SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendtijden TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren was niet veel maar dit was fantastisch!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:01 schreef H.Vviv het volgende:
Ploegkoers blijft veruit het mooiste onderdeel op de baan, wat een race
Ach Renaat is geen Wuyts of Karl ... Die kan daar best mee leven.quote:
ze rijden elkaar ook zo in de weg he Vooral achterblijversquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:01 schreef H.Vviv het volgende:
Ploegkoers blijft veruit het mooiste onderdeel op de baan, wat een race
De Belgen stonden zelfs aan de leiding vanaf de allereerste sprint ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:03 schreef Zorro het volgende:
Wat een wedstrijd(De laatste 25 ronden dan want die heb ik gezien. En een stuk in de rust van het voetbal, toen de Belgen nog dik voorstonden
)
Het is ook een kwestie van timen en indelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De Belgen stonden zelfs aan de leiding vanaf de allereerste sprint ...
Extra genotquote:
@wimderon ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
niemand een gifje van DE stuurklop?
Hij had kaal haar, nu heeft ie gelukkig eindelijk de tondeuse gehanteerd.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:10 schreef DeLuna het volgende:
Jammer, kunnen Sporza niet terugspoelen voor het commentaar
En een man die een voornaam als achternaam heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:14 schreef DeeBee het volgende:
Een man die Lindsay heet, Belgie nemen we nooit meer serieus
Dat verwacht je dan wel weer direct van Belgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
En een man die een voornaam als achternaam heeft
Denk dat hij vooral bedoelt dat hij na de OS zelf niet meer het niveau heeft gehad dat ze echt iets aan elkaar hebben in een training, niet zozeer dat er ruzie isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)l-geworden~aa25cfaf/
Zit achter een premiumaccount, maar op basis van de titel lijkt er ruis op de lijn te zitten....
Daar spaarden ze ook al 4e plekkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:33 schreef Zwansen het volgende:
Belgen dus nog 4e. Jammer dat dit de OS niet is.
Jup, sfeer tussen Lavreysen en Hoogland is “killer en afstandelijker”, liggen ook niet meer bij elkaar op de kamer etc. Gedoe met voorkeur voor coaches. Dit wordt helemaal niks volgend jaar, wij feliciteren Australië alvast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)l-geworden~aa25cfaf/
Zit achter een premiumaccount, maar op basis van de titel lijkt er ruis op de lijn te zitten....
Uiteindelijk is hij blij dat hij vierde is geworden, want dan hoeft ie niet ,,naast de Hollanders te staan".quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)as-4e~1691500700238/
Dat interview. Die gast komt er tijdens het interview achter dat ze geen tweede zijn, geen derde, maar vierde.
“Tweede, oh nee derde, oh nee vierde!”
Dit is een geweldig interview.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Dat interview. Die gast komt er tijdens het interview achter dat ze geen tweede zijn, geen derde, maar vierde.
Ach, dit toernooi ging het ook best aardigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jup, sfeer tussen Lavreysen en Hoogland is “killer en afstandelijker”, liggen ook niet meer bij elkaar op de kamer etc. Gedoe met voorkeur voor coaches. Dit wordt helemaal niks volgend jaar, wij feliciteren Australië alvast.
Dat lijkt me niet helemaal de goede instellingquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij blij dat hij vierde is geworden, want dan hoeft ie niet ,,naast de Hollanders te staan".
Ghysquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Dit is genietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Briljant interview. Lindsay staat wel wat nuchterder in dan die zure Robbe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij blij dat hij vierde is geworden, want dan hoeft ie niet ,,naast de Hollanders te staan".
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230808_97231390quote:Flinke kater voor Lindsay De Vylder en Robbe Ghys die in slotspurt net naast podium vallen: “Liever vierde dan tweede achter de Nederlanders”
Met een goede van Schip was dat sowieso lastig geworden toch? Die kan het omnium ook rijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Hoppezak zal ook wel balen, die ziet Parijs door zijn neus geboord worden denk ik
Was dit trouwens ook een van die malloten die gisteren zo opgefokt in die afvalrace reed bij de Belgen, en Buchli een keer onderuit knalde....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230808_97231390
Nee; dat was Hestersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was dit trouwens ook een van die malloten die gisteren zo opgefokt in die afvalrace reed bij de Belgen, en Buchli een keer onderuit knalde....
Natuurijstypes wel. De rest minder. Maar (in elk geval) op de Jaap Eden kan je een paar keer per jaar rechtsom rijden. Gaat wel een stukkie langzamer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met schaatsen vraag ik me dat wel altijd af. Bocht naar rechts kunnen ze misschien niet eens
Ik zat het een met een half uurtje vertraging terug te kijken, toen kreeg ik een pushbericht van de NOS maar het was nog steeds spannend. En net zat ik het nog even met Sporza-commentaar terug te kijken het was ook de derde keer nog tergend spannend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:39 schreef Zwansen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Aguero op 09-08-2023 02:26:20 ]Citius, Altius, Fortius.
quote:Wild bonkten ze op hun stuur. Van frustratie. Woede. Ontgoocheling om de grote gemiste kans.
Topsporter is boos op zichzelf omdat hij een unieke kans op goud, lachten ze vanuit de leunstoel met chips kruimels op de buik, hahaha!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:29 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.hln.be/wk-wie(...)anticlimax~af64b0e7/
[..]
Als het de hollanders waren geweest met de stuurklop was jij de eerste geweest die hier had zitten lachen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Topsporter is boos op zichzelf omdat hij een unieke kans op goud, lachten ze vanuit de leunstoel met chips kruimels op de buik, hahaha!
Heb je hier ook voorbeelden van, of is het zoals altijd gebakken lucht?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het de hollanders waren geweest met de stuurklop was jij de eerste geweest die hier had zitten lachen.
Ik weet gewoon hoe dit soort dingen gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je hier ook voorbeelden van, of is het zoals altijd gebakken lucht?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 01:35 schreef Aguero het volgende:
Wat een koersEven opgeslagen voor zondag, waar we juichen voor ReusserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Je kletst, zoals gebruikelijk, dus gewoon weer uit je nek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe dit soort dingen gaan.
Ja en ook alleen een avondprogramma. Aparte planning wel deze weekquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef Szura het volgende:
Zie ik het nou goed, alleen maar écht baanwielrennen vanavond?
Wordt het omnium bij de vrouwen er volgend jaar ook in een half dagje doorheen gerost?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef Szura het volgende:
Zie ik het nou goed, alleen maar écht baanwielrennen vanavond?
Zo te zien geen NL deelname bij de vrouwen:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het omnium bij de vrouwen er volgend jaar ook in een half dagje doorheen gerost?
Wie rijdt daar voor NL trouwens?
Zo te zien volgend jaar ook alles in 1 sessie ja Schema lijkt ook een kopie van dit WK (wat iemand eerder al zei deze week)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het omnium bij de vrouwen er volgend jaar ook in een half dagje doorheen gerost?
Wie rijdt daar voor NL trouwens?
Buiten andere structuur van heats dus hetzelfde programma met dezelfde volgordes zo te zien jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo te zien volgend jaar ook alles in 1 sessie ja Schema lijkt ook een kopie van dit WK (wat iemand eerder al zei deze week)
https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_at_the_2024_Summer_Olympics
MvdP lijkt mij ook niet per se een sympathieke coureur overigens. Hij komt ook vrij arrogant en egocentrisch op me over ... wat natuurlijk in zijn positie ook wel deels nodig en terecht is, maar desondanks lijkt WvA mij een vriendelijker mens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Geheel volgens de logica dat Alpecin renner Robbe Ghys een klootzak blijkt te zijn.
Het is bijna een kunst hoe de gebroeders Roodhooft een ploeg hebben weten te samenstellen met enkel zeer onsympathieke coureurs.
En de zeer mooie Mathieuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Geheel volgens de logica dat Alpecin renner Robbe Ghys een klootzak blijkt te zijn.
Het is bijna een kunst hoe de gebroeders Roodhooft een ploeg hebben weten te samenstellen met enkel zeer onsympathieke coureurs.
Ik denk dat de Belgische wielerbond meer mogelijkheden heeft dan de armlastige KNWU.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Fretwork het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook een kleinere bevolking en wat minder mogelijkheden. 4e is hartstikke knap.
Het was dan ook een lokpost voor boze Belgenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk dat de Belgische wielerbond meer mogelijkheden heeft dan de armlastige KNWU.
18:30 Women Sprint Semi-Finalsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:05 schreef TAmaru het volgende:
ja, wat is het programma precies? op google kan ik het niet vinden
Duimpje omhoog.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
18:30 Women Sprint Semi-Finals
18:38 Women Omnium - Scratch Race
19:01 Men Keirin Quarter-Finals
19:19 Women Omnium - Tempo Race
19:33 Women Sprint Finals
19:41 Men Keirin Semi-Finals
19:58 Women Omnium - Elimination Race
20:15 Men Points Race
21:11 Men Keirin Final
21:21 Women Omnium - Points Race
Morele winnaarsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Belgjes waren gisteren de beste ploeg in de koers
eerste over de finish iedere ronde krijgt een punt, rondje pakken is 20 punten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:25 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij die temporace uitleggen, ik snap er geen klote van
Dus toch gewoon puntenkoers met alleen per ronde een punt ipv sprints iedere 10 rondenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
eerste over de finish iedere ronde krijgt een punt, rondje pakken is 20 punten.
Wat een leuke racequote:
Die kan zich sparen voor zondagquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:27 schreef wimderon het volgende:
Lotte Kopecky heeft een groot probleem.
Zou Nederland nu eindelijk eens als ploeg gaan rijden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zich sparen voor zondag
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
Robbe heeft zijn excuus aangeboden aan de Ollanders.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou Nederland nu eindelijk eens als ploeg gaan rijden?
En dan straks met twee vingers in de neus kampioen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tactisch niet Harrie zijn beste toernooi (ook sprint) iets om in de gaten te houden.
Ja, doelde ook meer in de gaten houden met het oog op Parijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan straks met twee vingers in de neus kampioen.
Überhaupt die herhalingen. Bij de koppelkoers was het helemaal niet te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:44 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutherhalingen het hele toernooi al zo van voren
Totaal andere baan waarbij het makkelijker is om buitenom in te halen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, doelde ook meer in de gaten houden met het oog op Parijs.
Dat zit wel heel dicht op elkaar inderdaad. Waarom niet de afvalling ertussen? De Belle kan dan indien nodig na de puntenkoersquote:
Mogen talenten alleen uit Duitsland komen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:55 schreef Columbiafan het volgende:
Nu al geen zin in Parijs met deze Finucane
Of uit Afrikaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen talenten alleen uit Duitsland komen?
Ghysquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik schakel nu pas in. Wie zit er naast Renaat?
Eén van die twee Belgen die vierde werden op de madison van gisteren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik schakel nu pas in. Wie zit er naast Renaat?
Lotte op koers voor goud!quote:
Feestje zal nog wel komen, denk vooral het eerstequote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gisteren tot het gaatje en ik neem aan een goed feestje
Hij lijkt er nu wat beter in te komen. Eerste pannenkoeken voor de kinderen enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Feestje zal nog wel komen, denk vooral het eerste
Kan onoverzichtelijk en chaos zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef RipCity het volgende:
Snap er nu al niks meer van. Rare sport. Niet echt tv-geniek onderdeel.
Ze zouden het wel iets overzichtelijker kunnen maken. Aangeven hoeveel rondjes nog tot de punten bijv.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan onoverzichtelijk en chaos zijn.
Toch vind ik dit samen met de koppelkoers (madison) en afvalkoers (elimination race) eigenlijk de leukste
onderdelen om te kijken.
Info op het scherm voor ons kijkers moet inderdaad beter.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zouden het wel iets overzichtelijker kunnen maken. Aangeven hoeveel rondjes nog tot de punten bijv.
En die gasten die net rondje ingehaald werden?? Die doen toch eigenlijk voor spek en bonen mee want die komen toch nooit meer bij dat voorste groepje?
Elke 10 rondjes een sprint, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zouden het wel iets overzichtelijker kunnen maken. Aangeven hoeveel rondjes nog tot de punten bijv.
En die gasten die net rondje ingehaald werden?? Die doen toch eigenlijk voor spek en bonen mee want die komen toch nooit meer bij dat voorste groepje?
Jij zegt het nu maar ik had daar geen idee van.maar bedankt dat helpt al!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke 10 rondjes een sprint, dat is toch niet zo moeilijk?
Maar het is al best prima gezien bijvoorbeeld de constante aanwezigheid van de huidige stand, niet heel lang geleden moest je het doen met af en toe de top-5 ofzo, en niet eens na elke tussensprint (en dan vaak ook nog eens 4-5 ronden na een sprint pas).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Info op het scherm voor ons kijkers moet inderdaad beter.
Ze deden speciaal voor de start in beeld nog een introductie met de regels ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij zegt het nu maar ik had daar geen idee van.maar bedankt dat helpt al!
Denk dat 97% van kijkers dit nooit ziet behalve op de Olympische Spelen. Die markt moet je toch ook bedienen?
Maar de graphic bovenin beeld verandert toch ook steeds van 'Laps to go' naar 'Sprint lap'? Dat geeft dus aan dat dit een sprintrondje is, dat lijkt me met name de taak van de commentator om aan het begin even één keer te zeggenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij zegt het nu maar ik had daar geen idee van.maar bedankt dat helpt al!
Denk dat 97% van kijkers dit nooit ziet behalve op de Olympische Spelen. Die markt moet je toch ook bedienen?
De bel is ook wel een hintquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de graphic bovenin beeld verandert toch ook steeds van 'Laps to go' naar 'Sprint lap'? Dat geeft dus aan dat dit een sprintrondje is, dat lijkt me met name de taak van de commentator om aan het begin even één keer te zeggen
Jaquote:
Ik stof de vlag alvast af.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Black Spoke domineert @:koffieplanter
De poort open gezet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Hoe laat je als Gate die Spanjaard gaan
De grootste groep geldt als pelotonquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:07 schreef TAmaru het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is wanneer je een rondje hebt. Als je achteraan aansluit bij het peloton? En als het nou helemaal uit elkaar gevallen is? Bij wie moet je dan aansluiten?
Nieuwe regel zeggen ze bij NOSquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:08 schreef TAmaru het volgende:
en Bobbie blijft maar zeggen dat Scartezzini onterecht 5 punten heeft gekregen omdat hij al was aangesloten
ongelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dus bobbie heeft wel of niet gelijk?
Ze zeggen bij de NOS van welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:11 schreef Aguero het volgende:
Kan je met die nieuwe regels ook een ronde pakken terwijl je de laatste sprint wint?
Rondje pakken in laatste ronde voor een sprint betekent dat je de sprint ook wint. In verleden was dat dus niet zoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de nieuwe regels gemist, wat is de oude en nieuwe regel?
ja, mag hij gewoon vallen, drie rondjes uitrusten, weer aansluiten bij het groepje en dan een ronde pakken?!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Dat de Canadees hier ook 20 punten krijgt
Als bij het ingaan van de sprintronde nog niet het peloton hebt bijgehaald dan krijg jij de vijf punten, ook als je in die ronde dan het peloton lapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de nieuwe regels gemist, wat is de oude en nieuwe regel?
Ah zo. Jammer, was altijd leuk om te zien wie dom was en te vroeg aansloot. Zo'n oplossing waar geen probleem voor wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Rondje pakken in laatste ronde voor een sprint betekent dat je de sprint ook wint. In verleden was dat dus niet zo
Als ik het goed begrijp
Klopt , ze wijzen bij ingang laatste ronde voor de laatste keer de kop aan dus als je er een nog net achter zit kun je beide pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Rondje pakken in laatste ronde voor een sprint betekent dat je de sprint ook wint. In verleden was dat dus niet zo
Als ik het goed begrijp
Spanjaard kon niet harder. Kreeg na die sprintronde ook het gat niet dicht en had later daarbij de hulp nodig van Gate en Van Den Bossche.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef Zorro het volgende:
En de Spanjaard leek juist in te houden om de sprintpunten te pakken. Die snapte het dus ook niet.
Of hij kon niet harder, dat kan ook
Die zijn ook in een andere hal, beetje vreemd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Wat vreemd eigenlijk dat er geen podiumceremonies zijn tussendoor.
Dat wel eigenlijk. Ook erg mooi als iemand op punten + ronde gokt en uiteindelijk dan niet de aansluiting wist te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah zo. Jammer, was altijd leuk om te zien wie dom was en te vroeg aansloot. Zo'n oplossing waar geen probleem voor was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |