quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 02:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet en Marciano kruipen samen in het bed van Babet
En weg beeld op die 2, zie nu iemand met lappen over het gezicht in bed en andere stream Ruppie aan het slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk stukje van Janet op FB.Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die laatste kleine regeltjes kom ik niet doorheen.
^^ Goedemorgen
No mercy for animal abusers
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.
^^ Goedemorgen
Ze had van mij de finale mogen spelen, had ze wel verdiendquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.
^^ Goedemorgen
Het zijn en blijven plakstripsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Je hoort een hoop gekraak in sl.kamer 2 en Erik kijkt steeds om zich heen en gaat weer liggen. Hij staat nu op.
Immi en Rupert kruipen nog dichter tegen elkaar aan.
GM.is nog niet duidelijk,zat geen opdracht bij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag dat ze allemaal miniatuur kerken hebben gekregen, weet iemand wat daar de bedoeling van is?
Nee, is niet bekend, kan van alles zijn. We wachten gewoon afquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag dat ze allemaal miniatuur kerken hebben gekregen, weet iemand wat daar de bedoeling van is?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Zou het niet verstandig zijn het water van het zwembadzeil af te halen... dat scheurt toch vandaag of morgen.
Die kerken staan ergens..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
nee maarze denken wel dat het met een opdracht te maken heeftquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Hej mogge Freshy, gezellie..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM.is nog niet duidelijk,zat geen opdracht bij.
Okidoki...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is niet bekend, kan van alles zijn. We wachten gewoon af
[..]
Haha Erik bekijkt de boel ook even met een kritisch oog.quote:
[..]
Haha Erik bekijkt de boel ook even met een kritisch oog.quote:
Oké thnx..quote:
Lijkt me wel een leuke opdracht, ben benieuwd... ze hebben gisteren niet echt veel geld binnen gesleept, dus er kan snel en vervolg komen van de verdienopdracht ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maarze denken wel dat het met een opdracht te maken heeft
Ik heb een soort van ex die van alle grotere kerkgebouwen in NL wist hoe ze heette, misschien zoiets?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maarze denken wel dat het met een opdracht te maken heeft
Lijkt mij ook wel een gave opdracht...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:40 schreef engine het volgende:
Ben nog steeds benieuwdwas leuk om ze bezig te zien gisteravond. 24 uur 3d puzzelen hoop ik op.
Dat verwacht ik ook cinsanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
gdm![]()
vrees voor weer dagje saaie streams vandaag
verwacht geen eliminatie voor de nieuwe mangager er is
mss verdien of vrijstellinsopdracht
Jep, dat denk ik ook.... dan maar een 24 uurs opdracht..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef cinsan het volgende:
gdm![]()
vrees voor weer dagje saaie streams vandaag
verwacht geen eliminatie voor de nieuwe mangager er is
mss verdien of vrijstellinsopdracht
Ik weet niet of ze dingen mogen opzoeken op internet??quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een soort van ex die van alle grotere kerkgebouwen in NL wist hoe ze heette, misschien zoiets?
En ja, speculatiemaar dat is wat ik me erbij kan bedenken
Denk het nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dingen mogen opzoeken op internet??
Nee, mogen ze nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee hoor.Mirthe was ook bezig met info wat op de dozen staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het niet
Dus buiten speculatie was het domme speculatie van mijn kant
Niks domquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het niet
Nee hoor, zei gisteren ook al misschien gaan ze vragen waar die kerken staat of hoe ze hetequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk het niet
Dat hebben ze nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wel internet.Ze zouden op [url=www.Bol,com]Bol,com[/url] wel info kunnen vinden.quote:
Ze mogen het ook niet. Alleen bij Jumbo, of als ze geld hebben om bij zalando te kopen en dan nog onder toezicht van een managerquote:
Wat gaat dat een teleurstelling voor Erik worden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper en Erik in gesprek over de komende weken en daarna.
Het is nu fijn stilletjes maar dat gaat veranderen als ze weer thuis zijn. Vooral Erik denkt het druk te krijgen met telefoontjes, emails, social media en in de picture zijn.
Jasper zegt het gewend te zijn en zich er niet echt op te verheugen. Erik staat er positief in. Verheugt zich er enigszins op.
Ook zeggen ze dat iedereen er anders in staat wat dat betreft. Marciano schatten ze in als niet zo open staan voor in de belangstelling staan.
Jasper zegt dat hij denkt dat Moirama heel open en druk zal zijn wat social media betreft. Veel enthousiaster dan ze in de loods was. Erik is het daar niet mee eens. Hij vond haar al heel druk en open in de loods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |