abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 07:13:35 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210300311
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef wimderon het volgende:
Maar Eurosport zendt het WK wel uit dit jaar.
Beste atletieknieuws van het jaar :o

Hopelijk uiteraard met Ivo *O*

Boh en zo te zien ook inclusief allemaal losse streams voor de diverse technische onderdelen, wat een genot _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210300709
Zou Anna Hall voor 7000 kunnen gaan? Ook benieuwd wat er gebeurt als Vetter ruim voor staat voorafgaand aan de 800 meter, daar kan ze zo 250 punten verliezen. Al verwacht ik Vetter niet in topvorm.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210300721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Anna Hall voor 7000 kunnen gaan?
Wel achter Vetter natuurlijk, die kampioen wordt!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_210300727
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef franklop het volgende:

[..]
Wel achter Vetter natuurlijk, die kampioen wordt!
Vetter heeft echt een te slechte hoog en 800 om de 7000 te halen lijkt me.
pi_210300806
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vetter heeft echt een te slechte hoog en 800 om de 7000 te halen lijkt me.
Maar volgens nu.nl was ze praktisch al wereldkampioen :(
pi_210300811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:39 schreef franklop het volgende:

[..]
Maar volgens nu.nl was ze praktisch al wereldkampioen :(
Dan snapt nu.nl bijzonder weinig van de zevenkamp.
pi_210300836
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan snapt nu.nl bijzonder weinig van de zevenkamp.
https://www.nu.nl/sport-o(...)kampicoon-thiam.html
pi_210300853
quote:
Vooral een vreemd geschreven artikel.
pi_210300864
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vooral een vreemd geschreven artikel.
Alsof ze later erachter kwamen dat Hall nog bestaat.
pi_210301916
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef wimderon het volgende:
Maar Eurosport zendt het WK wel uit dit jaar.

Sporza vond ik niets meer aan toen ik de vervanger van Kris Meertens laatst hoorde :{

BBC is net zo erg als de NOS met oeverloos studiogeneuzel en achtergronden, hinderlijk onderbroken door livesport (al zendt de NOS alleen 's avonds vanaf 19:30 tot 22:00 op tv, met natuurlijk de onvermijdelijke Jeroen Stekelenlul en Gregory Sedoc op locatie).
BBC is op zich gewoon prima als je toegang hebt tot de iPlayer en de Red Button: https://www.bbc.co.uk/sport/athletics/66460702.

Ik ben benieuwd hoe de NOS het weer compleet om zeep gaat helpen, want daar kun je eigenlijk gewoon niet ontkomen aan 'de duiding' voor infantielen. Gelukkig is Discovery/Eurosport er inderdaad ook weer bij en Sporza blijft ook een prima optie.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 14:28:41 #37
284411 crew  heywoodu
pi_210304782
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
BBC is op zich gewoon prima als je toegang hebt tot de iPlayer en de Red Button: https://www.bbc.co.uk/sport/athletics/66460702.

Ik ben benieuwd hoe de NOS het weer compleet om zeep gaat helpen, want daar kun je eigenlijk gewoon niet ontkomen aan 'de duiding' voor infantielen. Gelukkig is Discovery/Eurosport er inderdaad ook weer bij en Sporza blijft ook een prima optie.
Maar 'de duiding' en dergelijken zijn prima voor de 'zo nu en dan'-kijker, die vooral voor de Nederlanders met kansen kijken, en wat uiteraard niet ineens infantielen zijn. Gewoon mensen die het op een andere manier leuk vinden om te kijken dan wie, die ook alle Diamond Leagues en Continental Tour-events kijken. Wat kan het de gemiddelde kijker, die sport wellicht best leuk vindt, nou schelen welke Bahamiaan de 400m wint of welke Amerikaanse het verst springt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_210305269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar 'de duiding' en dergelijken zijn prima voor de 'zo nu en dan'-kijker, die vooral voor de Nederlanders met kansen kijken, en wat uiteraard niet ineens infantielen zijn. Gewoon mensen die het op een andere manier leuk vinden om te kijken dan wie, die ook alle Diamond Leagues en Continental Tour-events kijken. Wat kan het de gemiddelde kijker, die sport wellicht best leuk vindt, nou schelen welke Bahamiaan de 400m wint of welke Amerikaanse het verst springt :+
Mwa, ik vind toch dat de NOS wel extreem ver gaat in het 'duiden' en het volgen van het vlaggetje (en weer abrupt stoppen zodra het is uitgeschakeld). Andere nationale omroepen in Europa laten zien dat het echt een stuk beter kan. Die geven hun eigen vlaggetjes natuurlijk ook veel aandacht, maar ik zie daar over het algemeen gewoon véél meer live sport.

Als ik tijdens grote sportevenementen de NOS met buitenlandse omroepen vergelijk, komen ze er vaak toch veruit het slechtst uit. En andere omroepen die ook veel duiden, bieden dan in ieder geval veel betere mogelijkheden om alles op een andere plek alsnog live te kunnen volgen.

Maar goed, we gaan zien wat ze er deze keer weer van brouwen!

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 16-08-2023 15:20:44 ]
pi_210305429
De BBC is vaak net zo slecht op tv alleen geeft online wat extra mogelijkheden.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 15:30:10 #40
284411 crew  heywoodu
pi_210305555
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:09 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Mwa, ik vind toch dat de NOS wel extreem ver gaat in het 'duiden' en het volgen van het vlaggetje (en weer abrupt stoppen zodra het is uitgeschakeld). Andere nationale omroepen in Europa laten zien dat het echt een stuk beter kan. Die geven hun eigen vlaggetjes natuurlijk ook veel aandacht, maar ik zie daar over het algemeen gewoon véél meer live sport.

Als ik tijdens grote sportevenementen de NOS met buitenlandse omroepen vergelijk, komen ze er vaak toch veruit het slechtst uit. En andere omroepen die ook veel duiden, bieden dan in ieder geval veel betere mogelijkheden om alles op een andere plek alsnog live te kunnen volgen.

Maar goed, we gaan zien wat ze er deze keer weer van brouwen!
Ik wil ook zeker niet zeggen dat ik fan ben van de NOS wat betreft het verslag doen van (live) sport, verre van :P

Maar als ik kijk naar mensen die sport wel leuk vinden, maar vooral voor de Nederlanders (mijn vader, bijvoorbeeld, op F1 en de Tour na :+ ), dan is de NOS doorgaans dikke prima. En dat is toch wel het gros van de kijkers, lijkt me.

BBC is qua uitzendingen en algehele toon vaak nog wel véél erger trouwens, wat de enorme focus op de eigen mensen betreft. Met countdowns voor Mobot en alles.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 15:35:40 #41
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210305645
De BBC zend inderdaad zelfs nog minder uit dan de NOS. De NOS is erg, maar de BBC is nog echt een graadje erger.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_210305702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De BBC is vaak net zo slecht op tv alleen geeft online wat extra mogelijkheden.
Zo zien wij dat, omdat we hier vaak alleen BBC 1 en 2 (en soms 3 en 4) ontvangen. Maar BBC iPlayer is daar inmiddels zo ingeburgerd geraakt dat je het letterlijk op elke tv, kastje, stick, spelcomputer tegenkomt. Daarop is alles gewoon voor iedereen live in nette HD-kwaliteit te volgen. Dus het beperkte aanbod op het hoofdkanaal is daar veel minder problematisch dan hier.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 15:46:36 #43
284411 crew  heywoodu
pi_210305795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:40 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Zo zien wij dat, omdat we hier vaak alleen BBC 1 en 2 (en soms 3 en 4) ontvangen. Maar BBC iPlayer is daar inmiddels zo ingeburgerd geraakt dat je het letterlijk op elke tv, kastje, stick, spelcomputer tegenkomt. Daarop is alles gewoon voor iedereen live in nette HD-kwaliteit te volgen. Dus het beperkte aanbod op het hoofdkanaal is daar veel minder problematisch dan hier.
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.

Maar goed, Eurosport is back jaaaaa *O* *O*
pi_210305921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.

Precies! De NPO en de NOS zouden eigenlijk gewoon de handen ineen moeten slaan en samen één goede app moeten maken, waarop je alle sport kunt streamen (en terugkijken) waarvan ze de rechten hebben. En dat hoeft echt niet direct in perfecte beeldkwaliteit of met commentaar bij elke stream, maar het moet een stuk beter kunnen dan wat ze nu aanbieden.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 20:25:08 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_210309012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Qua app zeker ja. Maar als je kijkt naar de mogelijkheden qua Smart tv had ik toen het opkwam wel gedacht dat ze veel meer mogelijkheden zouden bedenken om live tv uit te breiden. Bijvoorbeeld met streams (ja uiteraard zit je dan met de rechten, maar zelfs dan nog), maar ook met het tonen van statistieken of zelf kiezen voor picture in picture of andere handige zaken.

Maar uiteindelijk zijn televisies amper smart. Bijna het enige wat er mogelijk is zijn streamingsdiensten en dergelijke direct via je tv kijken. Waarbij dat meestal gewoon een poort is van een app.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 20:55:04 #46
284411 crew  heywoodu
pi_210309499
We zetten ook een streep door de naam van Jacob Kiplimo, wegens een hamstringblessure.

Jacob Kiplimo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 20:56:01 #47
284411 crew  heywoodu
pi_210309516
Oh, en ook geen regerend wereldkampioen Michael Norman.

twitter
pi_210309717
De moffen zenden het ook uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210309974
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
We zetten ook een streep door de naam van Jacob Kiplimo, wegens een hamstringblessure.

Jacob Kiplimo
Erg jammer voor de 'leuke' grappen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 augustus 2023 @ 22:13:26 #50
284411 crew  heywoodu
pi_210310884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Erg jammer voor de 'leuke' grappen.
Alsof er geen andere Oegandees of Keniaan met 'Kip' in de naam mee zal doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')