 2. Dan is het sas of bern tegen iemand anders, niet tegen elkaar.
of 2 2 2, dan weet ik het ook niet.
Wie wel?
Ze gaan toch alleen op Wendy als het een enkele nominatie is ?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Sasha en Bern op (bijv) Wendy
Isaac en Erik op Bern
Wendy en Mirthe op Sasha
2-2-2, opnieuw stemmen door degene niet genomineerd zijn, dat zijn Mirthe, Isaac en Erik. Twee van hen stemmen op Sasha en de laatste op Bern.
Zo zou het kunnen maar of dat gaat lukken betwijfel ik.
Dat is wel een heel mooi scenario ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
Isaac en Erik op Bern
Wendy en Mirthe op Sasha
2-2-2, opnieuw stemmen door degene niet genomineerd zijn, dat zijn Mirthe, Isaac en Erik. Twee van hen stemmen op Sasha en de laatste op Bern.
Dit is alleen een voorbeeld hoe het zou lukken om Sasha en Bern samen te nomineren. Nog niet zo bedacht of uitgesproken in de loods volgens mij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ze gaan toch alleen op Wendy als het een enkele nominatie is ?
Ik denk niet dat Wendy met Isaac mee gaat stemmen. Denk eerder dat Wendy op Isaac gaat...quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opties voor de volgende eliminatie:
Mirthe en Erik op Bern.
Isaac en Wendy op Sasha.
Sasha en Bern op ???
Mogelijk gelijk en opnieuw stemmen ...
En dan heeft hij 1 stem, dat gaat niet werken ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
Ik denk niet dat Wendy met Isaac mee gaat stemmen. Denk eerder dat Wendy op Isaac gaat...
Dat iemand tegen haar zei dat ze een draad om haar nek moest doen? en toen ging het geluid foetsie, nu is de stream op Erik..quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:56 schreef engine het volgende:
Mirthe is inmiddels ook aanwezig op het slaapfeestje. Ze praten maar ik hoor niks.
Wendy zei eerder vandaag tegen Mirthe dat ze wilde dat Isaac en Bern er op zouden komen. Erik, Mirthe en Isaac zouden dan op Bern moeten stemmen en dan zou zij meestemmen met Bern en Sasha op Isaac.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En dan heeft hij 1 stem, dat gaat niet werken ....
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:02 schreef Tascha071 het volgende:
Mirthe vertelde over een vreemd geluid wat ze buiten hoorde. Ik hoorde het ook. Er viel iets zwaars leek wel en n soort van gil. Maar goed ws was ice ook buiten. Die houden ze duidelijk uit het beeld vanavond. Mirthe begon te vertellen over nare opmerkingen die ice maakt. Ze had kramp en ice zei iets als mooi zo. En iets over een touw om haar nek. En toen meteen Eric.
Ik ga dat morgen terugzoeken, klinkt als een serieus iets, mogelijk een bedreiging ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:03 schreef Tascha071 het volgende:
Bovenstaande was dus tijdens het slaap feestje bij mirte en Wendy
preciesquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:02 schreef Tascha071 het volgende:
Mirthe vertelde over een vreemd geluid wat ze buiten hoorde. Ik hoorde het ook. Er viel iets zwaars leek wel en n soort van gil. Maar goed ws was ice ook buiten. Die houden ze duidelijk uit het beeld vanavond. Mirthe begon te vertellen over nare opmerkingen die ice maakt. Ze had kramp en ice zei iets als mooi zo. En iets over een touw om haar nek. En toen meteen Eric.
Als dit echt zo gezegd is zal de regie echt in moeten grijpen met een exit voor Isaac...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ga dat morgen terugzoeken, klinkt als een serieus iets, mogelijk een bedreiging ?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:02 schreef Tascha071 het volgende:
Eric heeft dit eerst besproken met Isaac en toen in het rookhok met Mirthe en Wendy.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:49 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dit is alleen een voorbeeld hoe het zou lukken om Sasha en Bern samen te nomineren. Nog niet zo bedacht of uitgesproken in de loods volgens mij.
Tussen 0:22 en 1:35 geen geluidquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/qcz1ew.jpg]afbeelding ][/url]
[2 min 44 sec]
Filmpje: https://streamable.com/qcz1ew
----------------------------------------
niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tussen 0:22 en 1:35 geen geluid
Nah ik hoor hier niks bedreigends in hoor. Slechte grappen, ja, beetje prikken omdat Mirthe niet met hun mee wilde stemmen, ja. Veel meer is het niet imo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/qcz1ew.jpg]afbeelding ][/url]
[2 min 44 sec]
Filmpje: https://streamable.com/qcz1ew
----------------------------------------
Het is jammer dat een Erik die sudoku speelt belangrijker is op stream dan deelnemers die daadwerkelijk iets aan het doen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nah ik hoor hier niks bedreigends in hoor. Slechte grappen, ja, beetje prikken omdat Mirthe niet met hun mee wilde stemmen, ja. Veel meer is het niet imo.
Ha ha ze heeft vanmiddag n9g een ring van Isaac gekregen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nah ik hoor hier niks bedreigends in hoor. Slechte grappen, ja, beetje prikken omdat Mirthe niet met hun mee wilde stemmen, ja. Veel meer is het niet imo.
En wat heeft dat te maken met een paar slechte grappen van Isaac?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ha ha ze heeft vanmiddag n9g een ring van Isaac gekregen.
Trouwens na het eten heeft Wendy aan Bern verteld dat ze met hun allen op hem gaan. Niks over stemmen op Sasha verteld. En toen direct erna zijn Bern en Sasha in de hottub gegaan.
Omdat je in een vorige post je afvroeg als het stemmen op Sasha en Bern was besproken in de loods.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:29 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met een paar slechte grappen van Isaac?
Dit zou iemand gewoon als ze allen aan tafel zitten nonchalant in de groep moeten gooien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Isaac en Erik op Bern
Wendy en Mirthe op Sasha
Ik had ook echt gehoopt dat hij zou verliezen. Maar helaas.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alleen al om die zelfingenomenheid van Isaac hoop ik dat hij niet eens bij de laatste 3 zal eindigen, wat een onhebbelijk mannetje. Sowieso nadat ik hem een keer heb horen zeggen dat zijn vriendin op 1 komt en zijn kinderen op 2....waardeloos figuur.
Jammer dat we er niks mochten zien van het logeerpartijtjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 01:08 schreef woxxel het volgende:
Erik is nog wakker in bed en ik hoor pp de achtergrond mog gesmoes van mirthe en Wendy
Misschien dat ze daarom bij Wendy slaapt ( onder het mom van een vrouwensleeping party) dat ze bang is dat Isaac ineens naast haar bed staat met een touw.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:02 schreef Tascha071 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |