Dat had ik ook gezien hoor.. op de tafelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Links onder op de tafel een tube lijm
krijgt denk ik last van zijn rug door die houdingquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik krijgt de smaak te pakken, ff rekken en strekken en weer door....
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Eriks Toren geregistreerd als goed staat.. één vlieg en het is over
staat ie 10 seconden ?! dan is het genoegquote:
Tuurlijk, kan ik me goed voorstellen, slim van hem!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijgt denk ik last van zijn rug door die houding
Even zich aan te stok optrekken.. beetje intimideren en weer aan het volgende kaartenhuis beginnenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:03 schreef 5thencounter het volgende:
Erik zit in de flow, die weet hoe de kaarten liggen nu
Erik heeft er eentje staanquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ivm het stikstofbeleid liggen daar de bouwwerkzaamheden tijdelijk stil
Dank u.quote:
Netjes.quote:
Eerder de reacties van imma en rupi zoquote:
Ahhh Erik heeft zijn tweede ook af..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:06 schreef lojanda het volgende:
Hoor ik nu oempa Mieke tellen? Waarom?
Met nieuwe kaarten, met de druk, de zenuwen, iedereen die op je vingers kijkt, de kans om 8 ton te verliezen. Jawel hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:06 schreef realkijkers het volgende:
Zou het bijna weer proberen, zo moeilijk is het toch niet?
Buigen mag..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ende 2e toren af..
Erik gebruikt rechte kaarten trouwens
En speelt een beetje vals, hij ruwt de randen op in zijn hand
Werd niet gezegd dat dat niet mocht. Dus geen valsspelenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ende 2e toren af..
Erik gebruikt rechte kaarten trouwens
En speelt een beetje vals, hij ruwt de randen op in zijn hand
Dat is hem wel toevertrouwd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
Erik heeft engelengeduld, en vrijwel onverstoorbaar gaat hij z'n gang.
jaaaaaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
Wat Eic met die kaarten doet. Nat maken aan zijn zweet, mag dat?
Ja tuurlijk. Begrijp ik ook wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Met nieuwe kaarten, met de druk, de zenuwen, iedereen die op je vingers kijkt, de kans om 8 ton te verliezen. Jawel hoor.
na gisteren mag bijna allesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef Juud79 het volgende:
Dit is niet oefenen toch? Wie het eerst drie torens bouwt heeft gewonnen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef woxxel het volgende:
Isaak wordt zenuwachtig. Begint te fluisteren wat niet mag.
Tuurlijk, als dit oefenen is dan vraag me af hoe lang ze uit gaan trekken voor het echte werk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef Juud79 het volgende:
Dit is niet oefenen toch? Wie het eerst drie torens bouwt heeft gewonnen?
Dan zitten we hier morgen nog.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk, als dit oefenen is dan vraag me af hoe lang ze uit gaan trekken voor het echte werk.
Deed hij dat, dat gaat een discussiepuntje worden voor de bro'squote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:08 schreef Judiwi het volgende:
En het zelf binnen 5 minuten gekund.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef Effekieke het volgende:
Isaac had dit vast 1000 procent verwacht
Dan krijgt Wendy straks nog de schuld.........quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef Effekieke het volgende:
Isaac had dit vast 1000 procent verwacht
ja zo respectloos voor die kaartenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Deed hij dat, dat gaat een discussiepuntje worden voor de bro's
Ja 300 procentquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het zelf binnen 5 minuten gekund.
Vast en zeker, wordt dikke shit en nog meer bagger wat eruit ze komt, maar pissed zullen ze zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Deed hij dat, dat gaat een discussiepuntje worden voor de bro's
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja zo respectloos voor die kaarten
ja tiano zei ook al dat het een makkelijke opdracht wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het zelf binnen 5 minuten gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |