Ik had niet anders verwacht.. Wendy was duidelijk en zoals ik al eerder aangaf, Isaac stemt op Erik om ze te willen laten denken dat hij niet altijd met zijn groepje mee zal stemmen.quote:
Voor the time being, ik vind het prima. Alles beter dan Sasha of Bern, of Sasha EN Bern had dat dan geworden.quote:
Precies datquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.. Wendy was duidelijk en zoals ik al eerder aangaf, Isaac stemt op Erik om ze te willen laten denken dat hij niet altijd met zijn groepje mee zal stemmen.
Allemaal opzet van Isaac..
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..quote:
Creatief boodschappen doen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Snap toch niet waarom ze manager zou willen zijn, geen voordelen deze maand, alleen maar gezeik.
Misschien na de lunch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of er nu gelijk een eli komt. Zou kunnen maar verwacht gewoon een verdienopdracht. Babs moet natuurlijk wel even gepamperd worden.
Nou dat is afwachten, de bedragen die tegenwoordig binnenkomen laten weinig ruimte voor een grootscheepse corruptie.quote:
of het antwoord al weet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..
Lijkt dat ze dat is vergeten..
Ik weet niet of dat zo is, Wendy kan zich amper tegen iemand uitspreken, je weet niet wat er in haar hoofd omgaatquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zou Wendy dat door moeten hebben want Isaac had dat ook gedaan toen Wendy moest worden gekozen als manager. Ze was toen best wel boos en teleurgesteld dat ze het ook maar net met één stem meer had gehaald. Isaac en Jeff legde toen nog aan haar uit dat dat het spel was en wat daar de bedoeling van was..
Lijkt dat ze dat is vergeten..
Aan haar gezichts uitdrukking en lichaamstaal te zien niet..quote:
Een plek om te chillenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Snap toch niet waarom ze manager zou willen zijn, geen voordelen deze maand, alleen maar gezeik.
Dat komt nogquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef xsaskiax het volgende:
Middag
Volgens mij heb ik de helft gemist.... is er geen brief met code geweest, ik zie Babette tafeltennissen....
Bep 3 stemmenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:10 schreef lojanda het volgende:
Hoe waren de stemmen verdeeld? Is dat op beeld geweest? Ik had natuurlijk net de andere stream aan staan
Als ze het nog weet dan zal ze dat later nog wel met Mirthe of misschien Sasha nog wel bespreken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is, Wendy kan zich amper tegen iemand uitspreken, je weet niet wat er in haar hoofd omgaat
Ze is wel vreselijk naïef, hopelijk niet wat Isaac betreft
oke, apart, regent het zo hard of zo?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, apart, regent het zo hard of zo? (edit: ik zie Isaac in de zon staan, dus het is droog)
Normaliter is het het eerste dat een manager moet doen... naar de brievenbus
Meestal wel idd.. er komt iig nog een code want er mag niemand het kantoor in zonder manager. Daar staat een gele kaart voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, apart, regent het zo hard of zo?
Normaliter is het het eerste dat een manager moet doen... naar de brievenbus
Eens wat dat betreft, maar het blijft koffie dik kijken, wat betreft iemands uitdrukking op dat soort tv momentjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Aan haar gezichts uitdrukking en lichaamstaal te zien niet..
Een groot deel aan het afscheid diner van Ima toch..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
Waar is die 500 euro van de marathon aan uitgegeven? Die was op dinsdag. Ht eten kwam pas donderdag binnen en zondag was er al geen eten meer?
marci was daar grotendeels bij, ze hadden overleg met imma, rupi, en alle andere ex managers, maar hun bleven gezoomd in beeld (isaac wendy)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
Isaac het gesprek met Wendy door vertellen aan Marciano
En dan op een manier dat hij het niet met Wendy eens was en haar nu een beetje belachelijk maakt omdat ze die gedachten had.. kijk zo’n vies persoon is het nouquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:21 schreef juul. het volgende:
Isaac het gesprek met Wendy door vertellen aan Marciano
Isaac heeft het over het gesprek na de verkiezing.. toen stond hij met Wendy alleen buitenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
marci was daar grotendeels bij, ze hadden overleg met imma, rupi, en alle andere ex managers, maar hun bleven gezoomd in beeld (isaac wendy)
Nee de andere waren toen al naar binnenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
marci was daar grotendeels bij, ze hadden overleg met imma, rupi, en alle andere ex managers, maar hun bleven gezoomd in beeld (isaac wendy)
blijft een slangquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan op een manier dat hij het niet met Wendy eens was en haar nu een beetje belachelijk maakt omdat ze die gedachten had.. kijk zo’n vies persoon is het nou
De (ex) managers, hebben meer stem recht of zelfs alleen stem recht in bepaalde situaties.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:06 schreef spapaars het volgende:
Geef je Marciano nou niet te veel credits, het is nou niet bepaald een helder lichtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:25 schreef woxxel het volgende:
Marciano en isaak spelen nog steeds t spel samen.
Ik weet bijna zeker dat t opgezet plan van marciano is geweest om de groep van 3 babette Wendy en zoe uit elkaar te spelen.
T lukt hem ook nog.
Jep.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:25 schreef woxxel het volgende:
Marciano en isaak spelen nog steeds t spel samen.
Ik weet bijna zeker dat t opgezet plan van marciano is geweest om de groep van 3 babette Wendy en zoe uit elkaar te spelen.
T lukt hem ook nog.
Jawel. Bij gelijkspel mag zij beslissenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
maar er zit toch vrijwelgeen v oordeel in om manager te zijn nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |