Blijkbaar sinds de updates van Mercedes in Monaco is Hamilton weer wat beter dan Russell. Die liggen Russell blijkbaar wat minder.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel heel erg ver achter Lewis weer helaas. 30 seconden zelfs (ex pitstop voor snelste ronde van Hamilton). Weet niet helemaal wat zijn reactie is geweest maar hij zakt wat in de laatste tijd vreemd genoeg.
Blijkbaar kan ik ook jinxen, heb alles McLaren in de manager, die ligt nu wel in puin.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Norris zag Max in Singapore en dacht: ik doe dat dunnetjes over
In bredere zin vind ik toch dat hij weinig stappen lijkt te maken. Wordt dit seizoen toch wel vrij hard gedeclasseerd door Hamilton. Nou ben ik in tegenstelling tot sommige anderen ook niet van mening dat Hamilton maar een middelmatig coureurtje is die wat mazzel had met goede autos, maar ik had van Russell toch wel verwacht dat hij er wat dichter op zou zitten.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zat in de eerste ronde in de verdrukking, verloor plaatsen en prima hersteld. Geen bijzondere race
Misschien dat Russell nog wat zoekende is qua setup, hij zal hopelijk niet al zijn pace kwijt zijn. Blijkt voor Lewis namelijk ook dus niet na vorig jaar.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar sinds de updates van Mercedes in Monaco is Hamilton weer wat beter dan Russell. Die liggen Russell blijkbaar wat minder.
Wel als je geld hebt, dan kan alles daar.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou wel balen zijn, je kan niet goed feesten in dat land.
Eet smakelijkquote:
Ik denk niet dat je hiermee een erg opzienbarende voorspelling hebt gedaan, waar veel mensen anders over dachten.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
i told you so
alweer een overwinning voor Max
zo ongelooflijk saai![]()
Alleen dat het niet saai was.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hiermee een erg opzienbarende voorspelling hebt gedaan, waar veel mensen anders over dachten.
Jullie moeten ergens goed in zijnquote:Op zondag 30 juli 2023 19:16 schreef Jane het volgende:
Ik zie het al, de vrouwen mogen het weer fixen.
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jullie moeten ergens goed in zijn
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jullie moeten ergens goed in zijn
quote:
quote:
Zo mooi dat als ze besluiten om zo veel gesprekken GP en Max uit te zenden dat de media er ook lekker mee aan de haal gaat en gaat zoeken naar de sensatie.quote:De boordradio-gesprekken tussen Verstappen en zijn race-engineer Gianpiero Lambiase zijn volgens Wolff de normaalste zaak van de wereld als een coureur zo ver voor ligt op de rest van het veld. "Hij heeft er alle reden toe", zo vervolgt de Mercedes-teambaas. "Hij rijdt maar gewoon ronde na ronde op dit moment."
Die berichten zijn van hetzelfde niveau als die van Hamilton in z'n dominante periode: 'My tires are gone' om vervolgens de snelste ronde te rijden.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:24 schreef Nizno het volgende:
blijkbaar is ook aan toto gevraagd om zijn mening over het kletsen tussen GP en Max
[..]
Zo mooi dat als ze besluiten om zo veel gesprekken GP en Max uit te zenden dat de media er ook lekker mee aan de haal gaat en gaat zoeken naar de sensatie.
Van Marko zijn er ook quotes.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:24 schreef Nizno het volgende:
blijkbaar is ook aan toto gevraagd om zijn mening over het kletsen tussen GP en Max
[..]
Zo mooi dat als ze besluiten om zo veel gesprekken GP en Max uit te zenden dat de media er ook lekker mee aan de haal gaat en gaat zoeken naar de sensatie.
Waarom denk je dat ze het überhaupt uitzenden? Juist ja, om de sensatie.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Russell is lang niet zo getalenteerd als Hamilton, zoveel is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien dat Russell nog wat zoekende is qua setup, hij zal hopelijk niet al zijn pace kwijt zijn. Blijkt voor Lewis namelijk ook dus niet na vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |