SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern werd toch niet voor niets een tijdlang 'Judas' genoemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
3:40
kandidaat voor de jiskefet live experience.
Ja dat begrijp ik nog wel maar Mirthe is behendiger en sterker dan Wendy zou ik denken. Ook Erik is sterker dan Wendy. Dus als je dan de fysiek sterkste tegenover Isaac wil zetten in de hoop dat diegene wint, zou ik niet voor Wendy kiezen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Zodat ze zelf niet van Isaac verliezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het was vandaag allesbehalve saaiquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alles gemist, maar vandaag was de beste streamdag denk ik .... ?
Door wie?quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern werd toch niet voor niets een tijdlang 'Judas' genoemd
Geen idee engine Je zou moeten weten dat ik geen bijnamen gebruik (oke, ik heb Zoë een poederloeder genoemd), dus vraag me niet wie die naam verzonnen heeft, volgens mij de groep van Isaac.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef engine het volgende:
[..]
Door wie?
Ik heb Jeffrey ook een tijdje de grote sfeerverpester genoemd. Is dat nu ook een feit?
100%quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy, Mirthe en Erik kunnen met goede afspraken de rest eruit stemmen ...
Voor mij de perfecte finale ....![]()
![]()
ik vond dat hangen een veel grotere/zwaardere prestatie, bij het boter/kaas/eieren spel kwam ook veel geluk kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
100%
Hoewel sasha als 4e het toch ook verdiend heeft, alleen omdat ze keihard gewonnen heeft met die beerpong, Dat was best legendarisch, en dan ook nog babbel er uit hangen.
Mee eens, ik vind alleen dat Sasha niet echt kleur heeft bekend, net als Bern .... dus geen winnaars voor mij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:11 schreef xsaskiax het volgende:
ik vond dat hangen een veel grotere/zwaardere prestatie, bij het boter/kaas/eieren spel kwam ook veel geluk kijken
Daarom vraag ik het ook. Ik vind het niet zoveel over Bern zeggen als Isaac hem zo noemt. En daarom vind ik het dus ook geen argument om aan te tonen dat Bern een judas is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee engine Je zou moeten weten dat ik geen bijnamen gebruik (oke, ik heb Zoë een poederloeder genoemd), dus vraag me niet wie die naam verzonnen heeft, volgens mij de groep van Isaac.
Natuurlijk is dat hangen veel zwaarder, en vergt meer wil. Maar dat beerpong winnen ging ook niet vanzelf.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond dat hangen een veel grotere/zwaardere prestatie, bij het boter/kaas/eieren spel kwam ook veel geluk kijken
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had helaas geen stream 2 vandaag, maar daar waren de meeste uitbarstingen van Isaac ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:14 schreef Hoempah het volgende:
Dank je, nee niet nodig, maar bedankt voor het aanbod ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je steekt wel heel veel werk in je fragmenten, geweldig ....
.
Denk dat je wat gemist hebt. Isaac stemt mee met Eric, Wendy en Mirthe, tegen Sasha en Bern.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac: Het is 1 tegen 5, het is fucking Rock and Roll .....
O,ook nieuw voor mij. Verrassend😁quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Denk dat je wat gemist hebt. Isaac stemt mee met Eric, Wendy en Mirthe, tegen Sasha en Bern.
Dus hopelijk morgen eliminatie van Bern vs Sasha![]()
... nou dat wordt wat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Denk dat je wat gemist hebt. Isaac stemt mee met Eric, Wendy en Mirthe, tegen Sasha en Bern.
Nooit. Dan ken je Bern en Sasha niet. Ik denk dat Sasha hem wat aandoet als hij dat zou doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:25 schreef realkijkers het volgende:
holy
[..]
... nou dat wordt wat.
Benieuwd of Bern zo zwak is dat hij Sasha laat winnen.
Zoals ik het zie zijn Isaac zijn kansen juist veel groter geworden met het vertrek van Marciano. Hij is alleen ineens een stuk minder gevaarlijk maar kan ver komen door met anderen mee te doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zou wel een heel mooie ontwikkeling en eli zijn .....
Ik zie heel graag Isaac gaan, maar Bern of Sasha eruit is denk ik veel beter ....![]()
Hoeveel aansluiting heb je nog nodig bij 5 personen? En als je een opdracht wint vlieg je sowieso niet. Het is veel geluk hebben vanaf nu. En eigenlijk afgelopen tijd al. Dat ze de bro's vandaag tegen elkaar konden zetten kon alleen door de uitkomst van afgelopen nominaties.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:29 schreef Inka het volgende:
Dan het liefst Sacha er uit. Bern krijgt zonder haar nauwelijks nog aansluiting met de rest verwacht ik en vliegt er alsnog uit,
Dat denk ik ook Engine, dat sasha dat niet pikt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit. Dan ken je Bern en Sasha niet. Ik denk dat Sasha hem wat aandoet als hij dat zou doen.
Kan wel hoor. Erik heeft dat plan al langer, met mirthe, omdat ze anders nooit kunnen winnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het is niet mogelijk denk ik om met deze 6 bewoners Sasha en Bern op de stip te krijgen ...
Maar Bern en Sasha hebben samen twee stemmen, hoe dan ?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:33 schreef realkijkers het volgende:
Kan wel hoor. Erik heeft dat plan al langer, met mirthe, omdat ze anders nooit kunnen winnen.
Isaac beseft dat ook wel.
En Wendy vast ook.
Het is gewoon logica
Bern heeft daar geen vrienden, buiten Sacha en zal daarom vaker op de stip komen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeveel aansluiting heb je nog nodig bij 5 personen? En als je een opdracht wint vlieg je sowieso niet. Het is veel geluk hebben vanaf nu. En eigenlijk afgelopen tijd al. Dat ze de bro's vandaag tegen elkaar konden zetten kon alleen door de uitkomst van afgelopen nominaties.
Maar Bern en Isaac wel. Alleen moet je dat niet tegen Bern of Isaac zeggen natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het is niet mogelijk denk ik om met deze 6 bewoners Sasha en Bern op de stip te krijgen ...
Oh echt? Ze hebben al een deal gemaakt?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Zoals al die keren dat Bern al op de stip stond?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:35 schreef Inka het volgende:
[..]
Bern heeft daar geen vrienden, buiten Sacha en zal daarom vaker op de stip komen.
oh inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar Bern en Sasha hebben samen twee stemmen, hoe dan ?
Vanaf dan🤪quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals al die keren dat Bern al op de stip stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |