Zeg, kun jij daar niet achter de schermen gaan werken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ideetje FEBO, morgen 195 ballen met een vlag erin, om de beurt pakt een deelnemer een bal en opent die ...
Voorkom je dat het gestuurd wordt ...
Ik bedoel eigenlijk met stemmen voor nominatie. Mocht Imi er uit gaan dan kan de volgende eliminatie wel interessant worden als het groepje van 6 hun stemmen verdeeld over 2 personen. Dan zijn er 3 genomineerden met elk 3 stemmen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat ze net zolang doorgaan tot er een een fout maakt.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Vlag van Luxemburg. Dit is toch Nederland bro
Dan wordt er opnieuw gestemd en als het dan nog steeds een gelijke stand is beslist de manager.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:26 schreef Was-beer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met een gelijke stand bij nomineren? Mag de manager dan kiezen?
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
Weer zo'n keuze die uit de lucht komt vallen, ik snap er de ballen van...
Dan heeft hij niet goed naar Hannelore geluisterd ..quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Erik merkt net op mss is het geen eli maar een proef voor vrijstelling
Erik was tijdelijk doof tijdens de uitleg?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zou de omgekeerde Boerenvlag erbij zitten?
Nouww.. Vlak het Boeranland niet uitquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.
Wappieland.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, want die vertegenwoordigt geen land.
O oeps 😬quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Imi is landen aan het leren die ik helemaal niet ken.
O, das andere koek. Geen idee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk met stemmen voor nominatie. Mocht Imi er uit gaan dan kan de volgende eliminatie wel interessant worden als het groepje van 6 hun stemmen verdeeld over 2 personen. Dan zijn er 3 genomineerden met elk 3 stemmen.
Duidelijk gezegd dat er morgen iemand weg moet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:32 schreef juul. het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Oezbekistan en Pakistan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |