Dit dachten ze van Babs ook, ook niet gelukt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:22 schreef Was-beer het volgende:
Imi gaat hem pakken bro. Ze proberen zichzelf te overtuigen![]()
Niet dat Imi het niet kan maar je hoort de angst in Marciano zijn stem
Ik snap daar geen vlag uhhhh bal vanquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze hadden toch Marciano erop moeten zetten die zegt veel maar weet niet veel
Denk dat ze net zolang doorgaan tot er een een fout maakt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijke stand bij nomineren? Mag de manager dan kiezen?
Vlag van Luxemburg. Dit is toch Nederland broquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze hadden toch Marciano erop moeten zetten die zegt veel maar weet niet veel
Vanaf het begin al mijn twijfels over die 2.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Waarom ga ik steeds meer een 'hekel' krijgen aan Ice en Marcio.
Hoor ze nu tegen Wendy, pffffff, wat een betweters zijn het.![]()
Zeg, kun jij daar niet achter de schermen gaan werken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideetje FEBO, morgen 195 ballen met een vlag erin, om de beurt pakt een deelnemer een bal en opent die ...
Voorkom je dat het gestuurd wordt ...
Ik bedoel eigenlijk met stemmen voor nominatie. Mocht Imi er uit gaan dan kan de volgende eliminatie wel interessant worden als het groepje van 6 hun stemmen verdeeld over 2 personen. Dan zijn er 3 genomineerden met elk 3 stemmen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat ze net zolang doorgaan tot er een een fout maakt.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vlag van Luxemburg. Dit is toch Nederland bro
Dan wordt er opnieuw gestemd en als het dan nog steeds een gelijke stand is beslist de manager.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijke stand bij nomineren? Mag de manager dan kiezen?
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
Weer zo'n keuze die uit de lucht komt vallen, ik snap er de ballen van...
Dan heeft hij niet goed naar Hannelore geluisterd ..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Erik merkt net op mss is het geen eli maar een proef voor vrijstelling
Erik was tijdelijk doof tijdens de uitleg?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zou de omgekeerde Boerenvlag erbij zitten?
Nouww.. Vlak het Boeranland niet uitquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.
Wappieland.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.
O oeps 😬quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Imi is landen aan het leren die ik helemaal niet ken.
O, das andere koek. Geen idee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk met stemmen voor nominatie. Mocht Imi er uit gaan dan kan de volgende eliminatie wel interessant worden als het groepje van 6 hun stemmen verdeeld over 2 personen. Dan zijn er 3 genomineerden met elk 3 stemmen.
Duidelijk gezegd dat er morgen iemand weg moet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Oezbekistan en Pakistan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Dat hoor je ook. Rupert moet hem de hele tijd corrigeren. Imadiddin moet dubbel zoveel leren en daarom denk ik dat Jasper wint.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ben je ff weg is er een eliminatie geweest.![]()
Wie verwacht dat nou na een verdienopdracht.
Jasper tegen Immi.
Ik heb niet heel veel voor of tegen beide.
Immi is een slimme man maar nederlands is niet zijn moedertaal en de plaatjes waar de vlaggen in staan is in het nederlands.
Weten ze al hoe laat morgen?
Ze kregen 24 uur dus morgen om deze tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ben je ff weg is er een eliminatie geweest.![]()
Wie verwacht dat nou na een verdienopdracht.
Jasper tegen Immi.
Ik heb niet heel veel voor of tegen beide.
Immi is een slimme man maar nederlands is niet zijn moedertaal en de plaatjes waar de vlaggen in staan is in het nederlands.
Weten ze al hoe laat morgen?
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Hij kan beter eerst zelf leren en daarna dat iemand hem overhoort.quote:
Hij wou eerst zelf leren. Sasha en Bern gaan hem helpen.quote:
Jawel, Sas heeft aangegeven hem te willen helpen, waarop hij heeft gezegd dit goed te vinden, maar eerst ff alleen te doen.quote:
Wat bijzonderquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst zelf leren en daarna dat iemand hem overhoort.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jawel, Sas heeft aangegeven hem te willen helpen, waarop hij heeft gezegd dit goed te vinden, maar eerst ff alleen te doen.
Ja dat had ik ook wel verwacht, ik zou het goed vinden als Immi ging, dan ziet alles er anders uit. Voor Rupert zeker...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wou eerst zelf leren. Sasha en Bern gaan hem helpen.
Dat vraag ik me af… dan zou er alláng iemand zijn geweest die zich verspreekt op de 1 of andere manier. Bijv flapuit Mirthe die onbedoeld iets zegt waaruit blijkt dat er gestuurd wordt door achter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...
Eigenlijk al na het vertrek van Zoe, heb ik sterk de overtuiging dat er heel veel gestuurd wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...
Goh wat arrogant...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Wendy is met haar gedachten heel ergens anders dan bij het klaverjassen
Ik denk dat ze zich daar wel zorgen over maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...
Heb je al een uit Friesland ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
f aan het nadenken over wat ice tegen haar luldequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Wendy is met haar gedachten heel ergens anders dan bij het klaverjassen
Mirthe heeft ooit eens uit de school geklapt wat betreft Kenzy, dat was ook zo'n vaag verhaal...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:46 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af… dan zou er alláng iemand zijn geweest die zich verspreekt op de 1 of andere manier. Bijv flapuit Mirthe die onbedoeld iets zegt waaruit blijkt dat er gestuurd wordt door achter.
Heeft Wendie maatjes? Jappie heeft al aan hele tijd niet meer in haar bed gelegen, maar veel meer geslijmt met Sasjaquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...
Eens ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Eigenlijk al na het vertrek van Zoe, heb ik sterk de overtuiging dat er heel veel gestuurd wordt
met betrekking tot de twee deelnemers en het verdere verloop van de eliminaties ...
walgelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Twee Brô's nu in de aanval op Wendie.. de sterkste Speler op dit moment.. proberen in the pocket te laden
Jasper is wel in meerdere landen geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:10 schreef engine het volgende:
Jasper is wel ezelsbruggetjes aan het bedenken en spreekt deze nu ook uit tegen Sasha.
Mirthe en onbedoeld wat zeggen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe heeft ooit eens uit de school geklapt wat betreft Kenzy, dat was ook zo'n vaag verhaal...
kan heel goed helpen, helpen om te onthouden, desnoods met ezelsbruggetjes, helpen met overhoren door het niet in volgorde van het boek te vragen enz.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Helpen met leren, dat werkt niet.
Mirthe gaat de laatste tijd veel met haar om.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Wendie maatjes? Jappie heeft al aan hele tijd niet meer in haar bed gelegen, maar veel meer geslijmt met Sasja
Het zijn er wel 195 hè.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:01 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk leert jasper met geheugensteuntjes.
Bij elke vlag een deuntje of cijfer of wat rijmt en zinnetjes.
Ned. vlag is als frans alleen dwars naar rechts..of zoiets.
Dat werkt beter dan stampen en hopen dat je het onthoud.
Hopelijk weet Bern dit.
Vind het ook bizar dat Wendy zich klem zuipt en de volgende dag er een fysieke eliminatie is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??
Mirthe is één van de weinigen die bij zichzelf is gebleven. Onbedoeld flapt ze er soms wat uit. Leuke spontane meid, niets mis mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mirthe en onbedoeld wat zeggen?
Iedereen trapt in de act van het naïeve meisje.
Ze is 28 en niet achterlijk.
Waarom zou het niet werken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Helpen met leren, dat werkt niet.
Ja. Geluk is ook zeker een factor in wie gaat winnen.quote:
zelfs met een kater had wendy het nog langer uit kunnen houden dan babs. Wendy is al weken dagelijks aan het sporten en is best sterk en sowieso een volhouder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vind het ook bizar dat Wendy zich klem zuipt en de volgende dag er een fysieke eliminatie is.
Had Wendy tegen babbel kunnen zijn.
Maar ondanks 2 maanden gezeik en stemmen tegen Wendy, kiest het kamp dat Wendy weg wou hebben, ineens voor Sasha.
Onlogisch, inconsequent. Riekt naar beïnvloeding.
Want Wendy met een lamme kater, was een goede geweest om babbel er in te houden.
Tenzij team Isaac van babbel af wou.
Dan is de keuze voor sas ipv lamme Wendy ineens logisch.
Ben dat ook zich wel met je eens hoor. Maar helpen onthouden? overhoren kan helpen om te testen hoe ver je bent met leren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
kan heel goed helpen, helpen om te onthouden, desnoods met ezelsbruggetjes, helpen met overhoren door het niet in volgorde van het boek te vragen enz.
Babette wilde zelf persee NIET tegen Wendy. Dat is haar een paar keer gevraagd. Anders hadden ze echt wel op Wendy gestemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vind het ook bizar dat Wendy zich klem zuipt en de volgende dag er een fysieke eliminatie is.
Maar ondanks 2 maanden gezeik en stemmen tegen Wendy, kiest het kamp dat Wendy weg wou hebben, ineens voor Sasha.
Want Wendy met een lamme kater, was een goede geweest om babbel er in te houden.
en je kunt dus hulp krijgen van anderen om het om de juiste manier in je hoofd te krijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ben dat ook zich wel met je eens hoor. Maar helpen onthouden? overhoren kan helpen om te testen hoe ver je bent met leren.
Beste is toch eerst echt te leren.
Dat doe je in je hoofd.
Ja, maar ik reageerde op het idee of het gestuurd zou zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette wilde zelf persee NIET tegen Wendy. Dat is haar een paar keer gevraagd. Anders hadden ze echt wel op Wendy gestemd.
Nee. Die klaagt vaak dat ze pijn heeft of moe is. En is vaak humeurig. Ik denk dat ze haar onderschat hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs met een kater had wendy het nog langer uit kunnen houden dan babs. Wendy is al weken dagelijks aan het sporten en is best sterk en sowieso een volhouder.
ze hadden nooit verwacht dat sasha het zo lang vol zou houden, die heeft niet echt laten zien dat ze een goede conditie heeft.
bep wilde tegen sashaquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik zie de broos daar nog steeds rondhangenquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
ik geloof niet zo in een vooropgezette volgorde van bewoners die eruit moeten.
Er is al vaker hier in de Cos sprake geweest van een gedoodverfde winnaar, die van de Febo duidelijk moest winnen en dus de hand boven het hoofd werd gehouden.
En die "winnaars" zijn nu thuis
En dat is tactisch gezien onlogisch.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zie de broos daar nog steeds rondhangen
Als Isaac zijn overuren laat uitbetalen heeft hij misschien ook wel een ton bij elkaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zie de broos daar nog steeds rondhangen
Land: tongo kleur: rood met wit vlak en rode kruis... vandaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor nu: als je gaat tongen met Erik moet je naar spoedeisende hulp toe..![]()
UUhh de context weet ik niet.
Ik dacht Jasper en Bern.
Maar wat heeft dat met die vlaggen te maken?
Ik denk dat Jappie ook niet dom is. Ima en Jappie zijn best aan elkaar gewaagd. Gaat nog best spannend worden morgen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Bern zit het te doen. Woorden verzinnen over de vlag en welk land.Topper
Jasper doet het best goed lijkt mij.
IK weet het ook niet. ik begin haar wel steeds minder leuk te vindenquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:56 schreef juul. het volgende:
Mirthe tegen Marci en Isaac dat ze een goede keus hebben gemaakt want Jappie is niet de slimste![]()
Waar is Mirthe mee bezig?
ik blijf het zeggen ik vertrouw myrthe voor geen meterquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:56 schreef juul. het volgende:
Mirthe tegen Marci en Isaac dat ze een goede keus hebben gemaakt want Jappie is niet de slimste![]()
Waar is Mirthe mee bezig?
nu pas , ik al langer een heeeeeeeeeeeel geslepen tante is hetquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet het ook niet. ik begin haar wel steeds minder leuk te vinden
Het valt nu meer op omdat ze veel meer in beeld is nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu pas , ik al langer een heeeeeeeeeeeel geslepen tante is het
Ze speelt het spel, op haar manierquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik blijf het zeggen ik vertrouw myrthe voor geen meter
dan nog vertrouw ik haar nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze speelt het spel, op haar manier
Het gaat wel om een enorm geldbedrag, niet om een flesje wijn ofzo .
Is niet genoeg lijkt mijquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:52 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper had vroeger op school altijd 8 plus voor topo..
Hij zegt zelf dat hij het gaat halen..
tja....je wint niet omdat je het vertrouwen van de users hebt gekregen.quote:
Is niet genoemdquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Alleen omdat ze gezegd heeft dat ze dacht dat ze op haar zouden gaanquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:06 schreef juul. het volgende:
Isaac: we hadden gewoon Wendy er op moeten gooien, de volgende keer
tief effe op myrthequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is aan het oefenen en Mirthe komt er doorheen kletsen
Wie anders?quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:17 schreef juul. het volgende:
Oh jee Wendy neemt Mirthe in vertrouwen dat ze Marciano en Isaac juist uit elkaar wilde halen
Ze vertrouwen daar allemaal de verkeerdequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:17 schreef juul. het volgende:
Oh jee Wendy neemt Mirthe in vertrouwen dat ze Marciano en Isaac juist uit elkaar wilde halen
Isaac dan? Of beter Erik?quote:
Heb je toch nog gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:22 schreef engine het volgende:
Oh nou nemen ze ook nog Isaac in vertrouwen
Jasper heeft een probleemquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag Immi half uurtje geleden overhoort worden door Rupert. Hij wist ze allemaal..
Isaac wil altijd weten wat er wordt besproken, dat er bij gaan staan doet hij al vanaf het begin.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:26 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zegt dat niemand iets met Eric heeft en zegt er ook nog bij dat hij niet kan leren maar dat ze dat niet gaat doorlullen.
En dan springt Isaac op het bed tussen Wendy en Mirthe.
En Jasper zit daar te leren?
Ohnee niet. Ze zitten op het bed van Mirthe.
met isaac jaja , en vorige week gaan klagen over hem zelfs bij k5quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zeg: Dat ze het van hun groepje van Jasper het het minst erg vindt als hij weg moet.
Wendy verbaast: Oh ja..?
Mirthe meteen brabbelen ja hij is een handy man en met een feestjes is hij gezellig en hij is grappig..
blablabla
En zegt, als een soort verklaring, dat ze het meest heeft, op dit moment, met Wendy, Eric en Isaac.
Ze zullen toch met elkaar moeten praten over dingen. Dit is heel belangrijk om te weten van elkaar.quote:
Dat Kenzy op een bepaalde datum zou stoppen( haar 24 uur Aanvragen)quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe heeft ooit eens uit de school geklapt wat betreft Kenzy, dat was ook zo'n vaag verhaal...
Ja precies en ze zou toch starten met haar opleiding bij de marine, later ging dat ook weer niet door.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat Kenzy op een bepaalde datum zou stoppen( haar 24 uur Aanvragen)
Mirthe valt op zwarte mannenquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice zijn tactiek werkt meer dan prima.
Mirthe heeft plots meer met Ice dan Japie, terwijl zij m.i. nooit echt met Ice omging, of ik moet iets gemist hebben..
Die gaan fluitend naar de finishquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor die 2 bro's weer in de keuken over hoe goed ze het doen....![]()
![]()
ik hoorde zoe ook wel eens klagen over het contact die isaac en myrthe met elkaar hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan heb ik echt iets gemist de afgelopen 11 maanden..
Ja. Ze is niet goed hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
met isaac jaja , en vorige week gaan klagen over hem zelfs bij k5
Dat heeft ze meerdere keren gezegd. Mannen zoals Gerold of hoe die gast ook heettequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
jerrold daar was ze eerst close meequote:Op maandag 7 augustus 2023 17:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft ze meerdere keren gezegd. Mannen zoals Gerold of hoe die gast ook heette
Ja oke, maar dan nog, ik heb haar niet veel zien omgaan met Ice, maar ik zie ook niet alles, dus ja..quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft ze meerdere keren gezegd. Mannen zoals Gerold of hoe die gast ook heette
Ze is met iedereen close volgens mij. Maar dan niet allemaal tegelijk maar om de beurt. Wat maar goed uit komt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
jerrold daar was ze eerst close mee
Een kleurtje vind ze wel mooi maar dat is iets heel anders.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat die een vriendin thuis heeft, dat beseft Mirthe dan nog welquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog, ik heb haar niet veel zien omgaan met Ice, maar ik zie ook niet alles, dus ja..
Er was eens.. lang lang geleden...quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die fladdert met iedereen mee die aardig tegen haar doetquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice zijn tactiek werkt meer dan prima.
Mirthe heeft plots meer met Ice dan Japie, terwijl zij m.i. nooit echt met Ice omging, of ik moet iets gemist hebben..
Ze was erg close met Jerrold.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Was ook een leuke gast..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze was erg close met Jerrold.
[ afbeelding ]
maar jerrold had meer interesse in djedi toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze was erg close met Jerrold.
[ afbeelding ]
Ja, zei niet veel, maar lachte altijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook een leuke gast..
[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit.. Miertje huppelkut met gemakt van Winning Team , zolang er maar winst te halen isquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar jerrold had meer interesse in djedi toch?
Dat was Ruben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Mirthe en Jerrold waren onafscheidelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja maar jerrold ook volgens mij, lag vaak met djedi op bed en daar waa murthe niet blij mee als ik het me goed herrinnerquote:
Van Jerrold werd gezegd dat hij interesse in alle vrouwen hadquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nope dat was Bern...quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jerrold werd gezegd dat hij interesse in alle vrouwen had
Jerrold was al afgedankt volgens Mirthe stonk hijquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe en Jerrold waren onafscheidelijk.
Ze zouden na dit avontuur nog kijken of het wat kon worden.
Ook over Bern werd dat gezegd ja. Maar ook over Jerrold.quote:
Volgens heel kamer 3 destijds..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Jerrold was al afgedankt volgens Mirthe stonk hij
Ohjee, dan maar hopen dat Iscaac lekker ruiktquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Jerrold was al afgedankt volgens Mirthe stonk hij
Isaac ruikt naar shea butter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohjee, dan maar hopen dat Iscaac lekker ruikt
Jahh, Isaac smeert als een gladde aal..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac ruikt naar shea butter.
Volgens Mirthe.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, Isaac smeert als een gladde aal..
Als Jappie ook alles goed heeft, moeten ze dan urenlang "rare" vlaggen raden?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:32 schreef Yver73 het volgende:
Imi doet dit echt met 2 vingers in zijn neus. Rupi
overhoort hem, hij beantwoordt alles goed en kijkt er verveeld bij 😄😄
Ze hadden écht Marciano dit moeten laten doen…
Strafschoppen nemen 😁quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Jappie ook alles goed heeft, moeten ze dan urenlang "rare" vlaggen raden?
de Haagse vlag...... Hopelijk voorteken winnaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het is Geel met Groen eten![]()
[ afbeelding ]
Nog niet eerder een derglijke bullshit eliminatie gezien..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nog 20 uur en 34 minuten studietijd.
Stom, zoveel tijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nog 20 uur en 34 minuten studietijd.
Haagse vlag zit er niet bijquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
de Haagse vlag...... Hopelijk voorteken winnaar
De vlag van Haagland?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
de Haagse vlag...... Hopelijk voorteken winnaar
Jepquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertrouwen daar allemaal de verkeerde
De gemeente Den Haag is op twee na grootste gemeente van Nederland. Ook al is Den Haag niet de hoofdstad van Nederland, Het vervult wel voor een belangrijk deel de rol die voorgedragen zou moeten zijn voor een hoofdstad. De vlag heeft 2 kleuren: geel en groen, Boven geel onder groen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vlag van Haagland?
[ afbeelding ]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jep
Heb niks tegen Mirthe of zo, maar ze wordt hier vaak gezien als slachtoffer, Wendy ook.
Ze spelen beide het spel.
Jah, maar er zitten ook Ruttes, een onuitroeibaar ongediertequote:Op maandag 7 augustus 2023 18:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
De gemeente Den Haag is op twee na grootste gemeente van Nederland. Ook al is Den Haag niet de hoofdstad van Nederland, Het vervult wel voor een belangrijk deel de rol die voorgedragen zou moeten zijn voor een hoofdstad. De vlag heeft 2 kleuren: geel en groen, Boven geel onder groen.
zij zien en horen niet wat wij als streamers zien en horen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.
En tuigdorp duindorpquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, maar er zitten ook Ruttes, een onuitroeibaar ongedierte
Neehoor Jappie vertrek morgen gewoon, dit hele spelletje ademt een "Petertje"quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:49 schreef cinsan het volgende:
de druk kan ook meespelen morgen bij de proef
Echt ongelofelijk inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:54 schreef Ash het volgende:
die Imi gaat ben ik bang Jasper keihard verslaan, zo fucking dom dat Sasha's groep niet op Marciano of Ice gingen, heb je een x geen fysiek onderdeel kiezen ze die eikels niet
Ze zitten er nog in, met goede kansen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.
Het is gewoon niet te geloven, zo'n grote kans om één van de bro's te lozenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:54 schreef Ash het volgende:
die Imi gaat ben ik bang Jasper keihard verslaan, zo fucking dom dat Sasha's groep niet op Marciano of Ice gingen, heb je een x geen fysiek onderdeel kiezen ze die eikels niet
Het is ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Gemiste kans Marciano of Isaac op de stip.
Daar zat ik zojuist ook aan te denken....quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel wrm niet op de bro s stemmen , ik denk dat ze daar niet mogen op stemmen van k5
zelfde met 24 uur oefenen , k5 kijkt zeker mee als ze aan het oefenen zijn , zo kan k5 de vragen daar opaanpassen , mss ver gezocht maar zou kunnen
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creërenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel wrm niet op de bro s stemmen , ik denk dat ze daar niet mogen op stemmen van k5
zelfde met 24 uur oefenen , k5 kijkt zeker mee als ze aan het oefenen zijn , zo kan k5 de vragen daar opaanpassen , mss ver gezocht maar zou kunnen
Bern en Sas denken dat Immi een "domme" vluchteling is. Die geen Nederlands kan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk.
Snappen ze het niet? Of mogen ze het niet?
195 plaatjes...Als ze weten wat Imi of Jasper niet goed kent is het easy...quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creëren
Je kan ze toch tellen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creëren
of k5 zo eerlijk is ahummmmmmmmmmmmmmm......................... notquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Imi onderschatten, daarom zo gek dat ze niet op Marciano of Isaac zijn gegaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern en Sas denken dat Immi een "domme" vluchteling is. Die geen Nederlands kan.
Terwijl zijn zinsopbouw g beter is dan die van Marciano die hier al 40 jaar woont.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Dat kunnen ze toch nooit verantwoorden tegenover de andere bewoners?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
Bern zei dat het moeilijk is om het in het Nederlands te leren voor Immi ( terwijl Immi dat couplet van het Wilhelmus op één woordje na goed had, en Marciano het niet meer wist)quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Imi onderschatten, daarom zo gek dat ze niet op Marciano of Isaac zijn gegaan.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:12 schreef Verida het volgende:
immi heeft de afgelopen maanden nou niet echt laten zien dat hij een slimme man is.....
ggghggghhg en aan rupi vastgekleefd zittenAfgewisseld met gemompel.
ik bedoelde dit dat de andere bewoners dit misschien zo hebben gezien.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.
Vind Wendy iets minder erg dan Mirthe.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jep
Heb niks tegen Mirthe of zo, maar ze wordt hier vaak gezien als slachtoffer, Wendy ook.
Ze spelen beide het spel.
Dat verbaast mij ook in deze! Dit was hun kansquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:58 schreef pingu66 het volgende:
Ze hadden ook Isaac er op kunnen zetten die is ook niet bijster slim en kan niet goed leren.
Dat compenseert hij met slap gelul
Maar misschien is dat wel slim geweestquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:12 schreef Verida het volgende:
immi heeft de afgelopen maanden nou niet echt laten zien dat hij een slimme man is.....
ggghggghhg en aan rupi vastgekleefd zittenAfgewisseld met gemompel.
Voor mij kan het al niet doordat niemand zo goed kan acteren. Mensen nemen het anderen kwalijk. Dat is niet logisch als die andere er niks aan kan doen. En ook dat kwartier om te stemmen vanmiddag.....dat kun je toch nooit naspelen....quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Dat kunnen ze toch nooit verantwoorden tegenover de andere bewoners?
Ik hoor hier vaker dat soort dingen maar dat kan echt nooit zo zijn. Dan kan de rest net zo goed nu gaan..
Dat ze gedurende programma op momenten zijn beïnvloed en gestuurd om bepaalde acties te doen kan ik me voorstellen en dat er op sommige momenten manipulatie is geweest ook maar dit geloof ik echt niet.
Ik denk dat Sasha dan allang haar koffer had gepakt want die is al een tijdje klaar met alles.
Daarom ook.. en dan had er allang iemand tussen neus en lippen door iets gezegd tijdens het bespreken op wie te gaan stemmen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij kan het al niet doordat niemand zo goed kan acteren. Mensen nemen het anderen kwalijk. Dat is niet logisch als die andere er niks aan kan doen. En ook dat kwartier om te stemmen vanmiddag.....dat kun je toch nooit naspelen....
Dat gaat hij wel halen denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Goeie genade....Jasper wil met 0 fout naar bed
Ik ben verbaasdquote:
bern en sasha helpen jasper heel goedquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
Jasper had er nu 112 goed.
Slimme manier om er telkens een paar bij te doen.
Dat zal het idd een stuk moeilijker maken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:49 schreef cinsan het volgende:
de druk kan ook meespelen morgen bij de proef
Ik denk dat ze zo meteen beiden alle vlaggen kennen maar morgen wordt het een ander verhaal..quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd![]()
Ik hoorde wel dat hij er veel kende maar zat ook weer niet zo heel goed op te letten.
Imi ging ook best aardig eerder.
Voor de vliegen? Daar loopt vanavond nog iemand doorheenquote:
En met Wandaquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Goeie genade....Jasper wil met 0 fout naar bed
Een hor,ja denk het ook.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor de vliegen? Daar loopt vanavond nog iemand doorheen
Wesley ookquote:
Die wonen samen toch?quote:
Ja. Maar verder is er nooit iets naar buiten gekomen.quote:
Tuurlijk is hij het er niet mee eens.. Erik weet alles beterquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een hor,ja denk het ook.
Erik is het niet met maat eens.
Ze hebben of een bord vol met eten ondank dat er niets wasquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het is Geel met Groen eten![]()
[ afbeelding ]
Gebakken rijstquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben of een bord vol met eten ondank dat er niets was
En heel veel groen zag ik, zijn dat boontjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Gebakken rijst
Al kan dat heerlijk zijn hoor. Als er wat in zit
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heel veel groen zag ik, zijn dat boontjes
Er was nog sla over.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.
Nou dan komen ze in ieder geval niet om van de hongerquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.
Sasha doet echt haar best om nog iets bij elkaar te krijgen. Volgens mij hebben Sas en Bern ook vier vissticks gedoneerd voor deze maaltijd.....tis nie veel maar toch iets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan komen ze in ieder geval niet om van de honger
Best belangrijk om proberen te overleven, het gaat om veel geld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Jeetje Jappie heeft ook wel een keer pauze verdiend.
Netjes, maar die doen wel veel voor de groep. Ook dingen organiseren en dergelijke.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha doet echt haar best om nog iets bij elkaar te krijgen. Volgens mij hebben Sas en Bern ook vier vissticks gedoneerd voor deze maaltijd.....tis nie veel maar toch iets.
Jawel maar rust en ontspanning ook. Ik zou het niet kunnen zolang. Zou tussendoor moeten resetten en dan verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best belangrijk om proberen te overleven, het gaat om veel geld.
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, maar die doen wel veel voor de groep. Ook dingen organiseren en dergelijke.
Ja die films die ze betalen en dan het gezellige eten wat vaak bij die film hoort. Van mij mag ook wel een van hun winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.
en 2 sfeerbepalende medebewoners eruit gespeeldquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.
In die zin mag Sasha van mij dus zeker winnen.
Zeker. De exit van Jeff zal wel mijn hoogtepunt van dit jaar blijven....of Mirthe moet winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
en 2 sfeerbepalende medebewoners eruit gespeeld
Ons medium ENGINE....quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:46 schreef engine het volgende:
Ik had overigens vrijdag twee juiste voorspellingen en vandaag weer twee. Is het nog wat vroeg om mezelf als paranormaal medium te bestempelen of kan het wel al?
Bern heeft op zijn manier ook bijgedragen. Hij helpt heel dikwijls mensen die voor een eliminatie staan en meer kon hij ook niet doen en laten zien als je zelf nog niet op de stip hebt gestaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.
In die zin mag Sasha van mij dus zeker winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |