SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
We vragen het aan de grootste voorstander @heywooduquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de 35km snelwandelen nu het Olympische onderdeel, of niet?
Ik bedoel dus meer of het onderdeel wat hier op het programma staat die debiele mixed relay is of niet. Of zijn het gewoon 2 losse 35 kms. Raar om een olympisch onderdeel niet op het WK te hebben namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We vragen het aan de grootste voorstander @:heywoodu
Als je denkt dat ik voorstander ben van de 35km zet ik je in mijn blocklijst.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
We vragen het aan de grootste voorstander @:heywoodu
Dit zijn gewoon de losse 35km's, dus met een titel voor de mannen en een titel voor de vrouwen. Die worden wel tegelijk gelopen (itt de 20km).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer of het onderdeel wat hier op het programma staat die debiele mixed relay is of niet. Of zijn het gewoon 2 losse 35 kms. Raar om een olympisch onderdeel niet op het WK te hebben namelijk.
Oke, iets minder ergerlijk dus (al zou het wmb voor mannen 50km mogen zijn en voor vrouwen 35km)quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de losse 35km's, dus met een titel voor de mannen en een titel voor de vrouwen. Die worden wel tegelijk gelopen (itt de 20km).
Denk dat niemand, behalve de mensen bij het IOC, zitten te wachten op de mixed relay. In welke sport dan ook.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, iets minder ergerlijk dus (al zou het wmb voor mannen 50km mogen zijn en voor vrouwen 35km)
Zie ik wel 10x liever dan mixed relay troep
Bij Biatlon heb ik er niet zo'n problemen mee. De 4x400 mixed vind ik ook wel acceptabel, al wordt het programma daar wellicht wel erg druk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat niemand, behalve de mensen bij het IOC, zitten te wachten op de mixed relay. In welke sport dan ook.
Nog liever de single mixed dan de mixed in het biatlon, want dan heb je echt wel een groot aantal landen met medaillekansen (10+, wat je bij de meeste sporten niet hebt in de gemengde onderdelen).quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Biatlon heb ik er niet zo'n problemen mee. De 4x400 mixed vind ik ook wel acceptabel, al wordt het programma daar wellicht wel erg druk.
Mijn grootste probleem met estafettes in het geheel is wel dat het de grote landen verder bevoordeelt. Bij Atletiek meestal gewoon VS (en Jamaica op de 100) met daarachter dan GB en dan pas de rest, met soms en land dat er jarenlang ook goed bij zit. Zwemmen hetzelfde: Australië en VS met daarachter GB/Rusland (of onder welke noemer ze deze keer weer wel óf niet meedoen)/China en dan pas de rest. In Biatlon is het ook Noorwegen/Frankrijk met daarachter Zweden/Rusland/Italië.quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog liever de single mixed dan de mixed in het biatlon, want dan heb je echt wel een groot aantal landen met medaillekansen (10+, wat je bij de meeste sporten niet hebt in de gemengde onderdelen).
Dat is wel klaar. Tijd voor baby's.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dafne Schippers? Ik zie dat ze bij de NOS verslag doet maar is dat helemaal klaar, einde carriere etc etc?
Ja, waarbij de NOS ochtendsessies alleen online aanbiedt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Voor de zekerheid: buiten misschien Sporza of BBC ofzo moeten we het van de NOS hebben zeker?
Eurosport moet verdorie weer eens gaan bieden voor de grote kampioenschappen in de atletiek en het zwemmen, zoals ze zo lang hebben gehad (ook de junioren hadden ze in de atletiek altijd bijvoorbeeld). Het hele jaar luisteren naar de fantastische Ivo van Haaren (weliswaar bij Ziggo) en dan juist op het WK zonder moeten
En dus waarschijnlijk zonder commentaar? Of zou atletiek groot genoeg zijn om zelfs alleen online met commentaar te zijn?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, waarbij de NOS ochtendsessies alleen online aanbiedt.
Apple TV of Chromecast is je vriendquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ES heeft weer rechten? Top. Al moet je dan wel af en toe schakelen als je het op de televee kijkt, dat blijft een nadeel van ES.
Beste atletieknieuws van het jaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef wimderon het volgende:
Maar Eurosport zendt het WK wel uit dit jaar.
Wel achter Vetter natuurlijk, die kampioen wordt!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Anna Hall voor 7000 kunnen gaan?
Vetter heeft echt een te slechte hoog en 800 om de 7000 te halen lijkt me.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel achter Vetter natuurlijk, die kampioen wordt!
Maar volgens nu.nl was ze praktisch al wereldkampioenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter heeft echt een te slechte hoog en 800 om de 7000 te halen lijkt me.
Dan snapt nu.nl bijzonder weinig van de zevenkamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar volgens nu.nl was ze praktisch al wereldkampioen
https://www.nu.nl/sport-o(...)kampicoon-thiam.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan snapt nu.nl bijzonder weinig van de zevenkamp.
Vooral een vreemd geschreven artikel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:42 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/sport-o(...)kampicoon-thiam.html
Alsof ze later erachter kwamen dat Hall nog bestaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral een vreemd geschreven artikel.
BBC is op zich gewoon prima als je toegang hebt tot de iPlayer en de Red Button: https://www.bbc.co.uk/sport/athletics/66460702.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:04 schreef wimderon het volgende:
Maar Eurosport zendt het WK wel uit dit jaar.
Sporza vond ik niets meer aan toen ik de vervanger van Kris Meertens laatst hoorde![]()
BBC is net zo erg als de NOS met oeverloos studiogeneuzel en achtergronden, hinderlijk onderbroken door livesport (al zendt de NOS alleen 's avonds vanaf 19:30 tot 22:00 op tv, met natuurlijk de onvermijdelijke Jeroen Stekelenlul en Gregory Sedoc op locatie).
Maar 'de duiding' en dergelijken zijn prima voor de 'zo nu en dan'-kijker, die vooral voor de Nederlanders met kansen kijken, en wat uiteraard niet ineens infantielen zijn. Gewoon mensen die het op een andere manier leuk vinden om te kijken dan wie, die ook alle Diamond Leagues en Continental Tour-events kijken. Wat kan het de gemiddelde kijker, die sport wellicht best leuk vindt, nou schelen welke Bahamiaan de 400m wint of welke Amerikaanse het verst springtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
BBC is op zich gewoon prima als je toegang hebt tot de iPlayer en de Red Button: https://www.bbc.co.uk/sport/athletics/66460702.
Ik ben benieuwd hoe de NOS het weer compleet om zeep gaat helpen, want daar kun je eigenlijk gewoon niet ontkomen aan 'de duiding' voor infantielen. Gelukkig is Discovery/Eurosport er inderdaad ook weer bij en Sporza blijft ook een prima optie.
Mwa, ik vind toch dat de NOS wel extreem ver gaat in het 'duiden' en het volgen van het vlaggetje (en weer abrupt stoppen zodra het is uitgeschakeld). Andere nationale omroepen in Europa laten zien dat het echt een stuk beter kan. Die geven hun eigen vlaggetjes natuurlijk ook veel aandacht, maar ik zie daar over het algemeen gewoon véél meer live sport.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar 'de duiding' en dergelijken zijn prima voor de 'zo nu en dan'-kijker, die vooral voor de Nederlanders met kansen kijken, en wat uiteraard niet ineens infantielen zijn. Gewoon mensen die het op een andere manier leuk vinden om te kijken dan wie, die ook alle Diamond Leagues en Continental Tour-events kijken. Wat kan het de gemiddelde kijker, die sport wellicht best leuk vindt, nou schelen welke Bahamiaan de 400m wint of welke Amerikaanse het verst springt
Ik wil ook zeker niet zeggen dat ik fan ben van de NOS wat betreft het verslag doen van (live) sport, verre vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Mwa, ik vind toch dat de NOS wel extreem ver gaat in het 'duiden' en het volgen van het vlaggetje (en weer abrupt stoppen zodra het is uitgeschakeld). Andere nationale omroepen in Europa laten zien dat het echt een stuk beter kan. Die geven hun eigen vlaggetjes natuurlijk ook veel aandacht, maar ik zie daar over het algemeen gewoon véél meer live sport.
Als ik tijdens grote sportevenementen de NOS met buitenlandse omroepen vergelijk, komen ze er vaak toch veruit het slechtst uit. En andere omroepen die ook veel duiden, bieden dan in ieder geval veel betere mogelijkheden om alles op een andere plek alsnog live te kunnen volgen.
Maar goed, we gaan zien wat ze er deze keer weer van brouwen!
Zo zien wij dat, omdat we hier vaak alleen BBC 1 en 2 (en soms 3 en 4) ontvangen. Maar BBC iPlayer is daar inmiddels zo ingeburgerd geraakt dat je het letterlijk op elke tv, kastje, stick, spelcomputer tegenkomt. Daarop is alles gewoon voor iedereen live in nette HD-kwaliteit te volgen. Dus het beperkte aanbod op het hoofdkanaal is daar veel minder problematisch dan hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De BBC is vaak net zo slecht op tv alleen geeft online wat extra mogelijkheden.
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:40 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zo zien wij dat, omdat we hier vaak alleen BBC 1 en 2 (en soms 3 en 4) ontvangen. Maar BBC iPlayer is daar inmiddels zo ingeburgerd geraakt dat je het letterlijk op elke tv, kastje, stick, spelcomputer tegenkomt. Daarop is alles gewoon voor iedereen live in nette HD-kwaliteit te volgen. Dus het beperkte aanbod op het hoofdkanaal is daar veel minder problematisch dan hier.
Precies! De NPO en de NOS zouden eigenlijk gewoon de handen ineen moeten slaan en samen één goede app moeten maken, waarop je alle sport kunt streamen (en terugkijken) waarvan ze de rechten hebben. En dat hoeft echt niet direct in perfecte beeldkwaliteit of met commentaar bij elke stream, maar het moet een stuk beter kunnen dan wat ze nu aanbieden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.
Maar goed, Eurosport is back jaaaaa![]()
Qua app zeker ja. Maar als je kijkt naar de mogelijkheden qua Smart tv had ik toen het opkwam wel gedacht dat ze veel meer mogelijkheden zouden bedenken om live tv uit te breiden. Bijvoorbeeld met streams (ja uiteraard zit je dan met de rechten, maar zelfs dan nog), maar ook met het tonen van statistieken of zelf kiezen voor picture in picture of andere handige zaken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het enige waarop de NOS het écht verliest van de BBC is het onlinegebeuren inderdaad. Anno 2023 nog aan komen kakken met één stream, die ook nog eens niet terug te kijken is, dat kan écht niet meer.
Maar goed, Eurosport is back jaaaaa![]()
Erg jammer voor de 'leuke' grappen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:55 schreef heywoodu het volgende:
We zetten ook een streep door de naam van Jacob Kiplimo, wegens een hamstringblessure.
Jacob Kiplimo
Alsof er geen andere Oegandees of Keniaan met 'Kip' in de naam mee zal doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer voor de 'leuke' grappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |