Haha hij krijgt geen enkel medeleven in de reacties, heerlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:44 schreef Viv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.linkedin.com/(...)ial-actions-comments
Bonusklacht: Tapa's
Enquote:. Ik ben oprecht onder de indruk hoe kort door de bocht deze post is. Zeker omdat de foto op de hele vroege ochtend genomen is, kijkend naar de schaduw en er letterlijk nog niemand op Kelfkensbos rondloopt. Dus ik vraag me af waar die rijen mensen zijn waar je het over hebt.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat groente, fruit, vis, brood, vlees op de markt in de ochtenden véél beter verkoopt dan delicatessen. Wil je de verste vis en het lekkerste brood? Dan moet je er vroeg bij zijn. De bakker staat niet voor niets om 4:00 al brood te bakken.
De drie vlaggen aan de gevel van zijn kraam hebben echt helemaal niets te maken met de "wegblijvende rijen" die je noemt.
Chocolade, tapas, noten snapt iedereen. Een veel betere woordkeuze dan vlaggen met "delicatessen" of "traiteur".
Enquote:Dennis hij wilde gewoon heel graag een bepaald punt maken en doet dat met een extreem simpele en domme redenatie. Iedereen slaat wel is de plank mis toch? Roy weet waarschijnlijk heel veel van online business maar heel weinig van het echte leven...
Nooit gedacht ook dat markt verkopers ook weleens LinkedIn zouden kunnen hebben.quote:. Laat handelen maar aan markt mensen over, die weten wel wat in de echte wereld werkt.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_androidquote:Ik vond het altijd wel cool klinken, als iemand "𝗼𝗻𝘁𝘇𝗲𝘁𝘁𝗲𝗻𝗱 𝗱𝗿𝘂𝗸" was. 😎
Als 𝗵𝗮𝗹𝗳 𝗺𝗶𝘀𝗹𝘂𝗸𝘁𝗲 𝘃𝗲𝗿𝗸𝗼𝗽𝗲𝗿 𝗸𝗲𝗲𝗸 𝗶𝗸 𝗼𝗽 𝗻𝗮𝗮𝗿 𝗱𝗲 𝗰𝗼𝗹𝗹𝗲𝗴𝗮'𝘀 die niet wisten waar ze de tijd vandaan moesten halen om hun klanten te bedienen. 🏆
Iets waar ik met jaloezie naar op kon kijken. Zij verkochten goed, terwijl ik altijd onderaan de verkooplijstjes bungelde... 📊
"Druk zijn" moest wel iets goeds zijn....
Maar nu vind ik mezelf in de positie terug dat ik "razend druk" ben. 😬
Soms weet ik niet meer wat ik nu als eerste moet doen. Alles lijkt wel urgentie en prioriteit te hebben. Bovendien wil ik mijn imago niet zomaar te grabbel gooien:
👉 Een man een man, een woord een woord.
Die druk is me ook door niemand opgelegd. 𝘑𝘢, 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘮𝘦𝘻𝘦𝘭𝘧.
😔 Want ik ben altijd bang geweest. Bang om iets te missen. Bang om die mooie opdracht aan een ander te laten. Bang om niet genoeg omzet te draaien. Bang dat "een ander me zal inhalen".
Angst is een slechte raadgever. Ik hoor het je zeggen.
Dus.... 👇
Daar ga ik iets aan doen.
Ik vind het razend eng om zo hardop te zeggen.....
𝗜𝗸 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝗲𝗿𝗺𝗲𝗲!
𝗗𝗶𝘁 𝗷𝗮𝗮𝗿 𝗻𝗲𝗲𝗺 𝗶𝗸 𝗴𝗲𝗲𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁𝗲𝗻 𝗺𝗲𝗲𝗿 𝗮𝗮𝗻.
Laten we dit bericht als de eerste stap beschouwen. Nu de daad nog bij het woord voegen. 𝘎𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘰𝘳𝘥𝘦𝘯, 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘥𝘢𝘥𝘦𝘯 𝘑𝘰𝘩𝘯𝘯𝘺. 🔴⚪⚫
Ik hoop dat ik weer wat meer ruimte in mijn agenda kan brengen. Ruimte zodat ik weer meer kan verdiepen in de mooie wereld van elektrische vrachtwagens. ⚡🚚 Meer lezen, meer luisteren, meer kijken. 📚
Ik wil verder groeien. Als mens, maar ook zeker als professional. 📈🆙
Dezelfde energie in minder zaken leggen. Meer focus, minder afleiding.
𝗗𝘂𝘀:
👉 Geen nieuwe projecten meer ga aannemen in 2023 (ik blijf het eng vinden om te zeggen).
👉 Stoppen met het maken van afleveringen van de Elektrische Vrachtwagen Podcast ⚡🚚🎙️.
👉 Afscheid nemen van opdrachtgevers die niet meer zo goed bij mij passen.
𝗪𝗮𝘁 𝗶𝗸 𝘄𝗲𝗹 𝗴𝗮 𝗱𝗼𝗲𝗻?
• Opdrachten afmaken die al te lang zijn blijven liggen. ✅
• Focussen op het uitbouwen van eTrux Energy. Het bedrijf waarmee ik -samen met mijn compagnons Robert Gunsing en Mayk Thewessen- transportbedrijven help bij het opzetten van hun eigen laadinfrastructuur. ✅
• Focussen op het verbeteren van mijn producten. Meer toegevoegde waarde leveren. ✅
• Buitenhuis een kantoor openen en iemand aannemen die me kan ondersteunen. Dus wil je alles leren van eTrucks én er voor betaald krijgen.... je weet m'n DM te vinden. ✅
• Meer lezen, luisteren, kijken, schrijven en.... fietsen! 🚴♂️ (hier heb ik heel veel zin in!) ✨✅
Eens kijken of het me lukt om een stapje terug te doen. Eens kijken of ik de adviezen -die ik een ander geef- ook zelf kunt opvolgen.
Heb jij nog een goede tip voor mij?
#etrucks #elektrischevrachtwagen #ontwikkeling #focus
Noh weet ik niet, het gaat over werk, ondernemen, iets waar ondernemers mee worstelen. En hij wil eigenlijk zeggen tegen mensen dat die geen nieuw werk erbij kan gebruiken.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:40 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
man man man wat een kansloze post.
Ik vind het wel grappig dat iemand die zegt meer ruimte te willen in zijn agenda, kennelijk wel tijd heeft om een LinkedIn-post van 3 kantjes neer te pennen.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noh weet ik niet, het gaat over werk, ondernemen, iets waar ondernemers mee worstelen. En hij wil eigenlijk zeggen tegen mensen dat die geen nieuw werk erbij kan gebruiken.
Iets te langdradig en emotioneel maar inhoudelijk gaat het wel.
Ik zou het ook niet in een LinkedIn post zetten, maar inhoudelijk herken ik mijzelf wel in zijn verhaal. Liever 5 zaken goed doen dan 10 half.quote:Op donderdag 14 september 2023 01:05 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat iemand die zegt meer ruimte te willen in zijn agenda, kennelijk wel tijd heeft om een LinkedIn-post van 3 kantjes neer te pennen.
en de fotoquote:Zichtbaar zijn..
Ik had er moeite mee.
Elke week 2x posten.
Telkens een foto van mezelf erbij.
Omdat dat nou eenmaal 'scoort' op LinkedIn.
Voordat ik zelfstandige werd, was ik weinig bezig met social media.
Laat staan met iets posten.
Facebook heb ik jaren geleden verwijderd en Instagram heb ik opnieuw moeten uitvinden.
Maar als zelfstandige is zichtbaar zijn wel handig.. 🙋♀️
Een webinar over Authenticiteit op LinkedIn van Anneke van der Voort-Kruk heeft me de ogen geopend:
Iedereen is onzeker.
Niemand wil kwetsbaar zijn.
Maar wat wil JIJ uitdragen?
Welk verhaal wil je vertellen?
Wat heb je te bieden?
En hoe komen de juiste mensen daarachter, als jij jezelf niet laat zien?
Drempels als 'wat weet ik nou, wat moet ik dan schrijven en komt zij weer' hielden me lang tegen om zichtbaar te zijn.
Inmiddels gaat het me steeds beter af.
En heb ik duidelijk waarom ik zichtbaar wil zijn.
💡 ik hoop te inspireren, motiveren, aanspreken en iets los te maken.
💡 ik mensen wil bereiken die zich herkennen in mijn verhaal van niet 100% gelukkig zijn in je werk. Of die een duwtje nodig hebben in die richting.
💡 ik wil laten zien wat ik doe. Waarom ik dat doe. En hoe.
💡 ik de mensen wil bereiken met wie ik het liefste samenwerk aan hun nieuwe loopbaan.
Daarom ben ik zichtbaar.
Waar wil jij zichtbaar voor zijn?
#zichtbaarzijn #loopbaancoach #loopbaancoaching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen discussie voor LinkedIn.quote:“Kledingvoorschriften”
Het is warm en dan krijgen we weer de discussie over kledingvoorschriften. Jongeren, sorry…. er wordt bedoeld meiden, kleden zich met dit weer te bloot! Deze discussie is nu weer gaande op menig school.
Een ouder in onderstaand artikel zegt:
“Blijkbaar moeten vrouwen zich aanpassen omdat de heren zich niet kunnen gedragen”.
De school zelf gaf eveneens een reactie. “De beslissing is ook genomen om kinderen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Korte kleding kan bepaalde gevoelens opwekken bij anderen. Daar zijn leerlingen op die leeftijd zich niet altijd voldoende van bewust.”
Om eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik het met de ouder eens ben. Zelf heb ik twee dochters en wil dat ze dragen wat ze zelf willen, zonder dat daar voorschriften voor worden opgelegd, omdat personen van mijn geslacht zich niet kunnen gedragen.
De school zegt dat ze kinderen tegen zichzelf in bescherming willen nemen, maar eigenlijk zeggen ze dat ze grensoverschrijdend gedrag van jongens cq mannen willen voorkomen. Punt! Zeg dat dan ook gewoon!
Het is niet een probleem van de kleding van de meiden, het is een probleem van de jongens en mannen. De jongens moeten opgevoed worden met dat ze met hun handen van de meiden afblijven en vervelende grensoverschrijdend opmerkingen voor zich houden. En dit geldt uiteraard ook voor volwassen mannen!
Wanneer gaan we het probleem eens aanpakken waar het écht aangepakt moet worden?
quote:Macarons! Van een prachtige zaak! Dus… dat wordt smullen!
Maar in dit doosje zit voor mij zoveel meer dan alleen lekkere koekjes…
Ik kreeg het van een werknemer na afronding van een opdracht. Als dank voor de begeleiding in een persoonlijk proces. Dit soort bedankjes van tijdelijke collega’s die ik als ad interim HRadviseur heb begeleid -omdat dit om wat voor reden dan ook nodig was- betekenen zoveel voor me.
Dat ik iemand kan bijstaan in een dergelijk proces.
Dat er -ondanks dat je elkaar zo kort kent- al snel een vertrouwde band ontstaat.
Dat die begeleiding -blijkens zo’n lief gebaar- echt gewaardeerd wordt.
Dát zijn de pareltjes in mijn werk. En dus het echte cadeau onder het mooie papiertje.
Dit najaar heb ik weer ruimte voor een nieuwe opdracht. Kan ik je helpen?
Niet vergeten je aan te melden hè?quote:Mijn tekst is klaar 🤩. Vandaag de laatste dag om je nog aan te melden voor het bijwonen van mijn oratie over heilig geloof in wetgeving volgende week👇. Ik zie uit naar je komst in Groningen👋.
quote:Morgen is het een jaar geleden dat het IZA ondertekend is. Inmiddels is mijn boekje gekreukeld, zit het onder de koffie en zijn verschillende hoofdstukken meerdere keren gelezen op interpretatie van de geschreven tekst. Want van papier naar praktijk en de echte bedoeling blijft soms lastig. Het in verbinding blijven met elkaar, echt uitdiepen wat de ander bedoelt, dat graag willen weten en bereid zijn elkaar zaken te gunnen is mijn inziens cruciaal. En soms helpt de telefoon of een live gesprek dan het beste. Dus drink een koffie met elkaar, zonder te morsen zoals ik, en heb vooral samen het goede gesprek. Ik wens iedereen die hard bezig is met de slag van papier naar praktijk veel doorzettingsvermogen, veel kopjes koffie en natuurlijk met een gezonde dosis humor! Zet 'm op!
Ik zag deze weer langskomen. Wel benieuwd wat dat "slim ondernemen" inhoudt.quote:
quote:In Nederland hoor ik veel mensen klagen over de kosten verhoging. Maar dat kan nog gekker hoor. Let op.
Iets meer dan een jaar geleden huur ik een woning van een aardige man. Voorheen woonde zijn vader hier, maar die was al een tijdje geleden overleden.
De woning was al een tijdje leeg en had behoorlijk veel achterstand qua onderhoud.
Om het leefbaar te maken heb ik de gehele woning gerenoveerd. Zo! zwaar onder de indruk was die meneer, een nieuwe keuken, een nieuwe badkamer, wanden,vloeren. (Foto nog oude vloer) minimaal 3 jaar wilde ik hier wonen omdat het strategisch perfect gelegen is. Vlak aan de boulevard van Maltepe, en dichtbij kliniek en hotel voor onze gasten.
Maar nu, sorry abi.. huurprijs gaat omhoog met 100%…. Sorry wat? Nog 1 keer… 100%.
Tijd voor een niet al te vriendelijk functioneringsgesprekje met deze verhuurder.
Officieel mogen verhuurders maar met max 25% de huur verhogen. Dat op zich is al een bizarre stijging van je maandelijkse woonlasten. Enfin…. Nu kan ik een gang naar de rechter maken voor een ellenlange procedure maar daar heb ik geen tijd voor en het geeft ook geen garantie. Kijk in dit land heb je net als in NL regels, het nadeel is dat er weinig mensen zijn die wat van de regels aantrekken. Vooral als het hen niet ten goede komt.
Ons persoonlijk gesprekje met de gebruikelijke Turkse onderhandelingstechniek o.l.v. mijn lieve vrouw Gonca leverde uiteindelijk een verhoging van 50% op.
Ook hier net als het kappers voorbeeld van laatst wordt gedacht, ach Europese man… verdient genoeg en heb geld zat.
Hahaha ja hoor ze proberen het gewoon.
Nu kan ik er nog om lachen aangezien mijn onderdak kosten nog steeds lager liggen dan bijvoorbeeld in NL.
Maar voor de Turkse bevolking is een huurverhoging van 25% per jaar een dilemma met de huidige inflatie en de lage stijging van arbeidslonen.
Ook de huur kosten voor klinieken worden telkens hoger. Sommige klinieken huren bijvoorbeeld behandelingskamers in poliklinische ziekenhuizen. Dat doen wij trouwens ook voor de haartransplantatie afdeling, daar huren wij de gehele derde verdieping af. Daar gaat de prijs elk kwartaal omhoog. Als deze trend zich voortzet zonder ingrijpen van de Regering, dan maken zij zelf binnen 2 jaar hun eigen markt van Medisch toerisme kapot. En medische toerisme is voor Turkije een enorme bron van inkomsten.. dus dat hieraan geen halt wordt toegeroepen is mij een raadsel.
Maar goed door slim ondernemen zijn wij nu nog steeds in staat om de prijs die wij rekenen betaalbaar te houden voor de kwaliteit die wij bieden. Ik hou van dit land, maar ook hier net als in veel andere landen laat het management (bepaalde onderdelen vd Regering) in mijn ogen grote steken vallen.
Weinig ondernemers-technisch en toekomst gericht inzicht is ook hier herkenbaar.
Wat een ontzettend warrig verhaalquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik zag deze weer langskomen. Wel benieuwd wat dat "slim ondernemen" inhoudt.
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_androidquote:𝐖𝐢𝐞 𝐛𝐞𝐩𝐚𝐚𝐥𝐭?
• Wat je betaald krijgt?
• Wat jouw werk waard is?
• Wat jouw tijd waard is?
• Wat je gedurende 8 uur per dag (of wellicht meer) doet?
• Jouw carrière pad ?
• Of je een salarisverhoging krijgt?
• Hoe groot die verhoging zou zijn?
• Wat je volgende stap is?
• Of je promotie krijgt?
𝐖𝐢𝐞 𝐛𝐞𝐩𝐚𝐚𝐥𝐭 𝐣𝐨𝐮𝐰 𝐰𝐚𝐚𝐫𝐝𝐞?
Dat is een compleet andere vraag, maar deze wordt vaak verward met de bovenstaande vragen:
Heb je de baan niet gekregen? '
'Ze hebben me afgewezen'
𝘕𝘦𝘦, 𝘻𝘦 𝘩𝘦𝘣𝘣𝘦𝘯 𝘫𝘦 𝘷𝘢𝘢𝘳𝘥𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘧𝘨𝘦𝘸𝘦𝘻𝘦𝘯, 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘫𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘰𝘯
Verdien je niet genoeg?
'Ik ben het niet waard'
𝘕𝘦𝘦, 𝘩𝘦𝘵 𝘨𝘢𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘰𝘮 𝘫𝘰𝘶𝘸 𝘸𝘢𝘢𝘳𝘥𝘦 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘵 𝘴𝘢𝘭𝘢𝘳𝘪𝘴 𝘣𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘢𝘢𝘭 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘵 𝘴𝘢𝘭𝘢𝘳𝘪𝘴 𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘱𝘻𝘪𝘤𝘩𝘵𝘦 𝘷𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘦𝘨𝘢'𝘴. 𝘏𝘦𝘵 𝘱𝘢𝘴𝘵 𝘯𝘪𝘦𝘵!
Iedere dag haasten miljarden mensen zich naar kantoren om te doen wat van hun gevraagd wordt, om betaald te krijgen wat iemand anders denkt dat ze waard zijn, wat hun tijd en werk waard is. En te vaak laten we onze zelfwaarde afhangen van deze externe factoren.
𝐀𝐥𝐬 𝐣𝐞 𝐚𝐥 𝐝𝐞𝐳𝐞 𝐛𝐨𝐯𝐞𝐧𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧𝐝𝐞 𝐯𝐫𝐚𝐠𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐭 '𝐢𝐤' 𝐳𝐨𝐮 𝐤𝐮𝐧𝐧𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐚𝐧𝐭𝐰𝐨𝐨𝐫𝐝𝐞𝐧, 𝐳𝐨𝐮 𝐣𝐞 𝐝𝐚𝐧 𝐧𝐨𝐠 𝐬𝐭𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐧𝐮 𝐝𝐨𝐞𝐭?
Wat zou er veranderen?
𝘌𝘯 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘦𝘦𝘳 𝘻𝘶𝘭 𝘫𝘦 𝘮𝘰𝘦𝘥𝘪𝘨 𝘨𝘦𝘯𝘰𝘦𝘨 𝘻𝘪𝘫𝘯 𝘰𝘮 𝘥𝘢𝘵 𝘵𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦𝘯?
#unlockyourpotential
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_androidquote:Drie alarmen gaan achter elkaar af. Ik schrik wakker. Ik herken de verschillen van de alarmen. Het is de glucosesensor van mijn zoon. Terwijl ik mijn dekbed afgooi check ik op mijn telefoon de melding en pak zijn prikspullen en pakje appelsap wat ik standaard klaar heb staan.
Het is 03.40u. Ik ben er deze nacht al 4x uit geweest, dit is no 5.
Zijn glucosesensor geeft al de hele nacht foutmeldingen.
Ik ben 4x een kalibratie moeten doen. Dit is een klein prikje in zijn vinger en middels een teststrip meet ik zijn bloedglucosewaarden. Deze voer ik in op zijn insulinepomp en telefoon. De sensor controleert zo of de gemeten waarde niet te veel afwijkt en corrigeert de sensorwaarden zodat de afwijking zo klein mogelijk is in vergelijking met de bloedglucosewaarden.
Deze handeling doe ik blind. Mijn zoon wordt de ene keer wakker, de andere keer niet. Gelukkig.
Nu de melding ‘LAAG’.
Bij deze melding voel ik intuïtief aan dat deze niet correct is, maar ik kan niet het risico nemen niet te controleren. Met een slapend hoofd sta ik weer op het krukje naast zijn stapelbed. Mijn vermoeden wordt bevestigd.
Echter wanneer de sensorwaarden rondom kritieke cijfers blijft hangen, blijven ook de alarmen afgaan totdat metingen stabiliseren. Deze zet je niet uit, 9 van de 10x zijn deze alarmen serieus en is actie vereist. By by verdere nachtrust.
Om 05.30u herhaalt dit proces zich nogmaals.
In de ochtend zeggen we met een lach naar elkaar ‘lekker geslapen’. We begrijpen elkaar.
Ik vertel ik mijn zoon alert te zijn op zijn waarde en bij twijfel een vingerprik te doen.
De dag verloopt gewoon. Tot in de avond om 20.40u hij zich klaarmaakt en de sensor loskomt.
De sensor zit dubbel gefixeerd met tape en uiteraard had ik deze de nacht ervoor al gecontroleerd op zichtbare mankementen.
Ik zie een rode plek met verdikking. Een ontsteking. Dit verklaart een hoop…
Vanwege het tijdstip besluiten we direct een nieuwe sensor in te schieten en geen gebruik te maken van verdovende crème. Waar het kan maakt hij hier graag gebruik van en ik vind het belangrijk om de draagbaarheid hoger te houden dan de draaglast waar mogelijk…
Het inschieten doet pijn. Hij baalt en is een beetje verdrietig. Een momentopname, maar in zijn leven zijn er veel ‘momenten’.
Ik baal ook. Ik dacht vroeg naar bed te gaan. Het opwarmen van de nieuwe sensor duurt twee uur en daarna is een kalibratie vereist voor de start. Ik ben moe, maar blijf wakker….
Een normale tijd om wakker te zijn, maar na 12jr dit soort nachten moet ik de nachtrust ergens vandaan halen:)
De volgende ochtend gaan we net als iedere dag gewoon door. Niemand weet wat zich achter de schermen heeft afgespeeld.
Straks het papierwerk voor de vergoeding van de sensor. Met extra koffie…
Dit gebeurt niet dagelijks, maar met regelmaat voor uiteenlopende oorzaken.
Diabetes Type één heb je 24/7/365.
Alleen samen maken we het onzichtbare zichtbaar.
#diabetesawareness #gezondheidszorg #type1diabetes #veerkracht #zorg
Haar zoon. Dat is wel echt zwaar.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb suikerziekte en dat moet op LinkedIn gepost worden.
Je hebt gelijk en aangepast.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Haar zoon. Dat is wel echt zwaar.
Maar die random selfie foto maakt het wel weer typische Linkedin ergernis.
Wauw, hier had ik niet op gerekend: dik 125.000 impressies, 1423 reacties, 153 commentaren, 14 repost.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Haar zoon. Dat is wel echt zwaar.
Maar die random selfie foto maakt het wel weer typische Linkedin ergernis.
Oftewel: wees een aardig mens, dan bereik je meerquote:𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞 𝐨𝐫 𝐚𝐝𝐯𝐢𝐜𝐞 𝐨𝐫 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮.
In the "LIVE LIFE #KINGSIZE" series, the concluding reflection is on #E: Empathy
Before anyone decides to follow your guidance or trust your decisions, they make a decision about you as a human being.
Such decisions are based on trust and connect, whether they perceive you as someone who truly connects, understands and cares about their needs, concerns, and aspirations.
And that trust is built over SIX components, empathy, competency, integrity, consistency, reliability and vulnerability.
All are important, But the order matters. So, always lead with the #EMPATHY.
#E: Engage Actively: Engage in active listening and open dialogue. Pay full attention to what others are saying, without judgment or interruption.
#M: Make Connections: Strive to make meaningful connections with others. Seek common ground, shared experiences, and shared aspirations.
#P: Practice Patience: Empathetic leaders understand that everyone's journey is different. Practice patience and give others the space to express themselves.
#A: Appreciate Diversity: Embrace the richness of diversity in perspectives, backgrounds, and experiences. Celebrate the uniqueness of each individual.
#T: Tune into Emotions: Tune into the emotions of others. Understand their joys, fears, and concerns. Empathy requires a deep emotional connection.
#H: Help and Support: Offer help and support when needed. Show that you are there not just in words but in actions. Extend a helping hand.
#Y: Yield the Spotlight: Empathetic leaders don't seek the spotlight for themselves. They shine the light on others, empowering them to be their best.
Empathy is the bedrock of leadership. It's the art of making others feel valued, understood, and heard.
By practicing empathy and connecting authentically with others, you not only earn their trust but also inspire them to follow your lead.
It’s the 'EMPATHY' that takes you in the door of your leadership journey, while your competency gets you going.
--------
My #purpose: "Keep it #simple, work on #basics, and Chart the #compass to make a #difference"
Video credit: Shari Levitin.
#purposetoperformance #linkedinconnections #linkedincommunity #thesoulpreneur
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_androidquote:🎈 Met 6K ballonnen in mijn handen, neem ik even de tijd om te reflecteren op mijn LinkedIn-reis! 🚀
Mijn netwerk, dat bestaat uit professionals in diverse functies, is uitgegroeid tot 6000 waardevolle connecties. Wist je dat netwerken niet alleen essentieel is voor het ontdekken van nieuwe kansen, maar ook voor persoonlijke groei?
💡 Tip: Netwerken gaat niet alleen over wie je kent, maar ook over wie zij kennen. Elke connectie opent de deur naar een geheel nieuwe wereld van mogelijkheden. Dus blijf actief en betrokken, want je weet nooit welke deuren jouw netwerk voor je kan openen! 🤝💼 #Netwerken #Groei #HR #Rotterdam
6000 waardevolle connectiesquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Feest. Ze heeft 6000 connecties.
Eerder ditquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft suikerziekte en ik moet op LinkedIn gepost worden.
haha wat een aids is dit zegquote:
En dan uiteindelijk zo'n reactie erbijquote:
Haar zoon staat niet meer centraal dus.quote:Froukje Wieberdink
Leiderschapscoach | begeleiding van professionals en ondernemers naar meer zelfvertrouwen en zingeving door te luisteren naar je hart en de regie te nemen over je leven | Persoonlijk leiderschap & ontwikkeling
1 w
Whoop, over de 200.000 weergaven, meer dan 2000 reacties, 24x repost en nog verschillende berichten via de achterkant.... Deze post raakt veel mensen en mijn missie wordt gevoed en gevormd, dank 🙏 Ik antwoord iedereen, maar kan niet sneller...on my way.... 💪
Geeft wel eerlijk toe dat haar missie aandachtshoererij geslaagd is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:26 schreef HSG het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk zo'n reactie erbij
[..]
Haar zoon staat niet meer centraal dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |