Haha, ik dacht eerst wat flauw, dat vind ik meestal van zulke dingen. Zo makkelijk. Maar deze is wel heel goed gedaan. Die bewegingen ook van hun. En dat pauwengeschreeuw op de achtergrond maakt het af.quote:
Iets op een vrij laag niveau parodiren dat helemaal geen parodie nodig heeft omdat het van zichzelf al nauwelijks te geloven is.quote:
Dat was toch al zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Joy heeft zijn B&B te koop staan.So much voor zijn "journey"
Slim, hij heeft wel een flinke B&B voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Geld komt van zijn vader. Hij is geen type om self made ondernemer te zijn. Behoorlijk zachtgekookt eitje dat van slag raakt met wat dames om zich heen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Slim, hij heeft wel een flinke B&B voor zijn leeftijd.
Vieze bende daar. Voor geen goud.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Het is toch ook een typische ik ben zeer vooruitstrevend dankzij papa z’n geld spiritualiteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geld komt van zijn vader. Hij is geen type om self made ondernemer te zijn. Behoorlijk zachtgekookt eitje dat van slag raakt met wat dames om zich heen.
Ik zag zoiets al op tvquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Al sinds 13 juli, na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Juist. Had anders gewoon achter de bar gestaan ergens.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het is toch ook een typische ik ben zeer vooruitstrevend dankzij papa z’n geld spiritualiteit.
Je zou bijna denken dat dit gepland is. Doe mee aan een programma. Genereer aandacht. Pak momentum en verkoop je shit voor veel geld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Al sinds 13 juli, na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen.
„De drie huizen die ik met mijn compagnon heb, staan inderdaad vanwege andere prioriteiten te koop”,
En nu ook de omgebouwde Volkswagen Crafter voor 45.000 euro.
Het populaire programma B&B vol liefde is pas deze week van start gegaan, maar n van de deelnemers heeft een deel zijn bed & breakfast n al te koop gezet. Deelnemer Joy van Swieten is na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen.
Zelfde geldt voor Waltor, maar die heeft nog wel eerst in het bedrijf van zijn vader gewerkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geld komt van zijn vader. Hij is geen type om self made ondernemer te zijn. Behoorlijk zachtgekookt eitje dat van slag raakt met wat dames om zich heen.
zag dit filmpje zondag ergens voorbij komen maar dacht nee, die lippen van Thalia waren toch veel groter, maar het is dus toch Thalia.quote:
Is natuurlijk heel fijn voor ze. Moet ook zeggen dat Walter een enorm terrein heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Waltor, maar die heeft nog wel eerst in het bedrijf van zijn vader gewerkt.
Anders past zijn ego er niet op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat Walter een enorm terrein heeft.
Hij is juist typisch wellness-rechts. En dat is conservatief en niet vooruitstrevend.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het is toch ook een typische ik ben zeer vooruitstrevend dankzij papa z’n geld spiritualiteit.
Olofquote:
Stiekem willen we allemaal als Olof zijnquote:
Ik zou wel wat beter uit m’n woorden willen komen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stiekem willen we allemaal als Olof zijn
Ik vind Olof maar ook Paul zorgen voor feel good tv. Beiden gaan niet matchen uiteindelijk maar zijn wel goud. Stuk leuker om naar te kijken dan naar de vermoeiende gasten van Joy en Walter incl. de gastheren zelf.quote:
"Niks mis mee"quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou wel wat beter uit m’n woorden willen komen.
Ja primaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stiekem willen we allemaal als Olof zijn
Zonder Walter keken er minder mensen. Het moet niet enkel mushy meuk worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind Olof maar ook Paul zorgen voor feel good tv. Beiden gaan niet matchen uiteindelijk maar zijn wel goud. Stuk leuker om naar te kijken dan naar de vermoeiende gasten van Joy en Walter incl. de gastheren zelf.
Uiteraard maar Walter en Joy kijk ik om me te ergeren. Leedvermaak zeg maar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonder Walter keken er minder mensen. Het moet niet enkel mushy meuk worden.
Met alleen Paul en Olof is het sowieso senioren tv, dan was ik ook afgehaakt.
Die had ze speciaal voor Leendert ff flink opgepomptquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
zag dit filmpje zondag ergens voorbij komen maar dacht nee, die lippen van Thalia waren toch veel groter, maar het is dus toch Thalia.
Ik skip alle scenes in portugal met dat bejaarde wief. Zo niet interessant.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik vind Olof maar ook Paul zorgen voor feel good tv. Beiden gaan niet matchen uiteindelijk maar zijn wel goud. Stuk leuker om naar te kijken dan naar de vermoeiende gasten van Joy en Walter incl. de gastheren zelf.
De mix van rare/onhandige en leuke figuren is wat het programma leuk maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Uiteraard maar Walter en Joy kijk ik om me te ergeren. Leedvermaak zeg maar.
Als iemand niet bejaard is, is het Marian wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik skip alle scenes in portugal met dat bejaarde wief. Zo niet interessant.
Met Jan erbij was het best wel lachen. Nu wel saai idd maar van Olof krijg je toch spontaan een lach op je gezicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik skip alle scenes in portugal met dat bejaarde wief. Zo niet interessant.
Is uh.. hele.. helema.. helemaal niks uh niks mis mee..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zou wel wat beter uit m’n woorden willen komen.
Komt verder weinig uit maar hij doet veel en is altijd positiefquote:
Alleen die 2?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Uiteraard maar Walter en Joy kijk ik om me te ergeren. Leedvermaak zeg maar.
Nee maar bij Bram, Martijn en Leendert is het op een andere manier. De onhandigheid. Debbie heeft op een of andere manier alleen vreemde snuiters aangetrokken maar is als persoon zelf wel leuk om naar te kijken. Petri krijgt hier veel kritiek maar is volgens mij gewoon een leuk persoon met de juiste man er naast. Is gewoon heel direct en verstopt haar teleurstelling niet.quote:
Dat zoekt wel het randje op daarmee ja.quote:
Idd, en uit marian komt ook niet veel vind ik. Enorm saaie tv.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt verder weinig uit maar hij doet veel en is altijd positief
Die Marian vind ik helemaal nietsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:42 schreef Pruim het volgende:
[..]
Idd, en uit marian komt ook niet veel vind ik. Enorm saaie tv.
Voor Marian geldt: zo hond zo baas.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Marian vind ik helemaal niets![]()
Boring idd
Thanksquote:
Zit wat inquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Marian geldt: zo hond zo baas.
Lieve chihuahua die de hele dag ligt.
En een beetje verrimpeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paul zorgt bij mij niet voor feel good tv. Hij is wat kwetsbaar en onzeker imo, voelt een beetje als een gebroken man. Lacht hij weleens? Ik weet het eigenlijk niet. Misschien komt het door de setting hoor dat ik dat zo voel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef alpeko het volgende:
Paul heeft de grootste lol.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Za het volgende:
[..]
Paul zorgt bij mij niet voor feel good tv. Hij is wat kwetsbaar en onzeker imo, voelt een beetje als een gebroken man. Lacht hij weleens? Ik weet het eigenlijk niet. Misschien komt het door de setting hoor dat ik dat zo voel.
Olof is zelfverzekerd en behoudt ondanks zijn bereidheid iedereen te helpen en zichzelf weg te cijferen ten alle tijden zijn waardigheid en goede humeur.
Achteraf waren Debbie en Anne top kandidaten, zij brachten ook de Walter in Walter naar boven. Zo zie je ze maar zelden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder Walter keken er minder mensen. Het moet niet enkel mushy meuk worden.
Debbie? Claudia bedoel je?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Achteraf waren Debbie en Anne top kandidaten, zij brachten ook de Walter in Walter naar boven. Zo zie je ze maar zelden.
Op dat moment voelde ik alleen maar ergenis, vooral icm Walter, maar wat een prachtige tv was dat eigenlijk.
Claudia en Anne, maar vooral Claudia.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Achteraf waren Debbie en Anne top kandidaten, zij brachten ook de Walter in Walter naar boven. Zo zie je ze maar zelden.
Op dat moment voelde ik alleen maar ergenis, vooral icm Walter, maar wat een prachtige tv was dat eigenlijk.
Ja! Ik ben telkens weg van Frankrijk en het maakt me niet uit hoe druilerig het er is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:37 schreef cafca het volgende:
Edit: Oh, "mooie/verschrikkelijke B&B/ omgeving" hoort er ook nog bij
Heerlijke droogkloot.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Paul heeft de grootste lol.
Het is juist die ingetogen subtiele humor die zo leuk is aan hem.
Op B&B Vol Liefde facebook wel, positief, dat Petri een goede leuke docent is en veel grapjes maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:37 schreef loveli het volgende:
En toch heb ik nog geen enkele tweet van een leerling over Petri gezien.
Durft niemand?
Misschien is ze gewoon een leuke leerkracht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:37 schreef loveli het volgende:
En toch heb ik nog geen enkele tweet van een leerling over Petri gezien.
Durft niemand?
Paul is top jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Paul ook een prima vent: intelligent, actief en humoristisch. Hij mag wat ondeugender worden, want op deze manier wordt hij alleen een goede vriend.
hij is gestoord. er komen ook nog meer vrouwen. rare vent hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef PirE het volgende:
Verwacht Leendert serieus dat ze gelijk bij elkaar slapen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef PirE het volgende:
Verwacht Leendert serieus dat ze gelijk bij elkaar slapen?
Er ontstaan teams in dit topic.quote:
Zit jij in team Leendert of team Thalia?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Er ontstaan teams in dit topic.
Kaassouffl wel goed?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef Kiwi7 het volgende:
Bamischijf eten als je in Thailand bent.
Zij is niet stapelgek op hem, er komen nog meer vrouwen en er draait een camera. Ik snap haar keuze wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit jij in team Leendert of team Thalia?
For surequote:
Welk team ben jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit jij in team Leendert of team Thalia?
Jamie?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Madelon zit woest te kijken, Bram die lol heeft met een bakvis.
Beetje team Leendert, maar dat komt ook omdat ik twijfel over de intenties van Thalia. Maar eigenlijk vind ik het bijzonder om te verwachten dat je tijdens de opnames al samen slaaptquote:
Al besproken. Stukje Zeg 'ns Aaaaaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is net een actrice, wat een geratel
Zou jij er met Thalia geen gras over laten groeien, met het oog op een onzichtbare camera?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:47 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat de Bingokaart al vol is, Suus laat er geen gras over groeien.
Nee, ik zie het gewoon voor me hoe zij deze afleveringen zit te kijken.quote:
Latinagenot.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij er met Thalia geen gras over laten groeien, met het oog op een onzichtbare camera?
Ah zoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, ik zie het gewoon voor me hoe zij deze afleveringen zit te kijken.
Sickquote:
Ik twijfel een beetje, zelfde als over Suus. Wel jong, zelfs voor mij….quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij er met Thalia geen gras over laten groeien, met het oog op een onzichtbare camera?
Paul geeft ook geen vervelende tv, dus dat is ook positief voor haar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ze voelt niks voor Paul maar gezien haar werk weet Debbie dat dit programma gevuld moet worden
Ja, zeg dat tegen Walter…quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
Na een paar dagen verwachten dat de ander je wel even gaat omhelzen of je arm vasthouden
Martijn wil gewoon meer bamischijven verkopen.quote:
Ik denk niet dat hij beter zal vinden en krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:50 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik vind zo op het eerste gezicht deze twee wel matchen.
quote:
quote:
Voor dat vieze klimaat en die vieze toko kom ik niet. Misschien zijn geheime woning wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Martijn wil gewoon meer bamischijven verkopen.
Ouwe penetreerbaas dat het is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
Thalia wil niet neuken, gelijk wegwezen, Leendertgod.
Hij is wellicht minder dom dan we dachten en twijfelt of er niet alleen sprake van lust is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
Leendert is student aan Hustler's University van Andrew Tate.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ergens vind ik Walter leuker om te kijken, vanwege al dat rare gepraatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Martijn momenteel net zo vermoeiend als Walter
Vreselijk figuurquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Martijn momenteel net zo vermoeiend als Walter
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens vind ik Walter leuker om te kijken, vanwege al dat rare gepraat
Vooral toen ie last had van zijn verkoudheidquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Zijn opmerkingen en gedrag zijn goud.
Een dikke like voor onze Leen.quote:
Even de zonnevlecht ontvlechten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Beklemmend…ga ff met Walter knuffelen zou ik zeggen.
Dacht even weg voor bezoek aan een modeshow.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis dit even. Is dit nu een exit voor Thalia? Moet ze even een paar dagen weg? Ik snap het niet.
Komt door die zweterige dikke plofkop gecombineerd met kutaccent/dialect althans daarom word ik moe van hem.quote:
Die heeft iemand thuis zitten en geen zin in dit gedoe.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Martijn zal bij elke vrouw wel wat te mauwen hebben. Gaat hem niet worden.
Naar dit gezeik wil je toch niet luisteren? Wie houdt het met hem uit?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heeft iemand thuis zitten en geen zin in dit gedoe.
Oh ik was te vroeg, Leendert gaat het nu verduidelijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis dit even. Is dit nu een exit voor Thalia? Moet ze even een paar dagen weg? Ik snap het niet.
Ik mag hopen niemand.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar dit gezeik wil je toch niet luisteren? Wie houdt het met hem uit?
hij probeert het gewoon he!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik bel je over een paar weken als de andere dames niet leuker blijken!!!”
Verdomme zegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:18 schreef tja77 het volgende:
Leendert wil kijken of hij die nieuwe dames wel kan penetreren.
Hij doet het. Sick!!quote:
Bram denkt bhhhh 🐑quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaimy denkt dat er veel is tussen Bram en Jaimy.
Denkt Bram dit ook?
Dan is het een mannetje (b)ram.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bram denkt bhhhh 🐑
De schaap knuffel van ons zoontje heet inmiddels ook Bram.
quote:
Of haar mond te klein voor haar tanden…quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:26 schreef AgnesGru het volgende:
Haar tanden zijn te groot voor haar mond.
Onze dorpspastoor vroeger had qua uiterlijk z'n broer kunnen ziijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:29 schreef JOHANK88 het volgende:
dat is nu niet meteen het eerste waaraan je denkt als je martijn zo in zijn bar ziet zitten: christelijk.
ik zie het zo voor me, zwetend als een os voor de congregatiequote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:31 schreef kibo het volgende:
[..]
Onze dorpspastoor vroeger had qua uiterlijk z'n broer kunnen ziijn
Koopjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:35 schreef PirE het volgende:
15 dagen Thailand voor 1399,- hopelijk niet met overnachting in Sae Tjeez.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
Dit was degene met al die filters in het filmpje toch?
quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:24 schreef JOHANK88 het volgende:
oh is dit de dame van de face filter in haar intro filmpje?
WTFquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft haarzelf ermee, teleurstelling to the max als je dan binnen komt lopen
Bedoel je niet Suus?quote:
Lulbandquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:44 schreef kibo het volgende:
Die lul met z'n tulband weet precies hoe t moet
Denk Jamie omdat ze niet flirt of iets initieert naar Bram.quote:
Oh ik miste net het gesprek met De Tulband.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk Jamie omdat ze niet flirt of iets initieert naar Bram.
For surequote:
dat gaat Martijn vast beklemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Diana gaat Martijn en Tamara in de gaten houden
Bij Martijn draait alles om Martijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat gaat Martijn vast beklemmen
Die nieuwe is Thalia 2.0quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Diana gaat Martijn en Tamara in de gaten houden
Martijn zoekt, net als Bram, een vrouw die eens per maand langskomt. Verder niet. Niet bellen. Gewoon af en toe contact. Alleen als ze tijd en zin hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij Martijn draait alles om Martijn![]()
Grote kans dus
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Martijn zoekt, net als Bram, een vrouw die eens per maand langskomt. Verder niet. Niet bellen. Gewoon af en toe contact. Alleen als ze tijd en zin hebben.
Is Martijn eigenlijk getrouwd geweest?
Vanaf de eerste seconde van het programmaquote:
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert? Dat is voor mij de grote vraag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een sukkel is Leendert. Wat mij betreft mag hij alleen blijven in de miserabele Ardennen. Hello darkness, my old friend.
Ja, dat denk ik wel. Maar dat zou hij natuurlijk aan kunnen kijken. Het is heel raar dat hij Thalia aan de ene kant het bed in wil en aan de andere kant de ruimte wil om liefde met andere vrouwen te verkennen. In het gunstigste geval is hij niet zo empathisch en in het ergste geval is hij een enorme griezel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert? Dat is voor mij de grote vraag.
Dat was gewoon een huurauto. Had een Spaans kenteken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Terugkomend op de aflevering van gisteren: waar was de cabrio van Erwin gebleven? Hij ging terug in een taxi.
Eens, maar Thalia is wel een klein beetje een sfeerbepalend type met die mooie blikken van haar. Met haar in huis schrikt het andere vrouwen eerder af. (Of Leendert gebruikt dit als excuus, dat weet ik niet. Of hij baalt nog steeds dat de laatste vrouw vertrok en probeert dit te voorkomen. Al ging zij natuurlijk om andere redenen naar huis.)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar dat zou hij natuurlijk aan kunnen kijken. Het is heel raar dat hij Thalia aan de ene kant het bed in wil en aan de andere kant de ruimte wil om liefde met andere vrouwen te verkennen. In het gunstigste geval is hij niet zo empathisch en in het ergste geval is hij een enorme griezel.
Hij zou het rustig aan moeten doen en zelf vrouwen niet zo af moeten schrikken.
Het schrikt andere vrouwen af dat hij zegt dat er al iets tussen hem en Thalia is. En het schrikt af dat hij zo snel mogelijk wil samenwonen. Het is niet zo chic van hem om dat op Thalia af te schuiven. Hij had tegen haar moeten zeggen: laten we het inderdaad rustig aandoen. In plaats daarvan wil hij zo snel mogelijk intiem met haar zijn en tegelijk zijn opties openhouden. Er zijn weinig vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens, maar Thalia is wel een klein beetje een sfeerbepalend type met die mooie blikken van haar. Met haar in huis schrikt het andere vrouwen eerder af. (Of Leendert gebruikt dit als excuus, dat weet ik niet. Of hij baalt nog steeds dat de laatste vrouw vertrok en probeert dit te voorkomen. Al ging zij natuurlijk om andere redenen naar huis.)
Leendert is ook wel een beetje van de oude stempel, misschien is het niet eens lust maar het feit dat hij ‘afgewezen’ wordt.
Dit is trouwens denk ik een rake observatie. Het lijkt wel of hij onmiddellijke en totale overgave vereist en het anders niet zo voor hem hoeft. Het komt egostisch over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..], misschien is het niet eens lust maar het feit dat hij ‘afgewezen’ wordt.
Maar wat is er dan met die huurauto gebeurd? Die huur je toch om bij je te houden? Eerder werd al geopperd dat de makers van het programma hem die cabrio hebben aangesmeerd. Dit wekt bij mij de indruk dat dat inderdaad zo is en ze de cabrio na vooropgezette scnes - bloedordinair! - weer hebben ingeleverd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:47 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een huurauto. Had een Spaans kenteken.
En eigenlijk vind ik dat schandalig, de man heeft zijn uiterlijk al niet mee en dan moet ie van de crew ook nog arriveren met een snollenbak, waarvan zij al weten dat dit totaal niet past bij het Oillily-oudbloemenmeisje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met die huurauto gebeurd? Die huur je toch om bij je te houden? Eerder werd al geopperd dat de makers van het programma hem die cabrio hebben aangesmeerd. Dit wekt bij mij de indruk dat dat inderdaad zo is en ze de cabrio na vooropgezette scnes - bloedordinair! - weer hebben ingeleverd.
Ik vraag me af wat Thalia in een man als Leendert ziet. Vind het maar een beetje een saaie bedoeling.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert? Dat is voor mij de grote vraag.
Het is ook zeker niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het schrikt andere vrouwen af dat hij zegt dat er al iets tussen hem en Thalia is. En het schrikt af dat hij zo snel mogelijk wil samenwonen. Het is niet zo chic van hem om dat op Thalia af te schuiven. Hij had tegen haar moeten zeggen: laten we het inderdaad rustig aandoen. In plaats daarvan wil hij zo snel mogelijk intiem met haar zijn en tegelijk zijn opties openhouden. Er zijn weinig vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
“Je bent een leuke, grote man, alle vrouwen zouden jou aantrekkelijk vinden en jou willen” (oid).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Thalia in een man als Leendert ziet. Vind het maar een beetje een saaie bedoeling.
Het antwoord hierop luidt: 'Zekerheid'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Thalia in een man als Leendert ziet. Vind het maar een beetje een saaie bedoeling.
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert?
Meestal huur je een auto voor een bepaalde termijn. Bij dit programma weet je niet hoe lang je er zit. Bovendien kost zo’n bak huren al snel honderden euro’s per dag. Die heeft hem dus gewoon voor 1 dag gehuurd en daarna laten ophalen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met die huurauto gebeurd? Die huur je toch om bij je te houden? Eerder werd al geopperd dat de makers van het programma hem die cabrio hebben aangesmeerd. Dit wekt bij mij de indruk dat dat inderdaad zo is en ze de cabrio na vooropgezette scnes - bloedordinair! - weer hebben ingeleverd.
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoe plausibel is het dat een kandidaat zoveel geld uit zou geven aan een huurauto en die ook nog eens op zou laten halen (wat ook vast niet goedkoop is)? Het was logischer geweest als hij ook met de taxi (die vast wordt vergoed) was gekomen. Het komt over alsof de makers hier een hand in hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Meestal huur je een auto voor een bepaalde termijn. Bij dit programma weet je niet hoe lang je er zit. Bovendien kost zo’n bak huren al snel honderden euro’s per dag. Die heeft hem dus gewoon voor 1 dag gehuurd en daarna laten ophalen.
Had hij de auto ook niet toen ze gingen winkelen (die dag dat Debbie wegliepquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Meestal huur je een auto voor een bepaalde termijn. Bij dit programma weet je niet hoe lang je er zit. Bovendien kost zo’n bak huren al snel honderden euro’s per dag. Die heeft hem dus gewoon voor 1 dag gehuurd en daarna laten ophalen.
Ach, gratis vakantie. Wat is dan een paar honderd euro. Maar productie sluit ik ook niet uit hoor. Zie ook Joy waar een dame stond te liften op een totaal onlogische plek en vervolgens in een taxi staptquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoe plausibel is het dat een kandidaat zoveel geld uit zou geven aan een huurauto en die ook nog eens op zou laten halen (wat ook vast niet goedkoop is)? Het was logischer geweest als hij ook met de taxi (die vast wordt vergoed) was gekomen. Het komt over alsof de makers hier een hand in hebben.
Ha, inderdaad ja! En de meest recente bezoeker in Thailand leek niet rechtstreeks van het vliegveld te komen. Het zou mij niets verbazen als ze die al in een hotel klaar hadden staan om op te voeren (a la Yvon Jaspers).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ach, gratis vakantie. Wat is dan een paar honderd euro. Maar productie sluit ik ook niet uit hoor. Zie ook Joy waar een dame stond te liften op een totaal onlogische plek en vervolgens in een taxi stapt
En weetje, ik begin heel erg aan het self made verhaal te twijfelen... het is net een natte vaatdoek. Er zit niets geen energie of pit in. Zo wijfelend overal in. En meer dan de rand van haar hoed wordt niet zichtbaar aan haar...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is jij niet gewoon latent gay?quote:
En toch, ondanks haar infantiele taalgebruik, vind ik het een meisje met potentie. Geef haar 3 jaar en ik denk dat je verbluft zult zijn van de volwassenheid, evenwichtigheid, inzicht en inhoud.quote:
Maar als Bram zijnde zou ik daar geen drie jaar op willen wachten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En toch, ondanks haar infantiele taalgebruik, vind ik het een meisje met potentie. Geef haar 3 jaar en ik denk dat je verbluft zult zijn van de volwassenheid, evenwichtigheid, inzicht en inhoud.
Vraag ik me ook af. Sowieso zijn de kandidaten niet erg googlebaar. Ik denk dat sommigen ecjt zijn ingehuurd en genstrueerd. Bv die gast van Perri met die tattoos. 2 jaar geleden was hij nog getrouwd met een 30 jaar jongere vrouw (en stond hij met dat verhaal in de krant)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En weetje, ik begin heel erg aan het self made verhaal te twijfelen... het is net een natte vaatdoek. Er zit niets geen energie of pit in. Zo wijfelend overal in. En meer dan de rand van haar hoed wordt niet zichtbaar aan haar...
Hoe heeft zij ooit een bedrijf kunnen leiden?
Dat weet ik wel zeker dat ze dat doen. Zeker in Thailand. Ook als ze daar weggestuurd worden zullen ze ook niet altijd direct een vlucht terug hebben. Martijn wilde Diane weg sturen en precies op dat moment is er iemand anders als afleiding.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, inderdaad ja! En de meest recente bezoeker in Thailand leek niet rechtstreeks van het vliegveld te komen. Het zou mij niets verbazen als ze die al in een hotel klaar hadden staan om op te voeren (a la Yvon Jaspers).
Ze is wel managing director, volgens de site:quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En weetje, ik begin heel erg aan het self made verhaal te twijfelen... het is net een natte vaatdoek. Er zit niets geen energie of pit in. Zo wijfelend overal in. En meer dan de rand van haar hoed wordt niet zichtbaar aan haar...
Dat is wel triest natuurlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:07 schreef Document1 het volgende:
Er worden gewoon figuranten ingezet bij dit programma. Iemand die ik ken is 2 jaar geleden benaderd voor iemand in Portugal. Dat wil niet zeggen dat ze allemaal figuranten zijn.
Net zoals nagenoeg elke rijke vrouw. Die is goed getrouwd geweestquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze heeft nu al wel veel inhoud/volume. Over 3 jaar is dat een nog veel dikker propje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En toch, ondanks haar infantiele taalgebruik, vind ik het een meisje met potentie. Geef haar 3 jaar en ik denk dat je verbluft zult zijn van de volwassenheid, evenwichtigheid, inzicht en inhoud.
Van het leven daar wordt je niet dik iigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft nu al wel veel inhoud/volume. Over 3 jaar is dat een nog veel dikker propje.
Dik zijn is een keuze.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van het leven daar wordt je niet dik iig
Ja,maar het verschil is dat zij leiding schijnt te geven...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Net zoals nagenoeg elke rijke vrouw. Die is goed getrouwd geweest
Tikje neurotisch met haar: ik wil het zelf doen, want ik wil geen velletjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:52 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nieuwe bij Leendert lijkt me ook wel een bazig typje
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaimy denkt dat er veel is tussen Bram en Jaimy.
Denkt Bram dit ook?
Ik zeg het elke dag: hij heeft niks met vrouwen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ik ben wie ik ben."
Stuur haar dan weg, als je haar niet moet.
Wel zo eerlijk, meneer.
Misschien heel in het beginquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zeg het elke dag: hij heeft niks met vrouwen.
Ook nu. Een beetje sociale jongen kan dit wel op een meer empathische manier brengen dan ‘ja zo ben ik gewoon hoor, geen zin in poppenkast’.
En Jaimy zag een klik. Die was er nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |