SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro squote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:50 schreef woxxel het volgende:
Ik heb wat filmjes terug gekeken.
Maar ik vind ze nog niet allemaal overtuigend zeggen dat ze isaak en marciano de volgende keer laten spelen.
Marciano zei, als je probeert er achter te komen wat Erik zijn visie is, dan gaan ze met hem een deal maken.
Ook mirthe wil liever niet op isaak stemmen.
Sasja wil volgens mij ook niet op beide bros
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro s
Eens en nee, de bro's hebben nog nooit een stem gehad, allebei manager mogen zijn en dus ook nog nooit een eliminatiespel moeten spelen. Het klinkt bijna oneerlijk als één van hun twee gaat winnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:58 schreef Seattle het volgende:
Het einde komt nu echt dichtbij, zeg! Ik denk 5 of 3 in de finale? Sas en Bern nog een sterk koppel, de bro’s ook en die gun ik het echt het minst.
Wendy en Mirthe favoriet. Erik zou ik ook best grappig vinden als winnaar. Sas of Bern mwah, maar ze zijn altijd wel heel steady geweest. Met name van Sasha zou ik het erg knap vinden als ze wint. Maar die bro’s, nee vind ik echt niet fair, omdat ze elkaar in het echt kennen. Veelzeggend dat tot nu toe niemand ze nog heeft durven nomineren. Hebben ze überhaupt ooit wel een stem gehad?
T zal mij verbazen als t ook gaat gebeurenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgens mij is er afspraak bij team sas en co , hun verdelen hun stemmen op de bro s
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy een van de weinigen is of misschien wel de enige, die blij verrast zal zijn door de reacties over haar op social media.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.
Dat is haar beloning voor een relatief zwaar jaar voor haar t.a.v. de andere bewoners. Ook leuk voor haar kids.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy een van de weinigen is of misschien wel de enige, die blij verrast zal zijn door de reacties over haar op social media.
En dat gun ik haar van harte.
voorlopig heeft zij al 2 eliś doorstaan en de broś 0quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt nu wel zo, maar ik zag ook dat Wendy voor iedereen, behalve Mirthe heeft afgedaan. Ze vinden van alles over Wendy.. De bro's vinden haar zelfs een xxxx.. En iedereen vindt dat ze onbetrouwbaar is en zich overal vanaf maakt.. Dat is hun mening dan hoor. Ik vind Wendy nog steeds een leuke vrouw, niet lui en jammer genoeg nu heel onzeker geworden.
rupi zal zich ook wel kut voelen dat isaac hem zo voor de leeuwen gooide. Zal me niks verbazen als rupi nu ook team wendy zal zijn buitenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:14 schreef woxxel het volgende:
Ik vond t vlak voor de eliminatie zelfs zielig voor d'r.
Er was bijna sprake van dat ze allemaal op Wendy zouden gaan en dat zij dan zelf kon kiezen tegen wie ze ging.
Daar was isaak het natuurlijk niet mee eens.
Ze moesten maar op rupi gaan, op dat moment kwam Wendy erbij staan en zelfs ik werd er ongemakkelijk van, kan je nagaan als je er zelf in zit
Isaac had natuurlijk nog in zijn hoofd dat Wendy de vorige keer tegen hem zei dat ze tegen hem wilde spelen. Nee hoor, Isaac gooit liever Rupi voor de bus, zijn grote vriend, jaja…quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:14 schreef woxxel het volgende:
Ik vond t vlak voor de eliminatie zelfs zielig voor d'r.
Er was bijna sprake van dat ze allemaal op Wendy zouden gaan en dat zij dan zelf kon kiezen tegen wie ze ging.
Daar was isaak het natuurlijk niet mee eens.
Ze moesten maar op rupi gaan, op dat moment kwam Wendy erbij staan en zelfs ik werd er ongemakkelijk van, kan je nagaan als je er zelf in zit
Ik vond het zo erg dat ze het Isaac allemaal lieten bedisselen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:17 schreef Adat231 het volgende:
[..]
rupi zal zich ook wel kut voelen dat isaac hem zo voor de leeuwen gooide. Zal me niks verbazen als rupi nu ook team wendy zal zijn buiten
Ja, dat snap ik ook echt niet. Iedere keer is Isaac degene waar iedereen naar luistert. Echt zo dom!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond het zo erg dat ze het Isaac allemaal lieten bedisselen.
Net zoals die Bern ook voor de gek hield, door te zeggen: ik heb besloten dat ik in de finale tegen Bern ga. Alsof Isaac de dienst uitmaakt in de loods.
Ik begreep heel goed, dat Wendy bijna die toren een trap wilde geven.
Maar omdat ze toch heeft doorgezet, is ze wat mij betreft een finaliste!
Daarmee hebben ze zichzelf laten kennen..Niet best...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:22 schreef Yver73 het volgende:
Isaac vond vanmiddag ook ‘dat Wendy het niet verdiende om te bepalen tegen wie ze wil spelen’.
En eigenlijk beaamden Bern en Sasha dat, dat vind ik wel bijzonder.🤮
Bij het vorige liedje stond Erik in de keuken thee te maken. Hij moest stil staan en de vliegen zaten op zijn handen e.d. zo ranzig!quote:
dat waren zijn beschermengeltjes....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bij het vorige liedje stond Erik in de keuken thee te maken. Hij moest stil staan en de vliegen zaten op zijn handen e.d. zo ranzig!
Inderdaad, valt me vies van ze tegen. Bern vind ik sowieso een ja-knikker. Die is bang voor alles en iedereen en voelt zich volgens mij erg geïntimideerd door de bros.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:23 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daarmee hebben ze zichzelf laten kennen..Niet best...
Die genoten van zijn geur en uitstralingquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat waren zijn beschermengeltjes....
Fixesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat waren zijn beschermengeltjes....Engelbewaarders
ik denk eerder dat Bern vriendjes met iedereen wil zijn en blijven, dan heeft hij minder kans om weggestemd te worden zal hij denken (aanname he)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:26 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me vies van ze tegen. Bern vind ik sowieso een ja-knikker. Die is bang voor alles en iedereen en voelt zich volgens mij erg geïntimideerd door de bros.
Omdat er weer teveel naar Isaac geluisterd werd waarschijnlijk? Dat bepaalde de keus voor Rupi en Wendy (terwijl Rupi aangaf te willen spelen tegen Bern, maar ook daar stak Isaac een stokje voor)quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:26 schreef woxxel het volgende:
Wat is de reden dat marciano er niet op kwam. Dat was t plan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enlighten us?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
interessant!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werd het beeld dat we van haar gekregen hebben bevestigd of ontkend?
wat gluipers is die kleine gangsta tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
marciano is aan het peilen of eric interesse heeft sas en bern uitelkaar te halen
Het zou zoooo dom zijn van Erik als hij meegaat in de plannen van de bros. Hij snapt toch ook wel dat ze dat alleen willen om zelf sterker te staan en Erik vervolgens net zo hard voor de bus gooien?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
marciano is aan het peilen of eric interesse heeft sas en bern uitelkaar te halen
Die vliegen zijn toch zijn engelbewaarders?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Haha ik kan echter Erik niet als engel zien...
Dit was het nummerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Haha ik kan echter Erik niet als engel zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor het eerst dat Marciano met een idee komt, wat hout kan snijden..Want Mirthe wil ook wel stemmen op Bern en Wendy zal niemand meer beschermenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
Marciano probeert andere voor zijn karretje te spannen, zodat hij schone handen houdtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:30 schreef Adat231 het volgende:
hij gaat hun plan toch niet blootgeven aan tianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Zie je!
Hij gaat nog niet voor hun 2. De sukkel
die man is zo zieligquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:38 schreef pingu66 het volgende:
47 jaar en dan zeggen dat je aan de hele groep een speculaasje heb gegeven.
Als hij haar dan zo zwak vindt moet hij haar er juist in houden, dan wint Erik makkelijk de finale 🥸quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:37 schreef Adat231 het volgende:
de enige waar eric niet van wil verliezen is wendy..... die vindt hij te zwak.... man ze heeft er al 2 weggespeeld.
Volgende keer is het 'n lange(middel)vingerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:38 schreef pingu66 het volgende:
47 jaar en dan zeggen dat je aan de hele groep een speculaasje heb gegeven.
Erik wil vast toch wel bij die stoere gasten horen...Als hij maar niet uit de school gaat klappen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:35 schreef Yver73 het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen slim genoeg is om geen bondjes meer te sluiten met de bros. Die hebben met z’n 2en een zwakke positie, weg met die gasten!!
Bern mag voor mij als eerst volgende weg wat een lam……quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Bern vriendjes met iedereen wil zijn en blijven, dan heeft hij minder kans om weggestemd te worden zal hij denken (aanname he)
ja dit hele weekend zal uit allemaal dit sooirt gesprekken bestaan. hoop dat team sas stick to the planquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Erik wil vast toch wel bij die stoere gasten horen...Als hij maar niet uit de school gaat klappen...Dit nieuwe plan is de enige mogelijkheid nog voor de bro's..Dan moeten ze toch ook Wendy overhalen en dus wordt het wrsch het hele weekend slijmballen...
maar of iedereen dit gaat doen , vrees ik voor , zeker erik en myrthequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja dit hele weekend zal uit allemaal dit sooirt gesprekken bestaan. hoop dat team sas stick to the plan
Echt hoor, Sasha heeft de leiding. Zonder haar was hij allang weggeweest..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:41 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern mag voor mij als eerst volgende weg wat een lam……
maar hij is er nogquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:42 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor, Sasha heeft de leiding. Zonder haar was hij allang weggeweest..
Ze denken nog steeds dat Erik dat ook doet ..?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:44 schreef Adat231 het volgende:
eric mag van tiano niets over dit gesprek zeggen..... eens kijken of eric het verder lult tegen myrthe. Hij beloofd net het niet door te vertellen en nooit te liegen... we gaan het zien
wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze denken nog steeds dat Erik dat ook doet ..?!
Even advocaat van de duivel: misschien is het zelfs wel zo dat het voor Erik, Wendy en Mirthe beter is om met 1 van de bros in de finale te staan, dan met een Bern of Sasha. De bros zijn eigenlijk alleen fysiek sterk, dus die kun je misschien makkelijker verslaan???quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar of iedereen dit gaat doen , vrees ik voor , zeker erik en myrthe
helemaal met je eens. en als het niet lukt.... kun je de filmpjes zo monteren dat het wel uitkomtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Finale voor mij: Mirthe, Wendy en Sasha.
Dat zou heel mooi zijn! En dan Wendy als winnaar 🏆quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het beste is dat Isaac eruit gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel: misschien is het zelfs wel zo dat het voor Erik, Wendy en Mirthe beter is om met 1 van de bros in de finale te staan, dan met een Bern of Sasha. De bros zijn eigenlijk alleen fysiek sterk, dus die kun je misschien makkelijker verslaan???
Nu bij mij alleen nog Wendy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
haha zit ik ook op te wachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kom erik ga eens wandelen met myrthe doe eens babbeltje met haar
Ik denk dat ie t niet gaat zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kom erik ga eens wandelen met myrthe doe eens babbeltje met haar
Ja, dan weet Marciano ook niet meer wat hij moet doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het beste is dat Isaac eruit gaat.
we zullen het zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn mond dicht houden en niets doorvertellen
Zijn Vrouwtje en zn kindjes zitten al jaren te wachten iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het beste is dat Isaac eruit gaat.
werkse morgen kanjerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege dienst, tot 2000 uur staat online ....
Isaac is de mol en een lul, betaald door het programma.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hadden het aan tafel over Weekend Miljonairs, hoe het in zijn werk gaat e.d. en over dingen die er gebeurd waren, een man die een bod niet aan nam maar wel op de knop sloeg......
En wéér kon Isaac die ALTIJD in het buitenland zat, want hij was een veel gevraagde tourmanager of zoiets he.... die Isaac kon weer feilloos vertellen wat er gebeurd was.
Dat valt me de laatste tijd veel vaker op als ze het over iets van tv of zo hebben, hij heeft alles gezien en praat overal over mee..... toch apart als je zo'n vreselijk druk leven leidde....
just thinking....
was het geen uitzending in de corona tijd want toen was hij thuisquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hadden het aan tafel over Weekend Miljonairs, hoe het in zijn werk gaat e.d. en over dingen die er gebeurd waren, een man die een bod niet aan nam maar wel op de knop sloeg......
En wéér kon Isaac die ALTIJD in het buitenland zat, want hij was een veel gevraagde tourmanager of zoiets he.... die Isaac kon weer feilloos vertellen wat er gebeurd was.
Dat valt me de laatste tijd veel vaker op als ze het over iets van tv of zo hebben, hij heeft alles gezien en praat overal over mee..... toch apart als je zo'n vreselijk druk leven leidde....
just thinking....
Nee volgens mij is het van langer geleden, maar niet alleen over de programma's van de 'coronajaren' weet hij mee te praten, ook van lang ervoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was het geen uitzending in de corona tijd want toen was hij thuis
dat is dan vreemd iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het van langer geleden, maar niet alleen over de programma's van de 'coronajaren' weet hij mee te praten, ook van lang ervoor
Dat was bij miljoenenjacht met Linda de Mol. Isaac is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
just thinking....
Sorry mijn fout, de verkeerde naam, ik kijk die programma's niet, vandaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat was bij miljoenenjacht met Linda de Mol. Isaac is niet te vertrouwen.
npquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, de verkeerde naam, ik kijk die programma's niet, vandaar
ik heb het erbij gezet, dank je wel
Was dat een vraag ? Is Isaac te vertrouwen ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij vertelde vanmorgen in geuren en kleuren tegen Sasha tijdens de ochtendwandeling, dat hij in 2003 uitgezonden is geweest naar Afghanistan. Hij ging met zijn 18e bij de mariniers, omdat hij niet wist wat hij moest met zijn leven. Na de dienst werd hij persoonsbeveiliger, zag zijn gezin weinig, omdat hij meestal op het erf van zijn te beveiligde persoon moest verblijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat wou ik ook vragen ... was ff uitgelogd ... 2 baggernummers volgens mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:07 schreef Tascha071 het volgende:
Hoeveel muziekjes hebben ze tot nu toe gehad? Gaat t in de nacht door?
Dus je geeft je op om nog langer je gezin niet te zien ... Hoe lelijk zou ICE zn 1e vriendin inmiddels vinden , want volgens mij was hij nog met zn eerste liefde ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij vertelde vanmorgen in geuren en kleuren tegen Sasha tijdens de ochtendwandeling, dat hij in 2003 uitgezonden is geweest naar Afghanistan. Hij ging met zijn 18e bij de mariniers, omdat hij niet wist wat hij moest met zijn leven. Na de dienst werd hij persoonsbeveiliger, zag zijn gezin weinig, omdat hij meestal op het erf van zijn te beveiligde persoon moest verblijven.
Later is hij in de evenementenbranche terecht gekomen, waar later bleek dat hij daar talent voor had, maar toen was hij dus ook zelden bij zijn gezin...
Erik gaat never nooit de bro's saven daar durf ik(bijnaquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Het zou zoooo dom zijn van Erik als hij meegaat in de plannen van de bros. Hij snapt toch ook wel dat ze dat alleen willen om zelf sterker te staan en Erik vervolgens net zo hard voor de bus gooien?
maar wel op Wendy stemmen dus..Ik begrijp echt niet waar zijn aversie vandaan komt? Misschien omdat zij rookt?? Hij speelt wel kaartspelen met haar.. Heeft zij misschien op Erik gestemd ooit?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Erik gaat never nooit de bro's saven daar durf ik(bijna)mijn hand voor in het vuur steken
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Erik gaat never nooit de bro's saven daar durf ik(bijna)mijn hand voor in het vuur steken
Wendy en Erik hadden onlangs een gesprek waarin Wendy zei dat ze vindt dat Erik weinig deelt met anderen. Wendy was weer eens lekker direct. Ik hou daarvan maar Erik niet denk ik. Toen Moraima hem gierig noemde, vond hij het vreselijk. Dus misschien dat dit meespeelt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
maar wel op Wendy stemmen dus..Ik begrijp echt niet waar zijn aversie vandaan komt? Misschien omdat zij rookt?? Hij speelt wel kaartspelen met haar.. Heeft zij misschien op Erik gestemd ooit?
OMG de speculaasjes-gate..natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wendy en Erik hadden onlangs een gesprek waarin Wendy zei dat ze vindt dat Erik weinig deelt met anderen. Wendy was weer eens lekker direct. Ik hou daarvan maar Erik niet denk ik. Toen Moraima hem gierig noemde, vond hij het vreselijk. Dus misschien dat dit meespeelt.
laten we dat eens testen tegenover z'n broquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:30 schreef Adat231 het volgende:
marciano: het maakt niet uit wie je tegenover mij zet, ik win altijd
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:30 schreef Adat231 het volgende:
marciano: het maakt niet uit wie je tegenover mij zet, ik win altijd
precies mijn ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:31 schreef Ash het volgende:
[..]
laten we dat eens testen tegenover z'n bro
Wat heeft Erik een lelijk beeld van mensen. Op mensen neer kijken. Zich verheven voelen. Hele nare man eigenlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:33 schreef Adat231 het volgende:
eric clijft maar aangeven dat wendy niks is, geen waardige speelster is en niet logisch kan nadenken. Er zijn maar 6 waardige spelers en 1tje niet... degene die er niet bij hoort........ ik hoop dat hij een jan willempie doet.... en er uit geschopt wordt door degene waar hij op neerkijkt....
en dan komt hij buiten en ziet hij dat wendy het meesrt populair buiten is ook
Heeft Babette hem aangepraat.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat heeft Erik een lelijk beeld van mensen. Op mensen neer kijken. Zich verheven voelen. Hele nare man eigenlijk
Iedereen nog inderdaad. Nog maar 2 liedjes geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:47 schreef engine het volgende:
Ze gaan dus wel gewoon slapen....doet iedereen nog mee aan het spel of zijn er al mensen af?
hij zal wel gaan als iedereen ligt te pittenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Iedereen nog inderdaad. Nog maar 2 liedjes geweest.
Wat een saai spelquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Iedereen nog inderdaad. Nog maar 2 liedjes geweest.
Jazeker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij zal wel gaan als iedereen ligt te pitten
Apart dat je dit dan wel weer weetquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
OMG de speculaasjes-gate..natuurlijk!
maar denken jullie niet dat er een reden achter zit dat de naam van het lied op het scherm komt?quote:
ik heb dat gedoe in de badkamer met Morrie gezien..Foei dat zeg...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Apart dat je dit dan wel weer weet
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar denken jullie niet dat er een reden achter zit dat de naam van het lied op het scherm komt?
Het gaat behoorlijk hard. Dat moet je een hele diepe slaper zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:51 schreef Hoempah het volgende:
Zolang je niet wakker schrikt blijf je in freeze.
Komt omdat febo geluid direct naar de stream afspeelt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat behoorlijk hard. Dat moet je een hele diepe slaper zijn.
Ik stond de eerste keer onder de douche en had ineens muziek tijdens het douchenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:54 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Komt omdat febo geluid direct naar de stream afspeelt.
Waar ging dat over??quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik heb dat gedoe in de badkamer met Morrie gezien..Foei dat zeg...
Geld..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:56 schreef Tascha071 het volgende:
En weet iemand wat ze er mee kunnen verdienen? Terug gelezen zo ver ik kon maar kon niet duidelijk iets vinden
Ik dacht 40 per persoon voor de huishoudpotquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:56 schreef Tascha071 het volgende:
En weet iemand wat ze er mee kunnen verdienen? Terug gelezen zo ver ik kon maar kon niet duidelijk iets vinden
Volgens mij werd Moirama bozer...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze kregen ruzie over gierigheid..Erik werd toen enorm boos...
Mirte en Wendy waren nog aan het 4 op 'n rijenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:01 schreef engine het volgende:
Ik hoor nog een ander gesprek op de achtergrond.
Isaak zou een programma regelen voor Erik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik komt straks van een kouwe kermis thuis
Geen hordes fans en gewillige vrouwen
Geen talkshows
Geen eigen realityshow
Hooguit dat Man bijt hond bij 'm langs zou willen komen
of bestaat dat niet meer?
Want? Isaac gaat over de programmering? Of was het een paaiactie van Isaac?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
Isaak zou een programma regelen voor Erik.
De rijdende congierge
eric vraagt 1000 eu per afleveringquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
De rijdende congierge
De kerel heeft helemaal geen tijd voor zijn gezin straks. Programma regelen voor Erik, sponsors voor Jasper, optredens voor Ima. En vast nog 100 andere dingen die hij beloofd heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
De rijdende congierge
Paaien natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:06 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Want? Isaac gaat over de programmering? Of was het een paaiactie van Isaac?
EriK inside meequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
eric vraagt 1000 eu per aflevering
Man bijt hondquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik komt straks van een kouwe kermis thuis
Geen hordes fans en gewillige vrouwen
Geen talkshows
Geen eigen realityshow
Hooguit dat Man bijt hond bij 'm langs zou willen komen
of bestaat dat programma niet meer?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:10 schreef Was-beer het volgende:
Het enige tv contract wat Erik krijgt is die met z'n provider
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:10 schreef Was-beer het volgende:
Het enige tv contract wat Erik krijgt is die met z'n provider
Hij is er nu ook wel van onder de indruk hoor...Erik is overtuigend...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik snap ook niet dat Marciano zo serieus kan blijven
straks stemt erik op hemquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
Nou dit iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
dat hebben mensen zonder humorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
Dat is ook niet het helderste licht daar...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:20 schreef IkFok het volgende:
Ik denk dat als hij op tv wil dat die net als Harry Mens de zendtijd zelf moet kopen.
Ik hoop het ook voor Erik. Maar denk dat het niet meer dan een Tiktok video gaat wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
Marciano hoopt dat het lukt voor Erik
De rijdende conciërge
En dat die niet rustig uit eten kan gaan omdat die bekend is. Wat een dwaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:21 schreef magnaal het volgende:
Erik heeft het al over overkill op televisie hahaha
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:21 schreef magnaal het volgende:
Erik heeft het al over overkill op televisie hahaha
Zonder ervaring...hij durft wel, want hij komt ook in zijn eigen meterkast..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:27 schreef Was-beer het volgende:
Erik zijn backup plan is zonnepanelen leggen. Marciano is verbaasd en vindt het een beetje aan de late kant
ja ze zitten natuurlijk gekluisterd te luisteren naar de verheven verhalen van Erik..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
Febo vergeet op de muziekknop te drukken
ja preciesquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja ze zitten natuurlijk gekluisterd te luisteren naar de verheven verhalen van Erik..
Ladidadida Claude (was een grote hit ook he)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
Febo vergeet op de muziekknop te drukken
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:33 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat ik wel zeker weet is
dat je erik nooit zal zien in een reclame voor douchezeep of wasmiddel
wellicht wel voor bamboeondergoed
Ik denk dat ze gewoon zelf lol hebben in plaats van zitten af te luisterenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kunnen zij dit gesprek horen? Ze lachen zo?
zou anders mooi zijn geweest..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon zelf lol hebben in plaats van zitten af te luisteren
40 ppquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:56 schreef Tascha071 het volgende:
ja was eerderquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gesprek tussen Erik en Tiano, heb een deel gehoord, maar die Erik, die denkt volgens mij dat hij straks amper zonder beveiliging op straat kan. @:DGK_Tegengas dit is een aanrader. Stream 1, weet niet vanaf hoe laat, maar rond 00.15 uur, mssn eerder
Dan is Marciano nog wel even wakker als hij nog vijf broden wil gaan eten.quote:
Ik viel er half in, wat een dunk heeft Erik, zat hier hardop te lachenquote:
Ik dacht gewoon volkorenbrood te zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie ik het goed dat ze ook nog witbrood hebben en geen bruin? Dat vult al helemaal niet
Haha, geweldig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:49 schreef engine het volgende:
Mirthe ziet dat er in de boter een beetje vitamine zit en smeert nog wat extra op haar brood
Hij werd wel gevoerd door Marciano, de bro's hebben door dat Erik gevoelig is voor complimenten en schouderklopjes..Marciano heeft Erik een carriere en vrouwen voorgespiegeld als hij zijn stappen buiten de loods gaat zetten..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik viel er half in, wat een dunk heeft Erik, zat hier hardop te lachen![]()
![]()
Gadverdegadverdamme!! Alsjeblieft niet!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:52 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ze morgen de muziek aanzetten als Erik morgen ochtend z'n toetje uit z'n neus haalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet goed zien, leek mij wit, maar je kan gelijk hebben hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon volkorenbrood te zien.
over 2 minuten worden ze wakker geblazen met 1 of andere draak van een hitquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:58 schreef woxxel het volgende:
Ze laten de streams vandaag wel lang aan.
Gisteren was t voor 12 uur al klaar
Ik wacht er op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:59 schreef tonja het volgende:
[..]
over 2 minuten worden ze wakker geblazen met 1 of andere draak van een hit
Probleem is alleen dat het geluid redelijk hard moet staan om gesprekken te kunnen verstaan. Als de muziek af gaat is de halve buurt wakker denk ikquote:
Ze zitten daar redelijk geïsoleerd toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:01 schreef engine het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het geluid redelijk hard moet staan om gesprekken te kunnen verstaan. Als de muziek af gaat is de halve buurt wakker denk ik
Ik bedoelde mijn eigen buurtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zitten daar redelijk geïsoleerd toch?
Ik ga er niet op wachten. Ik drink mijn biertje nog even op en dan is het slush.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:02 schreef engine het volgende:
Mirthe verwacht ook dat er nog wel een muziekje komt vannacht.
Oh zo!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn eigen buurt
Wat ik begreep horen hun het niet perse ook zo hard.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten. Ik drink mijn biertje nog even op en dan is het slush.
Als het voor hun net zo hard klinkt als voor ons, zit iedereen meteen rechtopquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:03 schreef engine het volgende:
Ik wil wel zien wie er wakker van wordt
Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het voor hun net zo hard klinkt als voor ons, zit iedereen meteen rechtop
Nee dat is niet best als dat dan af gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:05 schreef woxxel het volgende:
Ik kijk op m'n telefoon met oortjes in. Die staan op max volume.
Dat is niet best als de muziek dan afgaat.
Ik heb de muziek van de vorige keren gemist
Ehm nee, maar het is zo hard dat ik denk dat je die oortjes er in een reflex uit smijtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:05 schreef woxxel het volgende:
Ik kijk op m'n telefoon met oortjes in. Die staan op max volume.
Dat is niet best als de muziek dan afgaat.
Ik heb de muziek van de vorige keren gemist
Was ze ook en toch denk ik dat er echt geen kwaad in die vrouw zat, maar was wel blij dat ze weg was. Maar heb ook wel om haar moeten lachenquote:
Ik denk niet snel dat er kwaad in mensen zit. Esther lijkt mij wel een lastig persoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was ze ook en toch denk ik dat er echt geen kwaad in die vrouw zat, maar was wel blij dat ze weg was. Maar heb ook wel om haar moeten lachen
Mirthe liep even vastquote:
Hoe bruin zijn ze daar?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:23 schreef engine het volgende:
Wendy vertelt dat de zon om haar appartement heen draait.
Mirthe "wat ideaal, kan je altijd bruin worden"
Worden die wel bruin?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe liep even vastze bedoelde beenspieren.
Gesprekken waardoor je elkaar beter leert kennen, privé, maar niet tequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:24 schreef engine het volgende:
Voor mij zijn dit nog de leukste gesprekjes in de loods. Gewoon beetje buurten over van alles en nog wat.
Maar zo kunnen ze dus uren praten. Ze zijn wel op hun gemak bij elkaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gesprekken waardoor je elkaar beter leert kennen, privé, maar niet te
Ik kan er niks aan doen maar dan geloof ik het niet. Ik wil het in beeld zien. Ik zit ook te kijken en heb het niet gezien.....waarmee ik niet zeg dat het niet gebeurd is, ik ben ook wel eens afgeleid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer een eetlepel pindakaas, was te laat voor een cap
Ach... verder is ze redelijk onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe weer een eetlepel pindakaas, was te laat voor een cap
Heb er vaak genoeg Caps van gemaaktquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar dan geloof ik het niet. Ik wil het in beeld zien. Ik zit ook te kijken en heb het niet gezien.....waarmee ik niet zeg dat het niet gebeurd is, ik ben ook wel eens afgeleid.
Ik lees het de hele dag door maar ik zie er nooit screenshots van. Ik kijk vaak 's avonds en zie het ook zelden gebeuren terwijl de bewering is dat het dagelijks is. Ik wil zien dat ik het mis heb voordat ik mijn mening verander.
Vaak genoeg is niet dagelijks. Ik heb Mirthe heus wel gezien. Zo af en toe. Daarom maak caps, mention me. Ik wil het zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb er vaak genoeg Caps van gemaakt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:28 schreef magnaal het volgende:
Attentie: Mirthe met een lepel in de pot...
Dacht dat ze nog wakker waren maar alles is in diepe rustquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:44 schreef engine het volgende:
Iedereen ligt in bed. Wendy ook lampje uit. Ik verwacht vannacht wel nog een muziekje maar ga er ook niet op wachten.
Ik snap dat niet zo goed. Ik gun het ze dat ze bij het volgende muziekje allemaal wakker schrikken en weer niks verdienen. Al vind ik het ook een opdracht van niks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog wakker waren maar alles is in diepe rust
En terecht, wat een beroerde "opdracht".quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog wakker waren maar alles is in diepe rust
Vermoed ook dat ze het niet in de nacht gaan doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Ik gun het ze dat ze bij het volgende muziekje allemaal wakker schrikken en weer niks verdienen. Al vind ik het ook een opdracht van niks.
Hadden ze lang geleden toch ook,sochtends verplicht hossen of zoiets?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:49 schreef chufi het volgende:
Het nut van een muziekje nu is nihil.. doe het dan om 8 of 9 uur...
Het is wel een hele makkelijke, als ze deze verknallen dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik weet niet wat ik lees... helemaal gemist de 24 uurs opdracht...
Weinig 24 en nog minder opdrachtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik weet niet wat ik lees... helemaal gemist de 24 uurs opdracht...
Hoop een eli met/tegen isaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern en Wendy overleg. Ze gaan op de bro's als er weer een eli komt
Haha.... ja ze mogen niet meer bewegen als er muziek door de loods klinkt.... aparte opdracht..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een hele makkelijke, als ze deze verknallen dan weet ik het niet meer.
Ja zo moeilijk is dat niet lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha.... ja ze mogen niet meer bewegen als er muziek door de loods klinkt.... aparte opdracht..
Neej lijkt mij ook niet... ik vind het een maffe opdracht..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is dat niet lijkt mij.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik denkt niet dat hij direct net zo bekend is als Justin Bieber..........
Daar gaat wel een paar jaar overheen zegt hij
Hij denkt ook dat zijn mailbox vol met mails van vrouwen zit die hem willen hebben nu.quote:
Nou die gaat van een koude kermis terug komen dan...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat zijn mailbox vol met mails van vrouwen zit die hem willen hebben nu.
Ik denk misschien 1 of 2, er zal echt wel ergens een dekseltje voor hem rondlopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die gaat van een koude kermis terug komen dan...
Ja zullen er vast een paar op het geld afkomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:10 schreef pmponer het volgende:
Als hij wint is het postvakje vast voller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |