Ook jammer dat ze er intrapt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer voor Wen dat ze met zulke glasharde leugenaars daar zit.
DGK.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:51 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Geen idee meer, vergeten. Imma heeft het verteld. Staat nog op video van dkg??
Ohjaquote:
Isaac niet. Heeft zijn quotum aan invloed bereikt.quote:
Drama in wording, de net benoemde manager moet 2 uur later de loods verlaten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:53 schreef juul. het volgende:
Bep werd net even besproken door Isaac, Rupie en Immi, ik begrijp dat zij ook van Bep af willen
Ohhh ging dat over Babs net buiten ik dacht over Wendy dacht alquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:53 schreef juul. het volgende:
Bep werd net even besproken door Isaac, Rupie en Immi, ik begrijp dat zij ook van Bep af willen
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Drama in wording, de net benoemde manager moet 2 uur later de loods verlaten.
Ze begrijpen de gedachtegang van Wendyquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ohhh ging dat over Babs net buiten ik dacht over Wendy dacht al
Toppie thnxx, viel er net in in dat gesprek dus begreep het ff niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:56 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze begrijpen de gedachtegang van Wendy
Op Erik zei ze netquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:58 schreef Harry het volgende:
Imadiddin en Rupert stemmen allebei geheel links. Wendy stemt op iemand in het midden.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ohhh ging dat over Babs net buiten ik dacht over Wendy dacht al
Daar dan wel weerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Zo lang kan het stemmen tellen niet duren
Jeetje zeg wie had dat gedacht.quote:
Ik had verwacht dat ze meer stemmen zou krijgenquote:
Zal wel weer uitgerekend zijn, zo kunnen de bro's zeggen dat ze iets anders gestemd hebben, maar hebben ze toch hun zinquote:
Ik had niet anders verwacht.. Wendy was duidelijk en zoals ik al eerder aangaf, Isaac stemt op Erik om ze te willen laten denken dat hij niet altijd met zijn groepje mee zal stemmen.quote:
Voor the time being, ik vind het prima. Alles beter dan Sasha of Bern, of Sasha EN Bern had dat dan geworden.quote:
Precies datquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.. Wendy was duidelijk en zoals ik al eerder aangaf, Isaac stemt op Erik om ze te willen laten denken dat hij niet altijd met zijn groepje mee zal stemmen.
Allemaal opzet van Isaac..
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..quote:
Creatief boodschappen doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Snap toch niet waarom ze manager zou willen zijn, geen voordelen deze maand, alleen maar gezeik.
Misschien na de lunch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of er nu gelijk een eli komt. Zou kunnen maar verwacht gewoon een verdienopdracht. Babs moet natuurlijk wel even gepamperd worden.
Nou dat is afwachten, de bedragen die tegenwoordig binnenkomen laten weinig ruimte voor een grootscheepse corruptie.quote:
of het antwoord al weet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..
Lijkt dat ze dat is vergeten..
Ik weet niet of dat zo is, Wendy kan zich amper tegen iemand uitspreken, je weet niet wat er in haar hoofd omgaatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..
Lijkt dat ze dat is vergeten..
Aan haar gezichts uitdrukking en lichaamstaal te zien niet..quote:
Een plek om te chillenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Snap toch niet waarom ze manager zou willen zijn, geen voordelen deze maand, alleen maar gezeik.
Dat komt nogquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef xsaskiax het volgende:
Middag
Volgens mij heb ik de helft gemist.... is er geen brief met code geweest, ik zie Babette tafeltennissen....
Bep 3 stemmenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Hoe waren de stemmen verdeeld? Is dat op beeld geweest? Ik had natuurlijk net de andere stream aan staan
Als ze het nog weet dan zal ze dat later nog wel met Mirthe of misschien Sasha nog wel bespreken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, Wendy kan zich amper tegen iemand uitspreken, je weet niet wat er in haar hoofd omgaat
Ze is wel vreselijk naïef, hopelijk niet wat Isaac betreft
oke, apart, regent het zo hard of zo?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, apart, regent het zo hard of zo? (edit: ik zie Isaac in de zon staan, dus het is droog)
Normaliter is het het eerste dat een manager moet doen... naar de brievenbus
Meestal wel idd.. er komt iig nog een code want er mag niemand het kantoor in zonder manager. Daar staat een gele kaart voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, apart, regent het zo hard of zo?
Normaliter is het het eerste dat een manager moet doen... naar de brievenbus
Eens wat dat betreft, maar het blijft koffie dik kijken, wat betreft iemands uitdrukking op dat soort tv momentjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aan haar gezichts uitdrukking en lichaamstaal te zien niet..
Een groot deel aan het afscheid diner van Ima toch..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
Waar is die 500 euro van de marathon aan uitgegeven? Die was op dinsdag. Ht eten kwam pas donderdag binnen en zondag was er al geen eten meer?
marci was daar grotendeels bij, ze hadden overleg met imma, rupi, en alle andere ex managers, maar hun bleven gezoomd in beeld (isaac wendy)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
Isaac het gesprek met Wendy door vertellen aan Marciano
En dan op een manier dat hij het niet met Wendy eens was en haar nu een beetje belachelijk maakt omdat ze die gedachten had.. kijk zo’n vies persoon is het nouquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
Isaac het gesprek met Wendy door vertellen aan Marciano
Isaac heeft het over het gesprek na de verkiezing.. toen stond hij met Wendy alleen buitenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
marci was daar grotendeels bij, ze hadden overleg met imma, rupi, en alle andere ex managers, maar hun bleven gezoomd in beeld (isaac wendy)
Nee de andere waren toen al naar binnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
marci was daar grotendeels bij, ze hadden overleg met imma, rupi, en alle andere ex managers, maar hun bleven gezoomd in beeld (isaac wendy)
blijft een slangquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan op een manier dat hij het niet met Wendy eens was en haar nu een beetje belachelijk maakt omdat ze die gedachten had.. kijk zo’n vies persoon is het nou
De (ex) managers, hebben meer stem recht of zelfs alleen stem recht in bepaalde situaties.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Geef je Marciano nou niet te veel credits, het is nou niet bepaald een helder lichtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:25 schreef woxxel het volgende:
Marciano en isaak spelen nog steeds t spel samen.
Ik weet bijna zeker dat t opgezet plan van marciano is geweest om de groep van 3 babette Wendy en zoe uit elkaar te spelen.
T lukt hem ook nog.
Jep.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:25 schreef woxxel het volgende:
Marciano en isaak spelen nog steeds t spel samen.
Ik weet bijna zeker dat t opgezet plan van marciano is geweest om de groep van 3 babette Wendy en zoe uit elkaar te spelen.
T lukt hem ook nog.
Jawel. Bij gelijkspel mag zij beslissenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
maar er zit toch vrijwelgeen v oordeel in om manager te zijn nu
En meteen zeggen dat ze geen tabak of drank geeftquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:30 schreef xsaskiax het volgende:
Babette had het alweer over het 'clubhuis'... misschien hoopt ze in het kantoor een plek te vinden waar ze ongestoord kan roddelen, plannetjes maken zonder dat anderen haar horen (alleen degene die zij erbij wil hebben mogen drinken en snoepen in het kantoor he...... ala Zoë)
oke, dat is een klein voordeelquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:30 schreef woxxel het volgende:
[..]
Jawel. Bij gelijkspel mag zij beslissen
Oke ik dacht bij eliminatie.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke, dat is een klein voordeel
maar ze stemmen over vrijwel niks meer
en denk niet dat ze de finale mag bepalen
en denk eigenlijk ook de exit niet.. dat zal febo wel regelen
Nou dan zou dat in de drank moeten zitten kip 6 euro per stuk rijst beetje witte kool rode kool.salade van dagen ervoor. En ijsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een groot deel aan het afscheid diner van Ima toch..
ja denk dat je gelijk hebt hoorquote:
Daar had Erik het wel over, met Mirthe, bij het lezen van de finale regels.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
oh de stem zegt nu dat er een envelop klaar ligt in de brievenbus
ff prate over de verkiezingen o[p kantoor, babs en marcianoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor de deur gaat dicht en het geroddel kan beginnen (Babette met Marciano)
Geloof niets van wat die groep zegt. Ik heb zo maar het idee dat ze dit zeggen om de andere groep uit te horenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:41 schreef juul. het volgende:
Haha Rupie laat doorschemeren aan Jappie dat Bep target is in hun groep waarop Jappie bevestigd dat het bij hun ook zo is
En Marciano gelijk Bep aanwijzingen geven terwijl te langs looptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef xsaskiax het volgende:
oh de stem zegt nu dat er een envelop klaar ligt in de brievenbus
babbel heeft geen vrijstellingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
maarrr even voor mijn beeld... babs heeft dus geen vrijstelling lijkt me?
Nee geen vrijstellingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:42 schreef HappyCharly het volgende:
maarrr even voor mijn beeld... babs heeft dus geen vrijstelling lijkt me?
dus ze kan gewoon geelimineerd worden? dus de kans is groot dat zij op de stip komtquote:
Immi, Rupi en Isaac waren net niet te spreken over Bep maar het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof niets van wat die groep zegt. Ik heb zo maar het idee dat ze dit zeggen om de andere groep uit te horen
ja, ze lten zich niet vaak uit over babbet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Immi, Rupi en Isaac waren net niet te spreken over Bep maar het zou zomaar kunnen
Ik dacht toch echt dat ze het over Wen haddenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Immi, Rupi en Isaac waren net niet te spreken over Bep maar het zou zomaar kunnen
ligt er aan wanneer je bedoeld.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze het over Wen hadden
Ik ook, hoor!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Bapsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja, ik wil dit eigenlijk helemaal niet meer zien/horen. Wordt er strontziek van.quote:
Iedereen is verkiesbaar om manager te worden als er niet meer dan 2 mensen zich hebben opgegeven. Als dit gebeurt, mogen alleen de ex-managers stemmen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehm ik mis het
waarom stemdede rest niet?
Jappie kan moeilijk zeggen tegen Rupi dat hij target isquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:45 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat heb ik haar de laatste week al -tig keer horen zeggen: what goes around comes around.....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:52 schreef Yver73 het volgende:
J
[..]
Ja, ik wil dit eigenlijk helemaal niet meer zien/horen. Wordt er strontziek van.
Babette gelooft: what goes around comes around.
Nou, maak dan je borst maar vast nat…
ik geloof daar niet in op die manierquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:52 schreef Yver73 het volgende:
J
[..]
Ja, ik wil dit eigenlijk helemaal niet meer zien/horen. Wordt er strontziek van.
Babette gelooft: what goes around comes around.
Nou, maak dan je borst maar vast nat…
Hij had ook niets kunnen zeggenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jappie kan moeilijk zeggen tegen Rupi dat hij target is
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik geloof daar niet in op die manier
anders was baps al lang weg
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
Dat vermoeden heb ik ook wel. Ze is niet de gevierde diva meer die naar buiten wandeldquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
hoe dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
Jij post het,ik dacht het. Klein dictatortje.quote:
Die heeft niets te zeggen, Marciano maakt uit wat er gebeurt. Dat zie je net met de pcquote:
Ze houd niet van lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoe dan?
denk dat ze in de mediawereld wil blijven, daar boeit dat minder
als toekomstig psycholoog mag ik toch hopen dat mensen niet bij haar willen komen
Zo zwak klein en zielig is babbeltje niet hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft niets te zeggen, Marciano maakt uit wat er gebeurt. Dat zie je net met de pc
Bep mag niet kijken....
Exact mijn gedachte, vuil spelletje steeds weer..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof niets van wat die groep zegt. Ik heb zo maar het idee dat ze dit zeggen om de andere groep uit te horen
Hij had ook gewoon zijn mond kunnen houden..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jappie kan moeilijk zeggen tegen Rupi dat hij target is
En ja, dan krijg je wat goes around, comes arounde...karma is a bitch!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hele aparte verhaallijn hebben die vliegen daar...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:11 schreef xsaskiax het volgende:
Er zal toch niets aan de hand zijn daar....... ik zie geen vliegen in de keuken!!
Ook nog een optie,hij mag dat.quote:
Rijst met ketjap, aromat, uien en knoflook...... half gare uien..... en dan nog vaak commentaar op het eten gemaakt door anderen hebben......quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
Erik vindt Kaag goed..
bah, wat een viezerik
Fleur Agema ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
Erik vindt Kaag goed..
bah, wat een viezerik
Babette is ook een Kaag-fan hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
Erik vindt Kaag goed..
bah, wat een viezerik
Viel het heel erg op?quote:
Hebben ze pech.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette is ook een Kaag-fan hoor
Bedoel je Psychologie? Psychiatrie is wel wat anders hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:23 schreef spapaars het volgende:
De manager heeft ook een praktijk psychiatrie geopend
als ze tabletten uit gaat delen klopt het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Bedoel je Psychologie? Psychiatrie is wel wat anders hoor.
Erik voelt zich gehoord he........ hij had tenslotte ook 2 stemmen, misschien hoopt hij op inbrengquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef realkijkers het volgende:
wat zit erik nou dom te zwetsen ineens.
Niet als je al bijna een jaar opgesloten zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
ja. hij vergeet menopauze en menstruatie te noemen. (zal ik nu zelf mijn accaunt deleten)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Mannen zijn beter in debat.Hier gaat hij zo de mist in.
Uitdelen mogen psychologen ook, net als verpleegkundige, voorschrijven doet een psychiater.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:25 schreef realkijkers het volgende:
[..]
als ze tabletten uit gaat delen klopt het wel.
Blijf.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja. hij vergeet menopauze en menstruatie te noemen. (zal ik nu zelf mijn accaunt deleten)
Maar toch worden Sasha en Bern nog steeds gezien als eerlijke bewoners en zijn eigenlijk niet echt met het spel bezig. Het blijkt dat ze ook alles doen voor hun eigen gewin.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jep.
Ook door de belachelijk achterlijke actie van Sasha en Bern. Bern wou voor manager gaan, maar janet ook, dus zetten ze het plan op om janet er uit te krijgen. Met het idee dat Bern meer kans had.
Sasha ging naar marci om te vertellen wat hun groepje had afgesproken.
jaja het was maar een grappiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uitdelen mogen psychologen ook, net als verpleegkundige, voorschrijven doet een psychiater.
praktijknaam v Babs:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Logisch ook, 840.000quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar toch worden Sasha en Bern nog steeds gezien als eerlijke bewoners en zijn eigenlijk niet echt met het spel bezig. Het blijkt dat ze ook alles doen voor hun eigen gewin.
Groot gelijk toch? Babette moest ook altijd een stelling plaatsen voor rookwaar. Wat drank betreftvheeft ze vaak van haar eigen gewonnen geld gekocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:31 schreef woxxel het volgende:
[..]
En meteen zeggen dat ze geen tabak of drank geeft
dat is wel echt psychiatriequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet als je al bijna een jaar opgesloten zit.
of: praktijk "Gesloten Boek"quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
praktijknaam v Babs:
Van de koude grond
Bij elk gelijkspel van wat dan ook heeft de manager de beslissende stem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Daar had Erik het wel over, met Mirthe, bij het lezen van de finale regels.
Dat (ex) managers doorslag gevend zijn.
Daarop zei Mirthe: "oh dan zijn we sowieso fucked."
Erik: "nee, de proef dan winnen."
Dus... het schijnt wel van belang te zijn.
Iedereen mag zich psycholoog noemen. Het is een niet beschermd beroep.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uitdelen mogen psychologen ook, net als verpleegkundige, voorschrijven doet een psychiater.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Iedereen mag zich psycholoog noemen. Het is een niet beschermd beroep.
Heel simpel, Babette weet dat ze vol in beeld is dus wil haar 'serieuze' kant laten zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ow my kott,waar luister ik naar???
Klopt, maar werken in de GGZ mag dus niet, daar moet je wel degelijk een diploma voor hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Marciano dusquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij elk gelijkspel van wat dan ook heeft de manager de beslissende stem.
Maar als ik jullie allemaal voor stapelgek uitmaak, krijg in een standje van van zo'n gekke mod.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is de uitzondering, dat klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klopt, maar werken in de GGZ mag dus niet, daar moet je wel degelijk een diploma voor hebben.
is echt zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]serieus, ik ben nu in shock...
Ja scheelt maar 40 jaar , maar komt door dr tante ....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
Babs is opgegroeid met Tina Turner.
Ja dat is veranderd. Vreemd genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]serieus, ik ben nu in shock...
huh?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als ik jullie allemaal voor stapelgek uitmaak, krijg in een standje van van zo'n gekke mod.
En dan ben je een backstabber en maak je iemand belachelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:44 schreef Yver73 het volgende:
Wat ik ook nasty vond van Babette is net doen tegen Erik alsof het een close call was tussen hen en hem daar dan vervolgens bij Imi belachelijk om maken. Zo van: haha, zo schattig (dat Erik dat gelooft).
Backstabber 🤮
precies, dus in praktijk zijn er zeker wel regelsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat is veranderd. Vreemd genoeg.
Het was sowieso al raar dat LOI met een psychologie opleiding kwam. En dezelfde naam mocht gebruiken op het diploma. (toen was het nog wel een beschermde titel).
Nu al een aantal jaren niet meer.
Big registratie moet officieel nog wel, anders keert een verzekering niet uit. En dat kan alleen nog steeds met een psych diploma met aanvullende master gz psych.
🤪quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als ik jullie allemaal voor stapelgek uitmaak, krijg in een standje van van zo'n gekke mod.
ik vind dat zo'n grappige smiley, denk dat altijd dat iemand echt zo'n gezifht trektquote:
Spapaars had wel een punt.quote:
ik heb het idee dat dit gewoon is hoe hij praatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:35 schreef realkijkers het volgende:
Erik is koekoek.
Lijkt wel alsof hij een script afwerkt.
Erik houdt zich al jaren en jaren bezig met het klimaat en zo...... dus het is zijn stokpaardjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:35 schreef realkijkers het volgende:
Erik is koekoek.
Lijkt wel alsof hij een script afwerkt.
Soort van.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies, dus in praktijk zijn er zeker wel regels
ehhhquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Soort van.
In principe mag iemand zich ongeschoold uitgeven voor psycholoog.
En advies geven als psycholoog.
En behandeling claimen te kunnen.
Alleen wordt dat dan niet vergoed.
Omdat hij geen wasmiddelen en zeep gebruikt?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Erik,Nederland loopt behoorlijk voorop in klimaatverandering.
Polsstok springen volgens mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
erik heeft het over een nk in spetember in friesland...
geen idee van wat
Dat zal fierljeppen zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
erik heeft het over een nk in spetember in friesland...
geen idee van wat
Fierljeppen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Polsstok springen volgens mij.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:39 schreef FreshFruit het volgende:
Erik komt naar Friesland.Zal eens kijken voor een meet.
Zal wel Burgum worden dan.Lijkt me wel leuk.quote:
Met de stok in het water, springen naar de overkant.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde maar dan in het Fries?
Of is dit beledigend...
Dus zijn ze net zo doortrapt als anderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:28 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Logisch ook, 840.000
Dat is wel levens veranderend.
Hij denk werkelijk dat hij alles weet...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
de verhoudingen in kleine snickers zijn anders dan grote snickers, aldus erik
2 minuten later, heel zacht; dat denk ik tenminste
Zie je het voor je in haar eigen praktijk...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe lul ik iemand naar zijn bek....... Babette doet haar stinkende best bij Erik
Nu zelfs over snickers of grote of kleine lekkerder zijn........ koop jij altijd zo'n grote doos thuis?
hoe krijgt ze het haar bek uit....... hoe kun je iemand met open ogen belazeren, want het interesseert haar geen donder, dat straalt ze tussendoor echt wel uit
Nee hoor,fierljeppen is verspringen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde maar dan in het Fries?
Of is dit beledigend...
hij heeft ook een manier van praten waaruit zelfverzekerheid straaltquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij denk werkelijk dat hij alles weet...
Nou nee hoor, de enen toch echt wat meer dan de ander, maar je kan ze daar natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze proberen om te winnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus zijn ze net zo doortrapt als anderen.
eigenlijk welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie je het voor je in haar eigen praktijk...
Dit is wel zo'n anti-reclame voor haarzelf...... www.hoezetikmezelfvoorlul.nlquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zie je het voor je in haar eigen praktijk...
Oke, tnx..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,fierljeppen is verspringen.
[ afbeelding ]
Voor mij is het doorgaans super irritant, iemand die denkt alles te weten, moet nog een boel leren.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij heeft ook een manier van praten waaruit zelfverzekerheid straalt
dat vind ik wel weer grappig (en irritant)
Haar broer is naar Ike vernoemd zei ze.. en ik wist dat daar Cossers over zouden vallen. Haar tante is 82 of 83quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heel simpel, Babette weet dat ze vol in beeld is dus wil haar 'serieuze' kant laten zien.
Ze moet weten dat ze al maanden met voornamelijk geroddel en gelul in beeld is geweest, zo dom is ze niet.
Dus heel verveeld met Erik gaan zitten filosoferen over het nieuws...... bla bla bla
De oorlog in Oekraïne is BIJNA een jaar bezig he....... Erik verbetert haar....
en ja hoor daar komt haar broer weer tevoorschijn, net zo oud als Ike Turner..... ze heeft een tante van 82..... bla bla bla... oh ze is nu in 1 zin 83 die tante!
denk dat veel mensen dat nog lekker vinden ook, iemand die gewoon een eind meelultquote:
ja denk dat ik zelfverzekehreid verkeerd kiesquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor mij is het doorgaans super irritant, iemand die denkt alles te weten, moet nog een boel leren.
Oke, dank voor de info en ach als het om feiten gaat kun je met Babette alle kanten op, die veranderen net zo vaak als het haar uitkomtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Haar broer is naar Ike vernoemd zei ze.. en ik wist dat daar Cossers over zouden vallen. Haar tante is 82 of 83![]()
Klik ik nog op die link ook...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n anti-reclame voor haarzelf...... www.hoezetikmezelfvoorlul.nl
Momentje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:44 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Voor mij is het doorgaans super irritant, iemand die denkt alles te weten, moet nog een boel leren.
Kan dat niet dan? Ik ben ook opgegroeid met Tina Turner maar ben ook geen 82.. kan het komen door wat voor muziek je ouders luisterden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja scheelt maar 40 jaar , maar komt door dr tante ....
ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klik ik nog op die link ook...
Ik google het weleens na wat hij beweert,quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja denk dat ik zelfverzekehreid verkeerd kies
ik vind zijn toon doorgaans ook irritant, betweterig komt et over
neeeeeeeeeeee hahahahaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klik ik nog op die link ook...
oh echt?/ hahahahaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik google het weleens na wat hij beweert,klopt heel vaak niet
Zo dus, ja, dat ben ik met je eens..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee zie haar echt zo praten in haar toekomsrige praktijk
Ze lullen op dat soort momenten elkaar naar de mond..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Erik wil oa met Mirthe en Babs in de finale
Babs wil met Erik
eenschquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Mooie, en voor mij echt een leidraad.![]()
![]()
![]()
Idd kun je ze dat niet kwalijk nemen.. ze zitten allemaal in een spel maar het blijft vreemd dat het van de één gezien wordt als iets normaals en van de ander als iets duivels..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee hoor, de enen toch echt wat meer dan de ander, maar je kan ze daar natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze proberen om te winnen
Ze gelooft het zelf ook nog...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:51 schreef realkijkers het volgende:
Oh babs gaat verder met de "wendy is jaloers" riedel. Booooring.
Niet meer doenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh echt?/ hahahaha
ik neem doorgaans gewoon aan wat ie zegt
Ik denk dat dat te maken heeft met de frequentie en de manier waarop.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd kun je ze dat niet kwalijk nemen.. ze zitten allemaal in een spel maar het blijft vreemd dat het van de één gezien wordt als iets normaals en van de ander als iets duivels..
Dit dus..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met de frequentie en de manier waarop.
Dat ze het zelfs is gaan geloven, misschien. Liegen gaat haar heel goed af. Vaak zat dat ze op dezelfde toon met dezelfde mimiek onzin verkondigde, wel duidelijk..... oh alarmquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gelooft het zelf ook nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |