quote:Op zondag 30 juli 2023 21:24 schreef borisz het volgende:
Regie. Meer lichtvariatie van het decor graag.
Doet me wat denken aan de manier van praten van Sinan Can.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Hoyte spreekt aangenaam, een zeldzaamheid tegenwoordig op tv.
Dat heeft die vanavond al 3 keer eerder gezegd bij verschillende fragmentenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
Hoyte met zijn " er zit punk in "
Hoezo, wat, waar is er punk aan?
Daarom ook mijn vraag.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:44 schreef IkFok het volgende:
Dat heeft die vanavond al 3 keer eerder gezegd bij verschillende fragmenten
Het voelt op de een of andere manier tamelijk misplaatst bij Tarkovsky en MiamiVicequote:Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Monolith het volgende:
Denk dat ie doelt op een zeker nonconformisme.
Zeker als de gast even gaat verzitten. Heb al drie keer gedacht dat 'ie er klaar mee was en op zou staan.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik moet nog wel wennen aan de camera posities dat je Theo of de gast van achteren/zijkant bekijkt. En de ander dus redelijk van voren. Levert een apart beeld op.
Ook nooit begrepen, maar op een gegeven moment moet je het toch opknippen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk dat one-shot van die Athena-film. Je gaat met die camera in en uit een rijdende auto. Hoe dan?
Ik vind het ook de kijker beetje buiten het gesprek plaatsen. De helft van het beeld is soms de rug van de ander.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker als de gast even gaat verzitten. Heb al drie keer gedacht dat 'ie er klaar mee was en op zou staan.
Zo dus. Zojuist gevonden en ook nog niet gezienquote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk dat one-shot van die Athena-film. Je gaat met die camera in en uit een rijdende auto. Hoe dan?
Hij is gwn filmliefhebber en fan van Hoytequote:Op zondag 30 juli 2023 22:04 schreef thedeedster het volgende:
Je merkt wel dat Maassen met zijn achtergrond als acteur veel meer affiniteit heeft met zijn gesprekspartner. Meer dan vorige week.
Zelfde genre: Cutthroat Islandquote:Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef golfer het volgende:
Als je de cast van Heavens Gate bekijkt zie je inderdaad hele bekende acteursnamen.
Plus nog wat meer info: https://www.vulture.com/2(...)-shot-of-athena.htmlquote:Op zondag 30 juli 2023 22:01 schreef StephanL het volgende:
Zo dus. Zojuist gevonden en ook nog niet gezien![]()
Hij is voor dit soort gesprekken wel heel fijn ja. Deze gast spreekt ook prettig. Kijkt en luistert lekker weg zoquote:Op zondag 30 juli 2023 22:04 schreef thedeedster het volgende:
Je merkt wel dat Maassen met zijn achtergrond als acteur veel meer affiniteit heeft met zijn gesprekspartner. Meer dan vorige week.
Nou ja, hij was ook gefascineerd door het werk van Hertog, maar diens taal sprak hij toch minder goed en dan bedoel ik niet Vlaams.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
Hij is gwn filmliefhebber en fan van Hoyte
Is het ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Maar mooi interview tot nu toe. Boeit meer dan Thomas Hertog, misschien ook wel omdat ik die hype rondom Stephen Hawking ergerlijk vind
Leedvermaak. De gasten liggen in een deuk.quote:
https://www.crimesite.nl/(...)oordeeld-voor-moord/quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijft een fantastisch stukje tv.
De verdere levensloop vab de hoofdrolspelers leest ook als een film. Het joch van 'bel de wouten' zit/zat een lange gevangenisstraf uit vanwege de moord op een drugsdealer en de automobilist die in plat Brabants vertelt hoe het allemaal gebeurde is door z'n oom doodgeschoten.
Waar kan ik daar meer over lezen?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijft een fantastisch stukje tv.
De verdere levensloop vab de hoofdrolspelers leest ook als een film. Het joch van 'bel de wouten' zit/zat een lange gevangenisstraf uit vanwege de moord op een drugsdealer en de automobilist die in plat Brabants vertelt hoe het allemaal gebeurde is door z'n oom doodgeschoten.
@Ludolfquote:Op zondag 30 juli 2023 22:46 schreef wuuht het volgende:
Ik vraag me toch af of het niet een beetje hetzelfde is als mensen die nog foto's maken met film. Buiten 'gevoel' zijn er niet echt argumenten om dat nog te doen.
Digitaal is toch veel scherper en zo als die celluloids van 35-70 mmquote:Op zondag 30 juli 2023 22:51 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Digitale beelden ipv analoge beelden van film.
Vroeg ik me ook af indedaadquote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef thedeedster het volgende:
Na al die professionele filmbeelden ookquote:Op zondag 30 juli 2023 22:53 schreef PotjeSambal het volgende:
Bel de wouten in zomergasten, geweldig
Als je 70mm-film in pixels zou moeten uitdrukken, dan hebben we het al snel over minimaal 12K. Tel daar het rijke analoge kleurenpalet (de kleuren zijn levendiger, het zwart is donkerder) en de schoonheid van de gruizige filmkorrel nog eens bij op et voilà: een unieke cinematografische ervaring. Film zoals film bedoeld is.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Digitaal is toch veel scherper en zo als die celluloids van 35-70 mm
Hij is nog niet eens begonnen ... Hoe dan ?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:05 schreef golfer het volgende:
Deze keuzefilm lijkt mij interessant maar ga ik vandaag niet meer bekijken.
Heb hem wel opgenomen voor een andere keer.
Geprogrammeerd om op te nemen.quote:
Wordt haar eerste optreden sinds haar opstappen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:24 schreef golfer het volgende:
Volgende week kunnen de haters weer heerlijk los gaan op Arib.
Heel benieuwd naar, ook hoe Theo dat gaat doen. Nogal een omslag in interview na Van Hoytema.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:24 schreef golfer het volgende:
Volgende week kunnen de haters weer heerlijk los gaan op Arib.
Mee eens. Dit was de perfecte gast en Theo is een fijne interviewer.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:21 schreef golfer het volgende:
Echt 1 van de allerbeste zomergasten-uitzendingen die ik gezien heb en dat zijn er veel (namelijk allemaal vanaf het begin).
Ik ben ook erg benieuwd naar Kamagurka.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mee eens. Dit was de perfecte gast en Theo is een fijne interviewer.
Svenska flicka knullar BrumBrummquote:Op maandag 31 juli 2023 00:13 schreef Sodemieters het volgende:
Wat was de titel van die Scandinavische film met die tieners en hun brommerts?
quote:
wel 2uur -1minquote:Op maandag 31 juli 2023 00:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Oh, die blijkt dus in z'n geheel op YouTube te staan. Met Engelse subs.
Ik kom er nu pas achter dat die jongen (Serdar), sinds 2016 in de gevangenis zit voor een huurmoordquote:
Ja, tragisch.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat die jongen (Serdar), sinds 2016 in de gevangenis zit voor een huurmoord![]()
En dat die jongen van de gecrashte wagen "Dit is niet meer normaal hè, godverdomme man!" , 6 jaar na dat filmpje is doodgeschoten.
quote:De vraag wie die jongetjes zijn met wie het filmpje begint is sneller beantwoord dan verwacht. Het jolige menneke van de fameuze quote 'bel de wouten' kwam jaren later ironisch genoeg op een heel andere manier in aanraking met de politie. Serdar blijkt hij te heten en hij zit momenteel een gevangenisstraf van 18 jaar uit voor de moord op drugscrimineel Ernesto Pistone in 2014.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gladheid~aa2adc79/quote:… Die Rober Schuman is de absolute ster van het filmpje. ,,Hij had het wel mooi gevonden al die aandacht", vertelt zijn zus Rita Schuman. Had, want Rober heeft het viral gaan van Keiglad in Eindhoven niet mee mogen maken. Tien jaar geleden kwam hij om het leven. ,,Bij een uit de hand gelopen ruzie met een oom", vertelt zijn zus. ,,Er gaan wilde verhalen de ronde maar wij weten tot op de dag van vandaag de precieze reden niet. Er is één keer geschoten maar helaas wel dodelijk."
mwah vooral anders, ben benieuwd hoe theo een vrouw interviewt hebben we nog niet gezien natuurlijk. Ik vond het gisteren een prachtig interview maar Theo zei ook wel heel vaak iets in de trant van "gaaf", "mooi" of "geweldig" (maar met andere woorden)en dan stil waarna de gast zelf de draad weer op moest pakken, dat deed Hoyte prima en daarom was dit ook zo'n goede aflevering maar dat werkt niet bij alle gasten, dus ik denk dat je nu nog niet kunt concluderen dat Theo altijd beter is dan Janine. Maarja ik had dan ook niet zo'n hele erge hekel aan Janine zoals sommigen hier.quote:Op maandag 31 juli 2023 09:08 schreef Specularium het volgende:
We kunnen toch wel voorzichtig concluderen dat Theo in 2 afleveringen beter is dan Janine in 6 seizoenen.
Theo heeft natuurlijk al wel 24 uur met .. gedaan, wat ook een vrij intensief interviewformat is.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mwah vooral anders, ben benieuwd hoe theo een vrouw interviewt hebben we nog niet gezien natuurlijk. Ik vond het gisteren een prachtig interview maar Theo zei ook wel heel vaak iets in de trant van "gaaf", "mooi" of "geweldig" (maar met andere woorden)en dan stil waarna de gast zelf de draad weer op moest pakken, dat deed Hoyte prima en daarom was dit ook zo'n goede aflevering maar dat werkt niet bij alle gasten, dus ik denk dat je nu nog niet kunt concluderen dat Theo altijd beter is dan Janine. Maarja ik had dan ook niet zo'n hele erge hekel aan Janine zoals sommigen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |