Thanksquote:
Zit wat inquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Marian geldt: zo hond zo baas.
Lieve chihuahua die de hele dag ligt.
En een beetje verrimpeldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Marian geldt: zo hond zo baas.
Lieve chihuahua die de hele dag ligt.
Paul zorgt bij mij niet voor feel good tv. Hij is wat kwetsbaar en onzeker imo, voelt een beetje als een gebroken man. Lacht hij weleens? Ik weet het eigenlijk niet. Misschien komt het door de setting hoor dat ik dat zo voel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef alpeko het volgende:
Ik vind Olof maar ook Paul zorgen voor feel good tv. Beiden gaan niet matchen uiteindelijk maar zijn wel goud. Stuk leuker om naar te kijken dan naar de vermoeiende gasten van Joy en Walter incl. de gastheren zelf.
Paul heeft de grootste lol.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:59 schreef Za het volgende:
[..]
Paul zorgt bij mij niet voor feel good tv. Hij is wat kwetsbaar en onzeker imo, voelt een beetje als een gebroken man. Lacht hij weleens? Ik weet het eigenlijk niet. Misschien komt het door de setting hoor dat ik dat zo voel.
Olof is zelfverzekerd en behoudt ondanks zijn bereidheid iedereen te helpen en zichzelf weg te cijferen ten alle tijden zijn waardigheid en goede humeur.
Achteraf waren Debbie en Anne top kandidaten, zij brachten ook de Walter in Walter naar boven. Zo zie je ze maar zelden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder Walter keken er minder mensen. Het moet niet enkel mushy meuk worden.
Debbie? Claudia bedoel je?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Achteraf waren Debbie en Anne top kandidaten, zij brachten ook de Walter in Walter naar boven. Zo zie je ze maar zelden.
Op dat moment voelde ik alleen maar ergenis, vooral icm Walter, maar wat een prachtige tv was dat eigenlijk.
Claudia en Anne, maar vooral Claudia.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Achteraf waren Debbie en Anne top kandidaten, zij brachten ook de Walter in Walter naar boven. Zo zie je ze maar zelden.
Op dat moment voelde ik alleen maar ergenis, vooral icm Walter, maar wat een prachtige tv was dat eigenlijk.
Ja! Ik ben telkens weg van Frankrijk en het maakt me niet uit hoe druilerig het er is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:37 schreef cafca het volgende:
Edit: Oh, "mooie/verschrikkelijke B&B/ omgeving" hoort er ook nog bij
Heerlijke droogkloot.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Paul heeft de grootste lol.
Het is juist die ingetogen subtiele humor die zo leuk is aan hem.
Op B&B Vol Liefde facebook wel, positief, dat Petri een goede leuke docent is en veel grapjes maakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:37 schreef loveli het volgende:
En toch heb ik nog geen enkele tweet van een leerling over Petri gezien.
Durft niemand?
Misschien is ze gewoon een leuke leerkracht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:37 schreef loveli het volgende:
En toch heb ik nog geen enkele tweet van een leerling over Petri gezien.
Durft niemand?
Paul is top jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Paul ook een prima vent: intelligent, actief en humoristisch. Hij mag wat ondeugender worden, want op deze manier wordt hij alleen een goede vriend.
hij is gestoord. er komen ook nog meer vrouwen. rare vent hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef PirE het volgende:
Verwacht Leendert serieus dat ze gelijk bij elkaar slapen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef PirE het volgende:
Verwacht Leendert serieus dat ze gelijk bij elkaar slapen?
Er ontstaan teams in dit topic.quote:
Zit jij in team Leendert of team Thalia?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Er ontstaan teams in dit topic.
Kaassoufflé wel goed?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef Kiwi7 het volgende:
Bamischijf eten als je in Thailand bent.
Zij is niet stapelgek op hem, er komen nog meer vrouwen en er draait een camera. Ik snap haar keuze wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit jij in team Leendert of team Thalia?
For surequote:
Welk team ben jij?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit jij in team Leendert of team Thalia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |