quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:55 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Bol morgen 2 races moet doen al gelijk
Alleen twee mannen? Dat wordt niks.quote:
+ Lieke en Femkequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen twee mannen? Dat wordt niks.
(En ik weiger om op een XTwitterdinges te klikken.)
Ja, ze doen 2x800quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen twee mannen? Dat wordt niks.
(En ik weiger om op een XTwitterdinges te klikken.)
Dan winnen ze nogquote:
Kan je mij even mentionen als het wel begint?quote:
Als ik er aan denk wel, ondertussen kijk ik ook maar even balletjetrap en een blokje om op de fiets van eerder in de week.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan je mij even mentionen als het wel begint?
Jeetje, was je nog niet bij met de ronde van Burgos?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik er aan denk wel, ondertussen kijk ik ook maar even balletjetrap en een blokje om op de fiets van eerder in de week.
Dit nog:quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, was je nog niet bij met de ronde van Burgos?
Wat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit nog:
Vier etappes Portugal
Drie etappes Limousin
Vier etappes Burgos
Vier etappes Denemarken
Twee etappes Noorwegen
GP Jef Scherens
Dan ben ik weer bij!
Tiz-Cycling en de PLAYER, gewoon op het gemakje aan en de suffe stukken doorspoelen enzo tijdens het voetbal, en straks uiteraard de atletiek. Komt wel goedquote:
Oh je kijkt ook echt de hele wedstrijd? Ik kijk dan echt vijf minuten samenvattingen ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tiz-Cycling en de PLAYER, gewoon op het gemakje aan en de suffe stukken doorspoelen enzo tijdens het voetbal, en straks uiteraard de atletiek. Komt wel goed
Ik zet het aan en kijk op het parcours waar het mogelijk een beetje leuk wordt. 150km vlak en dan 20km klimmetjes spoel ik wel gewoon door naar die 20km ofzo hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je kijkt ook echt de hele wedstrijd? Ik kijk dan echt vijf minuten samenvattingen ofzo
Laatste 5 km bij sprintritten mag ik ook hopenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tiz-Cycling en de PLAYER, gewoon op het gemakje aan en de suffe stukken doorspoelen enzo tijdens het voetbal, en straks uiteraard de atletiek. Komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |