WK in Doha zou ik sowieso niet doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
WK Zwemmen wil ik ook nog eens doen. Singapore en Doha gaat hem niet worden dus voor mij misschien wel twee keer Boedapest.
WK zwemmen is wel tof om naartoe te gaan. En lekker overzichtelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
WK Zwemmen wil ik ook nog eens doen. Singapore en Doha gaat hem niet worden dus voor mij misschien wel twee keer Boedapest.
Vijf over twaalf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:27 schreef franklop het volgende:
Hoelaat is de 4x400 ongeveer nu net de nieuwe tijden?
Heb je ergens een invulsheet die we gedurende de dagen aan kunnen passen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pak mijn sheet er eens bij. Er lijken mij 8 dames met kans op medailles. Hall lijkt mij wel duidelijk favoriet voor goud zolang er geen blessure komt of iets misgaat op ver (3x fout zie je bij de dames eigenlijk alleen op ver), maar daarachter kan veel gebeuren. Vetter vind ik een enigma maar ik ben blij met 6600. In dat geval kan Kunz inspringen, maar een goede meerkamp van Kunz is ook al even geleden. KJT hetzelfde verhaal, maar die 6900 vorm lijkt mij bij KJT al helemaal onhaalbaar. Vidts, Kälin, Xenia en Oosterwegel moeten boven de 6500 kunnen, maar voor die laatste twee is dat ook al lang geleden. Oosterwegel staat in mijn forecast op P18. Maar als ze eindelijk weer goed is moet ze daar ruim boven kunnen.
Hopen op niet te veel schreeuwerige Italiaantjes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WK zwemmen is wel tof om naartoe te gaan. En lekker overzichtelijk natuurlijk
Ik zal even kijken of ik mijn sheet erdoor kan duwen ergens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je ergens een invulsheet die we gedurende de dagen aan kunnen passen?
FE DE RI CAquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2013 jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar kutweer@boedapest.bgquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:27 schreef franklop het volgende:
Hoelaat is de 4x400 ongeveer nu net de nieuwe tijden?
Waarom zou de Hongaarse hoofdstad een Bulgaars adres hebben?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar kutweer@boedapest.bg
Is goedkoperquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou de Hongaarse hoofdstad een Bulgaars adres hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt dit allen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |