Nee gek.dat was bonifaticiusquote:
TR gezetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Freaky zegt dat het Willem was, was het Willem
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Freaky zegt dat het Willem was, was het Willem
spannenddddddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:11 schreef Wibehh het volgende:
Nou mooi voor ons, makkelijk bij te houden. Wie valt mag inpakken.
Heb er een hard hoofd in of beter gezegd, ben er niet gerust opquote:
nee ze kon haar praat dwang niet stoppenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette afscheid nemen, heeft ze verloren??
Positief denkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in of beter gezegd, ben er niet gerust op
Ja inderdaad, dat is in het voordeel van Sasha. Waarom niet tegelijk starten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Mooi Babbel als eerste, dan kun je je vasthouden aan een tijd.
Dat Babette een verdomd verrot uithoudingsvermogen heeft?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:12 schreef magnaal het volgende:
Marchiano met zijn, je wint op karakter! En wat is dat in uithoudingsvermogen?
Handdoekje doet wonderenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
dat is wel vaag.
sasha mag ean een zweterige paal hangen
er staan toch 2 palen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
dat is wel vaag.
sasha mag ean een zweterige paal hangen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan er niet even een vlieg voorbij komen
O toch wel? Vaag dat de camera niets laat zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Sascha hangt ook, ik zag haar been. Beetje raar dat ze niet volledig in beeld is.
Ze gaan tegelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:16 schreef realkijkers het volgende:
wel spannend deze.
Toch ook omdat ze niet tegelijk gaan.
Beetje oneerlijk richting babbel datze als eerste moet. Maar goed,
Soms komt Sas voorbij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:18 schreef Snensie het volgende:
Echt belachelijk dat alleen Babs in beeld komt.
Hierboven zie je Sas hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:18 schreef Snensie het volgende:
Echt belachelijk dat alleen Babs in beeld komt.
ja zonder kleding is niet slim.quote:
Uit welk boek heeft hij dat nu weer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:20 schreef pingu66 het volgende:
Je bent niet geboren omm klein te zijn zegt Marciano
Maar nu kan ze echt iedereen laten zien dat ze is afgevallen. Dat doe je niet met wijde kleding aan. Kwestie van wie mooi wil zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:21 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja zonder kleding is niet slim
Dat neem ik aan van wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Betaald het gewicht uit ten voordele van Sasha?
Voor het geval dat ze wint..moet hij haar nog even te vriend houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:22 schreef Dotteke het volgende:
Waarom een peptalk van Isaak naar Babette, dacht dat hij haar er uit wilde spelen?
Al hangen ze er naakt, hangen is hangenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat zie je toch?
Tactiek G, verzuring tegen gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Sas friemelt wel er veel
[ afbeelding ]
Dat mag. gewoon dom van babel om dat niet te doen,quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef Judiwi het volgende:
Sasha spreekt vals. Houdt zich vast aan haar trui.
Zegt toch iets meer over deze Feboquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:25 schreef Snensie het volgende:
[..]
Bepaal jij de regels? Nou niet dus want dit is goed gekeurd.
Zie Isaac gluiperig kijken naar Sas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Sas friemelt wel erg veel
[ afbeelding ]
Spreekt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef Judiwi het volgende:
Sasha spreekt vals. Houdt zich vast aan haar trui.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Inbeelden dat je op een rij vlijmscherpe omhoogstaande zwaarden valt of in een bad met bijtend zuur als je loslaat, dan blijf je wel wat langer hangen.
Soms is stille inbreng beter maat.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die wil haar zien vallen natuurlijk!
Sasha beweegt veel meer lijkt het en ook best grote bewegingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik ben bang dat babs dit gaat winnen...........
deze komt bij mij nu op de 1ste plaatsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Top Tien van eliminaties .....![]()
1.Jeff
2.deze
3.verder geen enkele ...
Ik ook ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik ben bang dat babs dit gaat winnen...........
Voor ruim 8 ton kun je de pijngrens wel verlengen denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:30 schreef Was-beer het volgende:
Lijkt me wel moeilijk als je niet meer kunt..je moet letterlijk loslaten en de kans op 8 ton opgeven
nou niet bij mij en denk nog bij veel anderequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:32 schreef Was-beer het volgende:
Marciano: het beeld dat men van jou heeft gaat vanaf vandaag helemaal veranderen
Ik wil ze slaan. Dat gefluit ook heel de tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Het duurt wel zo
Ben dat gebrabbel van die Marciano en Isaak zo zat nu
Eugh............................................nee hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:32 schreef Was-beer het volgende:
Marciano: het beeld dat men van jou heeft gaat vanaf vandaag helemaal veranderen
Ja beetje dom van Sasha om deze aan te gaan, ze kampt nog met longcovidquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees toch dat Babette een betere conditie heeft .....
-knip- hou eens op met je getrol de hele tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beetje dom van Sasha om deze aan te gaan, ze kampt nog met longcovid
Het verbaasd mij dat ze dit zo lang volhoudt
Echt hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:34 schreef Frummelie het volgende:
Dat achterlijke gefluit van Isaac...
Juist, dat zijn nog eens doorzetters. Kijken of Isaac daar ook zo´n leider is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:34 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze moeten blij zijn dat E ditten lekker binnen kunnen doen. En niet in de brandende zon en dagen geen eten zoals bij expeditie Robinson
je kunt het toch op mute zetten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:35 schreef Springisintheair49 het volgende:
Kan die isaac niet meer horen gaaaatverdamme🤮🤮🤮🤮
Gelukkig kan ze in alle rust bijkomen...thuis!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:35 schreef Yver73 het volgende:
Bern praat echt goed op Sas in. Ben wel bang dat Sas er de komende weken volledig af ligt door deze fysieke inspanning
Ook niet goed gelezen, dus lees nog eens terug.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schei eens uit! Daar moet je niet mee spotten.![]()
mwoah, vooral de biceps verzuren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:35 schreef Yver73 het volgende:
Bern praat echt goed op Sas in. Ben wel bang dat Sas er de komende weken volledig af ligt door deze fysieke inspanning
Kan heel storend voor de ander werken hij moet zijn kop maar eens houden. Hij is geen onderdeel van deze strijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:35 schreef Springisintheair49 het volgende:
Kan die isaac niet meer horen gaaaatverdamme🤮🤮🤮🤮
Moes/quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mogen ze niet tegen Bep zeggen dat GJ al onderweg is met haar moeder en haar zus?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mogen ze niet tegen Bep zeggen dat GJ al onderweg is met haar moeder en haar zus?
jij ook niet. ik ook niet. Maar dat babbel geen last had van haar arm/hand pols was ook duidelijk.quote:
LC is bullshit van haar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook niet goed gelezen, dus lees nog eens terug.
Dat is heel dom van Marciano. Zo laat hij Babs denken dat het bijna klaar is. Kan even tegenvallen als dat niet zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:37 schreef Was-beer het volgende:
Marciano over Sasha: zij gaat zo loslaten
houd je smoel pipoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:37 schreef Was-beer het volgende:
Marciano over Sasha: zij gaat zo loslaten
Ik ben van beide geen fanboy, maar Babette wil ik liever weg dan Sascha.quote:
Nee Babette gaat naar huis naar Moraima zijn we dan eindelijk van dat mens verlost. Sasha is geen opgever zij red dit wel😁quote:
Let it go, let it goquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Long covid faken? Ziekelijk bij de gedachte alleen al
Wie niet sterk is moet slim zijn denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het erg vals van Marciano, dat hij bewust hard praat.
ik zeg niet dat ze het faket.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Long covid faken? Ziekelijk bij de gedachte alleen al
Zeer zeker en daar ik geen streams heb is het net zo spannend om alles van jullie hier te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar eindelijk eens streams waar we al een maandje of drie op wachten .....![]()
En die emmer is voor het kotsen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hangen nog vrij degelijk
[ afbeelding ]
daar heb je denk ik wel gelijk in, niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is heel dom van Marciano. Zo laat hij Babs denken dat het bijna klaar is. Kan even tegenvallen als dat niet zo blijkt te zijn.
Dat zou voordeel zijn.. elke kilo eruit is meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die emmer is voor het kotsen?
Het zou voor mij juist motiverend zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn denk ik.
Een valpartij is niet te vergelijken met LC.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:40 schreef realkijkers het volgende:
Ik begrijp hier ff niet dat wel gezegd mag worden dat de armklachten van babbel nep was.
maar over sas mag niets gezegd worden?
Zijn sportjongens hoor! en ze weten wat afzien is...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:43 schreef Springisintheair49 het volgende:
Wat lullen ze dom de bro,s🤣🤣
Daar gat het niet om. Ik vindt lc ook erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een valpartij is niet te vergelijken met LC.
dit is een strijd tussen Babbel en Sas en dat mogen de mensen rondom Babbel niet (moedwillig) beinvloeden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn denk ik.
Hoop ik. Maar ik zie dat sasja t heel zwaar heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:41 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee Babette gaat naar huis naar Moraima zijn we dan eindelijk van dat mens verlost. Sasha is geen opgever zij red dit wel😁
Dat dus. Een valpartij en klachten waarvan je later zag dat er niet veel meer aan de hand was, (zware borden dragen)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een valpartij is niet te vergelijken met LC.
ja ik weet ook wat LC met je kan doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat er ook gebeurt, een hele diepe buiging voor Sasha. Ik weet helaas wat long covid met je kan doen.
In ieder geval niet om te poepen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die emmer is voor het kotsen?
Aah joh zo gaat dat bij alle wedstrijden van topsporter. De tegenstander mentaal breken en laten opgeven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dit is een strijd tussen Babbel en Sas en dat mogen de mensen rondom Babbel niet (moedwillig) beinvloeden.
Ik zie alleen twee kakkerlakken om haar heenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zijn sportjongens hoor! en ze weten wat afzien is...
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou aub zeg , wrm zou sasha erover liegen dat ze lc heeft gehad
Dat weet je niet. ik geloof haar ook wel. maar ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar spot je niet mee. Dus ook Sas spot daar echt niet mee.
doe aub geen aannames graagquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:48 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt. ik geloof wel dat ze LC heeft gehad, in bepaalde mate.
Ik zeg dat het zou kunnen, en wij dat niet weten.
Je moet ook zoveel mogelijk je hoofd omhoog houden i.v.m. de bloedtoevoer naar het hoofd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal de inspanning zijn, ondersteboven hangen is vermoeiend
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |