Jij post het,ik dacht het. Klein dictatortje.quote:
Die heeft niets te zeggen, Marciano maakt uit wat er gebeurt. Dat zie je net met de pcquote:
Ze houd niet van lezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoe dan?
denk dat ze in de mediawereld wil blijven, daar boeit dat minder
als toekomstig psycholoog mag ik toch hopen dat mensen niet bij haar willen komen
Zo zwak klein en zielig is babbeltje niet hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft niets te zeggen, Marciano maakt uit wat er gebeurt. Dat zie je net met de pc
Bep mag niet kijken....
Exact mijn gedachte, vuil spelletje steeds weer..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof niets van wat die groep zegt. Ik heb zo maar het idee dat ze dit zeggen om de andere groep uit te horen
Hij had ook gewoon zijn mond kunnen houden..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jappie kan moeilijk zeggen tegen Rupi dat hij target is
En ja, dan krijg je wat goes around, comes arounde...karma is a bitch!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:57 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van al dat gekonkel de gevolgen nog wel gaat voelen, in of buiten de loods..
Hele aparte verhaallijn hebben die vliegen daar...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:11 schreef xsaskiax het volgende:
Er zal toch niets aan de hand zijn daar....... ik zie geen vliegen in de keuken!!
Ook nog een optie,hij mag dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |