Jamie?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Madelon zit woest te kijken, Bram die lol heeft met een bakvis.
Beetje team Leendert, maar dat komt ook omdat ik twijfel over de intenties van Thalia. Maar eigenlijk vind ik het bijzonder om te verwachten dat je tijdens de opnames al samen slaaptquote:
Al besproken. Stukje Zeg 'ns Aaaaaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is net een actrice, wat een geratel
Zou jij er met Thalia geen gras over laten groeien, met het oog op een onzichtbare camera?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:47 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat de Bingokaart al vol is, Suus laat er geen gras over groeien.
Nee, ik zie het gewoon voor me hoe zij deze afleveringen zit te kijken.quote:
Latinagenot.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij er met Thalia geen gras over laten groeien, met het oog op een onzichtbare camera?
Ah zoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, ik zie het gewoon voor me hoe zij deze afleveringen zit te kijken.
Sickquote:
Ik twijfel een beetje, zelfde als over Suus. Wel jong, zelfs voor mij….quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij er met Thalia geen gras over laten groeien, met het oog op een onzichtbare camera?
Paul geeft ook geen vervelende tv, dus dat is ook positief voor haar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ze voelt niks voor Paul maar gezien haar werk weet Debbie dat dit programma gevuld moet worden
Ja, zeg dat tegen Walter…quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
Na een paar dagen verwachten dat de ander je wel even gaat omhelzen of je arm vasthouden
Martijn wil gewoon meer bamischijven verkopen.quote:
Ik denk niet dat hij beter zal vinden en krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:50 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik vind zo op het eerste gezicht deze twee wel matchen.
Voor dat vieze klimaat en die vieze toko kom ik niet. Misschien zijn geheime woning wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Martijn wil gewoon meer bamischijven verkopen.
Ouwe penetreerbaas dat het is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
Thalia wil niet neuken, gelijk wegwezen, Leendertgod.
Hij is wellicht minder dom dan we dachten en twijfelt of er niet alleen sprake van lust is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
Leendert is student aan Hustler's University van Andrew Tate.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef Bugno3 het volgende:
Ergens vind ik Walter leuker om te kijken, vanwege al dat rare gepraatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Martijn momenteel net zo vermoeiend als Walter
Vreselijk figuurquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Martijn momenteel net zo vermoeiend als Walter
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens vind ik Walter leuker om te kijken, vanwege al dat rare gepraat
Vooral toen ie last had van zijn verkoudheidquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Zijn opmerkingen en gedrag zijn goud.
Een dikke like voor onze Leen.quote:
Even de zonnevlecht ontvlechten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef tja77 het volgende:
Beklemmend…ga ff met Walter knuffelen zou ik zeggen.
Dacht even weg voor bezoek aan een modeshow.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis dit even. Is dit nu een exit voor Thalia? Moet ze even een paar dagen weg? Ik snap het niet.
Komt door die zweterige dikke plofkop gecombineerd met kutaccent/dialect althans daarom word ik moe van hem.quote:
Die heeft iemand thuis zitten en geen zin in dit gedoe.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Martijn zal bij elke vrouw wel wat te mauwen hebben. Gaat hem niet worden.
Naar dit gezeik wil je toch niet luisteren? Wie houdt het met hem uit?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die heeft iemand thuis zitten en geen zin in dit gedoe.
Oh ik was te vroeg, Leendert gaat het nu verduidelijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mis dit even. Is dit nu een exit voor Thalia? Moet ze even een paar dagen weg? Ik snap het niet.
Ik mag hopen niemand.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Naar dit gezeik wil je toch niet luisteren? Wie houdt het met hem uit?
hij probeert het gewoon he!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
“Ik bel je over een paar weken als de andere dames niet leuker blijken!!!”
Verdomme zegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:18 schreef tja77 het volgende:
Leendert wil kijken of hij die nieuwe dames wel kan penetreren.
Hij doet het. Sick!!quote:
Bram denkt bêhhhh 🐑quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jaimy denkt dat er veel is tussen Bram en Jaimy.
Denkt Bram dit ook?
Dan is het een mannetje (b)ram.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bram denkt bêhhhh 🐑
De schaap knuffel van ons zoontje heet inmiddels ook Bram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |