quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\offtopic.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lewis had vorig jaar weer wat meer moeite met de auto, dus wat dat betreft is het een beetje stuiver wisselen. Ben benieuwd naar de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Russell is lang niet zo getalenteerd als Hamilton, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Maar toch gestopt met onderhandelingen van zijn contract.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:34 schreef PS. het volgende:
Ik denk ook wel dat Lewis er mentaal wat beter in zit de laatste weken.
Enkele miljoenen weggestreept.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar toch gestopt met onderhandelingen van zijn contract.
owja...? Echt?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je kijkt hoe rijk hij is, zou het toch niet moeten uitmaken hoeveel je verdient. gewoon willen rijden in een goede auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkele miljoenen weggestreept.
De onderhandelingen zijn niet gestopt, hij is er zelf mee gestopt en laat de details over aan zijn team, dacht ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet niks om te beginnen met 450 miljoen en om dan uit te komen op de nieuwprijs van een Daciaquote:Op zondag 30 juli 2023 20:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De onderhandelingen zijn niet gestopt, hij is er zelf mee gestopt en laat de details over aan zijn team, dacht ik.
Maar het is wel de Dacia Duster!quote:Op zondag 30 juli 2023 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet niks om te beginnen met 450 miljoen en om dan uit te komen op de nieuwprijs van een Dacia
Elke keer als RB wint, sneuvelt er een trofeequote:
Sandero.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het is wel de Dacia Duster!
Ik zat te wachten op een post als dezequote:
Je loopt achterquote:
quote:
Dit jaar niet. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:13 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hij ziet in dat hij niet meer wereldkampioen kan worden. Hij stopt denk ik.
Volgend jaar nog 'dezelfde' auto, toch?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Zelfde auto's maar je weet nooit.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgend jaar nog 'dezelfde' auto, toch?
Al is de MERC wel wat beter geworden met updates en upgrades.
Maar andere teams - dusch - ook.
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen die foto's gepost waren
Ow. Toto's influence runs deeeeeeppppp... and widdeeee.....quote:Op zondag 30 juli 2023 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfde auto's maar je weet nooit.
En technical directifje hier of daar
#nognietineenNL-tweetTOCH ??quote:
Ik weet het!quote:Op zondag 30 juli 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
#nognietineenNL-tweetTOCH ??
(hoe noem je zoiets tegenwoordig... Een X-je? Of X'je??? Grm. troubles. troubles. Errorrrr)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |