quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 02:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet en Marciano kruipen samen in het bed van Babet
En weg beeld op die 2, zie nu iemand met lappen over het gezicht in bed en andere stream Ruppie aan het slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk stukje van Janet op FB.Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die laatste kleine regeltjes kom ik niet doorheen.
^^ Goedemorgen
No mercy for animal abusers
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.
^^ Goedemorgen
Ze had van mij de finale mogen spelen, had ze wel verdiendquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.
^^ Goedemorgen
Het zijn en blijven plakstripsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Je hoort een hoop gekraak in sl.kamer 2 en Erik kijkt steeds om zich heen en gaat weer liggen. Hij staat nu op.
Immi en Rupert kruipen nog dichter tegen elkaar aan.
GM.is nog niet duidelijk,zat geen opdracht bij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag dat ze allemaal miniatuur kerken hebben gekregen, weet iemand wat daar de bedoeling van is?
Nee, is niet bekend, kan van alles zijn. We wachten gewoon afquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag dat ze allemaal miniatuur kerken hebben gekregen, weet iemand wat daar de bedoeling van is?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Zou het niet verstandig zijn het water van het zwembadzeil af te halen... dat scheurt toch vandaag of morgen.
Die kerken staan ergens..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
nee maarze denken wel dat het met een opdracht te maken heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Hej mogge Freshy, gezellie..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM.is nog niet duidelijk,zat geen opdracht bij.
Okidoki...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet bekend, kan van alles zijn. We wachten gewoon af
[..]
Haha Erik bekijkt de boel ook even met een kritisch oog.quote:
[..]
Haha Erik bekijkt de boel ook even met een kritisch oog.quote:
Oké thnx..quote:
Lijkt me wel een leuke opdracht, ben benieuwd... ze hebben gisteren niet echt veel geld binnen gesleept, dus er kan snel en vervolg komen van de verdienopdracht ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maarze denken wel dat het met een opdracht te maken heeft
Ik heb een soort van ex die van alle grotere kerkgebouwen in NL wist hoe ze heette, misschien zoiets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maarze denken wel dat het met een opdracht te maken heeft
Lijkt mij ook wel een gave opdracht...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:40 schreef engine het volgende:
Ben nog steeds benieuwdwas leuk om ze bezig te zien gisteravond. 24 uur 3d puzzelen hoop ik op.
Dat verwacht ik ook cinsanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
gdm![]()
vrees voor weer dagje saaie streams vandaag
verwacht geen eliminatie voor de nieuwe mangager er is
mss verdien of vrijstellinsopdracht
Jep, dat denk ik ook.... dan maar een 24 uurs opdracht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
gdm![]()
vrees voor weer dagje saaie streams vandaag
verwacht geen eliminatie voor de nieuwe mangager er is
mss verdien of vrijstellinsopdracht
Ik weet niet of ze dingen mogen opzoeken op internet??quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een soort van ex die van alle grotere kerkgebouwen in NL wist hoe ze heette, misschien zoiets?
En ja, speculatiemaar dat is wat ik me erbij kan bedenken
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dingen mogen opzoeken op internet??
Nee, mogen ze nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor.Mirthe was ook bezig met info wat op de dozen staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het niet
Dus buiten speculatie was het domme speculatie van mijn kant
Niks domquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het niet
Nee hoor, zei gisteren ook al misschien gaan ze vragen waar die kerken staat of hoe ze hetequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het niet
Dat hebben ze nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wel internet.Ze zouden op [url=www.Bol,com]Bol,com[/url] wel info kunnen vinden.quote:
Ze mogen het ook niet. Alleen bij Jumbo, of als ze geld hebben om bij zalando te kopen en dan nog onder toezicht van een managerquote:
Wat gaat dat een teleurstelling voor Erik worden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper en Erik in gesprek over de komende weken en daarna.
Het is nu fijn stilletjes maar dat gaat veranderen als ze weer thuis zijn. Vooral Erik denkt het druk te krijgen met telefoontjes, emails, social media en in de picture zijn.
Jasper zegt het gewend te zijn en zich er niet echt op te verheugen. Erik staat er positief in. Verheugt zich er enigszins op.
Ook zeggen ze dat iedereen er anders in staat wat dat betreft. Marciano schatten ze in als niet zo open staan voor in de belangstelling staan.
Jasper zegt dat hij denkt dat Moirama heel open en druk zal zijn wat social media betreft. Veel enthousiaster dan ze in de loods was. Erik is het daar niet mee eens. Hij vond haar al heel druk en open in de loods.
Ik denk zo maar dat het hun vast gaat tegenvallen die aandacht die ze verwachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper en Erik in gesprek over de komende weken en daarna.
Het is nu fijn stilletjes maar dat gaat veranderen als ze weer thuis zijn. Vooral Erik denkt het druk te krijgen met telefoontjes, emails, social media en in de picture zijn.
Jasper zegt het gewend te zijn en zich er niet echt op te verheugen. Erik staat er positief in. Verheugt zich er enigszins op.
Ook zeggen ze dat iedereen er anders in staat wat dat betreft. Marciano schatten ze in als niet zo open staan voor in de belangstelling staan.
Jasper zegt dat hij denkt dat Moirama heel open en druk zal zijn wat social media betreft. Veel enthousiaster dan ze in de loods was. Erik is het daar niet mee eens. Hij vond haar al heel druk en open in de loods.
De vruchtenhagel is nu wel op.En dat andere is appelstroop.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft 3 boterhammen waarvan 1 met iets wat lijkt op stroop en de andere twee alleen met boter. Oh, hij doet er beleg op uit zijn eigen voorraad.
Tijdje geleden had Mirthe er een broodje bovenop gelegd. Bijna dat ding in de fik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper doet twee boterhammen in de broodrooster en loopt dan naar buiten en gaat rommelen met wat hout.
Ik doe dat ook altijd. Weg lopen bij eten maken wat bij mij 9 van de 10 resulteert in verbrand eten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdje geleden had Mirthe er een broodje bovenop gelegd. Bijna dat ding in de fik.
Bjorn doet het vrij aardig.Presenteren en zo nu en dan een filmrolletje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:30 schreef Judiwi het volgende:
Snap niet dat een Eric verwacht het druk met aandacht te hebben van media en fans na het eindigen van zijn deelname.
Bij andere rl shows hebben de deelnemers dit ook niet gehad. Bijvoorbeeld Utopia I, die deelnemers waren veel bekender dan deze van ejvjl. En nooit meer iets gehoord.
Pfff de droeftoeter. Nee daar pas ik voor. Met dat dooie haar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bjorn doet het vrij aardig.Presenteren en zo nu en dan een filmrolletje.
En Huub heeft er een goede baan aan over gehoudenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bjorn doet het vrij aardig.Presenteren en zo nu en dan een filmrolletje.
En Emil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:36 schreef humpty het volgende:
[..]
En Huub heeft er een goede baan aan over gehouden
Janet is wel een aardige kandidate voor het vandaag gelanceerde BB 2024.quote:
Ik las het al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Janet is wel een aardige kandidate voor het vandaag gelanceerde BB 2024.
11 maanden erover doen om op dit idee te komenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel goed bedacht.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
11 maanden erover doen om op dit idee te komen
Ohhjee, da's wel belangrijk dat ze dat weten..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:34 schreef Clasientje het volgende:
Het is 1 Augustus de finale komt over paar weken eraan.
Dat soort dingen kan Mirthe vaak slecht tegen. Dat blijft hangen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:31 schreef juul. het volgende:
Bep weer zeer aanwezig, door het gesmoes met Mirthe en Bep, leek het er op dat Mirthe Isaac door heeft,
ze heeft gezien dat Isaac gekke bekken trok achter haar rug, voelt zich in de maling genomen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:31 schreef juul. het volgende:
Bep weer zeer aanwezig, door het gesmoes met Mirthe en Bep, leek het er op dat Mirthe Isaac door heeft,
ze heeft gezien dat Isaac gekke bekken trok achter haar rug, voelt zich in de maling genomen
Ik zou dat ook niet prettig vinden als iemand bekken staat te trekken achter m'n rug, je wordt gewoon belachelijk gemaakt... doe het dan in m'n gezicht als je een flinke kerel bent...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan Mirthe vaak slecht tegen. Dat blijft hangen.
Of om de dag een eliminatie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
17.00 uur belangrijk bericht. Gets dan ben ik aan het werk.
Maar misschien wordt er gezegd dat de kijker 50% inbreng krijgt in wie zij de finale gunnen of zelfs voor 50% de winnaar bepalen.
aub niet , die zijn eruit hun spel is gespeeldquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:46 schreef woxxel het volgende:
T zou leuk zijn als de oude bewoners mogen elimineren
Die hebben allemaal bondjes/vriendjes daar gehad, zou zeer oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:46 schreef woxxel het volgende:
T zou leuk zijn als de oude bewoners mogen elimineren
Misschien voor ons wel, want hun jaar is niet het onze, begonnen pas na 2 weken oefenen voor de bewoners en K5 live te streamenquote:
2?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Mooi dat de kogel door de kerk is, we krijgen weer 2 RLS's komend najaar en begin volgend jaar.
Dat is ook het 1ste waar ik aan dacht.. d'r is gewoon geen bal meer aan... beter er een einde aan breien.quote:
beste anticonceptie middel wat er isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
Zonnetje in de loods ook wakker.
[ afbeelding ]
anders tikt de neus tegen de muur aan van pinokioquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Babette en Marciano het bed aant verbouwen, hebben ze het groter gemaakt ofzo?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
anders tikt de neus tegen de muur aan van pinokio
Hij kan veel maar zingen nietquote:
BB kan je je ook al aanmeldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankleden wil ook al niet meer lukken?quote:
Ja, hopelijk hebben ze weer geleerd van vorig seizoen want dat vond ik vrij matig qua deelnemers. Opdrachten waren wel veel beter dus ik zou dat nog verder verbeteren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:25 schreef Clasientje het volgende:
Leuk Big Brother seizoen 4 komt eraan in 2024. Vanaf vandaag kunnen mensen zich weer aanmelden
Zullen wij ons aamelden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk hebben ze weer geleerd van vorig seizoen want dat vond ik vrij matig qua deelnemers. Opdrachten waren wel veel beter dus ik zou dat nog verder verbeteren.
Er valt ook niet veel meer over te zeggen, na 11 maanden same old same old laten ze het nog een week of 3 doodbloeien en geven ze laatste 8ton, ziezo klaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:30 schreef renevanlaaren het volgende:
fok is het best lopende over een jaar van mijn leven. dat er maar zo weinig posten zijn wil wel wat zeggen.
helaas begrijp de regie het nog steeds niet
Neuh. Er zijn vast wel andere weirdos die zich hier voor gaan aanmelden, de nieuw Rob's en Kitty's zijn al geboren dus die zullen er wel weer bij zijn.quote:
Vergeet de AlfabetGenders niet.. ééntje uit elke soortquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh. Er zijn vast wel andere weirdos die zich hier voor gaan aanmelden, de nieuw Rob's en Kitty's zijn al geboren dus die zullen er wel weer bij zijn.
Hoeveel bewoners zouden er dan zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet de AlfabetGenders niet.. ééntje uit elke soort
Neej beter houdt hij z'n mondje dicht...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan veel maar zingen niet![]()
Wat is hij vrolijk en uitgelaten.. zo heb ik hem echt nog nooit gezien. Hij verwacht om 17.00 echt goed nieuws?
12 of 14 redden ze het wel mee, 2 "normale" mensen en de rest weer uit het clowneske cirquitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners zouden er dan zijn?
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond er niks aan, het kon mij niet pakken in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:25 schreef Clasientje het volgende:
Leuk Big Brother seizoen 4 komt eraan in 2024. Vanaf vandaag kunnen mensen zich weer aanmelden
En natuurlijk wat wokeness figuren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
12 of 14 redden ze het wel mee, 2 "normale" mensen en de rest weer uit het clowneske cirquit
Ik keek ook meer dit dan BB want dit soort RLS is toch leuker om naar te kijken dan het strak geregisseerde BB. Maar wel leuk om er bij te hebben op dooie momenten dat de andere RLS, De Bondgenoten dan, even saai is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond er niks aan, het kon mij niet pakken in ieder geval.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeveel bewoners zouden er dan zijn?
In de hoop dat er tot die tijd nog heel veel gespeculeerd gaat worden door de bewoners.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej beter houdt hij z'n mondje dicht...
Ja Isaac heeft er zin in... ik ben ook wel benieuwd hoor, waarom nou pas om 17.00 uur.
Ik vind er ook echt niets aan. Er is van dat programma weinig meer over. Ik weet wel dat in de eerste BB (1999) het heel anders was. Misschien komt dat omdat het de eerst rls was maar toen vond ik het echt heel erg leuk.. een aantal seizoenen daarna ook nog wel maar deze laatste keren sinds het verkocht is vind ik het echt niets meer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vond er niks aan, het kon mij niet pakken in ieder geval.
Ik vond de groep mensen niet zo... een paar keer geprobeerd maar ik kreeg de smaak niet te pakken eerdere jaren wel, heeft ook te maken met EJVJL denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik keek ook meer dit dan BB want dit soort RLS is toch leuker om naar te kijken dan het strak geregisseerde BB. Maar wel leuk om er bij te hebben op dooie momenten dat de andere RLS, De Bondgenoten dan, even saai is.
Neej het is niet te vergelijken met jaren terug heel jammer... misschien wordt het volgend jaar beter/anders maar ben er bang voor... ik ben ook wel benieuwd naar de bondgenoten...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind er ook echt niets aan. Er is van dat programma weinig meer over. Ik weet wel dat in de eerste BB (1999) het heel anders was. Misschien komt dat omdat het de eerst rls was maar toen vond ik het echt heel erg leuk.. een aantal seizoenen daarna ook nog wel maar deze laatste keren sinds het verkocht is vind ik het echt niets meer.
Zal wel met persberichten te maken hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:45 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom wachten tot 17:00h wat ze ook gewoon nu kunnen melden, alles om weer een paar uur fake spanning te creëren
En dan nog een 1/2 uur voor dat scherm hangen
Ik denk dat het weer een herhaling van zetten zal zijn.. maar naar de bondgenoten ben ik ook echt benieuwdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het is niet te vergelijken met jaren terug heel jammer... misschien wordt het volgend jaar beter/anders maar ben er bang voor... ik ben ook wel benieuwd naar de bondgenoten...
Dat kunnen ze de hele dag melden, net als de Loods en buiten helemaal terug in oude staat brengen, incl schoonmaken, meer verwacht ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel met persberichten te maken hebben.
Nope, is echt heel anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:52 schreef lojanda het volgende:
Ik wist niet dat Ima ook kon Klaverjassen? Dan is volgens mij alleen Jasper nog die het niet kan..
Heb het idee dat Klaverjassen lijkt op Hartenjagen?
Ja, dat het eerder stopt, omdat ze meer tijd nodig hebben om de loods vrij van ongedierte te maken voor het nieuwe programma.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel met persberichten te maken hebben.
De COS was wel leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geisha opleiding.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:01 schreef Judiwi het volgende:
Wat wil Mirthe in Japan gaan doen.
Hoorde ik het goed.
Ooh dat geloof ik, als daar een leuke groep mensen zit blijf je ook snel hangen maar het volgen van 2 verschillende programma's en 2 x cos..quote:
Waardeloze kandidaten, keek alleen live mee tijdens de live-uitzendingen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die konden mij ook niet boeien...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waardeloze kandidaten, keek alleen live mee tijdens de live-uitzendingen.
dan vraagt bep mss gelijk haar 24 uur aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Thorelf het volgende:
Mss krijgen ze om 17 uur de ranking van het publiek meest populair naar minst...eenmalig te zien
Is ook wel heel druk ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat geloof ik, als daar een leuke groep mensen zit blijf je ook snel hangen maar het volgen van 2 verschillende programma's en 2 x cos..
Ik ben voor...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Thorelf het volgende:
Mss krijgen ze om 17 uur de ranking van het publiek meest populair naar minst...eenmalig te zien
En daarbij ook nog eens dat als er eens wat gebeurde zoals spelletjes, bewaarden ze dat voor tv, en mocht je bijna nooit live meekijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die konden mij ook niet boeien...
Waar heb jij kunnen stemmen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:11 schreef Thorelf het volgende:
op social media staan er genoeg en dan het gemiddelde ofzo....lijkt mij gewoon leuk..vooral voor Babettequote:
Hier stond een ranking laatst maar was niet van Talpa uitquote:
Moraima staat er nog tussenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Jonguh!
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 21-07
Mirthe kijkt niet zo nauwquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:29 schreef chufi het volgende:
[..]
pandas komen voor in China Geishas in Japan
Dat is de grote vraag nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:32 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry ik val er pas later in vandaag...... komt er om 17.00 een mededeling.... over.....???
de rest van het programma, over de finale, de laatste managers, datum dat ze naar huis mogen??
potverdikkeme..... dat gaat een probleem worden... nu heeft ze vorige week of zo al te kleine schoenen gekocht, dus is ze wel op weg....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geisha's dragen geen strakke of korte broekjes ... wat nu?
oke dus alleen een mededeling dat ze moeten verzamelen (hoor ik Rupert net zeggen)... we gaan het zienquote:
Maar dat ligt ook aan de programmamakers, ze bakken er niets van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is ook het 1ste waar ik aan dacht.. d'r is gewoon geen bal meer aan... beter er een einde aan breien.
Babet naar huis?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:48 schreef D. het volgende:
Het is augustus, dus tijd om van 11 10 te maken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Babette heeft 4 stemmen in favorieten-poll
Zal toch wel iemand haar ophalen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Smeert ze dr eigen bammetjes voor onderweg in de trein?
Beste bewoners, jullie hebben 4 kerken gebouwd, maar weten jullie ook hoe oud ze zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:43 schreef Thorelf het volgende:
mss over de puzzels..voor een vrijstelling!
Voordat die er zijn....quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal toch wel iemand haar ophalen?
gewoon een plu geven en laten wachten, kan ze tegen de regendruppels pratenquote:
en ze gaan gewoon door met fluisteren!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:50 schreef Harry het volgende:
Imadiddin en Rupert fluisteren. Imadiddin wenkt met zijn ogen richting Bern.... Ze krijgen prompt een microfooncheck.
En als vermomming knuffelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en ze gaan gewoon door met fluisteren!
Ja tuurlijk ligt dat aan de programmamakers, die verzaken.. de bewoners vervelen zich ook kapot..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook aan de programmamakers, ze bakken er niets van.
Als ze vier jaartallen optellen dan hebben ze het al foutquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste bewoners, jullie hebben 4 kerken gebouwd, maar weten jullie ook hoe oud ze zijn?
Tel de 4 jaartallen en schrijf het op.
Of per ongeluk goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ze vier jaartallen optellen dan hebben ze het al fout
Snel naar huis!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
Bern vond het alarm weer storend, net als gisteren.
[ afbeelding ]
Dat kan ookquote:
Dat kunnen we nog niet weten.. ze zitten nog op de slaapkamersquote:
Ik heb standaard het geluid af als ik ergens anders bezig ben.. anders schrkken de buren meequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoemer?
Heel Lelystad keek omhoog of er bommenwerpers is aantocht waren.
Nee hoor.. ze zijn vandaag vroeg naar bed gegaanquote:
Naar huis graag.. Jasper mag ookquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
Die nies van Sasha.. zo lief..
Ik zou bij haar een heel andere nies verwachten.. zo eentje waarbij je zo erg schrikt dat je van je bed ploft
Die heeft hij in zijn zakken zitten.. hij twijfelt nog een beetjequote:
Kreeg hij ook geen tijd voor binnen 1 min verzamelen voor het speelschermquote:
Geen tijd voor.. ze hebben net een half uur op de slaapkamers gezetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg hij ook geen tijd voor binnen 1 min verzamelen voor het speelscherm
Helaas niet van de bouwwerken die ze hebben moeten maken..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Hoogte bouwwerken bij elkaar opgeteld.
Dat is het format tot het eind.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verwacht je een eliminatie, komt er weer een vrijstelling.
Zo kijkt ze al een week uit de ogen. Krijg de indruk, dat het voor haar wel afgelopen mag zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:14 schreef renevanlaaren het volgende:
wendy kijkt alsof ze vuur ziet branden
hoop ook van niet die heeft juist vrijstelling gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Denk zomaar dat Erik deze gaat halen, liever niet wat mij betreft...
Please noooooooo, niet weer voor Erikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Ze denken zeker dat ze het zo nog een beetje spannend maken..dat er een strijd ontstaat voor die vrijstelling terwijl het niemand wat boeitquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een onzinopdracht weer en waarom dei vrijstellingen? Had dat eerder in het programma gedaan
Het blijft geen feest hé...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:16 schreef xdiashalizx het volgende:
mag ook 1 cm zijn van mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou het Wendy gunnen met 1 meter verschil ten opzichte van Babette
Dat wordt dus geen vrijstelling voor Imadiddin en Rupert of de anderen moeten er nog veel verder naast zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:21 schreef Yver73 het volgende:
Ima heeft 4321
Rupi 5179 -> o nee, hij wijzigt naar iets in de 4000…
zelf ingenomen bitch is het met die grijns op haar facequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Die grijns van Babette. Kan het persoon niet meer zien of luchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |