Dat hoor je ook. Rupert moet hem de hele tijd corrigeren. Imadiddin moet dubbel zoveel leren en daarom denk ik dat Jasper wint.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ben je ff weg is er een eliminatie geweest.![]()
Wie verwacht dat nou na een verdienopdracht.
Jasper tegen Immi.
Ik heb niet heel veel voor of tegen beide.
Immi is een slimme man maar nederlands is niet zijn moedertaal en de plaatjes waar de vlaggen in staan is in het nederlands.
Weten ze al hoe laat morgen?
Ze kregen 24 uur dus morgen om deze tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ben je ff weg is er een eliminatie geweest.![]()
Wie verwacht dat nou na een verdienopdracht.
Jasper tegen Immi.
Ik heb niet heel veel voor of tegen beide.
Immi is een slimme man maar nederlands is niet zijn moedertaal en de plaatjes waar de vlaggen in staan is in het nederlands.
Weten ze al hoe laat morgen?
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:34 schreef engine het volgende:
Osbakstan... Pakstan...
Imi is landen aan het leren die ik helemaal niet ken.
Hij kan beter eerst zelf leren en daarna dat iemand hem overhoort.quote:
Hij wou eerst zelf leren. Sasha en Bern gaan hem helpen.quote:
Jawel, Sas heeft aangegeven hem te willen helpen, waarop hij heeft gezegd dit goed te vinden, maar eerst ff alleen te doen.quote:
Wat bijzonderquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, heel bijzonder. Wij zien hier allemaal dat het anders zou moeten, maar daar zijn ze overtuigd dat dit een goed plan is. Net als vorige keer Babette tegen Sasha, ook zo raar. Dat soort keuzes heeft toch niks met tactisch denken te maken??
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kan beter eerst zelf leren en daarna dat iemand hem overhoort.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Jawel, Sas heeft aangegeven hem te willen helpen, waarop hij heeft gezegd dit goed te vinden, maar eerst ff alleen te doen.
Ja dat had ik ook wel verwacht, ik zou het goed vinden als Immi ging, dan ziet alles er anders uit. Voor Rupert zeker...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wou eerst zelf leren. Sasha en Bern gaan hem helpen.
Dat vraag ik me af… dan zou er alláng iemand zijn geweest die zich verspreekt op de 1 of andere manier. Bijv flapuit Mirthe die onbedoeld iets zegt waaruit blijkt dat er gestuurd wordt door achter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...
Eigenlijk al na het vertrek van Zoe, heb ik sterk de overtuiging dat er heel veel gestuurd wordtquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:43 schreef Frummelie het volgende:
Daarom vraag ik me af of het van te voren bepaald is... net of er een volgorde in zit, wie er naar huis moet.. het is een aanname maar toch...
Goh wat arrogant...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:48 schreef Yver73 het volgende:
Wendy is met haar gedachten heel ergens anders dan bij het klaverjassen
Ik denk dat ze zich daar wel zorgen over maaktquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die ziet haar maatje Jasper vertrekken denk ik ...
Heb je al een uit Friesland ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |