Feestje zal nog wel komen, denk vooral het eerstequote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gisteren tot het gaatje en ik neem aan een goed feestje
Hij lijkt er nu wat beter in te komen. Eerste pannenkoeken voor de kinderen enzoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Feestje zal nog wel komen, denk vooral het eerste
Kan onoverzichtelijk en chaos zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:37 schreef RipCity het volgende:
Snap er nu al niks meer van. Rare sport. Niet echt tv-geniek onderdeel.
Ze zouden het wel iets overzichtelijker kunnen maken. Aangeven hoeveel rondjes nog tot de punten bijv.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan onoverzichtelijk en chaos zijn.
Toch vind ik dit samen met de koppelkoers (madison) en afvalkoers (elimination race) eigenlijk de leukste
onderdelen om te kijken.
Info op het scherm voor ons kijkers moet inderdaad beter.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zouden het wel iets overzichtelijker kunnen maken. Aangeven hoeveel rondjes nog tot de punten bijv.
En die gasten die net rondje ingehaald werden?? Die doen toch eigenlijk voor spek en bonen mee want die komen toch nooit meer bij dat voorste groepje?
Elke 10 rondjes een sprint, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze zouden het wel iets overzichtelijker kunnen maken. Aangeven hoeveel rondjes nog tot de punten bijv.
En die gasten die net rondje ingehaald werden?? Die doen toch eigenlijk voor spek en bonen mee want die komen toch nooit meer bij dat voorste groepje?
Jij zegt het nu maar ik had daar geen idee van.maar bedankt dat helpt al!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke 10 rondjes een sprint, dat is toch niet zo moeilijk?
Maar het is al best prima gezien bijvoorbeeld de constante aanwezigheid van de huidige stand, niet heel lang geleden moest je het doen met af en toe de top-5 ofzo, en niet eens na elke tussensprint (en dan vaak ook nog eens 4-5 ronden na een sprint pas).quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Info op het scherm voor ons kijkers moet inderdaad beter.
Ze deden speciaal voor de start in beeld nog een introductie met de regels ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij zegt het nu maar ik had daar geen idee van.maar bedankt dat helpt al!
Denk dat 97% van kijkers dit nooit ziet behalve op de Olympische Spelen. Die markt moet je toch ook bedienen?
Maar de graphic bovenin beeld verandert toch ook steeds van 'Laps to go' naar 'Sprint lap'? Dat geeft dus aan dat dit een sprintrondje is, dat lijkt me met name de taak van de commentator om aan het begin even één keer te zeggenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij zegt het nu maar ik had daar geen idee van.maar bedankt dat helpt al!
Denk dat 97% van kijkers dit nooit ziet behalve op de Olympische Spelen. Die markt moet je toch ook bedienen?
De bel is ook wel een hintquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de graphic bovenin beeld verandert toch ook steeds van 'Laps to go' naar 'Sprint lap'? Dat geeft dus aan dat dit een sprintrondje is, dat lijkt me met name de taak van de commentator om aan het begin even één keer te zeggen
Jaquote:
Ik stof de vlag alvast af.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Black Spoke domineert @:koffieplanter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |