@Ludolfquote:Op zondag 30 juli 2023 22:46 schreef wuuht het volgende:
Ik vraag me toch af of het niet een beetje hetzelfde is als mensen die nog foto's maken met film. Buiten 'gevoel' zijn er niet echt argumenten om dat nog te doen.
Digitaal is toch veel scherper en zo als die celluloids van 35-70 mmquote:Op zondag 30 juli 2023 22:51 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Digitale beelden ipv analoge beelden van film.
Vroeg ik me ook af indedaadquote:Op zondag 30 juli 2023 21:54 schreef thedeedster het volgende:
Ongelofelijk dat one-shot van die Athena-film. Je gaat met die camera in en uit een rijdende auto. Hoe dan?
Na al die professionele filmbeelden ookquote:Op zondag 30 juli 2023 22:53 schreef PotjeSambal het volgende:
Bel de wouten in zomergasten, geweldig
Als je 70mm-film in pixels zou moeten uitdrukken, dan hebben we het al snel over minimaal 12K. Tel daar het rijke analoge kleurenpalet (de kleuren zijn levendiger, het zwart is donkerder) en de schoonheid van de gruizige filmkorrel nog eens bij op et voilà: een unieke cinematografische ervaring. Film zoals film bedoeld is.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Digitaal is toch veel scherper en zo als die celluloids van 35-70 mm
Hij is nog niet eens begonnen ... Hoe dan ?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:05 schreef golfer het volgende:
Deze keuzefilm lijkt mij interessant maar ga ik vandaag niet meer bekijken.
Heb hem wel opgenomen voor een andere keer.
Geprogrammeerd om op te nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |