Ik was bezig. Er stond sprintrace en dat klopt natuurlijk niet.quote:
boatracequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was bezig. Er stond sprintrace en dat klopt natuurlijk niet.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ja typfoutjequote:
2020 belde,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]
2020 belde,
#flashback
DIe heb je onder je plakknop zitten ergens hè....?
Denk niet dat dat hier relevant is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe zit het ook alweer met aantal laps en punten?
Straksquote:
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan kun je beter de boel afblazen en hopen dat het weer morgen beter is.
Ja gewoon, een keertje, mogelijk ergens binnen vandaagquote:
never!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?
Terugbetalen?
Man man manquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Bij Masi werd de auto van Stroll nu al van het Kemmel straight getakeld en hadden we de eerste DNF allang gehad…toch jammer dit, bedankt aan Toto Wolff die Masi er per se uit wilde gooien omdat die zn ego had aangetast met het “we went car racing” toen Mercedes net het DC had verloren.
Watergas?quote:
Is dat niet Gene Haas himselfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
Günther is al gaan rennen om de pot met goud op te halen
Mooi, dan kan de regen nu stoppen.quote:
#gebrokenplaatquote:
Yep, 3 rondjes achter de SC en daarna rode vlag is volksverlakkerij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de verkochte kaarten?
Terugbetalen?
Ga ik straks doen samen met de vrouwquote:
Gezien wat er vier weken geleden hier op Spa gebeurde, denk ik niet dat Masi de race nu al gestart zou hebben. Deed hij in 2021 ook niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Bij Masi werd de auto van Stroll nu al van het Kemmel straight getakeld en hadden we de eerste DNF allang gehad…toch jammer dit, bedankt aan Toto Wolff die Masi er per se uit wilde gooien omdat die zn ego had aangetast met het “we went car racing” toen Mercedes net het DC had verloren.
Stroll doet het over het algemeen juist goed onder deze omstandigheden...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Eerder deze middag nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stroll doet het over het algemeen juist goed onder deze omstandigheden...
Ja dat zagen we in Q2.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stroll doet het over het algemeen juist goed onder deze omstandigheden...
ja, dat vroeg ik me dus ook af...?quote:
Omdat ze achter de SC starten.quote:
🤨quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Eagles89 het volgende:
Wij ook. Gras.quote:
quote:
Vanmiddag gaf hij aan dat het te vroeg was voor slicks en zei het team hem er toch voor te gaan. Ergo: schuld van het team.quote:
ik hoor net 15 lapsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:17 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe zit het ook alweer met aantal laps en punten?
Je moet toch toegeven dat het 1 van de mooiste circuits zijn van de F1quote:
Mooiste baan op de kalender dit.quote:
Ik zat je maar te plagenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag gaf hij aan dat het te vroeg was voor slicks en zei het team hem er toch voor te gaan. Ergo: schuld van het team.
Liever Jeddah.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat het 1 van de mooiste circuits zijn van de F1
Verplicht blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |