Die hebben allemaal bondjes/vriendjes daar gehad, zou zeer oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:46 schreef woxxel het volgende:
T zou leuk zijn als de oude bewoners mogen elimineren
Misschien voor ons wel, want hun jaar is niet het onze, begonnen pas na 2 weken oefenen voor de bewoners en K5 live te streamenquote:
2?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Mooi dat de kogel door de kerk is, we krijgen weer 2 RLS's komend najaar en begin volgend jaar.
Dat is ook het 1ste waar ik aan dacht.. d'r is gewoon geen bal meer aan... beter er een einde aan breien.quote:
beste anticonceptie middel wat er isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
Zonnetje in de loods ook wakker.
[ afbeelding ]
anders tikt de neus tegen de muur aan van pinokioquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Babette en Marciano het bed aant verbouwen, hebben ze het groter gemaakt ofzo?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
anders tikt de neus tegen de muur aan van pinokio
Hij kan veel maar zingen nietquote:
BB kan je je ook al aanmeldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankleden wil ook al niet meer lukken?quote:
Ja, hopelijk hebben ze weer geleerd van vorig seizoen want dat vond ik vrij matig qua deelnemers. Opdrachten waren wel veel beter dus ik zou dat nog verder verbeteren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:25 schreef Clasientje het volgende:
Leuk Big Brother seizoen 4 komt eraan in 2024. Vanaf vandaag kunnen mensen zich weer aanmelden
Zullen wij ons aamelden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk hebben ze weer geleerd van vorig seizoen want dat vond ik vrij matig qua deelnemers. Opdrachten waren wel veel beter dus ik zou dat nog verder verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |