Tijd voor kritische vragen van de schoolkrantjournalist!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Gelukkig is ze al uitgeroepen tot de nieuwe Wereldkampioene.
Jeroen S.?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd voor kritische vragen van de schoolkrantjournalist!
13.42 is gewoon degelijk toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
13,42 is niet best. Hopen dat de knop om kan, als hoog nu niet goed is (en op hoog vieren de demonen bij Anouk hoogtij) wordt het al serieus lastig.
Ik vind het ook moeilijk om serieus te nemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken zonder een keer te roepen dat iemand allang een DQ had moeten hebben
Maar zeg je dan bij het voetbal ook steeds dat er elke wedstrijd wel zeker één of twee een tweede gele kaart hadden moeten hebben? Want in beide sporten overtreedt men regels, zoals in elke sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken zonder een keer te roepen dat iemand allang een DQ had moeten hebben
Niet elke wedstrijd maar dat doe ik wel eens jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zeg je dan bij het voetbal ook steeds dat er elke wedstrijd wel zeker één of twee een tweede gele kaart hadden moeten hebben? Want in beide sporten overtreedt men regels, zoals in elke sport.
Een goede Vetter loopt 13.3 of 13.2 (die 13.0 was een uitschieter), maar het is niet dramatisch nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
13.42 is gewoon degelijk toch?
Niet fantastisch, bepaald niet matig.
Niet vergelijkbaar, als je hier gaat rennen is dat ondermijning van wat de sport zelf is. Alsof je bij voetbal uitgebreid gaat handballen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zeg je dan bij het voetbal ook steeds dat er elke wedstrijd wel zeker één of twee een tweede gele kaart hadden moeten hebben? Want in beide sporten overtreedt men regels, zoals in elke sport.
Jij komt nooit in VBL. Over wel/of geen geel/rood is ook continue discussie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vlaggetjesjuicherquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang die Spanjaard maar wint boeit het me verder allemaal niks.
Mijn WK 2010-shirt gaat morgenochtend voor de VINALE ook weer uit de kast.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
et punt is dat dat bij voetbal wel eens voorkomt in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn WK 2010-shirt gaat morgenochtend voor de VINALE ook weer uit de kast.
Prima vergelijkbaar. In alle sporten heb je bepaalde regels. Daar houdt lang niet iedereen zich aan, en als je de regels overtreedt krijg je doorgaans een straf. Of dat nou een gele kaart in het voetbal is, een bordje in het snelwandelen of een tijdstraf in de motorsport, dat maakt verder weinig uit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, als je hier gaat rennen is dat ondermijning van wat de sport zelf is. Alsof je bij voetbal uitgebreid gaat handballen.
Tamelijk logisch, gezien het feit dat dit de slotfase is van een finale ipv heats.quote:
Alleen doen ze niet aan behoorlijke handhaving waardoor de sport nog meer een grap wordtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima vergelijkbaar. In alle sporten heb je bepaalde regels. Daar houdt lang niet iedereen zich aan, en als je de regels overtreedt krijg je doorgaans een straf. Of dat nou een gele kaart in het voetbal is, een bordje in het snelwandelen of een tijdstraf in de motorsport, dat maakt verder weinig uit.
Het is niet dat de regels overtreden in sport A ineens een heel ander principe is dan de regels overtreden in sport B.
Maar dat doen ze wel. Het halve bord staat vol met waarschuwingen en DQ's.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen doen ze niet aan behoorlijke handhaving waardoor de sport nog meer een grap wordt
Anders wordt het een circus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat er een (zo te zien) verplichte volgorde is wat betreft mannen en vrouwen.
Daaromquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders wordt het een circus.
Als je de regels niet snapt of kent zou je dat inderdaad denken, dat snap ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
et punt is dat dat bij voetbal wel eens voorkomt in de wedstrijd.
Bij snelwandelen gaat het bij vrijwel elke deelnemer in zo'n beetje elke stap fout.
Dat was bij het begin van dit onderdeel niet. Nu is het gelukkig te volgen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat er een (zo te zien) verplichte volgorde is wat betreft mannen en vrouwen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
heywoodu die krampachtig het snelwandelen verdedigt op de haters is wel een van de hoogtepunten van het WK altijd.
Ik ben overigens Zwitserland in deze kwestie.
Oh ik wist inderdaad niet dat de regel was "als de scheids het niet ziet is het niet fout"quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de regels niet snapt of kent zou je dat inderdaad denken, dat snap ik.
Dat gaan ze niet doen omdat het de sport danig verandertquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik wist inderdaad niet dat de regel was "als de scheids het niet ziet is het niet fout"
Tijd voor een VAR met slomo's dan ligt iedereen eruit.
Live opgenomen @Zipportalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza gaat intussen NOS-live.
VAR of sensoren in de schoenen, allemaal prima. Dan passen ze hun techniek daar gewoon op aan. En natuurlijk krijg je ook dan overtredingen, zoals in letterlijk elke sport.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik wist inderdaad niet dat de regel was "als de scheids het niet ziet is het niet fout"
Tijd voor een VAR met slomo's dan ligt iedereen eruit.
Dat is net zoiets als dat ze bij het voetbal zouden hebben besloten geen VAR te introduceren maar buitenspel door te laten gaan, omdat het anders de sport teveel verandert.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen omdat het de sport danig verandert
Bij de OS eindigden ze in ieder geval met een man (al weet ik niet of de verplichte volgorde toen andersom was)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was bij het begin van dit onderdeel niet. Nu is het gelukkig te volgen.
Vind ik beter dan al die gemaakte "omhelzingen" bij de vrouwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:16 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
De Zweed negeerde de Spanjaard volledig bij de finish.
Seiko wil hun geld terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:18 schreef franklop het volgende:
Schakel nu pas in, maar geen tijden in beeld?
Die halen in omdat ze bij het snelwandelen zijn gebleven.quote:
Ze starten daar nu pas zo'n beetje. Ga nu niet switchenquote:
Net als in 1945?quote:
Vanavond moeten ze weer tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:25 schreef Zorro het volgende:
Femke kijkt naar het scherm om te zien waar de rest zit en loopt niks harder dan nodig om die voor te blijven
Jaquote:
Die komt er normaal gesproken in de finale bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:27 schreef Felagund het volgende:
Bonevacia doet überhaupt niet mee dit WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |