Ik vind het ook de kijker beetje buiten het gesprek plaatsen. De helft van het beeld is soms de rug van de ander.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker als de gast even gaat verzitten. Heb al drie keer gedacht dat 'ie er klaar mee was en op zou staan.
Zo dus. Zojuist gevonden en ook nog niet gezienquote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk dat one-shot van die Athena-film. Je gaat met die camera in en uit een rijdende auto. Hoe dan?
Hij is gwn filmliefhebber en fan van Hoytequote:Op zondag 30 juli 2023 22:04 schreef thedeedster het volgende:
Je merkt wel dat Maassen met zijn achtergrond als acteur veel meer affiniteit heeft met zijn gesprekspartner. Meer dan vorige week.
Zelfde genre: Cutthroat Islandquote:Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef golfer het volgende:
Als je de cast van Heavens Gate bekijkt zie je inderdaad hele bekende acteursnamen.
Plus nog wat meer info: https://www.vulture.com/2(...)-shot-of-athena.htmlquote:Op zondag 30 juli 2023 22:01 schreef StephanL het volgende:
Zo dus. Zojuist gevonden en ook nog niet gezien![]()
Hij is voor dit soort gesprekken wel heel fijn ja. Deze gast spreekt ook prettig. Kijkt en luistert lekker weg zoquote:Op zondag 30 juli 2023 22:04 schreef thedeedster het volgende:
Je merkt wel dat Maassen met zijn achtergrond als acteur veel meer affiniteit heeft met zijn gesprekspartner. Meer dan vorige week.
Nou ja, hij was ook gefascineerd door het werk van Hertog, maar diens taal sprak hij toch minder goed en dan bedoel ik niet Vlaams.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:06 schreef wuuht het volgende:
[..]
Hij is gwn filmliefhebber en fan van Hoyte
Is het ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef Haushofer het volgende:
Maar mooi interview tot nu toe. Boeit meer dan Thomas Hertog, misschien ook wel omdat ik die hype rondom Stephen Hawking ergerlijk vind
Leedvermaak. De gasten liggen in een deuk.quote:
https://www.crimesite.nl/(...)oordeeld-voor-moord/quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijft een fantastisch stukje tv.
De verdere levensloop vab de hoofdrolspelers leest ook als een film. Het joch van 'bel de wouten' zit/zat een lange gevangenisstraf uit vanwege de moord op een drugsdealer en de automobilist die in plat Brabants vertelt hoe het allemaal gebeurde is door z'n oom doodgeschoten.
Waar kan ik daar meer over lezen?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het blijft een fantastisch stukje tv.
De verdere levensloop vab de hoofdrolspelers leest ook als een film. Het joch van 'bel de wouten' zit/zat een lange gevangenisstraf uit vanwege de moord op een drugsdealer en de automobilist die in plat Brabants vertelt hoe het allemaal gebeurde is door z'n oom doodgeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |