quote:
❤❤quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:52 schreef mootie het volgende:
Sas doet alsof ze Marinus vasthoudt, die zou ze nooit laten vallen.
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In Survivor zit dit bijna altijd, en het is bijna altijd een vrouw die wint. Het kan verdomd lang duren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:54 schreef realkijkers het volgende:
Duurt wel veel langer dan ik had verwacht zeg.
Niet zo gek als mensen dat hier zeggen omdat Sasha het zelf al een paar keer benoemd heeft op de streamsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.
Anderen hier wel, die claimen zeker te weten dat ze LC had of heeft.
Ik zeg alleen maar dat we dat niet zeker weten. net zoals we dat ook niet van babbel zeker weten.
Toch doen mensen daar ook uitspraken over.
Daar ging het mij om.
Terug naar de eli?
Ze is tussentijds naar het zh geweest en daar kreeg ze het advies om naar een lc kliniek te gaan. Dat zeggen ze niet als je alleen zweetvoeten hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.
Ik zeg dat het zou kunnen, en wij dat niet weten.
Heb je daar een uur gehangen, helemaal kapot moet je je koffer binnen een uur inpakken en wegwezen ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:54 schreef realkijkers het volgende:
Duurt wel veel langer dan ik had verwacht zeg.
...Babbel heeft ook vaak gezegd dat ze pijn heeft..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo gek als mensen dat hier zeggen omdat Sasha het zelf al een paar keer benoemd heeft op de streams
Ondertussen gaan de dames door met de strijd om de eliminatie
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Giggio het volgende:
is hier nog feest bij TT#2000?
(effe tussendoor vraagje)
Jazeker de confetti kanonnen liggen al klaar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Giggio het volgende:
is hier nog feest bij TT#2000?
(effe tussendoor vraagje)
Waarom zou ze erover liegen? Je postte ook dat jij iemand kent die het heeft en dat diegene niet eens mee kan doen met het programma maar dat zegt niets. Een ziekte pakt bij iedereen anders uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik geloof wel dat ze LC heeft of had, ik weet dat niet. Ik doe ook geen aannames daarover.
Anderen hier wel, die claimen zeker te weten dat ze LC had of heeft.
Ik zeg alleen maar dat we dat niet zeker weten. net zoals we dat ook niet van babbel zeker weten.
Toch doen mensen daar ook uitspraken over.
Daar ging het mij om.
Terug naar de eli?
mijn dochter heeft ook lc , ook naar lc zh geweest , speciale fysio , die werkt nu terug maar snel moe nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is tussentijds naar het zh geweest en daar kreeg ze het advies om naar een lc kliniek te gaan. Dat zeggen ze niet als je alleen zweetvoeten hebt.
ook dat kwam uit de mond van sasha.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar een uur gehangen, helemaal kapot moet je je koffer binnen een uur inpakken en wegwezen ...
helemaal eens hoor met wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Waarom zou ze erover liegen? Je postte ook dat jij iemand kent die het heeft en dat diegene niet eens mee kan doen met het programma maar dat zegt niets. Een ziekte pakt bij iedereen anders uit.
De eli gaat nog gewoon door. Go Sasha!
Ik ben blij dat ik weer enigzins kan werken. Sommigen hebben echt geen benul wat je doormaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:56 schreef Snensie het volgende:
[..]
Waarom zou ze erover liegen? Je postte ook dat jij iemand kent die het heeft en dat diegene niet eens mee kan doen met het programma maar dat zegt niets. Een ziekte pakt bij iedereen anders uit.
De eli gaat nog gewoon door. Go Sasha!
Ik weet wel wat LC doet.dat schreef ik net ook al. Ik zeg ook niet dat ze liegt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weer enigzins kan werken. Sommigen hebben echt geen benul wat je doormaakt.
Lekker laten lullen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik weet wel wat LC doet.dat schreef ik net ook al. Ik zeg ook niet dat ze liegt.
zeg allleen, dat weten we niet zeker van sas.
Mssn deze discussie staken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik weet wel wat LC doet.dat schreef ik net ook al. Ik zeg ook niet dat ze liegt.
zeg allleen, dat weten we niet zeker van sas.
Ze MOET van Sjaak minimaal 1.5 uur hangen dan is ze de manquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:01 schreef realkijkers het volgende:
Babbel houdt het veel langer vol dan ik ooit gegokt zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |