Maar toch gestopt met onderhandelingen van zijn contract.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:34 schreef PS. het volgende:
Ik denk ook wel dat Lewis er mentaal wat beter in zit de laatste weken.
Enkele miljoenen weggestreept.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar toch gestopt met onderhandelingen van zijn contract.
owja...? Echt?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je kijkt hoe rijk hij is, zou het toch niet moeten uitmaken hoeveel je verdient. gewoon willen rijden in een goede auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkele miljoenen weggestreept.
De onderhandelingen zijn niet gestopt, hij is er zelf mee gestopt en laat de details over aan zijn team, dacht ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet niks om te beginnen met 450 miljoen en om dan uit te komen op de nieuwprijs van een Daciaquote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De onderhandelingen zijn niet gestopt, hij is er zelf mee gestopt en laat de details over aan zijn team, dacht ik.
Maar het is wel de Dacia Duster!quote:Op zondag 30 juli 2023 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet niks om te beginnen met 450 miljoen en om dan uit te komen op de nieuwprijs van een Dacia
Elke keer als RB wint, sneuvelt er een trofeequote:
Sandero.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het is wel de Dacia Duster!
Ik zat te wachten op een post als dezequote:
Je loopt achterquote:
quote:
Dit jaar niet. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:13 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hij ziet in dat hij niet meer wereldkampioen kan worden. Hij stopt denk ik.
Volgend jaar nog 'dezelfde' auto, toch?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Zelfde auto's maar je weet nooit.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgend jaar nog 'dezelfde' auto, toch?
Al is de MERC wel wat beter geworden met updates en upgrades.
Maar andere teams - dusch - ook.
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen die foto's gepost waren
Ow. Toto's influence runs deeeeeeppppp... and widdeeee.....quote:Op zondag 30 juli 2023 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfde auto's maar je weet nooit.
En technical directifje hier of daar
#nognietineenNL-tweetTOCH ??quote:
Ik weet het!quote:Op zondag 30 juli 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
#nognietineenNL-tweetTOCH ??
(hoe noem je zoiets tegenwoordig... Een X-je? Of X'je??? Grm. troubles. troubles. Errorrrr)
quote:
Die zwemt in de berichten, dus een bericht meer of minder over een Twix is geen probleemquote:Op zondag 30 juli 2023 22:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hm.. vroeger wel njamnjam ... - maar mierzoet..
Oh sorry, gauw weer over F1 kletsen. Anders wordt Natkatje boosch
Dit ja, zeker nadst hij bijna had gewonnen toen hij mocht invallen met Bottas.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
In bredere zin vind ik toch dat hij weinig stappen lijkt te maken. Wordt dit seizoen toch wel vrij hard gedeclasseerd door Hamilton. Nou ben ik in tegenstelling tot sommige anderen ook niet van mening dat Hamilton maar een middelmatig coureurtje is die wat mazzel had met goede autos, maar ik had van Russell toch wel verwacht dat hij er wat dichter op zou zitten.
ik vind dat hij echt te vaak ergens tegenaan zit, voor zijn kaliber. btw amerikaanjes vinden hem maar an insufferable ass.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit ja, zeker nadst hij bijna had gewonnen toen hij mocht invallen met Bottas.
Tot nu toe is het allemaal niet overweldigend en zeker de laatste tijd lijkt Lewis wel de overhand te hebben.
Hier wordt ieder jaar moeilijk over gedaan, uiteindelijk blijft Lewis gewoonquote:Op zondag 30 juli 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
owja...? Echt?![]()
Hm. Opmerkelijk.
* Sally blijft het effe in de gaten houden![]()
Vote:
A) Lewis gaat stoppen
B) Lewis gaat naar ander team
C) Lewis blijft uiteindelijk toch bij Mercedes Benz
D) Anders..... (vul aan)
Hij houd zich veelte veel met randzaken bezig ipv met racen. Altijd mekkeren over RB enzovoorts.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit ja, zeker nadst hij bijna had gewonnen toen hij mocht invallen met Bottas.
Tot nu toe is het allemaal niet overweldigend en zeker de laatste tijd lijkt Lewis wel de overhand te hebben.
Bij Ferrari doen ze tegenwoordig of RB niet meer bestaat. Een derde plek beschouwen ze als een overwinning.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij houd zich veelte veel met randzaken bezig ipv met racen. Altijd mekkeren over RB enzovoorts.
Dat is ook onzin, het ligt uiteindelijk aan je eigen team/coureur als je niet snel genoeg bent, Ferrari heeft het best wel moeilijk gehad dus begrijp wel dat ze dan blij zijn met weer eens best of the rest.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij Ferrari doen ze tegenwoordig of RB niet meer bestaat. Een derde plek beschouwen ze als een overwinning.
Dat is ook een manier. Een league of their own zeggen ze.
Lewis legt zich daar niet bij neer.
Max en RBR zijn echt een gouden combinatie. Halen het beste in elkaar naar boven.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even de outlap van Max aan het bekijken na die eerste stop en ik ben gewoon verbaasd hoe die inloopt op Perez. Nou de pitstop boys hadden gelijk, het is een wereldwonder!
Maar even serieus het is toch wel bizar.
Perfecte combinatie van mens en machine.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max en RBR zijn echt een gouden combinatie. Halen het beste in elkaar naar boven.
Was dat diegene waarbij GP zei dat hij iets te gortig deed met de bandjes...?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even de outlap van Max aan het bekijken na die eerste stop en ik ben gewoon verbaasd hoe die inloopt op Perez. Nou de pitstop boys hadden gelijk, het is een wereldwonder!
Maar even serieus het is toch wel bizar.
Hij pushte vrij hard op de outlaps wat GP een beetje verbaasde.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Was dat diegene waarbij GP zei dat hij iets te gortig deed met de bandjes...?
Hij pakte op iedereen veel tijd in sector 2, in die ronde iets van 1,5 seconde op Perez maar in de daarop volgende rondes ook nog steeds tussen de 0.8 en 1 seconde.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij pushte een vrij hard op de outlaps wat GP een beetje verbaasde.
Dat was na de tweede stop. Hij haalde Sergio is na de eerste stop.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Was dat diegene waarbij GP zei dat hij iets te gortig deed met de bandjes...?
Ook na de eerste stop maakte GP die opmerking van “use your head” grappig genoeg.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat was na de tweede stop. Hij haalde Sergio is na de eerste stop.
dat was toch nog later ?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook na de eerste stop maakte GP die opmerking van “use your head” grappig genoeg.
Na beide stops zei die het.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
dat was toch nog later ?
(of,.... toen óók,... ? Weer?)
Ok, dat heb ik niet gehoord. Even afwachten tot de team radio online komt voor het volledige radioverkeer.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook na de eerste stop maakte GP die opmerking van “use your head” grappig genoeg.
Ik weet niet of dat nou zoveel verschil maakte. In de eerste ronde kwamen tien auto's binnen (één van elk team) en in de tweede ronde kwam de andere helft binnen.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:04 schreef THEFXR het volgende:
de beste stop had Max in de sprint race, niet tegelijk met iedereen naar binnen en kostbare secondes moeten wachten, maar gewoon een ronde later, lekker vrije ruimte.
Je moet wachten op iedereen die aaneengesloten langs je pitbox rijdt. Zet je jezelf er tussen heb je een unsafe release.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou zoveel verschil maakte. In de eerste ronde kwamen tien auto's binnen (één van elk team) en in de tweede ronde kwam de andere helft binnen.
Ja, dat was in ronde 2 toch net zo goed het geval?quote:Op maandag 31 juli 2023 01:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je moet wachten op iedereen die aaneengesloten langs je pitbox rijdt. Zet je jezelf er tussen heb je een unsafe release.
Je kan alleen maar tijd verliezen.
Dan heb je een ronde om eerst een gaatje te bouwen, helemaal als de auto's direct achter je al de ronde daarvoor de pit in gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat was in ronde 2 toch net zo goed het geval?
Zeker, maar je verliest in die ronde ook tijd, omdat je niet op de optimale banden rijdt. Uiteindelijk bleek de strategie van Verstappen niet de snelste: na z'n stop was-ie de leiding kwijt. Wat vervolgens weinig uitmaakte, omdat-ie toch veel sneller was, maar in principe was stoppen in ronde 1 dus beter dan in ronde 2.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb je een ronde om eerst een gaatje te bouwen, helemaal als de auto's direct achter je al de ronde daarvoor de pit in gaan.
Als eerste de pit induiken is ook nogal een risico op zo'n moment. Kans op schade of moeten wachten en uiteindelijk ook achter anderen terecht komen.quote:Op maandag 31 juli 2023 02:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker, maar je verliest in die ronde ook tijd, omdat je niet op de optimale banden rijdt. Uiteindelijk bleek de strategie van Verstappen niet de snelste: na z'n stop was-ie de leiding kwijt. Wat vervolgens weinig uitmaakte, omdat-ie toch veel sneller was, maar in principe was stoppen in ronde 1 dus beter dan in ronde 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |