Wordt het omnium bij de vrouwen er volgend jaar ook in een half dagje doorheen gerost?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:19 schreef Szura het volgende:
Zie ik het nou goed, alleen maar écht baanwielrennen vanavond?
Zo te zien geen NL deelname bij de vrouwen:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het omnium bij de vrouwen er volgend jaar ook in een half dagje doorheen gerost?
Wie rijdt daar voor NL trouwens?
Zo te zien volgend jaar ook alles in 1 sessie ja Schema lijkt ook een kopie van dit WK (wat iemand eerder al zei deze week)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het omnium bij de vrouwen er volgend jaar ook in een half dagje doorheen gerost?
Wie rijdt daar voor NL trouwens?
Buiten andere structuur van heats dus hetzelfde programma met dezelfde volgordes zo te zien jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo te zien volgend jaar ook alles in 1 sessie ja Schema lijkt ook een kopie van dit WK (wat iemand eerder al zei deze week)
https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_at_the_2024_Summer_Olympics
MvdP lijkt mij ook niet per se een sympathieke coureur overigens. Hij komt ook vrij arrogant en egocentrisch op me over ... wat natuurlijk in zijn positie ook wel deels nodig en terecht is, maar desondanks lijkt WvA mij een vriendelijker mens.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Geheel volgens de logica dat Alpecin renner Robbe Ghys een klootzak blijkt te zijn.
Het is bijna een kunst hoe de gebroeders Roodhooft een ploeg hebben weten te samenstellen met enkel zeer onsympathieke coureurs.
En de zeer mooie Mathieuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:04 schreef DiegoFuser het volgende:
Geheel volgens de logica dat Alpecin renner Robbe Ghys een klootzak blijkt te zijn.
Het is bijna een kunst hoe de gebroeders Roodhooft een ploeg hebben weten te samenstellen met enkel zeer onsympathieke coureurs.
Ik denk dat de Belgische wielerbond meer mogelijkheden heeft dan de armlastige KNWU.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:12 schreef Fretwork het volgende:
Ze hebben natuurlijk ook een kleinere bevolking en wat minder mogelijkheden. 4e is hartstikke knap.
Het was dan ook een lokpost voor boze Belgenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk dat de Belgische wielerbond meer mogelijkheden heeft dan de armlastige KNWU.
18:30 Women Sprint Semi-Finalsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:05 schreef TAmaru het volgende:
ja, wat is het programma precies? op google kan ik het niet vinden
Duimpje omhoog.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
18:30 Women Sprint Semi-Finals
18:38 Women Omnium - Scratch Race
19:01 Men Keirin Quarter-Finals
19:19 Women Omnium - Tempo Race
19:33 Women Sprint Finals
19:41 Men Keirin Semi-Finals
19:58 Women Omnium - Elimination Race
20:15 Men Points Race
21:11 Men Keirin Final
21:21 Women Omnium - Points Race
Morele winnaarsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Belgjes waren gisteren de beste ploeg in de koers
eerste over de finish iedere ronde krijgt een punt, rondje pakken is 20 punten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:25 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij die temporace uitleggen, ik snap er geen klote van
Dus toch gewoon puntenkoers met alleen per ronde een punt ipv sprints iedere 10 rondenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
eerste over de finish iedere ronde krijgt een punt, rondje pakken is 20 punten.
Wat een leuke racequote:
Die kan zich sparen voor zondagquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:27 schreef wimderon het volgende:
Lotte Kopecky heeft een groot probleem.
Zou Nederland nu eindelijk eens als ploeg gaan rijden?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan zich sparen voor zondag
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:39 schreef AgnesGru het volgende:
Robbe heeft zijn excuus aangeboden aan de Ollanders.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou Nederland nu eindelijk eens als ploeg gaan rijden?
En dan straks met twee vingers in de neus kampioen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tactisch niet Harrie zijn beste toernooi (ook sprint) iets om in de gaten te houden.
Ja, doelde ook meer in de gaten houden met het oog op Parijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan straks met twee vingers in de neus kampioen.
Überhaupt die herhalingen. Bij de koppelkoers was het helemaal niet te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:44 schreef Zorro het volgende:
Wat een kutherhalingen het hele toernooi al zo van voren
Totaal andere baan waarbij het makkelijker is om buitenom in te halen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, doelde ook meer in de gaten houden met het oog op Parijs.
Dat zit wel heel dicht op elkaar inderdaad. Waarom niet de afvalling ertussen? De Belle kan dan indien nodig na de puntenkoersquote:
Mogen talenten alleen uit Duitsland komen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:55 schreef Columbiafan het volgende:
Nu al geen zin in Parijs met deze Finucane
Of uit Afrikaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen talenten alleen uit Duitsland komen?
Ghysquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik schakel nu pas in. Wie zit er naast Renaat?
Eén van die twee Belgen die vierde werden op de madison van gisteren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik schakel nu pas in. Wie zit er naast Renaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |