Lulbandquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:44 schreef kibo het volgende:
Die lul met z'n tulband weet precies hoe t moet
Denk Jamie omdat ze niet flirt of iets initieert naar Bram.quote:
Oh ik miste net het gesprek met De Tulband.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk Jamie omdat ze niet flirt of iets initieert naar Bram.
For surequote:
dat gaat Martijn vast beklemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Diana gaat Martijn en Tamara in de gaten houden
Bij Martijn draait alles om Martijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat gaat Martijn vast beklemmen
Die nieuwe is Thalia 2.0quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Diana gaat Martijn en Tamara in de gaten houden
Martijn zoekt, net als Bram, een vrouw die eens per maand langskomt. Verder niet. Niet bellen. Gewoon af en toe contact. Alleen als ze tijd en zin hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij Martijn draait alles om Martijn![]()
Grote kans dus
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Martijn zoekt, net als Bram, een vrouw die eens per maand langskomt. Verder niet. Niet bellen. Gewoon af en toe contact. Alleen als ze tijd en zin hebben.
Is Martijn eigenlijk getrouwd geweest?
Vanaf de eerste seconde van het programmaquote:
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert? Dat is voor mij de grote vraag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een sukkel is Leendert. Wat mij betreft mag hij alleen blijven in de miserabele Ardennen. Hello darkness, my old friend.
Ja, dat denk ik wel. Maar dat zou hij natuurlijk aan kunnen kijken. Het is heel raar dat hij Thalia aan de ene kant het bed in wil en aan de andere kant de ruimte wil om liefde met andere vrouwen te verkennen. In het gunstigste geval is hij niet zo empathisch en in het ergste geval is hij een enorme griezel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert? Dat is voor mij de grote vraag.
Dat was gewoon een huurauto. Had een Spaans kenteken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Terugkomend op de aflevering van gisteren: waar was de cabrio van Erwin gebleven? Hij ging terug in een taxi.
Eens, maar Thalia is wel een klein beetje een sfeerbepalend type met die mooie blikken van haar. Met haar in huis schrikt het andere vrouwen eerder af. (Of Leendert gebruikt dit als excuus, dat weet ik niet. Of hij baalt nog steeds dat de laatste vrouw vertrok en probeert dit te voorkomen. Al ging zij natuurlijk om andere redenen naar huis.)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar dat zou hij natuurlijk aan kunnen kijken. Het is heel raar dat hij Thalia aan de ene kant het bed in wil en aan de andere kant de ruimte wil om liefde met andere vrouwen te verkennen. In het gunstigste geval is hij niet zo empathisch en in het ergste geval is hij een enorme griezel.
Hij zou het rustig aan moeten doen en zelf vrouwen niet zo af moeten schrikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |