Dit dachten ze van Babs ook, ook niet gelukt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:22 schreef Was-beer het volgende:
Imi gaat hem pakken bro. Ze proberen zichzelf te overtuigen![]()
Niet dat Imi het niet kan maar je hoort de angst in Marciano zijn stem
Ik snap daar geen vlag uhhhh bal vanquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze hadden toch Marciano erop moeten zetten die zegt veel maar weet niet veel
Denk dat ze net zolang doorgaan tot er een een fout maakt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijke stand bij nomineren? Mag de manager dan kiezen?
Vlag van Luxemburg. Dit is toch Nederland broquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze hadden toch Marciano erop moeten zetten die zegt veel maar weet niet veel
Vanaf het begin al mijn twijfels over die 2.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Waarom ga ik steeds meer een 'hekel' krijgen aan Ice en Marcio.
Hoor ze nu tegen Wendy, pffffff, wat een betweters zijn het.![]()
Zeg, kun jij daar niet achter de schermen gaan werken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideetje FEBO, morgen 195 ballen met een vlag erin, om de beurt pakt een deelnemer een bal en opent die ...
Voorkom je dat het gestuurd wordt ...
Ik bedoel eigenlijk met stemmen voor nominatie. Mocht Imi er uit gaan dan kan de volgende eliminatie wel interessant worden als het groepje van 6 hun stemmen verdeeld over 2 personen. Dan zijn er 3 genomineerden met elk 3 stemmen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat ze net zolang doorgaan tot er een een fout maakt.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vlag van Luxemburg. Dit is toch Nederland bro
Dan wordt er opnieuw gestemd en als het dan nog steeds een gelijke stand is beslist de manager.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijke stand bij nomineren? Mag de manager dan kiezen?
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
Weer zo'n keuze die uit de lucht komt vallen, ik snap er de ballen van...
Dan heeft hij niet goed naar Hannelore geluisterd ..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Erik merkt net op mss is het geen eli maar een proef voor vrijstelling
Erik was tijdelijk doof tijdens de uitleg?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zou de omgekeerde Boerenvlag erbij zitten?
Nouww.. Vlak het Boeranland niet uitquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.
Wappieland.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.
O oeps 😬quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Imi is landen aan het leren die ik helemaal niet ken.
O, das andere koek. Geen idee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk met stemmen voor nominatie. Mocht Imi er uit gaan dan kan de volgende eliminatie wel interessant worden als het groepje van 6 hun stemmen verdeeld over 2 personen. Dan zijn er 3 genomineerden met elk 3 stemmen.
Duidelijk gezegd dat er morgen iemand weg moet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Oezbekistan en Pakistan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Dat hoor je ook. Rupert moet hem de hele tijd corrigeren. Imadiddin moet dubbel zoveel leren en daarom denk ik dat Jasper wint.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ben je ff weg is er een eliminatie geweest.![]()
Wie verwacht dat nou na een verdienopdracht.
Jasper tegen Immi.
Ik heb niet heel veel voor of tegen beide.
Immi is een slimme man maar nederlands is niet zijn moedertaal en de plaatjes waar de vlaggen in staan is in het nederlands.
Weten ze al hoe laat morgen?
Ze kregen 24 uur dus morgen om deze tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ben je ff weg is er een eliminatie geweest.![]()
Wie verwacht dat nou na een verdienopdracht.
Jasper tegen Immi.
Ik heb niet heel veel voor of tegen beide.
Immi is een slimme man maar nederlands is niet zijn moedertaal en de plaatjes waar de vlaggen in staan is in het nederlands.
Weten ze al hoe laat morgen?
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Hij kan beter eerst zelf leren en daarna dat iemand hem overhoort.quote:
Hij wou eerst zelf leren. Sasha en Bern gaan hem helpen.quote:
Jawel, Sas heeft aangegeven hem te willen helpen, waarop hij heeft gezegd dit goed te vinden, maar eerst ff alleen te doen.quote:
Wat bijzonderquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst zelf leren en daarna dat iemand hem overhoort.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jawel, Sas heeft aangegeven hem te willen helpen, waarop hij heeft gezegd dit goed te vinden, maar eerst ff alleen te doen.
Ja dat had ik ook wel verwacht, ik zou het goed vinden als Immi ging, dan ziet alles er anders uit. Voor Rupert zeker...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wou eerst zelf leren. Sasha en Bern gaan hem helpen.
Dat vraag ik me af… dan zou er alláng iemand zijn geweest die zich verspreekt op de 1 of andere manier. Bijv flapuit Mirthe die onbedoeld iets zegt waaruit blijkt dat er gestuurd wordt door achter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...
Eigenlijk al na het vertrek van Zoe, heb ik sterk de overtuiging dat er heel veel gestuurd wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...
Goh wat arrogant...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Wendy is met haar gedachten heel ergens anders dan bij het klaverjassen
Ik denk dat ze zich daar wel zorgen over maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...
Heb je al een uit Friesland ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
f aan het nadenken over wat ice tegen haar luldequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Wendy is met haar gedachten heel ergens anders dan bij het klaverjassen
Mirthe heeft ooit eens uit de school geklapt wat betreft Kenzy, dat was ook zo'n vaag verhaal...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:46 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af… dan zou er alláng iemand zijn geweest die zich verspreekt op de 1 of andere manier. Bijv flapuit Mirthe die onbedoeld iets zegt waaruit blijkt dat er gestuurd wordt door achter.
Heeft Wendie maatjes? Jappie heeft al aan hele tijd niet meer in haar bed gelegen, maar veel meer geslijmt met Sasjaquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...
Eens ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Eigenlijk al na het vertrek van Zoe, heb ik sterk de overtuiging dat er heel veel gestuurd wordt
met betrekking tot de twee deelnemers en het verdere verloop van de eliminaties ...
walgelijkquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Twee Brô's nu in de aanval op Wendie.. de sterkste Speler op dit moment.. proberen in the pocket te laden
Jasper is wel in meerdere landen geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:10 schreef engine het volgende:
Jasper is wel ezelsbruggetjes aan het bedenken en spreekt deze nu ook uit tegen Sasha.
Mirthe en onbedoeld wat zeggen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe heeft ooit eens uit de school geklapt wat betreft Kenzy, dat was ook zo'n vaag verhaal...
kan heel goed helpen, helpen om te onthouden, desnoods met ezelsbruggetjes, helpen met overhoren door het niet in volgorde van het boek te vragen enz.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Helpen met leren, dat werkt niet.
Mirthe gaat de laatste tijd veel met haar om.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Wendie maatjes? Jappie heeft al aan hele tijd niet meer in haar bed gelegen, maar veel meer geslijmt met Sasja
Het zijn er wel 195 hè.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:01 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk leert jasper met geheugensteuntjes.
Bij elke vlag een deuntje of cijfer of wat rijmt en zinnetjes.
Ned. vlag is als frans alleen dwars naar rechts..of zoiets.
Dat werkt beter dan stampen en hopen dat je het onthoud.
Hopelijk weet Bern dit.
Vind het ook bizar dat Wendy zich klem zuipt en de volgende dag er een fysieke eliminatie is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??
Mirthe is één van de weinigen die bij zichzelf is gebleven. Onbedoeld flapt ze er soms wat uit. Leuke spontane meid, niets mis mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mirthe en onbedoeld wat zeggen?
Iedereen trapt in de act van het naïeve meisje.
Ze is 28 en niet achterlijk.
Waarom zou het niet werken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Helpen met leren, dat werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |