Gelukkig zitten Ivo en Michel lang en breed paraat bij Eurosportquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sporza is af. Volgens de Belgen begint het pas om 11.30.
Vanwege de muziek had ik hem op de Belg staan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Ivo en Michel lang en breed paraat bij Eurosport
Volgens mij valt dat in de praktijk alles meequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik neem aan dat deze wandelaars na hun carričre vanwege slijtage nieuwe heupen krijgen?
Normaal zijn er altijd een paar die gewoon rennen, valt me nu nog niet opquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult jurylid bij het snelwandelen zijn.
Of scheidsrechter in het voetbal of steward in de F1 ofzo inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult jurylid bij het snelwandelen zijn.
Hebben ze hier ook een VAR?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de slomo's hebben ze hun voeten niet aan de vloer!!1!1
Prachtige stadquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:00 schreef Aguero het volgende:
Laatste paar dagen zelf in Boedapest, zin in
Eurosport Playerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waar kijken jullie? Kan het niet vinden
bbc 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eurosport 1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Het lijkt me eigenlijk heel drukkend allemaal.quote:
Alle sessies vanaf donderdagavond, erg goed te betalen ook. Hele trip is net zo duur als een sessie in Parijs volgend jaar zou zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prachtige stad
Heb je ook nog tickets of dat niet?
Ik ga denk ik in 2027 een aantal sessies zwemmen kijken aldaar. Wil ook nog wel een keer naar WK atletiek, maar wilde geen 2x boedapest. Kans op een mooie stad bij Atletiek is wel een stuk kleiner, dus hoop dat ze in 2029 nog een mooie locatie hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alle sessies vanaf donderdagavond, erg goed te betalen ook. Hele trip is net zo duur als een sessie in Parijs volgend jaar zou zijn.
WK Zwemmen wil ik ook nog eens doen. Singapore en Doha gaat hem niet worden dus voor mij misschien wel twee keer Boedapest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga denk ik in 2027 een aantal sessies zwemmen kijken aldaar. Wil ook nog wel een keer naar WK atletiek, maar wilde geen 2x boedapest. Kans op een mooie stad bij Atletiek is wel een stuk kleiner, dus hoop dat ze in 2029 nog een mooie locatie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |