quote:
❤❤quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Sas doet alsof ze Marinus vasthoudt, die zou ze nooit laten vallen.
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In Survivor zit dit bijna altijd, en het is bijna altijd een vrouw die wint. Het kan verdomd lang duren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:54 schreef realkijkers het volgende:
Duurt wel veel langer dan ik had verwacht zeg.
Niet zo gek als mensen dat hier zeggen omdat Sasha het zelf al een paar keer benoemd heeft op de streamsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.
Anderen hier wel, die claimen zeker te weten dat ze LC had of heeft.
Ik zeg alleen maar dat we dat niet zeker weten. net zoals we dat ook niet van babbel zeker weten.
Toch doen mensen daar ook uitspraken over.
Daar ging het mij om.
Terug naar de eli?
Ze is tussentijds naar het zh geweest en daar kreeg ze het advies om naar een lc kliniek te gaan. Dat zeggen ze niet als je alleen zweetvoeten hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.
Ik zeg dat het zou kunnen, en wij dat niet weten.
Heb je daar een uur gehangen, helemaal kapot moet je je koffer binnen een uur inpakken en wegwezen ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:54 schreef realkijkers het volgende:
Duurt wel veel langer dan ik had verwacht zeg.
...Babbel heeft ook vaak gezegd dat ze pijn heeft..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo gek als mensen dat hier zeggen omdat Sasha het zelf al een paar keer benoemd heeft op de streams
Ondertussen gaan de dames door met de strijd om de eliminatie
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Giggio het volgende:
is hier nog feest bij TT#2000?
(effe tussendoor vraagje)
Jazeker de confetti kanonnen liggen al klaar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Giggio het volgende:
is hier nog feest bij TT#2000?
(effe tussendoor vraagje)
Waarom zou ze erover liegen? Je postte ook dat jij iemand kent die het heeft en dat diegene niet eens mee kan doen met het programma maar dat zegt niets. Een ziekte pakt bij iedereen anders uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.
Anderen hier wel, die claimen zeker te weten dat ze LC had of heeft.
Ik zeg alleen maar dat we dat niet zeker weten. net zoals we dat ook niet van babbel zeker weten.
Toch doen mensen daar ook uitspraken over.
Daar ging het mij om.
Terug naar de eli?
mijn dochter heeft ook lc , ook naar lc zh geweest , speciale fysio , die werkt nu terug maar snel moe nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is tussentijds naar het zh geweest en daar kreeg ze het advies om naar een lc kliniek te gaan. Dat zeggen ze niet als je alleen zweetvoeten hebt.
ook dat kwam uit de mond van sasha.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar een uur gehangen, helemaal kapot moet je je koffer binnen een uur inpakken en wegwezen ...
helemaal eens hoor met wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Waarom zou ze erover liegen? Je postte ook dat jij iemand kent die het heeft en dat diegene niet eens mee kan doen met het programma maar dat zegt niets. Een ziekte pakt bij iedereen anders uit.
De eli gaat nog gewoon door. Go Sasha!
Ik ben blij dat ik weer enigzins kan werken. Sommigen hebben echt geen benul wat je doormaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Waarom zou ze erover liegen? Je postte ook dat jij iemand kent die het heeft en dat diegene niet eens mee kan doen met het programma maar dat zegt niets. Een ziekte pakt bij iedereen anders uit.
De eli gaat nog gewoon door. Go Sasha!
Ik weet wel wat LC doet.dat schreef ik net ook al. Ik zeg ook niet dat ze liegt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer enigzins kan werken. Sommigen hebben echt geen benul wat je doormaakt.
Lekker laten lullen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik weet wel wat LC doet.dat schreef ik net ook al. Ik zeg ook niet dat ze liegt.
zeg allleen, dat weten we niet zeker van sas.
Mssn deze discussie staken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik weet wel wat LC doet.dat schreef ik net ook al. Ik zeg ook niet dat ze liegt.
zeg allleen, dat weten we niet zeker van sas.
Ze MOET van Sjaak minimaal 1.5 uur hangen dan is ze de manquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
Babbel houdt het veel langer vol dan ik ooit gegokt zou hebben.
Ik denk de gok op de long covid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:02 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet waarom ze voor sas gekozen heeft. Ik denk dat babette t wel van Wendy kon winnen
zeker. had het van beide nit verwacht dat ze zo lang hangen.quote:
DIE uur ook hèquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:03 schreef pingu66 het volgende:
We gaan richting die uur, die uur mu gaan we werken
omdat kliek ice denken dat bern niks meer is zonder sashaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:02 schreef woxxel het volgende:
Ik snap niet waarom ze voor sas gekozen heeft. Ik denk dat babette t wel van Wendy kon winnen
Dat wordt denk een een ER parcour door de loods, door de tuin en weer terug.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou deze opdracht heel graag in de finale zien voor alle tien .....
Dan wint Jappiequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou deze opdracht heel graag in de finale zien voor alle tien .....
Mag van mij zelfs de enige opdracht zijn ....![]()
Van mij mag het wel klaar zijn, wil zien wie wintquote:
Hoorde ik het toch goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:08 schreef Yver73 het volgende:
Volgens mij zei Babette net: ik kan niet meer tegen Marciano
Er wordt pas opgegeven als ik het zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette zegt ik haal het niet. Marciano dreigt
Ze beleven de finale nog wel, weliswaar ondersteboven, maar toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag het wel klaar zijn, wil zien wie wint
Ze is gewoon gezellig aan het kletsen met Jasper en bernquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha is helemaal in trance. Heeft geen bemoedigende woorden nodig.
hahaha ondertussen allemaal andere eliminaties en zij hangen daar maar te hangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze beleven de finale nog wel, weliswaar ondersteboven, maar toch.
Laat dan los, trutquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette kan niet meer zegt ze nog maar een keer
Van de stress elk haartje los in hun follikelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:10 schreef Yver73 het volgende:
Marciano drukt z’n krulletjes nog maar een keer aan
die heeft straks kale kopquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van de stress elk haartje los in hun follikel
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Isaac en Marciano zweten peentjes.
De een is bang z'n schoothondje kwijt te raken en de ander voor een verzwakte positie.
gaat bro slaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette zegt ik haal het niet. Marciano dreigt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Isaac en Marciano zweten peentjes.
De een is bang z'n schoothondje kwijt te raken en de ander voor een verzwakte positie.
hopelijk sjaak afhaakquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sjaak maakt uit wanneer Bep los mag laten
Idioot met zn rooie strik omquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:15 schreef Chanel5 het volgende:
als je dat doet?? zegt Marciano////...oja wat dan???creep
[JAA COS #1726] Kotsmisselijke Snoepverdeling - FOK!forumquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:12 schreef Frummelie het volgende:
Kan iemand Isaac even een blindgier geven...crisis..
Nou stap er maar af danquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette kan niet meer zegt ze nog maar een keer
de broooooooooooooooos tegen elkaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Graag hierna meteen nog een keer deze eli, 5 minuten bedenktijd ....![]()
wie hoop je dat er wint?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind dit zenuwslopend, laat het voorbij zijn!
wat je zegt pfffffquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind dit zenuwslopend, laat het voorbij zijn!
Ik heb voor beide dames respect, niet voor de twee heren bij Babette.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou stap er maar af danzou ik zeggen wil ook niet dat ze zich zelf kwelt
Tis een leugenaar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze zegt de hele tijd dat ze niet meer kan, maar blijft toch hangen.
Ze mag niet opgeven van goudlokjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze zegt de hele tijd dat ze niet meer kan, maar blijft toch hangen.
Crisisoverlegquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Is die oempaloempa nou aan het appen? Stream 2.
Leest dit topicquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Is die oempaloempa nou aan het appen? Stream 2.
Iedere keer als ik dat hier lees dan zet ik het geluid en en hoor ik een van die twee pppfffquote:
Duurt lang iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag het wel klaar zijn, wil zien wie wint
En de twee heren om haar heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:20 schreef mootie het volgende:
Als Bep dit wint geeft het haar vleugels.
Gewoon alles laten lopen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit met samengeknepen billen te kijken pfffff
Als Sas dit wint ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:20 schreef mootie het volgende:
Ja, hij staat rustig tegen haar te praten.👍quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Motiveert hij Sasha?
Zit op mijn werk
Ja waar is Bern als je m nodig hebtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Motiveert hij Sasha?
Zit op mijn werk
en als sas dit wint is ze de eerste die 2 nominaties heeft overleefdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:20 schreef mootie het volgende:
ssssttttquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:23 schreef mootie het volgende:
Zonder de bro’s had ze allang losgelaten, dus op zich doen ze dat goed.
Die motiveert haar net zo ze doen het samen.quote:
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:23 schreef mootie het volgende:
Maar het werkt prima, in dit geval.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
wat een eikel is die marciano toch echt een dwingeland
Jammer genoeg welquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het werkt prima, in dit geval.
Absoluut. Ik zou het enorm irritant vinden maar voor haar werkt het blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:23 schreef mootie het volgende:
Bern en Jappie proberen niet het hangen van Bep te verstoren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:25 schreef Judiwi het volgende:
O dus Sasha mag wel support. En Babet niet. Wtf.
Jij bent de enige ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:25 schreef Adat231 het volgende:
ix er iemand die voor babette is in de cos?
En het lijkt me juist zo zwaar hoe zij hangtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Neuh die geeft nog niet op
[ afbeelding ]
WIe zegt dat, ? Mag wel maar die mannen hoeven niet zo te bulderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:25 schreef Judiwi het volgende:
O dus Sasha mag wel support. En Babet niet. Wtf.
Kruipend en jankend naar huisquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bep gaat straks kruipend de poort uit![]()
En toen werd het stil…. 😄quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:25 schreef Adat231 het volgende:
winnaar en verliezer kleden zich voorlopig niet om idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bep gaat straks kruipend de poort uit![]()
Sasha heeft straks apenarmenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
winnaar en verliezer kleden zich voorloig niet om idd
Zekers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, de beste streams in een maand of drie denk ik ....
Echt hè? Ik moet eigenlijk andere dingen doen, maar ben al de hele tijd aan het beeld gekluisterdquote:
Maar het werkt welquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:31 schreef woxxel het volgende:
Ik vind het een vuiler manier van coachen, wat isaak doet
Heb tussen door gewoon mijn dingen gedaan in de hoop dat als ik weg was het zou gebeurenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:30 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hè? Ik moet eigenlijk andere dingen doen, maar ben al de hele tijd aan het beeld gekluisterd
neuhquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:25 schreef Adat231 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:32 schreef Yver73 het volgende:
Zegt Isaac nou dat Sasha aan het huilen is? Is niet zo, toch?
vuile hypocriete leugenaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:32 schreef juul. het volgende:
Marciano tegen Bep: " ze is aan het huilen "
Dat bedoel ik met vuile manierquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:32 schreef Yver73 het volgende:
Zegt Isaac nou dat Sasha aan het huilen is? Is niet zo, toch?
Geil?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:34 schreef lisetje72 het volgende:
Wat een topper Sas...hoop zo die geile Babbel naar huis!!
Je zou bijna denken dat ze het vooraf al wisten dat er 2 van hetzelfde geslacht dit moesten doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel een echte eliminatie dit. Vrouw tot vrouw
beter dan die van den hartogquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel een echte eliminatie dit. Vrouw tot vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |