dit is een strijd tussen Babbel en Sas en dat mogen de mensen rondom Babbel niet (moedwillig) beinvloeden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn denk ik.
Hoop ik. Maar ik zie dat sasja t heel zwaar heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:41 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Babette gaat naar huis naar Moraima zijn we dan eindelijk van dat mens verlost. Sasha is geen opgever zij red dit wel😁
Dat dus. Een valpartij en klachten waarvan je later zag dat er niet veel meer aan de hand was, (zware borden dragen)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een valpartij is niet te vergelijken met LC.
ja ik weet ook wat LC met je kan doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat er ook gebeurt, een hele diepe buiging voor Sasha. Ik weet helaas wat long covid met je kan doen.
In ieder geval niet om te poepen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die emmer is voor het kotsen?
Aah joh zo gaat dat bij alle wedstrijden van topsporter. De tegenstander mentaal breken en laten opgeven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dit is een strijd tussen Babbel en Sas en dat mogen de mensen rondom Babbel niet (moedwillig) beinvloeden.
Ik zie alleen twee kakkerlakken om haar heenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zijn sportjongens hoor! en ze weten wat afzien is...
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou aub zeg , wrm zou sasha erover liegen dat ze lc heeft gehad
Dat weet je niet. ik geloof haar ook wel. maar ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar spot je niet mee. Dus ook Sas spot daar echt niet mee.
doe aub geen aannames graagquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.
Ik zeg dat het zou kunnen, en wij dat niet weten.
Je moet ook zoveel mogelijk je hoofd omhoog houden i.v.m. de bloedtoevoer naar het hoofd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal de inspanning zijn, ondersteboven hangen is vermoeiend
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |