Dan heb je een ronde om eerst een gaatje te bouwen, helemaal als de auto's direct achter je al de ronde daarvoor de pit in gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat was in ronde 2 toch net zo goed het geval?
Zeker, maar je verliest in die ronde ook tijd, omdat je niet op de optimale banden rijdt. Uiteindelijk bleek de strategie van Verstappen niet de snelste: na z'n stop was-ie de leiding kwijt. Wat vervolgens weinig uitmaakte, omdat-ie toch veel sneller was, maar in principe was stoppen in ronde 1 dus beter dan in ronde 2.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan heb je een ronde om eerst een gaatje te bouwen, helemaal als de auto's direct achter je al de ronde daarvoor de pit in gaan.
Als eerste de pit induiken is ook nogal een risico op zo'n moment. Kans op schade of moeten wachten en uiteindelijk ook achter anderen terecht komen.quote:Op maandag 31 juli 2023 02:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker, maar je verliest in die ronde ook tijd, omdat je niet op de optimale banden rijdt. Uiteindelijk bleek de strategie van Verstappen niet de snelste: na z'n stop was-ie de leiding kwijt. Wat vervolgens weinig uitmaakte, omdat-ie toch veel sneller was, maar in principe was stoppen in ronde 1 dus beter dan in ronde 2.
Daar zit meer afstand tussen de auto's.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En Toto maar denken dat het aan iets anders ligt.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:38 schreef nils7 het volgende:
En weer hier niet gepost en Max heeft gewonnen
Vanaf Qatar kan ik weer posten tijdens de race
Het zegt niks over snelheid... vorige keren als ik iets hier post gedurende de race viel hij uitquote:Op maandag 31 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Toto maar denken dat het aan iets anders ligt.
Dat is wel een tijdje geleden dan.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het zegt niks over snelheid... vorige keren als ik iets hier post gedurende de race viel hij uit
Ja zolang post ik hier al niet tijdens een racequote:
Nope.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Max had daarvoor de leiding nog niet, dus dan kun je het ook niet kwijtrakenquote:Op maandag 31 juli 2023 02:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeker, maar je verliest in die ronde ook tijd, omdat je niet op de optimale banden rijdt. Uiteindelijk bleek de strategie van Verstappen niet de snelste: na z'n stop was-ie de leiding kwijt. Wat vervolgens weinig uitmaakte, omdat-ie toch veel sneller was, maar in principe was stoppen in ronde 1 dus beter dan in ronde 2.
Ronde 22 in Eau Rouge had het gister kunnen stoppen.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
Waar eindigt dit seizoen voor Verstappen? Momenteel lijkt het erop dat enkel een mechanische fout of een ongelukje (door eigen toedoen of van een ander) op de baan hem kan stoppen. Puur op snelheid is er eigenlijk geen auto die hem het vuur aan de schenen kan leggen.
Wie had volgens jou dan de leiding in de eerste ronde van de sprint?quote:Op maandag 31 juli 2023 09:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Max had daarvoor de leiding nog niet, dus dan kun je het ook niet kwijtraken
Hi Nils, i have just send you an email....quote:Op maandag 31 juli 2023 08:38 schreef nils7 het volgende:
En weer hier niet gepost en Max heeft gewonnen
Vanaf Qatar kan ik weer posten tijdens de race
Ohhh dit ging weer over de sprint.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wie had volgens jou dan de leiding in de eerste ronde van de sprint?
De 2de red bull auto maargoed daar rijd nu gewoon een middelmatige coureur in.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:09 schreef PzKpfw het volgende:
Waar eindigt dit seizoen voor Verstappen? Momenteel lijkt het erop dat enkel een mechanische fout of een ongelukje (door eigen toedoen of van een ander) op de baan hem kan stoppen. Puur op snelheid is er eigenlijk geen auto die hem het vuur aan de schenen kan leggen.
Piastri wordt ook een grote. Die heeft nog wat puppy-dingetjes, maar veel potentie. Norris moet uitkijken dat hij niet het eeuwige talent blijft en straks ingehaald wordt door zijn teammaat.Als RB slim is dan proberen ze Piastri los te weken.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:54 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
De 2de red bull auto maargoed daar rijd nu gewoon een middelmatige coureur in.
er staat gewoon geen maat op max....heel misschien dat een norris, leclerc, piastri hem het vuur hem aan de schenen kan leggen in dezelfde auto, anderen zie ik dat niet (meer) doen.
QFTquote:Op maandag 31 juli 2023 11:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Piastri wordt ook een grote. Die heeft nog wat puppy-dingetjes, maar veel potentie. Norris moet uitkijken dat hij niet het eeuwige talent blijft en straks ingehaald wordt door zijn teammaat.Als RB slim is dan proberen ze Piastri los te weken.
Dat zou ook een leuke zet zijn!quote:<knip>
Ik denk Alonso in een RedBull ook nog wel eens een echte laatste streek zou kunnen flikken, maar dat zal nooit gebeuren.
Dus er was een ode to the bouncer zonder dat we het wisten😮quote:Op maandag 31 juli 2023 11:38 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.gpblog.com/en(...)ng-belgium-2023.html
Als dit toch eens waar zou zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |