De poort open gezet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
Hoe laat je als Gate die Spanjaard gaan
De grootste groep geldt als pelotonquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:07 schreef TAmaru het volgende:
Wat ik niet helemaal snap is wanneer je een rondje hebt. Als je achteraan aansluit bij het peloton? En als het nou helemaal uit elkaar gevallen is? Bij wie moet je dan aansluiten?
Nieuwe regel zeggen ze bij NOSquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:08 schreef TAmaru het volgende:
en Bobbie blijft maar zeggen dat Scartezzini onterecht 5 punten heeft gekregen omdat hij al was aangesloten
dus bobbie heeft wel of niet gelijk?quote:
ongelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
dus bobbie heeft wel of niet gelijk?
Ze zeggen bij de NOS van welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:11 schreef Aguero het volgende:
Kan je met die nieuwe regels ook een ronde pakken terwijl je de laatste sprint wint?
Rondje pakken in laatste ronde voor een sprint betekent dat je de sprint ook wint. In verleden was dat dus niet zoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de nieuwe regels gemist, wat is de oude en nieuwe regel?
ja, mag hij gewoon vallen, drie rondjes uitrusten, weer aansluiten bij het groepje en dan een ronde pakken?!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Dat de Canadees hier ook 20 punten krijgt
Als bij het ingaan van de sprintronde nog niet het peloton hebt bijgehaald dan krijg jij de vijf punten, ook als je in die ronde dan het peloton lapt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de nieuwe regels gemist, wat is de oude en nieuwe regel?
Ah zo. Jammer, was altijd leuk om te zien wie dom was en te vroeg aansloot. Zo'n oplossing waar geen probleem voor wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Rondje pakken in laatste ronde voor een sprint betekent dat je de sprint ook wint. In verleden was dat dus niet zo
Als ik het goed begrijp
Klopt , ze wijzen bij ingang laatste ronde voor de laatste keer de kop aan dus als je er een nog net achter zit kun je beide pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Rondje pakken in laatste ronde voor een sprint betekent dat je de sprint ook wint. In verleden was dat dus niet zo
Als ik het goed begrijp
Spanjaard kon niet harder. Kreeg na die sprintronde ook het gat niet dicht en had later daarbij de hulp nodig van Gate en Van Den Bossche.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef Zorro het volgende:
En de Spanjaard leek juist in te houden om de sprintpunten te pakken. Die snapte het dus ook niet.
Of hij kon niet harder, dat kan ook
Die zijn ook in een andere hal, beetje vreemd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:19 schreef heywoodu het volgende:
Wat vreemd eigenlijk dat er geen podiumceremonies zijn tussendoor.
Dat wel eigenlijk. Ook erg mooi als iemand op punten + ronde gokt en uiteindelijk dan niet de aansluiting wist te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah zo. Jammer, was altijd leuk om te zien wie dom was en te vroeg aansloot. Zo'n oplossing waar geen probleem voor was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |