Ik was bezig. Er stond sprintrace en dat klopt natuurlijk niet.quote:
boatracequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was bezig. Er stond sprintrace en dat klopt natuurlijk niet.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ja typfoutjequote:
2020 belde,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]
2020 belde,
#flashback
DIe heb je onder je plakknop zitten ergens hè....?
Denk niet dat dat hier relevant is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe zit het ook alweer met aantal laps en punten?
Straksquote:
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan kun je beter de boel afblazen en hopen dat het weer morgen beter is.
Ja gewoon, een keertje, mogelijk ergens binnen vandaagquote:
never!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?
Terugbetalen?
Man man manquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Bij Masi werd de auto van Stroll nu al van het Kemmel straight getakeld en hadden we de eerste DNF allang gehad…toch jammer dit, bedankt aan Toto Wolff die Masi er per se uit wilde gooien omdat die zn ego had aangetast met het “we went car racing” toen Mercedes net het DC had verloren.
Watergas?quote:
Is dat niet Gene Haas himselfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
Günther is al gaan rennen om de pot met goud op te halen
Mooi, dan kan de regen nu stoppen.quote:
#gebrokenplaatquote:
Yep, 3 rondjes achter de SC en daarna rode vlag is volksverlakkerij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?
Terugbetalen?
Ga ik straks doen samen met de vrouwquote:
Gezien wat er vier weken geleden hier op Spa gebeurde, denk ik niet dat Masi de race nu al gestart zou hebben. Deed hij in 2021 ook niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Bij Masi werd de auto van Stroll nu al van het Kemmel straight getakeld en hadden we de eerste DNF allang gehad…toch jammer dit, bedankt aan Toto Wolff die Masi er per se uit wilde gooien omdat die zn ego had aangetast met het “we went car racing” toen Mercedes net het DC had verloren.
Stroll doet het over het algemeen juist goed onder deze omstandigheden...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Eerder deze middag nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stroll doet het over het algemeen juist goed onder deze omstandigheden...
Ja dat zagen we in Q2.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stroll doet het over het algemeen juist goed onder deze omstandigheden...
ja, dat vroeg ik me dus ook af...?quote:
Omdat ze achter de SC starten.quote:
🤨quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Wij ook. Gras.quote:
quote:
Vanmiddag gaf hij aan dat het te vroeg was voor slicks en zei het team hem er toch voor te gaan. Ergo: schuld van het team.quote:
ik hoor net 15 lapsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe zit het ook alweer met aantal laps en punten?
Je moet toch toegeven dat het 1 van de mooiste circuits zijn van de F1quote:
Mooiste baan op de kalender dit.quote:
Ik zat je maar te plagenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag gaf hij aan dat het te vroeg was voor slicks en zei het team hem er toch voor te gaan. Ergo: schuld van het team.
Liever Jeddah.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat het 1 van de mooiste circuits zijn van de F1
Verplicht blijkbaarquote:
Tering flauwquote:
Ze weten gewoon al de hele tijd hoe het zit hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Wat zit viaplay zich af te vragen wanneer de formationlap begint?
Was bij de shootout al aangegeven dat de race om 17:35 zou beginnen omdat er er een bepaalde tijd tussen shootout/quali en race moet zitten.
Shootout begon half uur later dus race ook.
Die regel is er zodat de monteurs genoeg tijd hebben om de boel te repareren.
Nee, 4.5 uur betekende 17:05.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Was bij de shootout al aangegeven dat de race om 17:35 zou beginnen omdat er er een bepaalde tijd tussen shootout/quali en race moet zitten.
Nee, de sprintrace zou om 16:30 beginnen. Daarna 35 minuten delay, dus 17:05quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Uh oke.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Kut moet ik doorlopen met onze Corgi.quote:
🤔quote:
en dát werd nog weer uitgesteld, dankzij de(ze) buiquote:
En gaan rennenquote:
Gruwelijk natquote:
17.05 uur, niet 17.35 uur. Nu is er dus nog een half uur extra vertraging door de regen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:25 schreef SiGNe het volgende:
Portugaal > Portugalquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mijn hond wil niet naar buiten, ze is slim. Het is 40 graden buiten (in Portugal).
Je rijdt jezelf helemaal dood dan. Als je al durftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel kicken zijn moest ik eens met mijn autootje erop kunnen rijden. Een keertje op zijn staart trappen.
Het is normaal (grotendeels) gewone wegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wel kicken zijn moest ik eens met mijn autootje erop kunnen rijden. Een keertje op zijn staart trappen.
Toen Imola niet doorging hadden ze op Youtube Imola 2005 uitgezonden. Dat geluidquote:
No wayquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Portugaal > Portugal
@:wereldgozer @:caland @:fetx @:rambodirk
15quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:30 schreef PS. het volgende:
Hoeveel ronden zijn het hier eigenlijk bij de sprint?
Ik hoorde net 15quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:30 schreef PS. het volgende:
Hoeveel ronden zijn het hier eigenlijk bij de sprint?
Dertig jaar geleden ja..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is normaal (grotendeels) gewone weg![]()
Of je er echter met 250 km/u mag rijden.., zonder bon...
zie mn edit...quote:
Nee, is 1/3 van de normale race en die is 44 ronden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoorde net 15
edit: weet alleen niet of dit dan dankzij omstandigheden is ingekort.
dat is zeker een ding dat geluid is helemaal weg ....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen Imola niet doorging hadden ze op Youtube Imola 2005 uitgezonden. Dat geluid
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
korter dan de sprint van de F2
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
korter dan de sprint van de F2
quote:
...dus.... dan is het afhankelijk van de hoofdrace (en dat verschilt per locatie) ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, is 1/3 van de normale race en die is 44 ronden.
Nog van zn uitleg van net over profiel vd bandenquote:
As usual.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op Sporza claimen ze ondertussen Max als Belg.
In de F2 waren het er 17. Ex formation lapquote:
vroeger had je een CD met f1 geluiden, stond toen op 1, bij de CD verkopenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is zeker een ding dat geluid is helemaal weg ....
Ik kijk al van de jaren 80 Formule1
maar zo als het nu is is veel minder dan in de jaren 90
en begin jaren 2000
![]()
Aantal ronden wel, afstand niet. Sprintrace is ca 100km, de hoofdrace ca 300km. Uitgezonderd Monaco.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
...dus.... dan is het afhankelijk van de hoofdrace (en dat verschilt per locatie) ?
Terwijl ze geweldenaars als Vandoorne en D'Ambrosio hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, Belgen butthurt dat Max Nederland vertegenwoordigt.
Vandoornequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terwijl ze geweldenaars als Vandoorne en D'Ambrosio hebben
Heb eens met de WTCC een rondje circuit gewonnen omdat ik snelste was op de sim. In een normale Honda, wel met net legale straatbanden eronder en met Norbert Michelisz als bestuurder.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog geen minuut in Nederland gewoond, en spreekt eigenlijk Vlaamsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
Haha, Belgen butthurt dat Max Nederland vertegenwoordigt.
Da's zeker geen Vlaamsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog geen minuut in Nederland gewoond, en spreekt eigenlijk Vlaams
Onzin.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt ik heb hem ooit eens gehad :-)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger had je een CD met f1 geluiden, stond toen op 1, bij de CD verkopen
Dus dan is het "100 km" + 1 ronde - voor de sprintquote:
jep was al gezegd:quote:
Gelul, veel Limburgser wordt het niet zonder in dialect te vervallen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens die Belgische commentators wel.
Ik zit hier gewoon op de bank hoor.quote:
Gelukje dat Thuisbezorgd niet te vroeg was dan.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:38 schreef Managarm het volgende:
Iedereen naar inters, gaat een zooitje worden in de pits?
Onzinquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Verstappen spreekt Nederlands Limburgs. Belgisch Limburgs klinkt anders. Vlaams spreekt hij zeker niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Onzin
- het is Limburgs
- Hij heeft in Montfort gewoond bij Jos. Max wisselde tussen Pa en Ma.
Zo verzwaren ze de achterste auto's met wat extra water in de cockpit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:39 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon net zo lang formation laps gaan rijden tot het circuit weer droog is
Pas als Safety car weg isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:40 schreef baggerbaas het volgende:
Mag je niet nu al pitten voor Int's? Of is dat pas als de Formation eindigt?
het zijn meerdere formation lapsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:40 schreef baggerbaas het volgende:
Mag je niet nu al pitten voor Int's? Of is dat pas als de Formation eindigt?
Het is nog steeds formation lap.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
Het is toch geen formation lap meer nu, race is nu begonnen?
4 vooralsnog en dan een rollende startquote:
Nee, meerdere formation laps.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
Nog steeds formation. Staat ook in beeld he?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:40 schreef Abdus18 het volgende:
Niet normaliter. EDIT Nu wel dus. Althans, worden vd raceafstand afgetrokkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:41 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Tellen deze rondes dan al mee of nog niet?
Dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook zo fucking dom dat die rondjes meetellen achter de safety car.
Zal wle met de benzine te maken hebben.
nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:41 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Gaan van het totaal van 15 af. (behalve de eerste)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:41 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Niemandquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef Managarm het volgende:
Wie gaat de gok wagen om op wets te blijven rijden?
Het lijkt me handig om wel gewoon op te blijven letten.quote:
Hallo Dombo.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sprinten krijgt een nieuwe dimensie.
krijgen extraquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de brandstof? Ze rijden nu meer rondjes.
De race wordt ingekort tot 12 ronden ipv 15quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de brandstof? Ze rijden nu meer rondjes.
Da's geen slomoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef Sally het volgende:
gave beelden van die slomo's met de zon glinsterend op de banden en de spray
Dat zou echt een farce zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:43 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we net als de F3 geen punten wegens te weinig racen
Haar naam is langer.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Churandy Martina vindt dit wel erg kort.
quote:
'4 ronden achter de SC'quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 ronden. Dan kun je net zo goed niet rijden.
Welke 3 coureurs gaat hij daar feliciteren?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Albon gaat trouwens naar het podium.
jawel, net wel - Ik meen HAM's merc - de achterband in beeld (kon nog net snel dat beeld opvangen)quote:
Maylander.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke 3 coureurs gaat hij daar feliciteren?
We kunnen op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Zorro het volgende:
12 rondjes, dat was ooit wat je in de kwalificatie mocht rijden
Dat mag nog steeds.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Zorro het volgende:
We zijn nog niet begonnenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Abdus18 het volgende:
Brundle: This is the first of a 12 lap race...
Was een grapje over hoe langzaam ze rijdenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Sally het volgende:
[..]
jawel, net wel - Ik meen HAM's merc - de achterband in beeld (kon nog net snel dat beeld opvangen)
Ahquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was een grapje over hoe langzaam ze rijden
Goede oude tijd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:44 schreef Zorro het volgende:
Lijkt wel voetbal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:46 schreef 4-elements het volgende:
Wat een laf gedoe toch tegenwoordig. De zon schijnt, gas d'r op.
Ze hadden geen sprint op Spa moeten doen.quote:
Ze hebben niet genoeg peut voor 15 ronden Hans.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:46 schreef PS. het volgende:
Ik weet het nog zo niet hoor, voorlopig is het een formation lap. Dus racen moet volgens mij gewoon nog 15 laps zijn.
Nee. Dan staan er straks wagens zonder brandstof.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:46 schreef PS. het volgende:
Ik weet het nog zo niet hoor, voorlopig is het een formation lap. Dus racen moet volgens mij gewoon nog 15 laps zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |