Vaak genoeg is niet dagelijks. Ik heb Mirthe heus wel gezien. Zo af en toe. Daarom maak caps, mention me. Ik wil het zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb er vaak genoeg Caps van gemaakt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:28 schreef magnaal het volgende:
Attentie: Mirthe met een lepel in de pot...
Dacht dat ze nog wakker waren maar alles is in diepe rustquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:44 schreef engine het volgende:
Iedereen ligt in bed. Wendy ook lampje uit. Ik verwacht vannacht wel nog een muziekje maar ga er ook niet op wachten.
Ik snap dat niet zo goed. Ik gun het ze dat ze bij het volgende muziekje allemaal wakker schrikken en weer niks verdienen. Al vind ik het ook een opdracht van niks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog wakker waren maar alles is in diepe rust
En terecht, wat een beroerde "opdracht".quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog wakker waren maar alles is in diepe rust
Vermoed ook dat ze het niet in de nacht gaan doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Ik gun het ze dat ze bij het volgende muziekje allemaal wakker schrikken en weer niks verdienen. Al vind ik het ook een opdracht van niks.
Hadden ze lang geleden toch ook,sochtends verplicht hossen of zoiets?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:49 schreef chufi het volgende:
Het nut van een muziekje nu is nihil.. doe het dan om 8 of 9 uur...
Het is wel een hele makkelijke, als ze deze verknallen dan weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik weet niet wat ik lees... helemaal gemist de 24 uurs opdracht...
Weinig 24 en nog minder opdrachtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik weet niet wat ik lees... helemaal gemist de 24 uurs opdracht...
Hoop een eli met/tegen isaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern en Wendy overleg. Ze gaan op de bro's als er weer een eli komt
Haha.... ja ze mogen niet meer bewegen als er muziek door de loods klinkt.... aparte opdracht..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een hele makkelijke, als ze deze verknallen dan weet ik het niet meer.
Ja zo moeilijk is dat niet lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha.... ja ze mogen niet meer bewegen als er muziek door de loods klinkt.... aparte opdracht..
Neej lijkt mij ook niet... ik vind het een maffe opdracht..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is dat niet lijkt mij.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 00:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Erik denkt niet dat hij direct net zo bekend is als Justin Bieber..........
Daar gaat wel een paar jaar overheen zegt hij
Hij denkt ook dat zijn mailbox vol met mails van vrouwen zit die hem willen hebben nu.quote:
Nou die gaat van een koude kermis terug komen dan...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat zijn mailbox vol met mails van vrouwen zit die hem willen hebben nu.
Ik denk misschien 1 of 2, er zal echt wel ergens een dekseltje voor hem rondlopenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 07:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die gaat van een koude kermis terug komen dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |