Even advocaat van de duivel: misschien is het zelfs wel zo dat het voor Erik, Wendy en Mirthe beter is om met 1 van de bros in de finale te staan, dan met een Bern of Sasha. De bros zijn eigenlijk alleen fysiek sterk, dus die kun je misschien makkelijker verslaan???quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar of iedereen dit gaat doen , vrees ik voor , zeker erik en myrthe
helemaal met je eens. en als het niet lukt.... kun je de filmpjes zo monteren dat het wel uitkomtquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Finale voor mij: Mirthe, Wendy en Sasha.
Dat zou heel mooi zijn! En dan Wendy als winnaar 🏆quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het beste is dat Isaac eruit gaat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel: misschien is het zelfs wel zo dat het voor Erik, Wendy en Mirthe beter is om met 1 van de bros in de finale te staan, dan met een Bern of Sasha. De bros zijn eigenlijk alleen fysiek sterk, dus die kun je misschien makkelijker verslaan???
Nu bij mij alleen nog Wendy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
haha zit ik ook op te wachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kom erik ga eens wandelen met myrthe doe eens babbeltje met haar
Ik denk dat ie t niet gaat zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef cinsan het volgende:
kom erik ga eens wandelen met myrthe doe eens babbeltje met haar
Ja, dan weet Marciano ook niet meer wat hij moet doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het beste is dat Isaac eruit gaat.
we zullen het zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn mond dicht houden en niets doorvertellen
Zijn Vrouwtje en zn kindjes zitten al jaren te wachten iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het beste is dat Isaac eruit gaat.
werkse morgen kanjerquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege dienst, tot 2000 uur staat online ....
Isaac is de mol en een lul, betaald door het programma.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hadden het aan tafel over Weekend Miljonairs, hoe het in zijn werk gaat e.d. en over dingen die er gebeurd waren, een man die een bod niet aan nam maar wel op de knop sloeg......
En wéér kon Isaac die ALTIJD in het buitenland zat, want hij was een veel gevraagde tourmanager of zoiets he.... die Isaac kon weer feilloos vertellen wat er gebeurd was.
Dat valt me de laatste tijd veel vaker op als ze het over iets van tv of zo hebben, hij heeft alles gezien en praat overal over mee..... toch apart als je zo'n vreselijk druk leven leidde....
just thinking....
was het geen uitzending in de corona tijd want toen was hij thuisquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hadden het aan tafel over Weekend Miljonairs, hoe het in zijn werk gaat e.d. en over dingen die er gebeurd waren, een man die een bod niet aan nam maar wel op de knop sloeg......
En wéér kon Isaac die ALTIJD in het buitenland zat, want hij was een veel gevraagde tourmanager of zoiets he.... die Isaac kon weer feilloos vertellen wat er gebeurd was.
Dat valt me de laatste tijd veel vaker op als ze het over iets van tv of zo hebben, hij heeft alles gezien en praat overal over mee..... toch apart als je zo'n vreselijk druk leven leidde....
just thinking....
Nee volgens mij is het van langer geleden, maar niet alleen over de programma's van de 'coronajaren' weet hij mee te praten, ook van lang ervoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:57 schreef Adat231 het volgende:
[..]
was het geen uitzending in de corona tijd want toen was hij thuis
dat is dan vreemd iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het van langer geleden, maar niet alleen over de programma's van de 'coronajaren' weet hij mee te praten, ook van lang ervoor
Dat was bij miljoenenjacht met Linda de Mol. Isaac is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:56 schreef xsaskiax het volgende:
just thinking....
Sorry mijn fout, de verkeerde naam, ik kijk die programma's niet, vandaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat was bij miljoenenjacht met Linda de Mol. Isaac is niet te vertrouwen.
npquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 23:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry mijn fout, de verkeerde naam, ik kijk die programma's niet, vandaar
ik heb het erbij gezet, dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |