Sasha en Bern op (bijv) Wendyquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
oh inderdaad.
4 op sasha, OF 4 op bern
sas en bern op 2. Dan is het sas of bern tegen iemand anders, niet tegen elkaar.
of 2 2 2, dan weet ik het ook niet.
Wie wel?
Ze gaan toch alleen op Wendy als het een enkele nominatie is ?quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Sasha en Bern op (bijv) Wendy
Isaac en Erik op Bern
Wendy en Mirthe op Sasha
2-2-2, opnieuw stemmen door degene niet genomineerd zijn, dat zijn Mirthe, Isaac en Erik. Twee van hen stemmen op Sasha en de laatste op Bern.
Zo zou het kunnen maar of dat gaat lukken betwijfel ik.
Dat is wel een heel mooi scenario ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:46 schreef HopScotch het volgende:
Sasha en Bern op (bijv) Wendy
Isaac en Erik op Bern
Wendy en Mirthe op Sasha
2-2-2, opnieuw stemmen door degene niet genomineerd zijn, dat zijn Mirthe, Isaac en Erik. Twee van hen stemmen op Sasha en de laatste op Bern.
Zo zou het kunnen maar of dat gaat lukken betwijfel ik.
Dit is alleen een voorbeeld hoe het zou lukken om Sasha en Bern samen te nomineren. Nog niet zo bedacht of uitgesproken in de loods volgens mij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:47 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ze gaan toch alleen op Wendy als het een enkele nominatie is ?
Ik denk niet dat Wendy met Isaac mee gaat stemmen. Denk eerder dat Wendy op Isaac gaat...quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opties voor de volgende eliminatie:
Mirthe en Erik op Bern.
Isaac en Wendy op Sasha.
Sasha en Bern op ???
Mogelijk gelijk en opnieuw stemmen ...
En dan heeft hij 1 stem, dat gaat niet werken ....quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:55 schreef mangalie het volgende:
Ik denk niet dat Wendy met Isaac mee gaat stemmen. Denk eerder dat Wendy op Isaac gaat...
Dat iemand tegen haar zei dat ze een draad om haar nek moest doen? en toen ging het geluid foetsie, nu is de stream op Erik..quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:56 schreef engine het volgende:
Mirthe is inmiddels ook aanwezig op het slaapfeestje. Ze praten maar ik hoor niks.
Wendy zei eerder vandaag tegen Mirthe dat ze wilde dat Isaac en Bern er op zouden komen. Erik, Mirthe en Isaac zouden dan op Bern moeten stemmen en dan zou zij meestemmen met Bern en Sasha op Isaac.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En dan heeft hij 1 stem, dat gaat niet werken ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |