Dat had ik ook gezien hoor.. op de tafelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Links onder op de tafel een tube lijm
krijgt denk ik last van zijn rug door die houdingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik krijgt de smaak te pakken, ff rekken en strekken en weer door....
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Eriks Toren geregistreerd als goed staat.. één vlieg en het is over
staat ie 10 seconden ?! dan is het genoegquote:
Tuurlijk, kan ik me goed voorstellen, slim van hem!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijgt denk ik last van zijn rug door die houding
Even zich aan te stok optrekken.. beetje intimideren en weer aan het volgende kaartenhuis beginnenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:03 schreef 5thencounter het volgende:
Erik zit in de flow, die weet hoe de kaarten liggen nu
Erik heeft er eentje staanquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ivm het stikstofbeleid liggen daar de bouwwerkzaamheden tijdelijk stil
Dank u.quote:
Netjes.quote:
Eerder de reacties van imma en rupi zoquote:
Ahhh Erik heeft zijn tweede ook af..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
Hoor ik nu oempa Mieke tellen? Waarom?
Met nieuwe kaarten, met de druk, de zenuwen, iedereen die op je vingers kijkt, de kans om 8 ton te verliezen. Jawel hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:06 schreef realkijkers het volgende:
Zou het bijna weer proberen, zo moeilijk is het toch niet?
Buigen mag..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ende 2e toren af..
Erik gebruikt rechte kaarten trouwens
En speelt een beetje vals, hij ruwt de randen op in zijn hand
Werd niet gezegd dat dat niet mocht. Dus geen valsspelenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ende 2e toren af..
Erik gebruikt rechte kaarten trouwens
En speelt een beetje vals, hij ruwt de randen op in zijn hand
Dat is hem wel toevertrouwd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
Erik heeft engelengeduld, en vrijwel onverstoorbaar gaat hij z'n gang.
jaaaaaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Wat Eic met die kaarten doet. Nat maken aan zijn zweet, mag dat?
Ja tuurlijk. Begrijp ik ook wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Met nieuwe kaarten, met de druk, de zenuwen, iedereen die op je vingers kijkt, de kans om 8 ton te verliezen. Jawel hoor.
na gisteren mag bijna allesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef Juud79 het volgende:
Dit is niet oefenen toch? Wie het eerst drie torens bouwt heeft gewonnen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef woxxel het volgende:
Isaak wordt zenuwachtig. Begint te fluisteren wat niet mag.
Tuurlijk, als dit oefenen is dan vraag me af hoe lang ze uit gaan trekken voor het echte werk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef Juud79 het volgende:
Dit is niet oefenen toch? Wie het eerst drie torens bouwt heeft gewonnen?
Dan zitten we hier morgen nog.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk, als dit oefenen is dan vraag me af hoe lang ze uit gaan trekken voor het echte werk.
Deed hij dat, dat gaat een discussiepuntje worden voor de bro'squote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
En het zelf binnen 5 minuten gekund.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef Effekieke het volgende:
Isaac had dit vast 1000 procent verwacht
Dan krijgt Wendy straks nog de schuld.........quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef Effekieke het volgende:
Isaac had dit vast 1000 procent verwacht
ja zo respectloos voor die kaartenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Deed hij dat, dat gaat een discussiepuntje worden voor de bro's
Ja 300 procentquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het zelf binnen 5 minuten gekund.
Vast en zeker, wordt dikke shit en nog meer bagger wat eruit ze komt, maar pissed zullen ze zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Deed hij dat, dat gaat een discussiepuntje worden voor de bro's
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja zo respectloos voor die kaarten
ja tiano zei ook al dat het een makkelijke opdracht wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het zelf binnen 5 minuten gekund.
eggieeeequote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Is dit voor echie of nog oefenen, sorry ik val net binnen.
Dat is ie ook he? 🤣 Groot voordeel voor hem is dat ie niet snel nerveus is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik is echt als een ijskonijn bezig...
Voor het echiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
De echie!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, staat nu wel de tweede tafel maar de eerste is nooit gelukt.
Waarom staat hij aan die 2e tafel dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, staat nu wel de tweede tafel maar de eerste is nooit gelukt.
Echiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens:
Djebatti met dubbel t
Is toch wat anders dan
Djebouti zonder a en 1 t
Glansrijk gewonnen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef spapaars het volgende:
Nu even de heg, en dan zien we 3 huisjes staan bij imi
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Sneaky glimlach van Imma toen het kaartenhuis van Erik instortte.
Martin heeft op zijn inst de 3 huisjes al meer dan een half uur staan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja tiano zei ook al dat het een makkelijke opdracht was
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom staat hij aan die 2e tafel dan.
Ja geen idee, misschien was ie 't daar zat en denkt ie dat 't aan de tweede tafel beter gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Wat doet hij dan bij de tweede tafel
Hoeveel torens moeten ze maken?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef D. het volgende:
[..]
De echie!
En Erik is met zijn laatste toren van de 3 bezig, Imi nog geen toren af
3.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel torens moeten ze maken?
Ik dacht 1, maar heb blijkbaar te snel de SV gelezen.
3quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met oude of nieuwe kaarten?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Martin heeft op zijn inst de 3 huisjes al meer dan een half uur staan.
Met een tube lijm ernaastquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
De kaarten bij tafel 1 waren respectloosquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Wat doet hij dan bij de tweede tafel
Geëlimineerd! Oh wacht, het is Imma, nevermindquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef HopScotch het volgende:
[..]
[..]
Ja geen idee, misschien was ie 't daar zat en denkt ie dat 't aan de tweede tafel beter gaat.
NEE.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Jongens, ff serieus, ik was er ff uit...maar heeft Imi er echt ééntje af??
3quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Vast en zeker, wordt dikke shit en nog meer bagger wat eruit ze komt, maar pissed zullen ze zijn.
Verse kaartenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom staat hij aan die 2e tafel dan.
Hahahahah, daar wilde hij niet meer mee werken, die werkte ook niet met hem mee...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
De kaarten bij tafel 1 waren respectloos
Neehee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Al zou het op deze tafel lukken dan moet hij toch weer terug naar die 1e.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:13 schreef spapaars het volgende:
Nu even de heg, en dan zien we 3 huisjes staan bij imi
Voor het echie ze mochten niet oefenen. hij heeft er twee staan en moeten er drie zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
hij past er ook inquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja, en wordt straks nog vele malen erger, kan niet meer stoppen en werpt zich volledig achter Imi, dus 2 in één klap naar huis.quote:
Of in de kast met Marciano.quote:
Ja, is respectloos naar ham van Erik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:18 schreef Hoempah het volgende:
Erik straks klaar is hij af omdat hij zich heeft lopen optrekken tijdens de opdracht.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
En vlak voor Eriks 3e toren af is, zet de Regie de palfondventilator 2 standen hoger.. Imie zál en móet weer winnen
Ik las iets andersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:18 schreef Hoempah het volgende:
Erik straks klaar is hij af omdat hij zich heeft lopen optrekken tijdens de opdracht.
Hmmmmquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
En vlak voor Eriks 3e toren af is, zet de Regie de palfondventilator 2 standen hoger.. Imie zál en móet weer winnen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever...
Ze hebben ze echt voor het laatst bewaardquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
De opdrachten worden wel steeds beter.
Wie zoekt hij toch daarboven?quote:
Lijkt het wel op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben ze echt voor het laatst bewaard
Weet ik het goedgemaakt,gelijk zijn koffer ook in de sluis.quote:
goed planquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik het goedgemaakt,gelijk zijn koffer ook in de sluis.
Kijk jij geen streams?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Heeft team Isaac Wendy weer ingelijfd?
wendy zei tegen isaac als ik moet spelen wil ik tegen jou.isaac in paniek ja maar als je niet wil spelen hoef je niet dan stemmen we op erikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Niet 24/7 nee, ik heb ook andere verplichtingen, maar ik zie Wendy naast Isaac zitten, vandaar mijn vraag.quote:
Vooraf extra glad gemaakt door de feboquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
Toch raar dat Erik weer zoveel moeite heeft met de derde
nee, imo niet echt, Wendy wist dat zij weer de pineut zou zijn en stapte op Isaac af, dat ze dan tegen hem wilde spelen. Bro's schrokken en Isaac en Wendy rondje lopen. Isaac zie, jij hoeft er niet op, je kan ook meestemmen met ons, dan gaan we op Erik.. Het was een keuze, of zij er op of meestemmen met de andere groepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |