Haha, ik dacht eerst wat flauw, dat vind ik meestal van zulke dingen. Zo makkelijk. Maar deze is wel heel goed gedaan. Die bewegingen ook van hun. En dat pauwengeschreeuw op de achtergrond maakt het af.quote:
Iets op een vrij laag niveau parodiren dat helemaal geen parodie nodig heeft omdat het van zichzelf al nauwelijks te geloven is.quote:
Dat was toch al zo?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Joy heeft zijn B&B te koop staan.So much voor zijn "journey"
Slim, hij heeft wel een flinke B&B voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Geld komt van zijn vader. Hij is geen type om self made ondernemer te zijn. Behoorlijk zachtgekookt eitje dat van slag raakt met wat dames om zich heen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Slim, hij heeft wel een flinke B&B voor zijn leeftijd.
Vieze bende daar. Voor geen goud.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Het is toch ook een typische ik ben zeer vooruitstrevend dankzij papa z’n geld spiritualiteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geld komt van zijn vader. Hij is geen type om self made ondernemer te zijn. Behoorlijk zachtgekookt eitje dat van slag raakt met wat dames om zich heen.
Ik zag zoiets al op tvquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Al sinds 13 juli, na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:00 schreef Duiveltja het volgende:
Juist. Had anders gewoon achter de bar gestaan ergens.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het is toch ook een typische ik ben zeer vooruitstrevend dankzij papa z’n geld spiritualiteit.
Je zou bijna denken dat dit gepland is. Doe mee aan een programma. Genereer aandacht. Pak momentum en verkoop je shit voor veel geld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Al sinds 13 juli, na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen.
„De drie huizen die ik met mijn compagnon heb, staan inderdaad vanwege andere prioriteiten te koop”,
En nu ook de omgebouwde Volkswagen Crafter voor 45.000 euro.
Het populaire programma B&B vol liefde is pas deze week van start gegaan, maar n van de deelnemers heeft een deel zijn bed & breakfast n al te koop gezet. Deelnemer Joy van Swieten is na een breuk met zijn zakelijke partner genoodzaakt een flink deel van zijn Spaanse vastgoed te verkopen.
Zelfde geldt voor Waltor, maar die heeft nog wel eerst in het bedrijf van zijn vader gewerkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geld komt van zijn vader. Hij is geen type om self made ondernemer te zijn. Behoorlijk zachtgekookt eitje dat van slag raakt met wat dames om zich heen.
zag dit filmpje zondag ergens voorbij komen maar dacht nee, die lippen van Thalia waren toch veel groter, maar het is dus toch Thalia.quote:
Is natuurlijk heel fijn voor ze. Moet ook zeggen dat Walter een enorm terrein heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Waltor, maar die heeft nog wel eerst in het bedrijf van zijn vader gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |