Het schrikt andere vrouwen af dat hij zegt dat er al iets tussen hem en Thalia is. En het schrikt af dat hij zo snel mogelijk wil samenwonen. Het is niet zo chic van hem om dat op Thalia af te schuiven. Hij had tegen haar moeten zeggen: laten we het inderdaad rustig aandoen. In plaats daarvan wil hij zo snel mogelijk intiem met haar zijn en tegelijk zijn opties openhouden. Er zijn weinig vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens, maar Thalia is wel een klein beetje een sfeerbepalend type met die mooie blikken van haar. Met haar in huis schrikt het andere vrouwen eerder af. (Of Leendert gebruikt dit als excuus, dat weet ik niet. Of hij baalt nog steeds dat de laatste vrouw vertrok en probeert dit te voorkomen. Al ging zij natuurlijk om andere redenen naar huis.)
Leendert is ook wel een beetje van de oude stempel, misschien is het niet eens lust maar het feit dat hij ‘afgewezen’ wordt.
Dit is trouwens denk ik een rake observatie. Het lijkt wel of hij onmiddellijke en totale overgave vereist en het anders niet zo voor hem hoeft. Het komt egoïstisch over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..], misschien is het niet eens lust maar het feit dat hij ‘afgewezen’ wordt.
Maar wat is er dan met die huurauto gebeurd? Die huur je toch om bij je te houden? Eerder werd al geopperd dat de makers van het programma hem die cabrio hebben aangesmeerd. Dit wekt bij mij de indruk dat dat inderdaad zo is en ze de cabrio na vooropgezette scènes - bloedordinair! - weer hebben ingeleverd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:47 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een huurauto. Had een Spaans kenteken.
En eigenlijk vind ik dat schandalig, de man heeft zijn uiterlijk al niet mee en dan moet ie van de crew ook nog arriveren met een snollenbak, waarvan zij al weten dat dit totaal niet past bij het Oillily-oudbloemenmeisje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met die huurauto gebeurd? Die huur je toch om bij je te houden? Eerder werd al geopperd dat de makers van het programma hem die cabrio hebben aangesmeerd. Dit wekt bij mij de indruk dat dat inderdaad zo is en ze de cabrio na vooropgezette scènes - bloedordinair! - weer hebben ingeleverd.
Ik vraag me af wat Thalia in een man als Leendert ziet. Vind het maar een beetje een saaie bedoeling.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert? Dat is voor mij de grote vraag.
Het is ook zeker niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het schrikt andere vrouwen af dat hij zegt dat er al iets tussen hem en Thalia is. En het schrikt af dat hij zo snel mogelijk wil samenwonen. Het is niet zo chic van hem om dat op Thalia af te schuiven. Hij had tegen haar moeten zeggen: laten we het inderdaad rustig aandoen. In plaats daarvan wil hij zo snel mogelijk intiem met haar zijn en tegelijk zijn opties openhouden. Er zijn weinig vrouwen die dat aantrekkelijk vinden.
“Je bent een leuke, grote man, alle vrouwen zouden jou aantrekkelijk vinden en jou willen” (oid).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Thalia in een man als Leendert ziet. Vind het maar een beetje een saaie bedoeling.
Het antwoord hierop luidt: 'Zekerheid'quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Thalia in een man als Leendert ziet. Vind het maar een beetje een saaie bedoeling.
Nee.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Denk jij dat Thalia oprecht is met Leendert?
Meestal huur je een auto voor een bepaalde termijn. Bij dit programma weet je niet hoe lang je er zit. Bovendien kost zo’n bak huren al snel honderden euro’s per dag. Die heeft hem dus gewoon voor 1 dag gehuurd en daarna laten ophalen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met die huurauto gebeurd? Die huur je toch om bij je te houden? Eerder werd al geopperd dat de makers van het programma hem die cabrio hebben aangesmeerd. Dit wekt bij mij de indruk dat dat inderdaad zo is en ze de cabrio na vooropgezette scènes - bloedordinair! - weer hebben ingeleverd.
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoe plausibel is het dat een kandidaat zoveel geld uit zou geven aan een huurauto en die ook nog eens op zou laten halen (wat ook vast niet goedkoop is)? Het was logischer geweest als hij ook met de taxi (die vast wordt vergoed) was gekomen. Het komt over alsof de makers hier een hand in hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Meestal huur je een auto voor een bepaalde termijn. Bij dit programma weet je niet hoe lang je er zit. Bovendien kost zo’n bak huren al snel honderden euro’s per dag. Die heeft hem dus gewoon voor 1 dag gehuurd en daarna laten ophalen.
Had hij de auto ook niet toen ze gingen winkelen (die dag dat Debbie wegliepquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Meestal huur je een auto voor een bepaalde termijn. Bij dit programma weet je niet hoe lang je er zit. Bovendien kost zo’n bak huren al snel honderden euro’s per dag. Die heeft hem dus gewoon voor 1 dag gehuurd en daarna laten ophalen.
Ach, gratis vakantie. Wat is dan een paar honderd euro. Maar productie sluit ik ook niet uit hoor. Zie ook Joy waar een dame stond te liften op een totaal onlogische plek en vervolgens in een taxi staptquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaal. Hoe plausibel is het dat een kandidaat zoveel geld uit zou geven aan een huurauto en die ook nog eens op zou laten halen (wat ook vast niet goedkoop is)? Het was logischer geweest als hij ook met de taxi (die vast wordt vergoed) was gekomen. Het komt over alsof de makers hier een hand in hebben.
Ha, inderdaad ja! En de meest recente bezoeker in Thailand leek niet rechtstreeks van het vliegveld te komen. Het zou mij niets verbazen als ze die al in een hotel klaar hadden staan om op te voeren (a la Yvon Jaspers).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ach, gratis vakantie. Wat is dan een paar honderd euro. Maar productie sluit ik ook niet uit hoor. Zie ook Joy waar een dame stond te liften op een totaal onlogische plek en vervolgens in een taxi stapt
En weetje, ik begin heel erg aan het self made verhaal te twijfelen... het is net een natte vaatdoek. Er zit niets geen energie of pit in. Zo wijfelend overal in. En meer dan de rand van haar hoed wordt niet zichtbaar aan haar...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Marian geldt: zo hond zo baas.
Lieve chihuahua die de hele dag ligt.
Is jij niet gewoon latent gay?quote:
En toch, ondanks haar infantiele taalgebruik, vind ik het een meisje met potentie. Geef haar 3 jaar en ik denk dat je verbluft zult zijn van de volwassenheid, evenwichtigheid, inzicht en inhoud.quote:
Maar als Bram zijnde zou ik daar geen drie jaar op willen wachten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En toch, ondanks haar infantiele taalgebruik, vind ik het een meisje met potentie. Geef haar 3 jaar en ik denk dat je verbluft zult zijn van de volwassenheid, evenwichtigheid, inzicht en inhoud.
Vraag ik me ook af. Sowieso zijn de kandidaten niet erg googlebaar. Ik denk dat sommigen ecjt zijn ingehuurd en geïnstrueerd. Bv die gast van Perri met die tattoos. 2 jaar geleden was hij nog getrouwd met een 30 jaar jongere vrouw (en stond hij met dat verhaal in de krant)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En weetje, ik begin heel erg aan het self made verhaal te twijfelen... het is net een natte vaatdoek. Er zit niets geen energie of pit in. Zo wijfelend overal in. En meer dan de rand van haar hoed wordt niet zichtbaar aan haar...
Hoe heeft zij ooit een bedrijf kunnen leiden?
Dat weet ik wel zeker dat ze dat doen. Zeker in Thailand. Ook als ze daar weggestuurd worden zullen ze ook niet altijd direct een vlucht terug hebben. Martijn wilde Diane weg sturen en precies op dat moment is er iemand anders als afleiding.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ha, inderdaad ja! En de meest recente bezoeker in Thailand leek niet rechtstreeks van het vliegveld te komen. Het zou mij niets verbazen als ze die al in een hotel klaar hadden staan om op te voeren (a la Yvon Jaspers).
Ze is wel managing director, volgens de site:quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En weetje, ik begin heel erg aan het self made verhaal te twijfelen... het is net een natte vaatdoek. Er zit niets geen energie of pit in. Zo wijfelend overal in. En meer dan de rand van haar hoed wordt niet zichtbaar aan haar...
Hoe heeft zij ooit een bedrijf kunnen leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |