SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
We vragen het aan de grootste voorstander @heywooduquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de 35km snelwandelen nu het Olympische onderdeel, of niet?
Ik bedoel dus meer of het onderdeel wat hier op het programma staat die debiele mixed relay is of niet. Of zijn het gewoon 2 losse 35 kms. Raar om een olympisch onderdeel niet op het WK te hebben namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We vragen het aan de grootste voorstander @:heywoodu
Als je denkt dat ik voorstander ben van de 35km zet ik je in mijn blocklijst.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We vragen het aan de grootste voorstander @:heywoodu
Dit zijn gewoon de losse 35km's, dus met een titel voor de mannen en een titel voor de vrouwen. Die worden wel tegelijk gelopen (itt de 20km).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer of het onderdeel wat hier op het programma staat die debiele mixed relay is of niet. Of zijn het gewoon 2 losse 35 kms. Raar om een olympisch onderdeel niet op het WK te hebben namelijk.
Oke, iets minder ergerlijk dus (al zou het wmb voor mannen 50km mogen zijn en voor vrouwen 35km)quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de losse 35km's, dus met een titel voor de mannen en een titel voor de vrouwen. Die worden wel tegelijk gelopen (itt de 20km).
Denk dat niemand, behalve de mensen bij het IOC, zitten te wachten op de mixed relay. In welke sport dan ook.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, iets minder ergerlijk dus (al zou het wmb voor mannen 50km mogen zijn en voor vrouwen 35km)
Zie ik wel 10x liever dan mixed relay troep
Bij Biatlon heb ik er niet zo'n problemen mee. De 4x400 mixed vind ik ook wel acceptabel, al wordt het programma daar wellicht wel erg druk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat niemand, behalve de mensen bij het IOC, zitten te wachten op de mixed relay. In welke sport dan ook.
Nog liever de single mixed dan de mixed in het biatlon, want dan heb je echt wel een groot aantal landen met medaillekansen (10+, wat je bij de meeste sporten niet hebt in de gemengde onderdelen).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Biatlon heb ik er niet zo'n problemen mee. De 4x400 mixed vind ik ook wel acceptabel, al wordt het programma daar wellicht wel erg druk.
Mijn grootste probleem met estafettes in het geheel is wel dat het de grote landen verder bevoordeelt. Bij Atletiek meestal gewoon VS (en Jamaica op de 100) met daarachter dan GB en dan pas de rest, met soms en land dat er jarenlang ook goed bij zit. Zwemmen hetzelfde: Australië en VS met daarachter GB/Rusland (of onder welke noemer ze deze keer weer wel óf niet meedoen)/China en dan pas de rest. In Biatlon is het ook Noorwegen/Frankrijk met daarachter Zweden/Rusland/Italië.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog liever de single mixed dan de mixed in het biatlon, want dan heb je echt wel een groot aantal landen met medaillekansen (10+, wat je bij de meeste sporten niet hebt in de gemengde onderdelen).
Dat is wel klaar. Tijd voor baby's.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dafne Schippers? Ik zie dat ze bij de NOS verslag doet maar is dat helemaal klaar, einde carriere etc etc?
Ja, waarbij de NOS ochtendsessies alleen online aanbiedt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Voor de zekerheid: buiten misschien Sporza of BBC ofzo moeten we het van de NOS hebben zeker?
Eurosport moet verdorie weer eens gaan bieden voor de grote kampioenschappen in de atletiek en het zwemmen, zoals ze zo lang hebben gehad (ook de junioren hadden ze in de atletiek altijd bijvoorbeeld). Het hele jaar luisteren naar de fantastische Ivo van Haaren (weliswaar bij Ziggo) en dan juist op het WK zonder moeten
En dus waarschijnlijk zonder commentaar? Of zou atletiek groot genoeg zijn om zelfs alleen online met commentaar te zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waarbij de NOS ochtendsessies alleen online aanbiedt.
Apple TV of Chromecast is je vriendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ES heeft weer rechten? Top. Al moet je dan wel af en toe schakelen als je het op de televee kijkt, dat blijft een nadeel van ES.
Beste atletieknieuws van het jaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef wimderon het volgende:
Maar Eurosport zendt het WK wel uit dit jaar.
Wel achter Vetter natuurlijk, die kampioen wordt!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Anna Hall voor 7000 kunnen gaan?
Vetter heeft echt een te slechte hoog en 800 om de 7000 te halen lijkt me.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel achter Vetter natuurlijk, die kampioen wordt!
Maar volgens nu.nl was ze praktisch al wereldkampioenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter heeft echt een te slechte hoog en 800 om de 7000 te halen lijkt me.
Dan snapt nu.nl bijzonder weinig van de zevenkamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar volgens nu.nl was ze praktisch al wereldkampioen
https://www.nu.nl/sport-o(...)kampicoon-thiam.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan snapt nu.nl bijzonder weinig van de zevenkamp.
Vooral een vreemd geschreven artikel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:42 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)kampicoon-thiam.html
Alsof ze later erachter kwamen dat Hall nog bestaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral een vreemd geschreven artikel.
BBC is op zich gewoon prima als je toegang hebt tot de iPlayer en de Red Button: https://www.bbc.co.uk/sport/athletics/66460702.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef wimderon het volgende:
Maar Eurosport zendt het WK wel uit dit jaar.
Sporza vond ik niets meer aan toen ik de vervanger van Kris Meertens laatst hoorde![]()
BBC is net zo erg als de NOS met oeverloos studiogeneuzel en achtergronden, hinderlijk onderbroken door livesport (al zendt de NOS alleen 's avonds vanaf 19:30 tot 22:00 op tv, met natuurlijk de onvermijdelijke Jeroen Stekelenlul en Gregory Sedoc op locatie).
Maar 'de duiding' en dergelijken zijn prima voor de 'zo nu en dan'-kijker, die vooral voor de Nederlanders met kansen kijken, en wat uiteraard niet ineens infantielen zijn. Gewoon mensen die het op een andere manier leuk vinden om te kijken dan wie, die ook alle Diamond Leagues en Continental Tour-events kijken. Wat kan het de gemiddelde kijker, die sport wellicht best leuk vindt, nou schelen welke Bahamiaan de 400m wint of welke Amerikaanse het verst springtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
BBC is op zich gewoon prima als je toegang hebt tot de iPlayer en de Red Button: https://www.bbc.co.uk/sport/athletics/66460702.
Ik ben benieuwd hoe de NOS het weer compleet om zeep gaat helpen, want daar kun je eigenlijk gewoon niet ontkomen aan 'de duiding' voor infantielen. Gelukkig is Discovery/Eurosport er inderdaad ook weer bij en Sporza blijft ook een prima optie.
Mwa, ik vind toch dat de NOS wel extreem ver gaat in het 'duiden' en het volgen van het vlaggetje (en weer abrupt stoppen zodra het is uitgeschakeld). Andere nationale omroepen in Europa laten zien dat het echt een stuk beter kan. Die geven hun eigen vlaggetjes natuurlijk ook veel aandacht, maar ik zie daar over het algemeen gewoon véél meer live sport.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar 'de duiding' en dergelijken zijn prima voor de 'zo nu en dan'-kijker, die vooral voor de Nederlanders met kansen kijken, en wat uiteraard niet ineens infantielen zijn. Gewoon mensen die het op een andere manier leuk vinden om te kijken dan wie, die ook alle Diamond Leagues en Continental Tour-events kijken. Wat kan het de gemiddelde kijker, die sport wellicht best leuk vindt, nou schelen welke Bahamiaan de 400m wint of welke Amerikaanse het verst springt
Ik wil ook zeker niet zeggen dat ik fan ben van de NOS wat betreft het verslag doen van (live) sport, verre vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mwa, ik vind toch dat de NOS wel extreem ver gaat in het 'duiden' en het volgen van het vlaggetje (en weer abrupt stoppen zodra het is uitgeschakeld). Andere nationale omroepen in Europa laten zien dat het echt een stuk beter kan. Die geven hun eigen vlaggetjes natuurlijk ook veel aandacht, maar ik zie daar over het algemeen gewoon véél meer live sport.
Als ik tijdens grote sportevenementen de NOS met buitenlandse omroepen vergelijk, komen ze er vaak toch veruit het slechtst uit. En andere omroepen die ook veel duiden, bieden dan in ieder geval veel betere mogelijkheden om alles op een andere plek alsnog live te kunnen volgen.
Maar goed, we gaan zien wat ze er deze keer weer van brouwen!
Zo zien wij dat, omdat we hier vaak alleen BBC 1 en 2 (en soms 3 en 4) ontvangen. Maar BBC iPlayer is daar inmiddels zo ingeburgerd geraakt dat je het letterlijk op elke tv, kastje, stick, spelcomputer tegenkomt. Daarop is alles gewoon voor iedereen live in nette HD-kwaliteit te volgen. Dus het beperkte aanbod op het hoofdkanaal is daar veel minder problematisch dan hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De BBC is vaak net zo slecht op tv alleen geeft online wat extra mogelijkheden.
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:40 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zo zien wij dat, omdat we hier vaak alleen BBC 1 en 2 (en soms 3 en 4) ontvangen. Maar BBC iPlayer is daar inmiddels zo ingeburgerd geraakt dat je het letterlijk op elke tv, kastje, stick, spelcomputer tegenkomt. Daarop is alles gewoon voor iedereen live in nette HD-kwaliteit te volgen. Dus het beperkte aanbod op het hoofdkanaal is daar veel minder problematisch dan hier.
Precies! De NPO en de NOS zouden eigenlijk gewoon de handen ineen moeten slaan en samen één goede app moeten maken, waarop je alle sport kunt streamen (en terugkijken) waarvan ze de rechten hebben. En dat hoeft echt niet direct in perfecte beeldkwaliteit of met commentaar bij elke stream, maar het moet een stuk beter kunnen dan wat ze nu aanbieden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.
Maar goed, Eurosport is back jaaaaa![]()
Qua app zeker ja. Maar als je kijkt naar de mogelijkheden qua Smart tv had ik toen het opkwam wel gedacht dat ze veel meer mogelijkheden zouden bedenken om live tv uit te breiden. Bijvoorbeeld met streams (ja uiteraard zit je dan met de rechten, maar zelfs dan nog), maar ook met het tonen van statistieken of zelf kiezen voor picture in picture of andere handige zaken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.
Maar goed, Eurosport is back jaaaaa![]()
Erg jammer voor de 'leuke' grappen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
We zetten ook een streep door de naam van Jacob Kiplimo, wegens een hamstringblessure.
Jacob Kiplimo
Alsof er geen andere Oegandees of Keniaan met 'Kip' in de naam mee zal doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer voor de 'leuke' grappen.
Maar die zitten niet in de Limo! (of zijn met de limo, of whatever, als ze hard lopen)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof er geen andere Oegandees of Keniaan met 'Kip' in de naam mee zal doen.
quote:1976 -
1980 -
1983 🥈 Rob Druppers 800m
1987 -
1991 🥈 Erik de Bruin discuswerpen
1993 🥉 Bert van Vlaanderen marathon
1995 -
1997 -
1999 -
2001 -
2003 🥉 4×100m relay
2005 🥇 Rens Blom polsstokhoogspringen
2005 🥈 Rutger Smith kogelstoten
2007 🥉 Rutger Smith kogelstoten
2007 🥉 Rutger Smith discuswerpen
2009 -
2011 -
2013 🥈 Ignisious Gaisah verspringen
2013 🥉 Dafne Schippers heptathlon
2015 🥇 Dafne Schippers 200m
2015 🥈 Dafne Schippers 100m
2015 🥉 Sifan Hassan 1500m
2017 🥇 Dafne Schippers 200m
2017 🥉 Dafne Schippers 100m
2017 🥉 Sifan Hassan 5000m
2017 🥉 Anouk Vetter heptathlon
2019 🥇 Sifan Hassan 1500m
2019 🥇 Sifan Hassan 10000m
2022 🥈 Femke Bol 400m horden
2022 🥈 Anouk Vetter heptathlon
2022 🥈 4×400m mixed relay
2022 🥉 Jessica Schilder kogelstoten
Kan ze allemaal nog herinneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef Nober het volgende:
Nederlandse medailles op het WK
[..]
5 🥇🥇🥇🥇🥇
8 🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥈
10 🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉
In het hoogspringen nog wel!quote:
Hoogspringen met een trampoline was dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 06:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In het hoogspringen nog wel!
BarshimGod kan overigens voor vier op een rij gaan, dat zou ook vrij bizar zijn.
Toch matig dat ze niet ook nog de marathon looptquote:Sifan Hassan komt bij de wereldkampioenschappen atletiek in Boedapest uit op drie afstanden. De tweevoudig olympisch kampioene loopt in de Hongaarse hoofdstad de 1.500, 5.000 en 10.000 meter. Dat heeft de 30-jarige atlete donderdag bekendgemaakt.
Twee jaar geleden bij de Olympische Spelen in Tokio liep ze dezelfde afstanden en veroverde ze goud op de 5.000 en 10.000 meter en brons op de 1.500 meter.
Ik niet:quote:
Nog steeds Nederlands recordhouder op dat onderdeel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:42 schreef Zorro het volgende:
Ik niet:
2013 🥈 Ignisious Gaisah verspringen
Die heb ik echt vokomen gemist. Niet zijn medaille, gewoon zijn hele carriere. Grappig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds Nederlands recordhouder op dat onderdeel.
Zijn Nederlandse carrière was ook vrij kortquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heb ik echt vokomen gemist. Niet zijn medaille, gewoon zijn hele carriere. Grappig.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:28 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-houdt-me-op-de-been
Artikel met Schippuuuuurs. Leuk dat ze denkt nog weer top te kunnen zijn.
Zij dus 4 dagen vanuit Hilversum, Prof. Dr. Ing. Mr. Sedoc is er vanuit Budapest
quote:"Ik wil in Parijs echt competitief wil zijn. De lat ligt voor mij ergens ter hoogte van het plafond."
"Alleen aantreden in de series van de estafette, ik denk niet dat ik dat wil. Dat is niet waar ik mijn hele leven zo hard voor heb getraind.
Jeetje, Gaisah is alweer 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:33 schreef Nober het volgende:
Nederlandse medailles op het WK
[..]
5 🥇🥇🥇🥇🥇
8 🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥈🥈
10 🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉🥉
Ze moeten met een beunteam ook wel de finale kunnen halen? Al ging dit vorige keren ook fout.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:55 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Bol morgen 2 races moet doen al gelijk
Denk dat je lieke of femke wel nodig gaat hebben in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze moeten met een beunteam ook wel de finale kunnen halen? Al ging dit vorige keren ook fout.
Bollie al 2x gebruiken lijkt mij niet slim.
Zou in totaal een seconde of 4,5 schelen welquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:57 schreef Remco het volgende:
Sedney en Saalberg hebben uit mijn hoofd recentelijk prima 400 meter tijden gelopen. Geen idee welke mannen er opgesteld gaan worden.
Een van die twee gaat sowieso lopen morgenochtend, want je mag maar 1 wissel toepassen in de finale t.o.v. de heats.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat je lieke of femke wel nodig gaat hebben in ieder geval
Gewoon via NPO Start streams aanbieden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:57 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Precies! De NPO en de NOS zouden eigenlijk gewoon de handen ineen moeten slaan en samen één goede app moeten maken, waarop je alle sport kunt streamen (en terugkijken) waarvan ze de rechten hebben. En dat hoeft echt niet direct in perfecte beeldkwaliteit of met commentaar bij elke stream, maar het moet een stuk beter kunnen dan wat ze nu aanbieden.
NPO en iets goed doen. Lachwekkend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gewoon via NPO Start streams aanbieden.
Oepsquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:02 schreef wimderon het volgende:
Vergeten we atstat niet @:heywoodu?
Tot vandaag 24:00 de tijd.
Dat zat er wel een beetje aan te komen na die wedstrijd, maar toch erg zonde. Hoe vaak heeft Zambia nou een serieuze medaillekans in welke sport dan ook?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:55 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Bol morgen 2 races moet doen al gelijk
Alleen twee mannen? Dat wordt niks.quote:
+ Lieke en Femkequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen twee mannen? Dat wordt niks.
(En ik weiger om op een XTwitterdinges te klikken.)
Ja, ze doen 2x800quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen twee mannen? Dat wordt niks.
(En ik weiger om op een XTwitterdinges te klikken.)
Dan winnen ze nogquote:
Kan je mij even mentionen als het wel begint?quote:
Als ik er aan denk wel, ondertussen kijk ik ook maar even balletjetrap en een blokje om op de fiets van eerder in de week.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan je mij even mentionen als het wel begint?
Jeetje, was je nog niet bij met de ronde van Burgos?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik er aan denk wel, ondertussen kijk ik ook maar even balletjetrap en een blokje om op de fiets van eerder in de week.
Dit nog:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, was je nog niet bij met de ronde van Burgos?
Wat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit nog:
Vier etappes Portugal
Drie etappes Limousin
Vier etappes Burgos
Vier etappes Denemarken
Twee etappes Noorwegen
GP Jef Scherens
Dan ben ik weer bij!
Tiz-Cycling en de PLAYER, gewoon op het gemakje aan en de suffe stukken doorspoelen enzo tijdens het voetbal, en straks uiteraard de atletiek. Komt wel goedquote:
Oh je kijkt ook echt de hele wedstrijd? Ik kijk dan echt vijf minuten samenvattingen ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tiz-Cycling en de PLAYER, gewoon op het gemakje aan en de suffe stukken doorspoelen enzo tijdens het voetbal, en straks uiteraard de atletiek. Komt wel goed
Ik zet het aan en kijk op het parcours waar het mogelijk een beetje leuk wordt. 150km vlak en dan 20km klimmetjes spoel ik wel gewoon door naar die 20km ofzo hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je kijkt ook echt de hele wedstrijd? Ik kijk dan echt vijf minuten samenvattingen ofzo
Laatste 5 km bij sprintritten mag ik ook hopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tiz-Cycling en de PLAYER, gewoon op het gemakje aan en de suffe stukken doorspoelen enzo tijdens het voetbal, en straks uiteraard de atletiek. Komt wel goed
Gelukkig zitten Ivo en Michel lang en breed paraat bij Eurosportquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sporza is af. Volgens de Belgen begint het pas om 11.30.
Vanwege de muziek had ik hem op de Belg staan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Ivo en Michel lang en breed paraat bij Eurosport
Volgens mij valt dat in de praktijk alles meequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik neem aan dat deze wandelaars na hun carrière vanwege slijtage nieuwe heupen krijgen?
Normaal zijn er altijd een paar die gewoon rennen, valt me nu nog niet opquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult jurylid bij het snelwandelen zijn.
Of scheidsrechter in het voetbal of steward in de F1 ofzo inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult jurylid bij het snelwandelen zijn.
Hebben ze hier ook een VAR?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de slomo's hebben ze hun voeten niet aan de vloer!!1!1
Prachtige stadquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Aguero het volgende:
Laatste paar dagen zelf in Boedapest, zin in
Eurosport Playerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waar kijken jullie? Kan het niet vinden
bbc 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eurosport 1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Het lijkt me eigenlijk heel drukkend allemaal.quote:
Alle sessies vanaf donderdagavond, erg goed te betalen ook. Hele trip is net zo duur als een sessie in Parijs volgend jaar zou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prachtige stad
Heb je ook nog tickets of dat niet?
Ik ga denk ik in 2027 een aantal sessies zwemmen kijken aldaar. Wil ook nog wel een keer naar WK atletiek, maar wilde geen 2x boedapest. Kans op een mooie stad bij Atletiek is wel een stuk kleiner, dus hoop dat ze in 2029 nog een mooie locatie hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alle sessies vanaf donderdagavond, erg goed te betalen ook. Hele trip is net zo duur als een sessie in Parijs volgend jaar zou zijn.
WK Zwemmen wil ik ook nog eens doen. Singapore en Doha gaat hem niet worden dus voor mij misschien wel twee keer Boedapest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga denk ik in 2027 een aantal sessies zwemmen kijken aldaar. Wil ook nog wel een keer naar WK atletiek, maar wilde geen 2x boedapest. Kans op een mooie stad bij Atletiek is wel een stuk kleiner, dus hoop dat ze in 2029 nog een mooie locatie hebben.
WK in Doha zou ik sowieso niet doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
WK Zwemmen wil ik ook nog eens doen. Singapore en Doha gaat hem niet worden dus voor mij misschien wel twee keer Boedapest.
WK zwemmen is wel tof om naartoe te gaan. En lekker overzichtelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
WK Zwemmen wil ik ook nog eens doen. Singapore en Doha gaat hem niet worden dus voor mij misschien wel twee keer Boedapest.
Vijf over twaalf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:27 schreef franklop het volgende:
Hoelaat is de 4x400 ongeveer nu net de nieuwe tijden?
Heb je ergens een invulsheet die we gedurende de dagen aan kunnen passen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak mijn sheet er eens bij. Er lijken mij 8 dames met kans op medailles. Hall lijkt mij wel duidelijk favoriet voor goud zolang er geen blessure komt of iets misgaat op ver (3x fout zie je bij de dames eigenlijk alleen op ver), maar daarachter kan veel gebeuren. Vetter vind ik een enigma maar ik ben blij met 6600. In dat geval kan Kunz inspringen, maar een goede meerkamp van Kunz is ook al even geleden. KJT hetzelfde verhaal, maar die 6900 vorm lijkt mij bij KJT al helemaal onhaalbaar. Vidts, Kälin, Xenia en Oosterwegel moeten boven de 6500 kunnen, maar voor die laatste twee is dat ook al lang geleden. Oosterwegel staat in mijn forecast op P18. Maar als ze eindelijk weer goed is moet ze daar ruim boven kunnen.
Hopen op niet te veel schreeuwerige Italiaantjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WK zwemmen is wel tof om naartoe te gaan. En lekker overzichtelijk natuurlijk
Ik zal even kijken of ik mijn sheet erdoor kan duwen ergens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je ergens een invulsheet die we gedurende de dagen aan kunnen passen?
FE DE RI CAquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2013 jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar kutweer@boedapest.bgquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:27 schreef franklop het volgende:
Hoelaat is de 4x400 ongeveer nu net de nieuwe tijden?
Waarom zou de Hongaarse hoofdstad een Bulgaars adres hebben?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar kutweer@boedapest.bg
Is goedkoperquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou de Hongaarse hoofdstad een Bulgaars adres hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit allen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit was ook vooral matig van Dokter. Die kan 13 half.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:44 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is niet het onderdeel van de Dokter
Leek ook niet goed uit te komen op horde 1, maar herstelde goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oosterwegel was traag uit de blokken zeg.
THICC. Deelneemster bij de vrouwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Zelfs hier zijn de Amerikanen dik.
Gaat er niet om of je wint maar hoe je op tv komtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Lekker aerodynamisch kapseltje van Brooks.
Maar in principe wel de snelstequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:49 schreef Pino112 het volgende:
Lekker aerodynamisch kapseltje van Brooks.
Dan kan het dus nog sneller!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in principe wel de snelste
Ja dat mag in dit veld, maar dan moet je wel op 13.15 zittenquote:
Tijd voor kritische vragen van de schoolkrantjournalist!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Gelukkig is ze al uitgeroepen tot de nieuwe Wereldkampioene.
Jeroen S.?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd voor kritische vragen van de schoolkrantjournalist!
13.42 is gewoon degelijk toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
13,42 is niet best. Hopen dat de knop om kan, als hoog nu niet goed is (en op hoog vieren de demonen bij Anouk hoogtij) wordt het al serieus lastig.
Ik vind het ook moeilijk om serieus te nemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken zonder een keer te roepen dat iemand allang een DQ had moeten hebben
Maar zeg je dan bij het voetbal ook steeds dat er elke wedstrijd wel zeker één of twee een tweede gele kaart hadden moeten hebben? Want in beide sporten overtreedt men regels, zoals in elke sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken zonder een keer te roepen dat iemand allang een DQ had moeten hebben
Niet elke wedstrijd maar dat doe ik wel eens jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zeg je dan bij het voetbal ook steeds dat er elke wedstrijd wel zeker één of twee een tweede gele kaart hadden moeten hebben? Want in beide sporten overtreedt men regels, zoals in elke sport.
Een goede Vetter loopt 13.3 of 13.2 (die 13.0 was een uitschieter), maar het is niet dramatisch nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
13.42 is gewoon degelijk toch?
Niet fantastisch, bepaald niet matig.
Niet vergelijkbaar, als je hier gaat rennen is dat ondermijning van wat de sport zelf is. Alsof je bij voetbal uitgebreid gaat handballen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zeg je dan bij het voetbal ook steeds dat er elke wedstrijd wel zeker één of twee een tweede gele kaart hadden moeten hebben? Want in beide sporten overtreedt men regels, zoals in elke sport.
Jij komt nooit in VBL. Over wel/of geen geel/rood is ook continue discussie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vlaggetjesjuicherquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang die Spanjaard maar wint boeit het me verder allemaal niks.
Mijn WK 2010-shirt gaat morgenochtend voor de VINALE ook weer uit de kast.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
et punt is dat dat bij voetbal wel eens voorkomt in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn WK 2010-shirt gaat morgenochtend voor de VINALE ook weer uit de kast.
Prima vergelijkbaar. In alle sporten heb je bepaalde regels. Daar houdt lang niet iedereen zich aan, en als je de regels overtreedt krijg je doorgaans een straf. Of dat nou een gele kaart in het voetbal is, een bordje in het snelwandelen of een tijdstraf in de motorsport, dat maakt verder weinig uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, als je hier gaat rennen is dat ondermijning van wat de sport zelf is. Alsof je bij voetbal uitgebreid gaat handballen.
Tamelijk logisch, gezien het feit dat dit de slotfase is van een finale ipv heats.quote:
Alleen doen ze niet aan behoorlijke handhaving waardoor de sport nog meer een grap wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima vergelijkbaar. In alle sporten heb je bepaalde regels. Daar houdt lang niet iedereen zich aan, en als je de regels overtreedt krijg je doorgaans een straf. Of dat nou een gele kaart in het voetbal is, een bordje in het snelwandelen of een tijdstraf in de motorsport, dat maakt verder weinig uit.
Het is niet dat de regels overtreden in sport A ineens een heel ander principe is dan de regels overtreden in sport B.
Maar dat doen ze wel. Het halve bord staat vol met waarschuwingen en DQ's.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen doen ze niet aan behoorlijke handhaving waardoor de sport nog meer een grap wordt
Anders wordt het een circus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat er een (zo te zien) verplichte volgorde is wat betreft mannen en vrouwen.
Daaromquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders wordt het een circus.
Als je de regels niet snapt of kent zou je dat inderdaad denken, dat snap ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
et punt is dat dat bij voetbal wel eens voorkomt in de wedstrijd.
Bij snelwandelen gaat het bij vrijwel elke deelnemer in zo'n beetje elke stap fout.
Dat was bij het begin van dit onderdeel niet. Nu is het gelukkig te volgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat er een (zo te zien) verplichte volgorde is wat betreft mannen en vrouwen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
heywoodu die krampachtig het snelwandelen verdedigt op de haters is wel een van de hoogtepunten van het WK altijd.
Ik ben overigens Zwitserland in deze kwestie.
Oh ik wist inderdaad niet dat de regel was "als de scheids het niet ziet is het niet fout"quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de regels niet snapt of kent zou je dat inderdaad denken, dat snap ik.
Dat gaan ze niet doen omdat het de sport danig verandertquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik wist inderdaad niet dat de regel was "als de scheids het niet ziet is het niet fout"
Tijd voor een VAR met slomo's dan ligt iedereen eruit.
Live opgenomen @Zipportalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza gaat intussen NOS-live.
VAR of sensoren in de schoenen, allemaal prima. Dan passen ze hun techniek daar gewoon op aan. En natuurlijk krijg je ook dan overtredingen, zoals in letterlijk elke sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik wist inderdaad niet dat de regel was "als de scheids het niet ziet is het niet fout"
Tijd voor een VAR met slomo's dan ligt iedereen eruit.
Dat is net zoiets als dat ze bij het voetbal zouden hebben besloten geen VAR te introduceren maar buitenspel door te laten gaan, omdat het anders de sport teveel verandert.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen omdat het de sport danig verandert
Bij de OS eindigden ze in ieder geval met een man (al weet ik niet of de verplichte volgorde toen andersom was)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was bij het begin van dit onderdeel niet. Nu is het gelukkig te volgen.
Vind ik beter dan al die gemaakte "omhelzingen" bij de vrouwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:16 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
De Zweed negeerde de Spanjaard volledig bij de finish.
Seiko wil hun geld terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:18 schreef franklop het volgende:
Schakel nu pas in, maar geen tijden in beeld?
Die halen in omdat ze bij het snelwandelen zijn gebleven.quote:
Ze starten daar nu pas zo'n beetje. Ga nu niet switchenquote:
Net als in 1945?quote:
Vanavond moeten ze weer tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:25 schreef Zorro het volgende:
Femke kijkt naar het scherm om te zien waar de rest zit en loopt niks harder dan nodig om die voor te blijven
Jaquote:
Die komt er normaal gesproken in de finale bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:27 schreef Felagund het volgende:
Bonevacia doet überhaupt niet mee dit WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |